Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 27 van 29
Pagina 27 van 29 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
Hier ook de grootste babbels, maar echt concrete woorden zijn het niet. Soms mamama, dada, die en ootoo (maar dat zegt ie wijzend naar alles).
Hij weet wat naar bed toe gaan is, want als ik dat zeg dan loopt ie naar de deur, die naar boven gaat.
Hij weet wat naar bed toe gaan is, want als ik dat zeg dan loopt ie naar de deur, die naar boven gaat.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Hier liep hij ook voor zijn eerste jaar. Toen hij doorhad om langs de tafel te lopen liep hij al snel over van de bank naar de tafel. En ik schoof de tafel langzaam verder op.
Hier niet zoveel last van verlatingsangst maar hij loopt wel geaag achter me aan. Als ik naar de gang loop en doe de deur dicht gaat hij brullen en door het raampje gluren en een minuut later gaat hij zelf weer spelen.
Driftig kan hij hier ook worden maar ik negeer hem dan.
Man gaat morgen weer aan het werk en w heeft sinds vanmirgen niet meer gepoept dus hoop dat we het achter de rug hebben!
Hier niet zoveel last van verlatingsangst maar hij loopt wel geaag achter me aan. Als ik naar de gang loop en doe de deur dicht gaat hij brullen en door het raampje gluren en een minuut later gaat hij zelf weer spelen.
Driftig kan hij hier ook worden maar ik negeer hem dan.
Man gaat morgen weer aan het werk en w heeft sinds vanmirgen niet meer gepoept dus hoop dat we het achter de rug hebben!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is inderdaad slim van hem. Ach zijn tijd komt vanzelf wel.
Ieder alles op zijn eigen tijd. Ik dacht fieuw geen driftbuien hier. Te vroeg gejuicht hij gaat stampen armen zwaaien en gillen. Brrr en hoog, doet zeer aan je oren. Hij heeft duidelijk de baard nog niet in zijn keel ;-).
Steep, hoe is je gesprek donderdag gegaan?
Ieder alles op zijn eigen tijd. Ik dacht fieuw geen driftbuien hier. Te vroeg gejuicht hij gaat stampen armen zwaaien en gillen. Brrr en hoog, doet zeer aan je oren. Hij heeft duidelijk de baard nog niet in zijn keel ;-).
Steep, hoe is je gesprek donderdag gegaan?
Fiebje- Prater
Hier wel driftbuien hoor. D heeft zelfs het hoofd bonken en overal in bijten ontdekt. Hij heeft vanochtend zelfs in de tafel gebeten (zo jammer van onze mooie tafel).
Hoofd bonken een van jullie kids?
@Steep, hoe ging je gesprek? Ben ook erg benieuwd.
Hoofd bonken een van jullie kids?
@Steep, hoe ging je gesprek? Ben ook erg benieuwd.
Fearie- Ratel
Nee gelukkig niet uit nijd. Hij bonkt alleen wel is in zijn bed.
Bijten heeft hij hier 1 x gedaan toen beet ik gelijk terug daarna heeft hij het niet meer gedaan. Ook zonde van je tafel, hopelijk blijft het bij 1 x.
Bijten heeft hij hier 1 x gedaan toen beet ik gelijk terug daarna heeft hij het niet meer gedaan. Ook zonde van je tafel, hopelijk blijft het bij 1 x.
Fiebje- Prater
Gesprek ging heel goed, 1 januari is mijn laatste dag dus het is ff afzien voor mij. Alleen had ik een gesprek voor een andere locatie, ben ik het niet geworden! Ze zagen dat ik veel potentie had, de wil en de openheid om daar ook te kunnen werken.. Alleen.. er waren 2 anderen met meer ervaring.. KAKAKAKAKAKAKAKAK! Maar morgen eens overleggen met mijn teamleider of ik dus naar een andere woning mag anders heb ik 1 januari geen baan en dat kunnen we ons niet veroorloven.. Ik zal morgen of overmorgen ff uitgebreider reageren, ik ga slapen heb echt enorme hoofdpijn en kan wel huilen van de stress..
Edit: onduidelijk verhaal.. Mijn teamleider heeft een aantal woningen waar zij teamleider van is. Ik geloof dat er op 1 woning nog ruimte is voor iemand. Ik wil dus vragen of ik overgeplaats mag worden.
Edit: onduidelijk verhaal.. Mijn teamleider heeft een aantal woningen waar zij teamleider van is. Ik geloof dat er op 1 woning nog ruimte is voor iemand. Ik wil dus vragen of ik overgeplaats mag worden.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
JHeeetje Steep das mooi klote.
Hoop echt dat je op een andere locatie in de buurt terecht kan, want zonder baan zitten is niets waard. Sterkte
@Fiebje, heb ff op internet gezocht qua hoofd bonken en het beste was toch om het te negeren dus dat gaan we nu doen. Alleen bijt D uit frustatie dus ook wel eens in mij (bij mijn vriend schijnt ie het niet, dan wel minder te doen) dus dat moet ik hem nog ff afleren.
Hopelijk leert ie dat hoofd bonken en bijten snel af. Ook wat nieuws is andere kindjes beklimmen, doet ie ook bij de hond, alleen de kindjes op de kdv vinden het niet zo leuk als het hondje haha.
Hoop echt dat je op een andere locatie in de buurt terecht kan, want zonder baan zitten is niets waard. Sterkte
@Fiebje, heb ff op internet gezocht qua hoofd bonken en het beste was toch om het te negeren dus dat gaan we nu doen. Alleen bijt D uit frustatie dus ook wel eens in mij (bij mijn vriend schijnt ie het niet, dan wel minder te doen) dus dat moet ik hem nog ff afleren.
Hopelijk leert ie dat hoofd bonken en bijten snel af. Ook wat nieuws is andere kindjes beklimmen, doet ie ook bij de hond, alleen de kindjes op de kdv vinden het niet zo leuk als het hondje haha.
Fearie- Ratel
Steep hoe is het gesprek gegaan met je teamleider? Hoop dat daar betere berichten uit voort gekomen zijn. Is er nog voldoende werk in die sector?
Fearie, ik las ergens dat jou vriend ook zonder werk komt te zitten. Heeft hij al iets anders?
Hoop idd dat het bijten en bonken snel over zijn. Tja dat klauteren doet hij hier ook, op andere kindjes maar ook op de dieren maar die zijn er ook niet allemaal van gediend. Net zoals aan de staarten van de paarden trekken. Vindt hij prachtig maar niet alle dames vinden het even leuk.
W kan nu ook pinkelen iedere x na het eten zit hij in de startblokken. Hij vindt het prachtig, hoe harder hoe mooier! En proosten met zijn fles. Over flessen gedproken drinken jullie kindjes nog uit een fles of al uit de beker of een drinkbeker?
Fearie, ik las ergens dat jou vriend ook zonder werk komt te zitten. Heeft hij al iets anders?
Hoop idd dat het bijten en bonken snel over zijn. Tja dat klauteren doet hij hier ook, op andere kindjes maar ook op de dieren maar die zijn er ook niet allemaal van gediend. Net zoals aan de staarten van de paarden trekken. Vindt hij prachtig maar niet alle dames vinden het even leuk.
W kan nu ook pinkelen iedere x na het eten zit hij in de startblokken. Hij vindt het prachtig, hoe harder hoe mooier! En proosten met zijn fles. Over flessen gedproken drinken jullie kindjes nog uit een fles of al uit de beker of een drinkbeker?
Fiebje- Prater
@Steep, jeetje hopelijk kan je ergens anders werken, jij hebt SpH gedaan he!
@Fiebje, ik oefen met M uit een gewone beker, gaat steeds beter. Maar de rietjesbeker is favoriet. Melk geef ik nog in een fles totdat de beker goedgaat.
Verder kan M al aardig eten met een lepel.
Hier is M flink ziek voor zijn doen, verkouden, hoesten en diarree gisteren. Geen koorts gelukkig. Eind vorige week ging het beter, hij huilde minder maar nu is ie weer ziek helaas.
@Fiebje, ik oefen met M uit een gewone beker, gaat steeds beter. Maar de rietjesbeker is favoriet. Melk geef ik nog in een fles totdat de beker goedgaat.
Verder kan M al aardig eten met een lepel.
Hier is M flink ziek voor zijn doen, verkouden, hoesten en diarree gisteren. Geen koorts gelukkig. Eind vorige week ging het beter, hij huilde minder maar nu is ie weer ziek helaas.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet ook niet wat pinkelen is? Wel de duitse variant, dat is plassen haha.
@Fiebje, mijn vriend zit per 1 jan zonder baan. Is hard op zoek naar wat anders, alleen alles is parttime en we zoeken eigenlijk natuurlijk fulltime. Dus miss wordt het 2x parttime om zo aan voldoende uren te komen.
Hier wordt uit een rietjesbeker getrokken, melk sochtends en savonds uit fles met speen en tussen de middag uit de beker. D pakt wel vaak een glas van ons en maakt dan echt de drinkbeweging, het gaat ook goed. Alleen soms een beetje onbeholpen.
@HD, wat vervelend dat M zou ziek
@Fiebje, mijn vriend zit per 1 jan zonder baan. Is hard op zoek naar wat anders, alleen alles is parttime en we zoeken eigenlijk natuurlijk fulltime. Dus miss wordt het 2x parttime om zo aan voldoende uren te komen.
Hier wordt uit een rietjesbeker getrokken, melk sochtends en savonds uit fles met speen en tussen de middag uit de beker. D pakt wel vaak een glas van ons en maakt dan echt de drinkbeweging, het gaat ook goed. Alleen soms een beetje onbeholpen.
@HD, wat vervelend dat M zou ziek
Fearie- Ratel
*
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Pinkelen is met je wijsvingers op de rand van de tafel tikken. Wr is ook een liedje van maar die ken ik niet. Iedereen aan tafel tikt dus met zijn wijsvingers op de rand/bovenkant tafel en 1 mag het commando geven
- plat = plat met je handen op de tafel slaan
- onweer = met je vuisten op de tafel slaan
- ellebogen = met je ellebogen op de tafel slaan
- hol = je hand op zijn kop op de tafel zetten
- bol= je vingertoppen als een spin op de tafel neerzetten
W vindt het prachtig om te doen.
Fearie in welke sector zoekt hij een baan?
Hd, wT rot, hier was hij vorige week aan de diarree duurde nog best lang hoop dat M er sneller van af is, sterkte en beterschap voor je kereltje.
Hier drinkt hij uit fles, rietjesbeker, beker met of zonder rietje al is het zonder rietje al snel een kneiboel. Nu houdt hij zoiezo van kliederen. Heb vanmorgen verf op waterbasis gekocht. Zal eens kijken of hij dat aan het einde van de middag kan gaan doen.
- plat = plat met je handen op de tafel slaan
- onweer = met je vuisten op de tafel slaan
- ellebogen = met je ellebogen op de tafel slaan
- hol = je hand op zijn kop op de tafel zetten
- bol= je vingertoppen als een spin op de tafel neerzetten
W vindt het prachtig om te doen.
Fearie in welke sector zoekt hij een baan?
Hd, wT rot, hier was hij vorige week aan de diarree duurde nog best lang hoop dat M er sneller van af is, sterkte en beterschap voor je kereltje.
Hier drinkt hij uit fles, rietjesbeker, beker met of zonder rietje al is het zonder rietje al snel een kneiboel. Nu houdt hij zoiezo van kliederen. Heb vanmorgen verf op waterbasis gekocht. Zal eens kijken of hij dat aan het einde van de middag kan gaan doen.
Fiebje- Prater
Hoi meiden,
Even een reactie van mij.
Tijd niet geweest..
Zijn midweek weg geweest, druk met werk en wat minder leuke familie omstandigheden..
K is nu ziek, flinke koorts, flink wat dunne luiers..
Maar goed, probeer weer wat mee te kletsen..
Mag nu weet aan het werk!
Even een reactie van mij.
Tijd niet geweest..
Zijn midweek weg geweest, druk met werk en wat minder leuke familie omstandigheden..
K is nu ziek, flinke koorts, flink wat dunne luiers..
Maar goed, probeer weer wat mee te kletsen..
Mag nu weet aan het werk!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Theezakje ook al een ziek kind.
De dunne luiers heb ik hier vorige week ook al gehad.
En sinds gisterenavond koorts. Hij werd gillend wakker temp was 40. Vanmorgen 41.5, hij lag te rillen vd koorts echt zielig. Als het morgen nig zo is maar langs de huisarts. Hij eet en drinkt gelukkig wel goed. Hopelijk zo slapen dan kan ik ook nog een paar uurtjes erbij pakken.
De dunne luiers heb ik hier vorige week ook al gehad.
En sinds gisterenavond koorts. Hij werd gillend wakker temp was 40. Vanmorgen 41.5, hij lag te rillen vd koorts echt zielig. Als het morgen nig zo is maar langs de huisarts. Hij eet en drinkt gelukkig wel goed. Hopelijk zo slapen dan kan ik ook nog een paar uurtjes erbij pakken.
Fiebje- Prater
*
Gast- Gast
Dat dacht ik ook maar heb gebeld, en hier houden ze drie dagen aan. Hij eet en drinkt verder voldoende. Als dat niet zo was moest ik wel komen maar alles gaat er in.
Fiebje- Prater
*
Gast- Gast
@fiebje, jij ook beterschap, hier alleen nog verkoudheid, en ja er is weer 1 puntje van een kies zichtbaar!
Fijn dat W wel drinkt, dat is het belangrijkste.
@theezakje, hopelijk was je vakantie leuk!
@fearie, wat vervelend dat je vriend zonder baan zit straks, hopelijk vind hij snel wat.
M eet nog steeds weinig, zie weer een kies doorkomen, tandenpoetsen is ook een ramp momenteel. Gelukkig drinkt hij wel maar wel minder dan normaal.
Verder nog flink verkouden helaas.
Fijn dat W wel drinkt, dat is het belangrijkste.
@theezakje, hopelijk was je vakantie leuk!
@fearie, wat vervelend dat je vriend zonder baan zit straks, hopelijk vind hij snel wat.
M eet nog steeds weinig, zie weer een kies doorkomen, tandenpoetsen is ook een ramp momenteel. Gelukkig drinkt hij wel maar wel minder dan normaal.
Verder nog flink verkouden helaas.
Happydobby- Ratel
Dankje! Ik blijf alert maar tot nu toe gaat het goed. Op de koorts na, als hij morgenochtend nog heeft dan ga ik bij de ha langs die ene dag smokkel ik er wel bij.
Hier komt er onder ook een kies door en zie ook nog een voortand die op doorkomen staat. Vorige week waren er boven twee kiezen doorgekomen. Het gaat ineens snel.
Hd, het einde nog niet in zicht dus. Hier vindt hij het tandenpoetsen juist lekker net als zachtjes masseren met je vinger. Doe he er nog wel iets op zoals dentinox oid?
Hier komt er onder ook een kies door en zie ook nog een voortand die op doorkomen staat. Vorige week waren er boven twee kiezen doorgekomen. Het gaat ineens snel.
Hd, het einde nog niet in zicht dus. Hier vindt hij het tandenpoetsen juist lekker net als zachtjes masseren met je vinger. Doe he er nog wel iets op zoals dentinox oid?
Fiebje- Prater
@fiebje, dentinox zit lidocaine in, dat is een verdovingsmiddel en dat vind ik eng, ik geef chamodent druppels en bij heftige pijn gewoon een zetpil.
Happydobby- Ratel
Wij hadden chamodent maar had niet het idee dat het hielp. Nu masseren we het dus. Of een ijsje geven.
Man is thuis, kan ik ff tukke ben op.
Man is thuis, kan ik ff tukke ben op.
Fiebje- Prater
Dames, hoe gaat ie nu? Kids allemaal weer in hun hum en beter?
@Fiebje, mijn vriend is rij instructeur en heeft ook als vrachtwagenchauffeur gewerkt, hij wil in beide sectoren wel weer aan het werk. Maar pakt datgene aan wat hij als eerste krijgt aangeboden.
@Theezakje, fijn dat je vakantie een beetje leuk was. Hoe gaat het verder bij jullie?
@All, ik moet nu toch zeggen dat D wel wat trekjes vertoond waar ik niet blij mee ben. Hij bonkt met zijn hoofd op de grond en meubelen als hij zijn zin niet krijgt of als ie moe is. Ook bijt hij af en toe in meubels, deels denk ik uit frustaties.
Iemand hier ook last van en enig idee hoe dit aan te pakken? Ik wil hem dit zsm afleren.
@Fiebje, mijn vriend is rij instructeur en heeft ook als vrachtwagenchauffeur gewerkt, hij wil in beide sectoren wel weer aan het werk. Maar pakt datgene aan wat hij als eerste krijgt aangeboden.
@Theezakje, fijn dat je vakantie een beetje leuk was. Hoe gaat het verder bij jullie?
@All, ik moet nu toch zeggen dat D wel wat trekjes vertoond waar ik niet blij mee ben. Hij bonkt met zijn hoofd op de grond en meubelen als hij zijn zin niet krijgt of als ie moe is. Ook bijt hij af en toe in meubels, deels denk ik uit frustaties.
Iemand hier ook last van en enig idee hoe dit aan te pakken? Ik wil hem dit zsm afleren.
Fearie- Ratel
Pagina 27 van 29 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 27 van 29
Permissies van dit forum: