Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 15 van 29
Pagina 15 van 29 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat had M nu precies dan?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Schuddebuikje | Ni.ck | 4 juli 2011 | 4645gram | 56 cm | 10.2 kg | 75 cm | 10 maanden |
Theezakje | K.as | 14 juli 2011 | 3860 gram | 53 cm | 6090 gram | 63 cm | 11 weken |
ProudMama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 9530 & 8950 gram | 71,5 & 71,5 cm | 9 maanden |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046 gram | 52 cm | 9285 gram | 76 cm | 11 maanden |
Steep | R.uben | 22 juli 2011 | 3240 gram | 49,5 cm | 9150 gram | 73,3 cm | 34 weken 5 dagen |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54 cm | 6160gram | 64 cm | 19weken |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 6430 gram | 65 cm | 6,5 maand |
Fiebje | W.essel | 14 augustus 2011 | 4205 gram | 53 cm | 10.2 kg | 76 cm | 8 maanden |
Fearie | D.ean | 16 augustus 2011 | 3425 gram | 51 cm | 7430 gram | 67 cm | 7,5 maand |
Peach | E. | 18 augustus | 2210 gram | 45 cm | 2920 gram | 51,1 cm | 4 weken |
Aggi | R.oan | 25 augustus 2011 | 2830 gram | niet gemeten | . | 53 cm | 3 weken |
Sjirafje | L.ars | 26 augustus 2011 | 2885 gram | 45 cm | 5976 gr | 58 cm | 12 weken |
Laced | L.evi | 27 augustus 2011 | 2700 gram | niet gemeten | 4530 gram | 53 cm | 8weken |
Mama_1987 | D.ion | 29 augustus 2011 | 3208gram | 50 cm | . | . | . |
Schism | K. | 31 augustus 2011 | 3885 gram | 53 cm | 7540 gram | 67cm | 18 weken 1 dag |
Pippi | L.uka | 4 september 2011 | 3320 gram | 50 cm | 5725 gram | 62,5cm | 12 weken |
Yes1984 | J. | 13 september 2011 | 4600 gram | 52 cm | . | . | . |
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe gaat het met jullie???
Steep een baan! Ben je al begonnen? Waar gaat R heen als je gaat werken?
Kruumel, m weer helemaal beter?
En hoe gaat het verder met je?
Fearie hoe was de meeting, vond wel jammer dat ik er niet bij kon zijn wie weet de volgende keer.
Schism hoe gaat het met het hoofdje van je zoon? Mag het helmpje over 2 mnd af?
Hier gaat alles zijn gangetje alleen wil W niet meer slapen overdag. Sinds vorige week deed hij alleen zijn middagdutje nog maar vanmiddag wilde hij ook niet slapen. Voor iemand herkenbaar? Hoeveel horen ze te slapen met deze leeftijd?
Steep een baan! Ben je al begonnen? Waar gaat R heen als je gaat werken?
Kruumel, m weer helemaal beter?
En hoe gaat het verder met je?
Fearie hoe was de meeting, vond wel jammer dat ik er niet bij kon zijn wie weet de volgende keer.
Schism hoe gaat het met het hoofdje van je zoon? Mag het helmpje over 2 mnd af?
Hier gaat alles zijn gangetje alleen wil W niet meer slapen overdag. Sinds vorige week deed hij alleen zijn middagdutje nog maar vanmiddag wilde hij ook niet slapen. Voor iemand herkenbaar? Hoeveel horen ze te slapen met deze leeftijd?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Jaa!! Ik heb een baan! Hoezeeee!! Dinsdag heb ik mijn arbeidsvoorwaarden gesprek. Ik ga wel aangeven dat ik het voor mij een voorwaarde is dat ik een cursus mag volgen waarbij ik grepen leer om de agressie van de cliënten de baas te kunnen. Want het zijn volwassen mannen die ineens kunnen doordraaien, en dan wil ik als meisje van 1.65m wel weten wat ik moet doen.
Ik heb geen ervaring met het niet willen slapen overdag.. Alleen 's avonds, dan wil R. pas rond 22 uur slapen. En ik ben dat een beetje zat, alleen weet ik niet wat ik eraan moet doen. Hij slaapt 'smiddags va 12 tot 2 (ongeveer) en van 17uur tot 18 uur. Die laatste wil ik eigenlijk niet, maar hij valt gewoon overal in slaap.. Ik zou oo graag willen dat hij tussen 20 uur en 21 uur zou slapen, dan zouen mijn man en ik ook weer samen een filmpje kunnen kijken.. Of samen op het balkon een wijntje drinken.. Zucht.. Dat gaat waarschijnlijk wel een keer komen toch??
@Kruumel; Meis hoe is het nou??
@HD; Jouw kleine man gaat ook snel geloof ik he, al een paar stapjes los gezet toch?
@Fearie; Ik geloof dat jij wat druk bent de laatste tijd? Of lees ik over jouw reacties heen?
Ik heb geen ervaring met het niet willen slapen overdag.. Alleen 's avonds, dan wil R. pas rond 22 uur slapen. En ik ben dat een beetje zat, alleen weet ik niet wat ik eraan moet doen. Hij slaapt 'smiddags va 12 tot 2 (ongeveer) en van 17uur tot 18 uur. Die laatste wil ik eigenlijk niet, maar hij valt gewoon overal in slaap.. Ik zou oo graag willen dat hij tussen 20 uur en 21 uur zou slapen, dan zouen mijn man en ik ook weer samen een filmpje kunnen kijken.. Of samen op het balkon een wijntje drinken.. Zucht.. Dat gaat waarschijnlijk wel een keer komen toch??
@Kruumel; Meis hoe is het nou??
@HD; Jouw kleine man gaat ook snel geloof ik he, al een paar stapjes los gezet toch?
@Fearie; Ik geloof dat jij wat druk bent de laatste tijd? Of lees ik over jouw reacties heen?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Fiebje,.niet slapen overdag herken ik niet. Ik heb een slaapkopje overdag. Slaapt nog 2 keer en best lang ook.
Steep, wat goed een baan! Zo laat slapen heeft K ook gehad. Gaat nu gelukkig weer goed. Hij begon dan na een half uur slaap te krijsen en wilde uit bed. Wij hebben hem toen steeds even laten huilen, en dan weer erheen en troosten. Ging na paar dagen steeds beter en nu gaat hij lekker rond 19.uur slapen!!
Hier weinig nieuws. Alles gaat lekker hier..
Steep, wat goed een baan! Zo laat slapen heeft K ook gehad. Gaat nu gelukkig weer goed. Hij begon dan na een half uur slaap te krijsen en wilde uit bed. Wij hebben hem toen steeds even laten huilen, en dan weer erheen en troosten. Ging na paar dagen steeds beter en nu gaat hij lekker rond 19.uur slapen!!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Theezakje13 schreef:Fiebje,.niet slapen overdag herken ik niet. Ik heb een slaapkopje overdag. Slaapt nog 2 keer en best lang ook.
Maar dan haalden jullie 'm dus niet uit bed? En hoelang hebben jullie getroost? Een aai over zijn bol?
Steep- Kletskop
Steep schreef:Theezakje13 schreef:Fiebje,.niet slapen overdag herken ik niet. Ik heb een slaapkopje overdag. Slaapt nog 2 keer en best lang ook.
Maar dan haalden jullie 'm dus niet uit bed? En hoelang hebben jullie getroost? Een aai over zijn bol?
We haalden hem even uit bed, maar bleven op zijn kamer. Troostten hem en dan weer terug leggen en een minuut of 5 laten huilen/krijsen/gillen.
Dit werd vanzelf steeds minder en nu gaat hij zonder gemopper slapen.
Theezakje13- Prater
Theezakje13 schreef:Steep schreef:Theezakje13 schreef:Fiebje,.niet slapen overdag herken ik niet. Ik heb een slaapkopje overdag. Slaapt nog 2 keer en best lang ook.
We haalden hem even uit bed, maar bleven op zijn kamer. Troostten hem en dan weer terug leggen en een minuut of 5 laten huilen/krijsen/gillen.
Dit werd vanzelf steeds minder en nu gaat hij zonder gemopper slapen.
Hmm.. Dat gaan we dus proberen! Thnx voor de tip!Hoelang duurde het voordat het minder werd? Of weet je het niet meer?
Steep- Kletskop
Steep goed zeg!! Tja als je maar twee turfjes hoog bent is dat wel handig
Hoeveel uur ga je per week werken.
Hier slaapt hij rond zeven/acht uur en dat klokje rond.
En s middags sliep en hopelijk slaapt hij morgen weer een uur of twee. Van 1 tot drie.
Eerst sliep hij later rond een uur of tien maar ben hem steeds eerder naar bed gaan brengen. Met stappen van een kwartier, dat laatste slaapje is idd killing voor het vroege slapen denk ik.
Theezakje, fijn om te horen dat alles lekker loopt!
En s middags sliep en hopelijk slaapt hij morgen weer een uur of twee. Van 1 tot drie.
Eerst sliep hij later rond een uur of tien maar ben hem steeds eerder naar bed gaan brengen. Met stappen van een kwartier, dat laatste slaapje is idd killing voor het vroege slapen denk ik.
Fiebje- Prater
Fiebje schreef:Steep goed zeg!! Tja als je maar twee turfjes hoog bent is dat wel handig
Ik ga 22 uur werken, R gaat dan naar het kdv, maar ik moet nog ff uitvogelen hoe en wat want ik heb flexibele uren nodig en die biedt het kdv ook. Maar ik weet dus niet hoeveel uur ik nodig heb en dat hoop ik donderdag ook uit het gesprek te kunnen vissen .
Jouw tip ga ik ook onthouden. We moeten R eerst weer leren om in zijn eigen bedje in slaap te vallen. We vonden het namelijk heerlijk als hij bij ons in slaap viel, maar nu kan hij dus niet anders.. Niet handig!! Dus nu leggen we 'm iedere keer in bed als hij moe is en blijven bij 'm tot hij slaapt..
Edit: Woow, R ligt in bed.. We hebben hem er half slapend in gelegt.. Nu dus de tip van Theezakje gebruiken als het nodig is!
Steep- Kletskop
Steep, 2 avonden heeft het anderhalf uur geduurd daarna werd het vlug minder. Tijdje kwartiertje ofzo geweest.
En nu is hij blij als hij in bed ligt!
En nu is hij blij als hij in bed ligt!
Theezakje13- Prater
Ben ik ook weer eens, ik heb vakantie maar we gaan niet weg, ofmisschien, we weten het nog niet.
@Steep, gefeliciteerd met je baan, lijkt me wel een lastige doelgroep, heeft wel uitdaging natuurlijk. geef mij maar bejaarden!
M. heeft de laatste avonden ook dat hij moeilijk slaapt maar hij is verkouden en heeft 2 tandjes door.
@Fiebje, M doet vaak 2 korte slaapjes overdag, soms wat langer en dan 1 slaapje. de nacht slaapt hij meestal wel door. Soms jengeld hij in de avond nog wat.
@Theezakje, lekker dat K overdag ook nog wat slaapt. Ik vind het wel lekker als M wat langer slaapt overdag, zoals nu.
Doen jullie iets om de pijn te verlichten met de tandjes?
@Steep, gefeliciteerd met je baan, lijkt me wel een lastige doelgroep, heeft wel uitdaging natuurlijk. geef mij maar bejaarden!
M. heeft de laatste avonden ook dat hij moeilijk slaapt maar hij is verkouden en heeft 2 tandjes door.
@Fiebje, M doet vaak 2 korte slaapjes overdag, soms wat langer en dan 1 slaapje. de nacht slaapt hij meestal wel door. Soms jengeld hij in de avond nog wat.
@Theezakje, lekker dat K overdag ook nog wat slaapt. Ik vind het wel lekker als M wat langer slaapt overdag, zoals nu.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ben ik ook weer eens, ik heb vakantie maar we gaan niet weg, ofmisschien, we weten het nog niet.
Enige wat hier goed helpt bij tandjes oss paracetamol. Gelukkig bij de laatste 2 geen laat gehad.
Theezakje13- Prater
Hier ook drama met slapen 's avonds.
Eerste avonden waren we tot 10/11 uur bezig.
Wat we nu doen is hem weer neerleggen, speentje erin, aai over zn bol, welterusten en weglopen.
Als hij echt heel verdrietig wordt halen we hem er even uit, blijven in zn kamer, lekker knuffelen en zachtjes tegen m praten. Dan weer terug leggen en weg gaan, meestal wordt hij daarna weer rustiger.
Nu is het meestal half 9 dat ie slaapt.
Wel vermoeiend he? Volgens mij heeft het met verlatingsangst te maken.
Wat we nu doen is hem weer neerleggen, speentje erin, aai over zn bol, welterusten en weglopen.
Als hij echt heel verdrietig wordt halen we hem er even uit, blijven in zn kamer, lekker knuffelen en zachtjes tegen m praten. Dan weer terug leggen en weg gaan, meestal wordt hij daarna weer rustiger.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:Hier ook drama met slapen 's avonds.
Ik vond dat heel vermoeiend inderdaad. Maart gelukkig lijkt het bij jullie ook al beter te gaan!
Theezakje13- Prater
Theezakje13 schreef:Schism schreef:Hier ook drama met slapen 's avonds.
Ik vond dat heel vermoeiend inderdaad. Maart gelukkig lijkt het bij jullie ook al beter te gaan!
Ja het is echt weer ff de handigheid erin krijgen en kijken wat het beste werkt, en dan gaat het elke dag een beetje beter
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Hd, tja het weer laat het helaas afweten nu. Waren jullie nogvan plan om weg te gaan?? Oowww ik wil ook vakantie......... Nog drie en halve week.
Als hij heel veel last heeft dan krijgt hij een zetpil maar dat is nu 2 x gebeurd. Ik heb ook detinox in huis maar heb niet echt het idee dat hethelpt.
Schism, ik denk altijd maar zo, het is een fase en gaat weer voorbij. Geloof dat ik die zin de afgelopen maanden als mantra heb gebruikt! Maar is je zoontje overdag ook eenkennig?
Steep, gisterenavond goed gegaan?
Als hij heel veel last heeft dan krijgt hij een zetpil maar dat is nu 2 x gebeurd. Ik heb ook detinox in huis maar heb niet echt het idee dat hethelpt.
Schism, ik denk altijd maar zo, het is een fase en gaat weer voorbij. Geloof dat ik die zin de afgelopen maanden als mantra heb gebruikt! Maar is je zoontje overdag ook eenkennig?
Steep, gisterenavond goed gegaan?
Fiebje- Prater
Even gauw want we zijn vrienden haha. Slapen ging goed, tot 3 uur. Toen wilde hij ineens een fles :s en ging hij weer om 4 uur slapen.. Maar dit is ook niet zo relaxt..
Steep- Kletskop
@Steep, gefeliciteerd met je baan. Wanneer ga je beginnen?
@Hd, lekker vakantie. Kan ik ook naar uitkijken, helaas hebben wij dit jaar alleen geen vakantie. Hebben jullie nog plannen om weg te gaan?
@Theezakje, wat vervelend dat K 'savonds zo spookt. D is hier sinds 2 avonden ook bezig, 's avonds en midden in de nacht brullen krijsen en doen. Is geen houden aan, hebben hem vannacht maar bij ons in bed gehad.
@Fiebje, heeft W last van zijn tandjes? Heeft ie er al veel?
@All, hier gaat het zijn gangetje. D spookt dus ook sinds 2 nachten, heeft last van eenkenningheid en wil alleen maar staan. Zitten = brullen, dus soms laat ik hem ook maar gewoon want anders kom je nergens aan toe. Van de week heeft hij 2x op de kdv een ander kindje gebeten, althans een poging gedaan. Dat was wel ff raar, als mama zijnde om dat te horen over je eigen zoontje.
Voor de rest gat het eigenlijk wel goed, d gaat met sprongen vooruit. Wil van alles, eet goed.
Ik heb zondag weer last gehad van een beginnende borstontsteking, dus nu aan de antibiotica. Ga nu ook de bv afbouwen, miss probeer ik nog tot 1 jaar, maar eigenlijk vind ik het ook wel goed.
@Hd, lekker vakantie. Kan ik ook naar uitkijken, helaas hebben wij dit jaar alleen geen vakantie. Hebben jullie nog plannen om weg te gaan?
@Theezakje, wat vervelend dat K 'savonds zo spookt. D is hier sinds 2 avonden ook bezig, 's avonds en midden in de nacht brullen krijsen en doen. Is geen houden aan, hebben hem vannacht maar bij ons in bed gehad.
@Fiebje, heeft W last van zijn tandjes? Heeft ie er al veel?
@All, hier gaat het zijn gangetje. D spookt dus ook sinds 2 nachten, heeft last van eenkenningheid en wil alleen maar staan. Zitten = brullen, dus soms laat ik hem ook maar gewoon want anders kom je nergens aan toe. Van de week heeft hij 2x op de kdv een ander kindje gebeten, althans een poging gedaan. Dat was wel ff raar, als mama zijnde om dat te horen over je eigen zoontje.
Voor de rest gat het eigenlijk wel goed, d gaat met sprongen vooruit. Wil van alles, eet goed.
Ik heb zondag weer last gehad van een beginnende borstontsteking, dus nu aan de antibiotica. Ga nu ook de bv afbouwen, miss probeer ik nog tot 1 jaar, maar eigenlijk vind ik het ook wel goed.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Hé meiden,
Hoe is het met jullie?
Hier alles weer rustig. K heeft paar dagen flinke koorts.gehad. Nu is hij gelukkig weer de oude!
Hoe is het met jullie?
Hier alles weer rustig. K heeft paar dagen flinke koorts.gehad. Nu is hij gelukkig weer de oude!
Theezakje13- Prater
Fearie, w heeft 2 tandjes onder. Er is wel1 boventandje onderweg.
Middagslaapje wisselt hier sterk vabdaag niet geslapen, gisyeren een uurtje zaterdag een half uurtje.
Je hebt de bv lang gedaan, je wilde toch tot 1 jaar geven? Brrr die nare borstontsteking ik was er altijd zo ziek van.
Theezakje, alleen koorts of nog meer symptomen?
Hier gaat verder goed, W is druk met Maatje enMaatje met hem zijn de hele dag druk met elkaar en zodoende ben ik er ook druk mee.
Begin langzaamaan pakstress te krijgen we waren pas een lang wknd weg toen was de auto vol geladen. Nu gaan we over drie weken weg met het vluegtuig mag maar 2 koffers meenemen, hoe gaat dat passen? Iemand nog tips? Wat thuis te laten en wat mee te nemen?
Middagslaapje wisselt hier sterk vabdaag niet geslapen, gisyeren een uurtje zaterdag een half uurtje.
Je hebt de bv lang gedaan, je wilde toch tot 1 jaar geven? Brrr die nare borstontsteking ik was er altijd zo ziek van.
Theezakje, alleen koorts of nog meer symptomen?
Hier gaat verder goed, W is druk met Maatje enMaatje met hem zijn de hele dag druk met elkaar en zodoende ben ik er ook druk mee.
Begin langzaamaan pakstress te krijgen we waren pas een lang wknd weg toen was de auto vol geladen. Nu gaan we over drie weken weg met het vluegtuig mag maar 2 koffers meenemen, hoe gaat dat passen? Iemand nog tips? Wat thuis te laten en wat mee te nemen?
Fiebje- Prater
Fiebje, alleen koorts gelukkig. En veel.slapen.
Waar gaan jullie op vakantie? Heb geen tips voor je. Neem zelf altijd veel te veel mee.
Waar gaan jullie op vakantie? Heb geen tips voor je. Neem zelf altijd veel te veel mee.
Theezakje13- Prater
Jeej hier is ook 1 tandje door Ribbeltjes dat wel, maar door is door . Nu slaapt hij ook weer ineens heel goed, van half 9 tot 7.. Heeeerlijk . Morgen is mijn diploma uitreiking, dus dat wordt wel gezellig. Donderdag krijgt R zijn 11 maanden prikjes, dus ik ben beniuewd hoe het hem zal vergaan..
@Fiebje; waar ga je heen? Mijn ervaring is dat je toch echt favoriete kleren hebt. Dus ik ga op vakantie gewoon wassen.
@Middagslaapje; wisselt hier ook heel erg, sprak ik een paar dagen geleden nog over dat hij om 17 uur gaat slapen, doet hij dat nu niet meer haha..
@Fiebje; waar ga je heen? Mijn ervaring is dat je toch echt favoriete kleren hebt. Dus ik ga op vakantie gewoon wassen.
@Middagslaapje; wisselt hier ook heel erg, sprak ik een paar dagen geleden nog over dat hij om 17 uur gaat slapen, doet hij dat nu niet meer haha..
Steep- Kletskop
Pagina 15 van 29 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 15 van 29
Permissies van dit forum: