Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers

Pagina 25 van 29 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Tiara wo 24 okt 2012 - 8:45

Fearie schreef:
Theezakje13 schreef:Stiekem vind ik dat heel grappig..

Ik ook, zeg ook altijd tegen mezelf, niet lachen. Dan moet ik weg kijken en dan met mijn serieuze gezicht hem corrigeren, zo moeilijk haha Laughing

Haha zo herkenbaar Yes
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 wo 24 okt 2012 - 8:46

aanitaa schreef:
Fearie schreef:
Theezakje13 schreef:Stiekem vind ik dat heel grappig..

Ik ook, zeg ook altijd tegen mezelf, niet lachen. Dan moet ik weg kijken en dan met mijn serieuze gezicht hem corrigeren, zo moeilijk haha Laughing

Haha zo herkenbaar Yes

Leuk om te lezen dat het zo herkenbaar is!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tiara wo 24 okt 2012 - 8:49

Wij zeggen ook altijd tegen elkaar, we moeten nu niet lachen hé. En dan zeggen we Nee, maar t gebeurd toch hihi.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Fiebje wo 24 okt 2012 - 18:27

Herkenbaar, hier kijkt hij je ook echt aan met een blik van; ik weet dat het niet mag maar ik doe het lekker toch wel.
Of als hij bv in de hoek bij de draden zit en ik kom eraan gelooen dat rent hij zowat de hiek uit, lachend.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Theezakje13 wo 24 okt 2012 - 19:43

Pff, was vroeg vanmorgen. Meneer was al om 6 uur wakker.
En stront chagrijnig..
Ligt nu dus ook weer in bed, was niks mee te beginnen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:38

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje zo 11 nov 2012 - 20:17

goedenmorgen lady's, hoe gaat het met jullie. met ons gaat het goed hoor. alleen komen wij in de de '' ik ga me verzetten '' periode. heel drama om jas aan te krijgen en om in zijn buggy of autostoel te zetten. dan zet hij het op een krijsen en gaat zich overstrekken.

wat voor spelletjes doen jullie eigenlijk samen met jullie kinderen ?? ik vind dat best moeilijk om te bedenken. wij hebben megablocks en ik maak dan een hoge stapel en hij haalt het weer uit elkaar. en ik maak van de ikea kinderstoel met een kleed erover heen een racetunnel Very Happy. maar verder kan ik nooit echt wat bedenken. en dan voel ik me heel erg stom. ik wil zo in de stad gaan kijken voor een vormenstoof, mischien is dat wel leuk. en we hebben wel stapelbekers maar die moet ik even bij elkaar gaan zoeken.

verder kan N. wel lopen. maar vind het nog erg spannend. en kiest dan voor de makkelijke en veilige weg van kruipen. maar ik ben er van overtuigd dat het wel goed komt met het lopen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fiebje ma 12 nov 2012 - 7:17

Wij hebben de verzetfase nig niet. Wel de " ondanks dat ik weet dat het niet mag die ik het lekker toch" fase. Ook vermoeiend.

Wij doen boekjes lezen, tekenen, met de autootjes spelen, met de bal spelen, duploen. Maar het liefste is hij buiten, laarsjes en overall aan en nu met de plassen lekker erdoor heen stampen, beestjes voeren en in het hooi spelen. Dus als het maar even kan zijn we buiten. Ook fietsen vindt hij prachtig.

Kruumel, hoe verloopt deze zwangerschap? Beter dan als bij m?

Fearie hoe gaat het met je aanstaande? Knapt hij alweer wat op? En is d zijn operatie ook goed genezen?

Steep, kan je je balans ook vindentussen werk en thuis?

Hier gaat het goed, genieten met volle teugen van W. Tanden en kiezen komen langzaamaan ook door. Sinds deze week meer gaan werken, ben benieuwd hie dat verder gaat. Het is in eerste instantie voor een periode.
En verder nog druk met de 'lijn' is nu 20 kg af ga de goede kant op!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie ma 12 nov 2012 - 7:41

Hier ook nog niet volledig in de verzetfase, soms wel als ie dwars wil liggen. Vanavond wou hij niet eten, dus zette ik het weg, maar er lag nog wat op de lepel. Pakt ie vervolgens zelf de lepel en steekt hem in zijn mond, uiteindelijk dus toch nog wat gegeten door steeds wat op de lepel te doen en hem zelf laten eten.
Maar ook de 'ik wil niet in de autostoel, dus we gaan een plankje nadoen' fase kennen we soms al wel.

Wij lezen vaak 's avonds uit een boekje voor, overdag is het spelen met de vormpjes, de autobaan van LP en de boerderij. Ook die skippykoe is een succes.

@ Kruumel, ook ik ben benieuwd hoe je zwangerschap verloopt? Zag ergens anders staan dat je man het liefste ziet dat je de 9 maand van zwanger zijn wel over mag slaan.

@ Steep, je sollicitatiegesprek is hem niet geworden toch? Ondertussen al wel een beetje kunnen aarden op je huidige werk, al gewend aan de clienten en je collega's? Hoe is het met R?

@ Fiebje, wauw 20 kilo! Ben benieuwd, post je eens een foto op FB? Wat fijn dat het met W ook goed gaat, heeft ie veel last van zijn tanden en kiezen. Hier zijn er 3 aan het doorkomen, volgens mij komt een 4e ook al (want het kwijlen is weer begonnen). Moet je lang veel extra werken? Vanwege de komende feestdagen of gewone drukte?

@ All, hier gaat ie goed. D. heeft zijn operatie goed doorstaan, was met 4 dagen alweer helemaal happy. Moet ergens binnenkort een keer zijn voorhuidje naar achteren halen maar ik durf het niet ! Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 394967 Ben serieus in staat om naar de HA te gaan en die het te laten doen, zo bang dat ik D pijn doe. Hoe hebben jullie dat gedaan (moesten jullie dat doen of is het op het CB voor het eerst gedaan)?
De afspraak bij het CB is verzet, dus we moeten over 2 weken komen.
Met mijn vriend gaat het ook goed, de teller staat ondertussen op 32! kilo. En 2 kledingmaten kleiner, dus hij is erg in zijn nopjes. Is ondertussen ook van zijn suiker af en voelt zich topfit. Erg fijn om te zien.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Fiebje ma 12 nov 2012 - 8:23

Ja hier is het ook een kwijlenbal!
Je ziet de bulten in zijn mond zitten maar zijn nog niet door.

Planken doet hij niet, hij vindt autorijden zo leuk.
Zal eens kijken wellicht vh wknd dan hebben we een feestje.
Ook goed van je vriend 32 kilo man wat een gewicht! En wat fijn dat hij van zijn suiker af is, moest hij ook prikken?

Euh moeten wij aan dat velletje zitten? Niks over gehoord. ......

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 8:23

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 12 nov 2012 - 8:59

Ik heb gehoord dat je op een bepaald moment moet checken of de voorhuid niet vastzit, schijnen ze op het CB ook te checken?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje di 13 nov 2012 - 20:53

O kruumel dat is balen zeg.

Fearie ik heb geen idee zal het is in mijn ongeving navragen. Hier heeft het cb er niks over gezegd.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Steep di 13 nov 2012 - 21:18

Fack... Vergeten dat ik een datumprikker zou starten.. Iedereen die meewil naar een meeting in het nieuwe jaar, pm ff je emailadres naar me!

Op mijn werk heb ik aangegeven dat ik het niet meer trek, dat ik weg wil. Dat kwam als een verassing voor mijn teamleidster. Ik heb 23 november een gesprek bij een andere woonvorm waar ze meer zelfstandig zijn. Meer mijn ding dus. Maar nu moet ik morgen werken en ik zie er zo tegen op, ik voel me letterlijk gewoon ziek, dat komt misschien ook omdat ik vorige week zondag voor mijn kaak ben getrapt door een client.

Met R gaat het niet zo goed, vanaf afgelopen donderdag tot zondagavond 39,5 koorts, maandag ging het wel ok en gister weer naar het kdv geweest maar het ging totaal niet goed en in de middag maar weer opgehaald. Ik heb de HA gebeld en ik moest langskomen, hij heeft een lichte keel en oorinfectie :nopompom:

Edit: (ik was nog niet klaar, maar het forum deed gek dus ik dacht gauw versturen haha).

@Kruumel, hoe is het nou? Ik las al idd dat het niet zo best ging.. Heb je er we 'goede' dagen tussen?

@Voorhuid, ik heb er wel iets over gelezen geloof ik, maar op het cb hebben ze er nog niks over gezegd.

Maar hoe is het met jullie??
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Fiebje do 15 nov 2012 - 8:00

Steep, wat klote dat het zo op je werk loopt. Hoe is het gegaan vandaag??
Kan je intern een andere functie krijgen? R al een beetje opgeknapt? Heeft hij het flibk te pakken als hij al een paar dagen koorts heeft.

K heb trouwens mijn mail doorgegeven.

Hier gaat goed, druk aan het lezen. Ben in deel twee bezig van 50 tinten....

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie do 15 nov 2012 - 8:26

@Steep, wat vervelend dat je het toch nog steeds niet leuk hebt op je werk. Wel goed dat je het nu eindelijk gezegd hebt, hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen in de herplaatsing op een andere locatie.
Wat vervelend dat R zo ziek is, een keel en oorontsteking is niet fijn Sad

@Meeting, zal mijn mail ook ff doorgeven. Vind het leuk, heb er zin in.

@Fiebje, hoe is het eerste deel van 50 tinten? Ik wil er ook wel aan beginnen, ben toch wel benieuwd naar het boek.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje do 15 nov 2012 - 20:59

Ja ik was ook benieuwd, en mijn schoonmoeder had deel 1 en mijn schoonzus deel twee ( ben ik nu mee bezig) het leest makkelijk weg. Op de sex na is het gewoon een roman, maar prima om te lezen. Tis gewoon een leuk/aardigboek maar ben niet in halleluja stemming en trek ook niet het vel van mn man af op heb zin om vastgebonden en geslagen te worden.

Zo spulletjes gepakt, wij gaan ff zwemmen.

Morgen willen we naar beverwijk gaan, is dat wat???

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie za 17 nov 2012 - 0:43

Okee, ben benieuwd.

Zwarte markt, in Beverwijk? Ben ik nog nooit geweest. Wil ik al tijden eens naartoe. Ben benieuwd wat je er van vindt.

@Hoofd bonken, D heeft dat ontdekt, hij bonkt overal met zijn hoofd tegen aan, het bed, de deur en tafel. Doen jullie kids dat ook? Geen idee waarom ie het doet, maar vind het geen leuk gezicht.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 21:46

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 17 nov 2012 - 23:39

We zijn niet gegaan ik lag met migraine plat.
Misschien volgende week.

Hierbonkt hij ook alleen met zijn hoofd in zijn bedje.
Maar ook in zijn slaap.

Gisteren ging hij pas laat slapen, huilen en gillen. Ik denk dat er nog een paar kuezen aan het doorkomen zijn. Helaas was hij vanmorge vroeg, ook voor zijn doen.
Zo maar bijtijds naar bed voor zijn siesta.

Ook fijn, hij had vanmorgen een poepluier tot onderzijn oksels. Gelijk douchen, dat vond hij wel wat. Hij weet niet hoe snel hij eronder moet staan.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 1:43

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 19 nov 2012 - 5:28

Ik heb 50 tinten gereserveerd bij de bibliotheek, alle 26 waren uitgeleend Very Happy Ben weer klaar met mijn nachtdiensten. Draai donderdag er 1 extra. Ik kan het hier even niet meer bijbenen.

Hier zijn er 2 kiezen door en 2 ondertanden maar M kwijlt flink maar heeft er weing last van, geen spuitluiers.
De speen nu afgebouwd naar echt alleen de slaapjes. Met speen praat M niet dus zoveel mogelijk weg ermee. Wanneer we de speen helemaal niet nodig meer hebben weet ik niet. M heeft pas de helft van zijn gebit door dus nog 10 te gaan.

Voorhuid lees ik, vlgs mijn schoonmoeder moet je er op blazen laughcry
Wij wassen zijn piemeltje gewoon dagelijks.

wanneer gaan we datumprikken?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep ma 19 nov 2012 - 6:27

Ik heb gedatumprikt!

Tot nu toe op de aanmeldlijst:
Steep
HD
Fiebje
Kruumel

De data zijn in januari en februari op zaterdag en zondag.

Ik ben echt onwijs druk en ik geloof dat ik donderdag een minder prettig gesprek heb met p&o en mijn teamleidster. Een (ex) collega heeft dat ook gehad en die moet (?) Haar contract inleveren, is helemaal uitgeroosterd en mag niet op een andere woning/locatie werken.. Heel bizar allemaal en ik weet het fijne er nog niet van.
Ik wil ook zsm weg en ik heb vrijdag een gesprek op een andere locatie dus ik zou het liefste per 1 dec willen beginnen.. Maarja.. Moet ik wel eerst door dat gesprek zijn haha! Lastig allemaal zo!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie ma 19 nov 2012 - 7:30

Kan ik nog mee met de meeting?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Steep ma 19 nov 2012 - 7:33

Ja hoor! Pm me ff je emaiadres dan ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 29 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: