Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers

Pagina 19 van 29 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 19 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 20 aug 2012 - 9:41

Fearie, W was flink verwend en vond het zo leuk allemaal!!

Jouw taart zag er mooi iit, creabea hoor!!
Het bleek de 5e ziekte te zijn. Hoj zit nu helemaal onder de uitdlag maar is verder gelukkig weer opgeknapt.

Hier ook de verlate tranen, ben ( eindelijk) begonnen met fotoalbums maken op de pc. Heb er nu 1 af van de afgelopen vakantie en een boek van 2011 ( eindelijk). Nu wil ik er nog 1 maken vd kraamtijd en 1 van zijn eerstf jaar incl zwx ngerschap maar die bestel ik pas als er een mooie aanbieding is.
Maar zit dus iedere x met de tranen in mijn ogen. Merk ook wel dat ik het romantiseer zoals de zwzngerschap maar als ik de foto"s zie denk ik: sjeezz wat een toeter. Vind je het gek die rugpijn, bekkenpijn etc.

Steep, de eerste werkdag zit erop. Hoe beviel het?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 19 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 ma 20 aug 2012 - 18:34

Ben ik ook weer eens.
Alle mama's met jarige kindjes nog gefeliciteerd!!

Die tranen kan ik me voorstellen, heen ze zelf helemaal niet..

Hier gaat alles lekker. K doet het goed. Meer mij gaat het ook goed.

Zijn eer al meiden waar het kriebelt voor een tweede kindje??
Hier enorm, maar we gaan er nog even niet voor. Schat eind dit, of begin volgend jaar.

Probeer vanmiddag even op iedereen te reageren.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happydobby ma 20 aug 2012 - 22:43

@Fiebje, is w. al beter?
@Fearie mooie taarten! Wat gaat zo'n jaar hard he! De maand erna ook haha, vandaag is M al 13 maanden.

@Steep, bij ons doen ze het zo, na een avonddienst tot 23.00 uur begin je de dag erna om half 9, vond ik zelf niet leuk, naar huis, slapen, je slaapt nauwelijks en dan weer opstaan. Nee dat is niks voor mij.

@theezakje, fijn dat alles goed gaat, bij ons ook, het loopt, M loopt, hij speelt makkelijk, hier wel een wens voor een tweede maar nu niet, bij het idee aan weer bevallen, de kraamtijd, weinig slaap, nee hoor. ik voel me eindelijk weer een beetje mens.
Misschien volgend jaar.

M kwijlt weer flink en rode billen van het poepen dus er komen weer tandjes aan. maar verder heeft hij er geen last van.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep wo 22 aug 2012 - 21:38

Zo ik heb tijd!

@Fearie: Hoe is het met je man to be?
Ik had dat ook tijdens zijn verjaardag dat ik op de klok keek en dan bedacht wat ik aan het doen was. Je taart is echt heeeel leuk! Ik zal zo eens wat foto's gaan uploaden van R zijn verjaardag:) De verjaardagstranen heb ik ook gehad! En nu hij naar de opvang gaat vind ik het al helemaal kak!

@Fiebje; R. kan trouwens ook niet vooruit op de trekken ook alleen achteruit. Behalve als de aanhanger erachter zit, dan stoot hij overal tegen aan haha! Hoe is het met W? Arm ding!

@Theezakje; Het kriebelt ontzettend bij mij! Wij gaan idd ook eind dit jaar of begin volgend jaar kijken wat we willen. Maar ik wil nu Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 19 1371890812 (maar ik heb het in fases de ene keer wel en de andere keer wil ik nog niet). Sinds de vakantie en dat mijn schoonzus mee is geweest met haar 5 maand oude meisje ben ik verkocht! De hele dag lekker knuffelen met zo'n prachtig klein hummeltje..

@HD; Ik vind jou foto's op fb altijd zo leuk! R. eet helemaal nog niet zoveel boterhammen, hoooooogstens 2!

@mijn nieuwe baan; Wat een KAK baan! Ik vind het echt niet leuk! Ik zal het eerst uitleggen hoe de woning eruit ziet. De woning bestaat uit 2 helften (a en b kant), beide helften hebben een eigen keuken, 2 badkamers en de eigen kamers van de woningen. De 2 helften worden gescheiden door een een deur (die meestal open staat). Aan de ene kant wonen de wat "begaafdere" mensen (cognitieve leeftijd tussen de 2 en 4 jaar) en aan de andere kant is de "zwakkere" kant (cognitieve leeftijd 1,5 tot 3). Aan beide kanten woont een cliënt die alle aandacht op kan eisen en zeer agressief kan worden.

De eerste dag was echt leuk!Ik stond aan de "begaafdere" kant. Iedereen had een goede dag, vond het leuk dat ik er was en ik was ook in mijn element. Ik had verwacht dat ik moeite zou hebben met het wassen van mensen e.d. maar dat maakt echt geen ruk uit, het stelt niks voor. Dus ik ging met een voldaan gevoel naar huis! Dag 2 begon goed, toen iedereen terug kwam van dagbesteding was iedereen vrolijk en in goede doen. Alleen 1 cliënt was ziek en thuis (maar die gaat ook niet naar dagbesteding, die slaapt bijna alleen maar). Hij kreeg een bui (een bui is als iemand agressief gaat worden of is, daarin heb je verschillende gradaties van 0 dat hij dingen niet meer alleen kan doen en begeleiding nodig heeft, tot 4 waarin hij totaal losgeslagen is en hij alles kort en klein wil meppen), tussen de 1e en 2e gradatie. We hebben hem begeleidt naar zijn slaapkamer waar hij op bed is gaan liggen en is gaan slapen. Later moest hij medicatie hebben, maar ging totaal door het lint (fase 4), we konden hem met z'n 3e niet houden en hebben hem meerdere malen geprobeerd te fixeren maar het lukte niet, hij is te sterk.
Dag 3 is net zo gegaan. Ik trek dat niet, ik wil niet op mijn hoede zijn of een cliënt in de aanvalsmodus gaat. Ik zou niet met een client kunnen puzzelen of iets dergelijks. Ik vind dat de veiligheid van mij, de andere collega's en niet te vergeten de bewoners niet gegarandeerd kan worden en dat vind ik een zeer kwalijke zaak. De reden hiervan is dat er geen geld is (we draaien met noodbezetting). Ik heb er al weer wat sollicitaties uitgegooit en wil eigenlijk zsm weg.

R. doet het helemaal niet goed op het kdv, het is alleen maar huilen. Hij is met momenten stil (als hij slaapt of eet) maar als er een leidster weg loopt is het brullen geblazen. Dit voelt helemaal niet goed Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 19 1371890812
Verder is R. bezig met tandjes krijgen, zijn boventanden zijn nu zo goed als door, en nu is geloof ik de rest aan de beurt! Hij heeft heel veel pijn, overal in zijn mond zie ik tandjes zitten en dit is echt sneuer dan sneu. Echt een zware tijd voor 'm en ik hoop dat dit allemaal snel voorbij is!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Fiebje vr 24 aug 2012 - 1:11

W is weer helemaal opgeknapt, gelukkig!!
En tand no 6 is onderweg.

Steep, wat klote van je werk. Hoe zijn je anderecollega's eronder? Of is dit voor hun normaal voor ze? Hopelijk vind je snel wT anders.
En dan r ook niet naar zijn zin op het kdv bah echt KAK ( om in je eigen termen te blijven) allemaal. Heb je zelf wel een goed gevoel over het kdv?

Je foto's zagen er leuk uit, R heeft zo'n ondeugende toet.
En de vakantie zag er zo te zien ook geslaagd uit.

Als ik zo lees zijn er aardig wat die al redelijk rap voor een volgend kindje gaan, mag ik vragen waarom? Niet neg bedoeld maar ben benieuwd wat de beweegredene zijn.
Hier rammelt het ook wel maar verstandelijk is het gewoon niet handig.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 vr 24 aug 2012 - 2:08

Steep, wat rot van je werk en dat r het niet naar zijn zin heeft op het kinderdagverblijf.. Is hij net gestart? Misschien moet hij nog wennen.

Fiebje, ik vind het wel meevallen om voor een tweede te gaan als de oudste 1,5 is. Ga er ook vanuit dat het niet meteen raak is. Bij K heeft Hey ook 11 maanden geduurd..

Hier zijn de eerste 2 kiezen door. Gelukkig geeft hij er niet al teveel last van gehad.

Hoeveel slapen jullie kindjes overdag?
Ik heb echt een slaapkop. Vaak in de ochtend en middag 2 uur slapen... Volgens mij slaapt hij erg veel.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje vr 24 aug 2012 - 4:46

Wauw theezakje ook al kiezen!! Die zijn hier geloof ik nog niet in zicht.

Je kan het natuurlijk nooit plannen maar ik wil dat w wel al zelfstandiger is. Als ik weer bekkeninstabiliteit jrijg dan kan ik niet zoveel meer. En over alle andere klachten in de zwangerschap maar te zwijgen.

Hier slaapt hij normaal van 19:30 tot ongeveer 7 a 8 uur en dan s middags van 13:00-15:00. Maar de afgelopen week red hij het s morgens niet meer dus dan gaat hij van 11:00-13:15 naar bed.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 24 aug 2012 - 5:29

@ Steep, wat klote van je baan zeg en dat R het verschrikkelijk vind op de opvang. Hoop dat je snel wat anders vindt, leuke verjaardagsfoto's trouwens?

@ Fiebje, het kriebelt hier al wel weer hoor, maar wij wachten tot we getrouwd zijn. Financieel moeten we nu hard sparen voor de bruiloft en ik wil wel wat ruimte hebben.

@ Theezakje, K al kiezen? Wauw zeg, wat vlot al ! Hoe gaat het verder met jullie?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Theezakje13 vr 24 aug 2012 - 7:22

Fearie schreef:@ Steep, wat klote van je baan zeg en dat R het verschrikkelijk vind op de opvang. Hoop dat je snel wat anders vindt, leuke verjaardagsfoto's trouwens?

@ Fiebje, het kriebelt hier al wel weer hoor, maar wij wachten tot we getrouwd zijn. Financieel moeten we nu hard sparen voor de bruiloft en ik wil wel wat ruimte hebben.

@ Theezakje, K al kiezen? Wauw zeg, wat vlot al ! Hoe gaat het verder met jullie?

Met ons gaat alles goed. K is en lekker vrolijk en tevreden mannetje. Sinds ondeugend, maar dat hoort er ook bij!
Hoe is het bij jullie? En met je vriend na de operatie?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje vr 24 aug 2012 - 8:44

Fearie, theezakje vroeg het al maar hoe verloopt het herstel?

Staat er al iets vast voor die mamameeting volgende mnd? Dacht als HD ook kont en jij bent er dan probeer ik ook te komen. Ben wel benieuwd hoe jullie in het eggie zijn!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 24 aug 2012 - 8:48

@ Theezakje en Fiebje, het herstel gaat redelijk, hij voelt zich op zich redelijk alleen erg snel moe. Heel erg wennen wat je wel en niet kunt eten, al meer dan 10 kilo kwijt en we zijn nu in de 3e week. Volgende week wil ie halve dagen gaan werken.

Wss is de meeting in A.peldoorn, bij Kidsplayground. 8 september, zijn jullie er dan bij? Leuk hoor !
Anders moeten we eens een meeting houden voor de dames/kids van dit topic.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 vr 24 aug 2012 - 8:50

Faerie, ik ken via mijn werk iemand die hetzelfde heeft ondergaan. Die had Hey in het begin niet makkelijk, wat jij al beschrijft. Maat hij is inmiddels 60 kilo afgevallen!! Hoeveel wil je vriend er kwijt?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje vr 24 aug 2012 - 9:07

Fearie, gelukkig dat het zo goed gaat.
Zijn er bepaalde curves oid wat je per week moet afvallen?

Ik zal morgen even in de agenda kijken of ik de 8e kan. Apeldoorn isvoor mij volgens mij wel te rijden.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby vr 24 aug 2012 - 16:09

@all, meeting lijkt me leuk maar ik zit dat weekend in de nachtdienst, Apeldoor.n is voor mij 60 minuten dus dat is prima. Maar ik kan niet, misschien een andere keer Very Happy

@steep, M vond de eerste 3 keer op het kdv ook niet zo, nu vind hij het harstikke leuk, komt vast goed. Vervelend van je baan, is er wat anders in de richting van je studie?

@Fearie, fun dat de operatie geslaagd is, hopelijk bereikt hij snel reseltaat. Ga jij nog wel eens lopen? Ik probeer 2 x per week Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 19 561177 Ben al wat afgevallen.

@Fiebje, ik songpop niet meer tegen jou Cry jij bent te goed hihiJuli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 19 561177

@Theezakje, fijn dat alles goed gaat.

Ik zit weer in de wacht, M is lekker tevreden, speelt lief en nog 1 week en dan lekker een midweekje op vakantie naar Dre.nthe.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 7:23

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 za 25 aug 2012 - 8:09

Meeting met zijn allen weet ik ook niet. Lijkt me leuk, maar ook wel eng hoor.. Ik woon in Brabant..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje za 25 aug 2012 - 8:18

Fearie is het def 8 sept?

Kruumel ik kom uit Ut.re.cht.
Hoe gaat het verder met je en met M?

Hd, ik zal iets minder mojn best doen ;-)!!

Theezakje, ik vind het ook wel spannend maar ook ( hoop ik) leuk. Met sommige meidenvh firum schrijf ik denk ik al weer twee jaar redelijk actief. Eerst in een stoppen met de pil en daarna zwanger en vervolgens in deze.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 za 25 aug 2012 - 8:31

Klopt inderdaad dat je sommige meiden al een flinke tijd 'kent'.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fearie za 25 aug 2012 - 9:05

Ik kom uit omgeving Apeldoorn. Vind een meeting ook spannend, maar heb een tijdje geleden eentje gehad en die was echt geslaagd.
We zouden toch centraal kunnen afspreken, bijv bij een indoor speelplek voor kids.

@Fiebje, tot nu toe is de 8e wss definitief.

Ik heb ook het gevoel dat je mekaar al wat beter kent, heb ook in meerdere topics mee geschreven en dan daarna tegelijk zwanger en zo.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Schism zo 26 aug 2012 - 0:46

@ Meeting: Geloof niet dat ik dat durf hoor Embarassed Vindt het ook eigelijk wat te ver weg weg.

@ Slapen: K slaapt 's avonds rond half 8, tot 's ochtends tussen 6 en 7. Pfff vroeg! Overdag slaapt hij van 12 tot 3 meestal, soms wat korter

@ Tanden: Hier zitten al 4 kiezen aan de oppervlakte, maar ze willen maar niet doorkomen. Wel is zijn hoektand door, dus inmiddels zitten wij alweer op 9 tandjes.

@ Nog een kindje: Hier voorlopig nog niet! Ik wil dolgraag een tweede, maar niet zo dicht op elkaar. Totaal nog geen kriebels ook gelukkig. Wil pas proberen zwanger te worden als hij 2,5/3 is denk ik nu.

@ Fearie: Fijn dat het goed gaat met je vriend, een kennis van mij heeft het ook gedaan en die is heel veel afgevallen.

@ Steep: Jeetje zeg wat onwijs balen van je nieuwe baan! Klinkt heftig, ik zou dat ook niet kunnen. Veiligheid is zo belangrijk, een oude collega van mij heeft dat ook meegemaakt en die is gewoon een tand kwijt geraakt bij zon voorval.
Begrijp ik goed dat R pas sinds kort op het kdv zit? K had het de eerste weken ook moeilijk, het is ook niet niks. Na een tijdje ging het steeds beter en nu vindt hij het er geweldig. Het is natuurlijk ook wennen zo'n compleet andere en drukke omgeving. Tanden krijgen helpt ook niet mee want dan zitten ze natuurlijk al helemaal niet lekker in hun vel.

@ Theezakje: Ook al kiezen! Hier zitten ze er al een tijd aan te komen, maar ze komen er niet doorheen. Voel ze echt allemaal al duidelijk zitten

@ All: K zijn 9e tandje is door, zijn hoektand. Verder zitten er al 4 kiezen op het punt om door te komen, ze schieten alleen niet op. Gelukkig heeft hij er tot nu toe niet heel veel last van. Sinds gister is hij opeens enorm aan het kwijlen, dus denk dat er binnenkort wel iets door gaat komen.

Wat leuk dat jullie elkaar allemaal op facebook hebben! Mocht iemand mij ook willen toevoegen PM me dan maar even smile

Vrijdag is K alweer jarig! Jeetje wat vliegt de tijd. Ben nog niet sentimenteel maar ben benieuwd hoe ik me vrijdag voel haha. Zaterdag vieren we het.

Met K gaat het verder hartstikke goed, hij loopt als een tierelier overal langs, ben benieuwd wanneer hij echt los durft te gaan staan. Aan de hand lopen gaat ook al erg goed.
Hij zegt al een hoop woordjes en kletst heel de dag aan 1 stuk door, zo schattig!
Hij zit wel in een fase waarin hij erg kan mopperen en heel erg aan mij hangt. Als ik ook maar naar de andere kant van de kamer loop is het vaak al brullen. Wel heeft hij ontdekt hoe hij moet knuffelen en dat vind ik heerlijk, want normaal was hij altijd veel te druk bezig om te knuffelen.

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:12

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 1 sep 2012 - 1:18

@Kruumel, gefeliciteerd met jullie neefje! Al op bezoek geweest?

@All, ff een vraag. D stapt al aardig wat rond aan de tafel, muur en bank. Nu zijn zijn adidas schoentjes hem bijna te klein, deze hebben zachte zool. We hebben nu 2 paar schoenen van Nike en Converse liggen met een harde zool, maar is dat wel goed? D loopt namelijk nog niet zelfstandig.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Laced za 1 sep 2012 - 1:20

Faerie, goede vraag, dat vraag ik mij nl ook af! Volgens mij is een harde zool niet goed, de zool moet zich kunnen meevormen met de voet.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Happydobby za 1 sep 2012 - 5:31

Laced schreef:Faerie, goede vraag, dat vraag ik mij nl ook af! Volgens mij is een harde zool niet goed, de zool moet zich kunnen meevormen met de voet.

Klopt, de hak moet stevig zijn en je moet de neus kunnen buigen, ze raden loopschoenen aan als ze 2 a 3 maanden loslopen. Wij hadden voor M shoesme met flexzool. Maat 20, inmiddels zijn ze te klein Cry

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie za 1 sep 2012 - 6:11

Ik heb ook eens gekeken en ben uitgekomen bij shoesme. Net als jij, HD. D heeft nu maat 18, dus ga maatje 19 halen. Best prijzig nog die schoentjes.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 29 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: