Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers

Pagina 9 van 29 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 9 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby di 10 apr 2012 - 21:45

Dames we waren terug gezakt, Hier inmiddels op 3 flessen. Gaat erg goed, M. gaat al staan, probeerd te kruipen, lekker nieuwschierig haha.

Schema nu
7.30 180+6=bambix
10.00 fruit
12.30 Fles 150 +5 1 snee brood
15.00 yoghurt met koek
17.30 warm
19.30 150+5 rijstebloem.

M. drinkt Alleen de ochtendfles leeg, de rest niet altijd. Hij drinkt ook thee/diksap ertussen.
Heb ook mijn eigen bh weer aan, moet nog even kijken welke nog passen.
En ook ik ben weer eens ongesteld geweest. Gelukkig was het lang weg haha.
M. zit sinds vandaag in Maat 4 luiers, maat 3 helemaal opgemaakt, paste nog wel maar voor de nacht was 3 te klein.

Hoe is het met de rest, druk?

@Fiebje, welke autostoel hebben jullie gekocht, wij nog niks, M. past nog in de maxi cosi.

@Kruumel, babyboom in jou familie, leuk dat M. er een neefje bijkrijgt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 9 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced di 10 apr 2012 - 21:57

HD: Mag ik wat vragen over je schema? Ik zie geregeld terugkomen dat sommige op advies van het CB yoghurt tussen de middag geven? Waarom is dat? (of is dit een blonde vraag?). Wat voor soort yoghurt geef je?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Schism di 10 apr 2012 - 22:01

Hoi meiden!
Lang geleden dat ik wat van me heb laten horen Embarassed
Hier gaat het goed! Inmiddels zijn er al 5 tanden door, van de een heeft hij meer last gehad dan van de ander, maar al met al is het me mee gevallen gelukkig, na het drama van zijn eerste 2 tandjes.

Wij zitten nog op 4 flessen, maar hij gaat steeds meer laten staan dus van het weekend gaan we eens proberen om er 1 af te halen.

Met de helm gaat het ook goed, we zien al verbetering! We weten dat hij nooit meer een rond koppie gaat krijgen, maar het is fijn om te zien dat het steeds mooier wordt.
Helaas kan hij hem ;s nacht alleen niet meer op omdat hij op zijn buik is gaan slapen.

Ik ben pas ook maar nieuwe bh's gaan shoppen, ik paste nergens meer in. Ben toch wel op een maatje groter blijven hangen.

K is een heerlijk vrolijk mannetje. Hij gaat op zijn buik heel de kamer door in zijn achteruit, rolt alle kanten op en zitten vindt hij prachtig, hoewel hij het nog niet helemaal los kan.

Laatst aangepast door Schism op di 10 apr 2012 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Happydobby di 10 apr 2012 - 22:28

@Laced, ik geef kwark, die is dikker en M. smult ervan. Op het CB hebben ze niks gezegd over Yoghurt, een vriendin van me gaf het met 7 maanden op advies van het Cb. Dit kan je geven ipv een fles.

En hij vind het lekker Very Happy

@Schism, Leuk je bent er nog, fijn dat het helmpje zijn werk doet! En al 5 tanden, hier nog niks.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje di 10 apr 2012 - 23:16

Fearie schreef:
ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
SchuddebuikjeNi.ck4 juli 20114645gram56 cm8850 gram70 cm 26 weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm6090 gram63 cm11 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm7660 & 8130 gram 66 & 66,5 cm5,5 maand
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 7375 gram 70 cm33 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 9150 gram 73,3 cm34 weken 5 dagen
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 6160gram64 cm19weken
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 6430 gram 65 cm6,5 maand
FiebjeW.essel14 augustus 20114205 gram53 cm10.2 kg76 cm8 maanden
FearieD.ean16 augustus 20113425 gram51 cm 7430 gram67 cm7,5 maand
PeachE.18 augustus2210 gram45 cm2920 gram51,1 cm4 weken
AggiR.oan25 augustus 20112830 gramniet gemeten.53 cm3 weken
SjirafjeL.ars26 augustus 20112885 gram45 cm5976 gr 58 cm12 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten4530 gram53 cm8weken
Mama_1987D.ion29 augustus 20113208gram50 cm...
SchismK.31 augustus 20113885 gram53 cm 7540 gram67cm18 weken 1 dag
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm5725 gram62,5cm12 weken
Yes1984J.13 september 20114600 gram52 cm...

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laced di 10 apr 2012 - 23:21

Fiebje: Jeetje! Alweer de 10 kilo voorbij! Wow! :shock:

HD: Thanks! Dan ga ik ook proberen zo rond de klok van 15.00 uur iets te geven van kwark / yoghurt. Weet jij of het dan specifieke volle of halfvolle yoghurt moet zijn?

Schism: 5 tandjes al, wat gaat dat snel! Hier heeft meneer er welgeteld 0. Laughing

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby di 10 apr 2012 - 23:21

Wow Fiebje, 10 kilo? Flinkerd zeg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 10 apr 2012 - 23:23

@Laced, maakt niks uit, ik geef kwark van de zaanse hoeve (albert Heijn) Die is dik en schept makkelijker dan Yoghurt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje di 10 apr 2012 - 23:28

Hd, wij hebben de romer king plus billy gekocht. We hebben hem in verschillende stoelen gezet en hier zat hij het lekkerste in (denken wij). Heb 'm gekochtt toen de mammamazzeldagen waren bij prenetal was ik 160 euro kwijt normaal is tie 100 euro duurder.

Kruumel, fijn dat ze al weer thuis is. Verloopt het herstel voorspoedig?

Schism, wat fijn dat het helmpje helpt. Hoe erg was de afplatting dan, omdat je zegt dat het niet meer helemaal goed komt.

Lingerie, ik droom ervan dat ik mijn oude setjes weer aan kan maar zit er nu nog niet in. Heb nog ruim een cupmaat groter dan voorheen.

Vanmorgen bij het cb geweest. Krijg er altijd een beetje de kriebels van, dat betuttelende van je moet dit en dat. Was al pissig had om half elf een afspraak en was pas na elven aan de beurt. En dan ben je aan de beurt en dan loopt ze te miepen over een paar blokjes die die op dat moment niet overpakt (wat hij thuis natuurlijk wel doet) en dat ze dat perse zelf moet zien.

Hoe geven jullie het drinken, in een fles, drinkbeker of uit een gewonen beker?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Laced di 10 apr 2012 - 23:28

Happydobby schreef:@Laced, maakt niks uit, ik geef kwark van de zaanse hoeve (albert Heijn) Die is dik en schept makkelijker dan Yoghurt.

Oke, dank je wel!

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje di 10 apr 2012 - 23:30

Ja het is een grote jongen, al zit hij met zijn gewicht wel in de curve alleen zijn lengte zit hij er boven.

Jullie begrijpen nu vast ook waarom ik de maxicosi in de auto laat staan ;-)!!

Hij heeft nog 2 cm dan gaat hij over in de autostoel.

Hier krijgt hij s avonds na het eten yoghurt of kwark, vind hij heerlijk.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie wo 11 apr 2012 - 6:20

@ Fiebje, wauw wat een kerel(tje) heb jij al! Wat een verschil zit er dan in kindjes he, steeds als ik naar W kijk of foto's of naar D, 2 dagen ouder en zoveel verschil smile Wel leuk om te zien, ik hoef D nu nog niet in een autostoeltje te zetten haha. Mooie prijs ook wat jullie ervoor hebben betaald. Wel fijn dat het zo goed met hem gaat, tja dat gemiep op het CB dat ken ik gelukkig niet zo. Alleen dat lange wachten wel, gelukkig gaat mijn vriend altijd met D.
Ik probeer D te laten drinken uit een gewone beker en een rietjesbeker (al kauwt hij momenteel alleen op het rietje).

@ Laced, ik geef D gewoon halfvolle yoghurt (met de olvaritlepels, daar blijft het goed op liggen).

@ Schism, fijn dat het goed gaat met het helmpje? Is het erg dat het nooit meer helemaal rond wordt, dat is meer het idee van een echt rond hoofdje toch? 5 tandjes ook zeg, dat gaat mooi vlot. D. heeft er nu 2, onderin. Wat leuk ook dat K zo druk de kamer door gaat, hier begint D het een beetje door te krijgen (voornamelijk achteruit).

@ Kruumel, fijn dat ze weer thuis is. Hoe gaat het herstellen tot nu toe? Mbt vlees door de groentehap, ik heb het nog niet geprobeerd. Wel een beetje recepten gelezen en daar las ik in ieder geval dat de vis en kip in water gekookt moeten worden, geen idee hoe het zit met gehakt. Kan je dat uberhaupt koken? Ga van het weekend eens even in de keuken aan de slag en weer wat potjes klaarmaken voor de komende 2 weken.

@ Lingerie, hier nog steeds aan de bv en dus ook de oncharmante lingerie. Ik heb de grens gelegd bij D's eerste verjaardag, dan ga ik afbouwen en daarna ga ik eindelijk eens weer mooie lingerie halen Very Happy Eerst maar eens zien wat er van mijn cupmaat overblijft.

@ All, hier gaat alles goed. Lekker rustig aan gedaan met Pasen, D begint sinds een paar dagen op zijn buik rond te draaien en op de vloer zichzelf af te zetten. Ook komt er al meer gebrabbel uit, baba en dada :P
We zijn met brood en yoghurt begonnen, hij eet alles en wordt driftig als het niet snel genoeg gaat. Zelfs op de kdv vinden ze het grappig, hij wordt al wild en onrustig als hij ziet dat een ander kindje eten krijgt en hij niet. Van dat smalle koppie is ook weinig meer over, hij heeft een lekkere bolle toet Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Theezakje13 vr 13 apr 2012 - 0:46

Reageer even vanaf mijn telefoon dus kan niet op iedereen reageren..

Fiebje,.flinke jongen heb je!!

Hier gaat alles weer goed. Weer.slapeloze nachten gehad, maar we zijn weer 2 tanden rijker. Nummer 5 en 6 inmiddels.
Verder weinig nieuws. K wil alleen maar staan. Maar kan dan niet zelf gaan zitten dus dan is het brullen..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Steep vr 13 apr 2012 - 2:15

Hier ook ff snel! Ik lees wel alles mee, maar ik weet gewoon echt ff niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te reageren haha!

Aankomende week wordt een stressweek! Ik moet zondag naar doetinchem om voicerecorders op te halen (die hadden we nodig voor ons afstuderen), om die maandag voor 9 uur in Nijmegen op mijn school af te leveren. Ze MOETEN dan terug zijn, verlengen kan niet meer want er staan andere reserveringen. Heel erg balen dus. Eerst ben ik 2,5 uur onderweg om die stomme voicerecorders op te halen en dan weer 2,5 uur om ze naar Nijmegen te brengen (ik ga met het openbaar vervoer, heb geen rijbewijs). Daar heb ik net de oppas voor rond kunnen boksen.

Dinsdag ga ik mijn trouwjurk ophalen en daarna met mijn zus (onze trouwfotograaf) naar het openlucht museum om de route te bepalen, zegt mijn oppas af.. Ze moet werken.. Heel balen voor mij, dus ik hoop dat mijn moeder kan oppassen, anders moet ik met de bus naar het openlucht museum samen met R (ik heb er echt een godsgruwelijke hekel aan om met de bus en de kinderwagen te moeten, is zooooo onhandig!).

Maar goed, voor alles is een oplossing natuurlijk!

Met R gaat het goed, hij krijgt echt een eigen willetje.. Poeeh.. Heel hard gillen als er iets niet gaat zoals hij het wil, dat was ik niet van hem gewend haha! Hij kan nu echt stevig zitten (de hond kan tegen m aanlopen en hij valt niet om) en hij kan vanuit daar ook op zijn buik draaien. Alleen zit ik er over te twijfelen om het CB te bellen. R, rolt niet. Dat is geen probleem, maar als ik een oefening met hem doe waarbij ik hem stimuleer om te rollen doet hij het naar rechts wel, maar naar links is het heel hard huilen.. Dus ik weet niet of ik daar iets mee moet.. Lastig dus!

Nu even op jullie reageren!

@Fiebje; Wat is jou mannetje gegroeit! Lekkere bink hoor! Wij hebben R al wel in de vervolgstoel, hij zit/ligt er heerlijk in en vind het leuk om naar buiten te turen (maar de maxi-cosi gebruik ik soms nog weleens als ik met de bus weg moet). R. hoefde geen blokjes over te pakken op het CB, apart. Ik vind de arts wel aardig en de verpleegkundige ook, maar die wijkverpleegkundige.. Bleeh die kan ik wel schieten af en toe, van die smartass opmerkingen waar ik om 9 uur 's ochtends op maandag echt niet zit te wachten, dus die kaats ik ook altijd terug ik ben daar echt niet van gedient!

@Theezakje; fijn dat je van de slapeloze nachten af bent, hier nog geen tandjes te bekennen (ik zie ze wel zitten, maar er gebeurd niks haha!)

@Fearie; leuk he dat gebrabbel! Hier is het baba en papa I love you en ap(ppff) (toevallig onze hond haha). Ik geef drinken gewoon in zijn fles. Hij vind het allemaal nog niet zo lekker, dus ik probeer het eerst met de normale fles. Wel heb ik een tuitbeker van de hema met een flexibele tuit, daar drinkt hij ook af en toe uit.

@HD; Wel een goede tip van die kwark, R en ik zitten altijd helemaal onder (wat ook wel grappig is, maar niet zo handig)

Ik moet nu weer rennen, moet echt een boel doen.. Ben blij als het vrijdag is en al mijn gestress niet voor niks is geweest.. Duimen jullie mee voor mooi weer please!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Fearie za 14 apr 2012 - 3:42

@ Steep, nog 6 dagen ! En dan gaan jullie trouwen, spannend ! Al zenuwachtig?

Denk niet dat je je teveel druk moet maken dat R niet zoveel rolt, D doet het ook niet. Van buik naar rug wel, maar andersom vertikt ie het. Vind het wel prima zo, D schuift nu op zijn buik de kamer een beetje door (lees: het gebied een meter om zich heen).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Theezakje13 za 14 apr 2012 - 18:35

Steep, spannend. Bijna jullie grote dag!!
K rolt wel vrij vaak. Maar ook altijd via dezelfde kant.. Heb nooit geprobeerd of hij het via de andere kant kan..
Heb je het idee dat hij pijn heeft als je het probeert?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje za 14 apr 2012 - 19:48

@ Fearie, wanneer je hem drinken in de rietjesbeker geeft krijgt hij er dan ook wat uit?
Hier zeiden ze dus op het cb dat hij moet leren drinken uit een gewone beker, ik heb het geprobeert maar wat een kliederboel werd dat (hij was tot aan zijn ronmper nat). Wat fijn dat je vriend het cb doet, mijn man werkt doordeweeks dus ik moet wel. Al heb ik me voorgenomen om alleen nog maar te gaan als hij prikjes moet krijgen.

# theezakjje, wauw al zoveel tandjes! Hij gaat wel heel erg snel! Kan hij zich al optrekken?

@ Steep, ja het is bijna zover, erg de zenuwen? Ik zal me niet zo druk erover maken de 1 is weer sneller met dit en de ander met wat anders. Ze doen het op hun eiggen tempo. Hier rolt hij wel maar heeft ook. Een voorkeur voor 1 kant, verder kan hij wel goed draaien maar kruipen/tijgeren doet hij niet, ja in zijn achteruit daar wordt hij alleen maar nig bozer van. Hij 'skydived' en denkt dan dat hij naar voren komt.....

Afgelopen week was mijn man er niet en aankomende week ook niet vanwege zijn werk, vind het flink doorpezen in je eentje vooral tussen vijf en zeven 's avonds is spitsuur. Verder heb ik een hoogdrachtige merrie in de wei staan dus daar ook druk mee

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 za 14 apr 2012 - 22:39

Fiebje, hij trekt zich al op ja. Klein maandje nu. Hij doet.heel de dag niks anders..
Kan me voorstellen dat je het pittig vind om.alleen te.zijn met de.kleine man.. Ik ben altijd blij als mijn vriend thuis is.. Heb ik mijn handen even vrij haha..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Steep wo 18 apr 2012 - 0:09

Het is overmorgen al zover!! Jeeej! Ok nu heb ik toch wel zenuwen haha!

R. kan zich in de tummytub optrekken, dus ik ben trots smile Ook probeerd hij te gaan staan, zonder iets vast te houden, dus dat resulteerd in vallen. Hij kan nu wel gehurkt zitten haha! En dan kukkelt hij om, heel schattig!

Hier verder geen nieuws, super druk en ik ben aan het bidden voor mooi weer haha! Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 9 166342
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Fiebje ma 23 apr 2012 - 8:19

@ Steep, hoe was vrijdag?? Alles goed verlopen, weer meegewerkt? Hoe vond R het allemaal?

@ Fearie, hoe gaat het eten? Lust D alweer wat meer?

@ theezakje, vind het altijd zo bijzonder om te lezen wat de oudere kindjes doen. Dan denk ik, pfff zal w dat ook al over een maand doen?!? Kan me er niks bij voorstellen maar een maand later doet hij het ook!

@hd, hoe is het zwemmen gegaan? Vond M het leuk?

Hier gaat het zijn gangetje, manlief weer thuis dus kunnen de taken weer goed verdelen :-)! W kopieert veel, m'n schoonzus heeft vant wknd als een gek voor hem gehangen om hem aan het lachen te krijgen (hij lacht naar iedereen behalve naar haar) maar nu trekt hij de hele dag het gezicht wat zij trok. En bedankt schoonzus!!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby ma 23 apr 2012 - 8:33

@fiebje, spannend met je merrie, hopelijk komt dat veulen snel. Ja zwemmen gaat goed, vrijdag gaat mijn vriend mee kan hij foto's maken!

@steep, wat een mooie foto's van jullie bruiloft, super!

@theezakje, k kan dus ook niet zelf gaan zitten, M ook niet. maar wel de hele dag zich optrekken.

@fearie, leuk he die bolle toet, bij m is het nu weer minder sinds hij ziek is geweest.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 17:38

Fiebje schreef:
Fearie schreef:
ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
SchuddebuikjeNi.ck4 juli 20114645gram56 cm8850 gram70 cm 26 weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm6090 gram63 cm11 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm9530 & 8950 gram 71,5 & 71,5 cm9 maanden
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 7375 gram 70 cm33 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 9150 gram 73,3 cm34 weken 5 dagen
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 6160gram64 cm19weken
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 6430 gram 65 cm6,5 maand
FiebjeW.essel14 augustus 20114205 gram53 cm10.2 kg76 cm8 maanden
FearieD.ean16 augustus 20113425 gram51 cm 7430 gram67 cm7,5 maand
PeachE.18 augustus2210 gram45 cm2920 gram51,1 cm4 weken
AggiR.oan25 augustus 20112830 gramniet gemeten.53 cm3 weken
SjirafjeL.ars26 augustus 20112885 gram45 cm5976 gr 58 cm12 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten4530 gram53 cm8weken
Mama_1987D.ion29 augustus 20113208gram50 cm...
SchismK.31 augustus 20113885 gram53 cm 7540 gram67cm18 weken 1 dag
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm5725 gram62,5cm12 weken
Yes1984J.13 september 20114600 gram52 cm...

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 ma 23 apr 2012 - 17:51

Steep, hoe was jullie grote dag?

Fiebje, fijn dat je man er weer is. Geeft weer rust lijkt me..

Hd, K heeft inmiddels ontdekt hoe hij moet gaan zien als hij staat, dus dat is wel handig. Heeft M het inmiddels al door?

Stofzuiger, jou mannen groeien ook lekker! Gaat alles goed daar?

Hier alles zijn gangetje. gisteren gewogen en gemeten op cb. Wat wordt hij toch snel groot....
Slapen in de nacht is hier een drama momenteel... Als hij wakker is wordt hij alleen rustig als we met geen rond gaan wandelen of bij ons bed leggen.. Herkenbaar voor iemand?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Happydobby ma 23 apr 2012 - 20:42

@SZ, zo die mannen van jou groeien lekker Very Happy Very Happy

@Theezakje, M gaat soms wel weer zitten maar meestal valt hij, sind gisteren kan hij ook kruipen ipv tijgeren. wat zijn de scores van K?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 ma 23 apr 2012 - 21:37

9420 gram en 74,1 cm.
Maar lengte klopt niet. Was 1,5 maand geleden precies 74 dus ze geeft niet goed gemeten.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 29 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: