Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers

Pagina 6 van 29 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 6 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep vr 24 feb 2012 - 6:48

Thnx meiden! Ik ga lijstjes maken, kijken of dat werkt. Ook ga ik over een paar weekjes er een dagje tussenuit met een vriendin, daar heb ik wel echt zin in!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 6 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie vr 24 feb 2012 - 7:03

Steep schreef:Thnx meiden! Ik ga lijstjes maken, kijken of dat werkt. Ook ga ik over een paar weekjes er een dagje tussenuit met een vriendin, daar heb ik wel echt zin in!

*zoekt Vind ik leuk-knop* smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 7:22

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 26 feb 2012 - 11:04

Kruumel, zag dat je onder je ticker je cyclus bijhoudt. Wat een verschil met voor de zwangerschap!

Fearie nog leuke dingen gekocht op de beurs?

Hoe geven jullie de boterham? Tis net alsof hij iedere x stikt. En vind het nu zo spannend om te geven. Vind er eerlijk gezegd niks aan ben zo bang dat hij ook echt stikt. Ik geef het nu als volgt' snij de korstjes eraf, beetje boer erop, melk erover en dan in ieniemienie kleine stukjes op een lepel.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fearie zo 26 feb 2012 - 11:09

Ik heb een besteksetje, zitverkleiner en wat sokken gekocht. Voor de rest niets, het was zo druk dat ik er op een gegeven moment ook wel klaar mee was.

Jij nog wat gekocht? Vond je het leuk?

Ik geef nog geen brood, ben net met de groente en fruithap bezig. Ga deze week groente icm aardappelen introduceren dus ben benieuwd hoe D dat zal vinden. Tot nu toe gaat het goed, hij eet alles op en wordt zelfs boos als het niet snel genoeg gaat of op is.
Moet ook nog ff uitzoeken welke fles ik nu laat vervallen, hij zit nu nog steeds op 4 voedingen + groente en fruit.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje zo 26 feb 2012 - 11:21

Voor W had ik gekocht: slabbetjes, slofjes, rijstebloem, rijstewafels, tassenhanger voor aan de wagen, nachtlampje van nijntje, boekje van woezel en pip. Voor een vriendin die zwanger is; baddoekje woezel en pip, boekje nijntje, rammelaar nijntje, nog een andere rammelaar, bijtring,sokje en slabbetje.
Vond het qua kleding wel tegenvallen was allemaal kleine maatjes.

Wij zitten nog op 5 voedingen maar 2 zijn kleine flesjes duis qua ml komt hij niet boven de 800cc uit. Aardappels pureren we er ook door, gaat er prima in. Ga je ook yoghurt geven en zo ja wanneer? Heb het idee dat hij de hele dag aant eten is.....

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby zo 26 feb 2012 - 12:12

Hier ben ik ook weer eens, M drinkt nu vier keer aan de borst maar heb het idee dat het terugloopt, hij slaapt nu van 19.30 tot 7.30. Heerlijk. 9 maandenbeurs geweest, heb wat flesvoeding gekocht + papjes. Bij de HHB een fles boswandeling en bonbonblock gekocht.

Ben nu aan het werk, laatste nachtdienst:lol:

@steep Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 6 699888 En inderdaad, misschien wat tijd voor je zelf, soms mis ik het zwanger zijn ook wel, je kleintje is dan veilig bij je.

@Fiebje, ik geef het brood met boter in kleine stukjes, gaat prima hier.

Ik heb ook geen kleertjes gekocht op de 9 maandenbeurs, het ging maar tot maat 68 en M zit in 74.

@Fearie, hoe gaat het bij jou met de bv?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 4:52

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 do 1 maa 2012 - 1:55

Steep, je hebt inderdaad wel heel veel hooi op je vork genomen!!!

Fiebje, ik geef de boterham in kleine stukjes met meestal boter. De korstjes geef ik daarna los in zijn handjes.

Tandendrama hier is weer voorbij. 2 boventandjes erbij.
Vanmorgen naar cb geweest, K is weer goed gekeurd haha!!
Gaat allemaal prima, hij heeft nu echt het kruipen te pakken, zo leuk!
Vandaag en morgen lekker vrij en dan het weekend weer werken!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fearie zo 4 maa 2012 - 8:45

@ HD, hier loopt de bv goed, ondertussen de voeding van half 11 's avonds eraf. D. krijgt nu zijn laatste voeding rond 7 uur en slaapt dan door tot 7 uur 's ochtends, soms wat eerder wakker en af en toe in de nacht.
Geef je ook nog steeds bv?

@ Theezakje, hoe is het met jou en je manneke? Met werken, thuis enzo? Wat fijn dat het tandendrama over is. Gaat dat brood geven een beetje goed, wanneer ben je daarmee begonnen?

@ Voeding, D. krijgt nu alleen nog groente, morgen en dinsdag nog een keertje pompoen en daarna beginnen we aan sperziebonen met aardappelen. Ik ben benieuwd. Tot nu toe word D. helemaal wild als ie in zijn kinderstoel zit en zijn groente/fruithap aan ziet komen, hij wordt zelfs driftig als het op is (zit nu op 125 ml voeding).

@ All, hier gaat alles zijn gangetje, sinds maandag komt bij D. zijn eerste tandje door. Vandaag had ie voor het eerste een zachte poepluier, tot nu toe allemaal van die harde keutels. D. wordt ook helemaal rood als ie aan het persen is.
26 maart moeten we weer naar het CB voor de controle, zal wel goed zitten want D.'s koppie is aanzienlijk dikker geworden sinds ie bijvoeding krijgt.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 zo 4 maa 2012 - 20:48

Fearie schreef:@ HD, hier loopt de bv goed, ondertussen de voeding van half 11 's avonds eraf. D. krijgt nu zijn laatste voeding rond 7 uur en slaapt dan door tot 7 uur 's ochtends, soms wat eerder wakker en af en toe in de nacht.
Geef je ook nog steeds bv?

@ Theezakje, hoe is het met jou en je manneke? Met werken, thuis enzo? Wat fijn dat het tandendrama over is. Gaat dat brood geven een beetje goed, wanneer ben je daarmee begonnen?

@ Voeding, D. krijgt nu alleen nog groente, morgen en dinsdag nog een keertje pompoen en daarna beginnen we aan sperziebonen met aardappelen. Ik ben benieuwd. Tot nu toe word D. helemaal wild als ie in zijn kinderstoel zit en zijn groente/fruithap aan ziet komen, hij wordt zelfs driftig als het op is (zit nu op 125 ml voeding).

@ All, hier gaat alles zijn gangetje, sinds maandag komt bij D. zijn eerste tandje door. Vandaag had ie voor het eerste een zachte poepluier, tot nu toe allemaal van die harde keutels. D. wordt ook helemaal rood als ie aan het persen is.
26 maart moeten we weer naar het CB voor de controle, zal wel goed zitten want D.'s koppie is aanzienlijk dikker geworden sinds ie bijvoeding krijgt.

Met ons gaat het wel goed.
Combi werken en thuis is lekker, maar druk!! Zo ervaar ik het.
Wij zijn met boterham begonnen toen K ruim 6 maanden was. Gaat heel erg goed. Vanaf het begin af aan al.
Heeft D veel last van zijn doorkomende tandje?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Schism ma 5 maa 2012 - 1:57

Zo hehe ben ik ook weer eens Embarassed

@ Fearie: Heeft D last van zn tandje of valt het mee? Het is wel een super leuk gezicht als ze eenmaal tandjes hebben smile Je hoeft nu toch nog niet naar 3 flessen? Of geef je grotere dan 200cc?

@ Theezakje: Leuk kruipen! Of ren je nu de hele dag achter m aan Wink

@ Steep: Hoe gaat het nu met je? Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 6 699888

@ All: Sinds vorige week maandag heeft K zijn helmpje en het gaat echt supergoed! Vanaf dag 1 vond hij het prima als dat ding op zijn hoofd zat, en inmiddels heeft hij hem hele dagen op. Nu hopen dat we snel resultaat zien!

Wij zitten nog steeds op 5 flessen en proberen nu de laatste eraf te krijgen. Vorige week geprobeerd en toen was het 2 nachten drama. Daarna maar weer flesje nr 5 gegeven. Nu gisteravond nog eens geprobeerd, en toen kwam hij om 6 uur en heeft hij bij ons verder geslapen, dus dat ging redelijk. Zitten jullie allemaal al op minder flessen? En zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan?

K eet heel goed groenten en fruit, hij vindt alles lekker, kleine vreetzak Very Happy
Geven jullie ook al yoghurt? Las dat dat mag vanaf 6 maanden. CB zei tegen ons dat we met 7,5 maand mochten beginnen met fruit.

Verder is het een heerlijk en vrolijk kind. Sinds deze week is hij duidelijk uit zijn sprongetje, hij is veel vrolijker en gaat ook veel makkelijker slapen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Schism ma 5 maa 2012 - 2:00

oh nog even een fotootje met zn helm, niet quoten aub

*weg*

Laatst aangepast door Schism op ma 12 maa 2012 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Happydobby ma 5 maa 2012 - 2:08

@Fearie, ja nog steeds bv, maar ik zit wel te denken om het af te gaan bouwen. M. komt soms snacht's weer sinds het weekend en dan is bv wel handiger.
Wel sneu dat D. zo moet persen voor zijn poep. Ik moet morgen naar het CB, M zal wel flink zwaarder zijn.

@schism, fruit mag met 6 maanden al. Brood en yoghurt geef ik sinds 7 maanden.

Morgen weer naar het CB, M. zal wel flink gegroeid zijn, hij eet goed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 ma 5 maa 2012 - 2:12

Schism, ik ren vooral veel achter hem aan! De planten in de kamer zijn erg interessant. En hij gaat veel richting stopcontacten. Zitten wel van die beschermdingen op, maar toch..
K krijgt 3 flessen op een dag. 's ochtends en 's avonds een papfles. Na zijn boterham nog een flesje. Is vanzelf gegaan eigenlijk. Hij eet ook heel goed groente en fruit. Yoghurt krijgt hij hier ook, is echt smullen!

Fijn dat het met helmpje goed gaat! Vind het er wel schattig uitzien!

HD, fijn dat M goed eet. Wil hij nog steeds geen Rapley? Of lukt dat inmiddels wel?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Schism ma 5 maa 2012 - 2:53

Ik bedoelde natuurlijk dat ons verteld is dat brood vanaf 7,5 maand mag Very Happy
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 ma 5 maa 2012 - 3:04

Ons is verteld dat we vanaf de 6 maanden met brood mochten beginnen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje ma 5 maa 2012 - 3:56

Fearie, gefeliciteerd!! Heeft hij je gevraagd, oif hebben jullie een datum gepland?

Schism, wij hebben de 4e voeding laten vallen en de 5e steeds wat eerder gegeven.
Brood idd vanaf 6 mnd.
W eet nu fruit,groente,klein beetje aardappel. Geven jullie s middags ook wat als tussendoor?

Hd,succes morgen. Teigert of kruipt M?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie ma 5 maa 2012 - 4:20

@ Fiebje, dankje. Nog niets op fb zeggen hoor smile nog niet iedereen weet het. Mijn vriend heeft me via een rompertje van D gevraagd. Zal vanavond uitgebreid reageren.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 5 maa 2012 - 5:12

@Theezakje, rapley gaat goed, doe het alleen met fruit en groente, brood geef ik met een vork en yoghurt van een lepel.

@Fiebje, M. tijgert maar echt supersnel, ook zit hij op handen en knieën maar dan weet hij niet wat hij dan moet doen.

@fearie, hebben jullie dan nu al een datum? Wij zijn al bijna een jaar verloofd en er is nog geen datum haha.

@Schism, het verschild ook wanneer je gaat bijvoeden, wij begonnen met 6 maanden met fruit en groente en met 7 maanden pas brood en yoghurt. Anders is het ineens wel veel Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 ma 5 maa 2012 - 7:44

Faerie, zie nu dat je gaat trouwenn. Wat leuk, gefeliciteerd!!!

HD, fijn dat het goed gaat met eten. K zat eerst ook op handen en knieen en snapte niet wat hij moest, maar in 1 keer had meneer het kruipen door..

Zo, vriendlief is van huis, dus lekker alleen thuis. Ja K is er natuurlijk, maar die slaapt!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fearie ma 5 maa 2012 - 8:07

@ All, dankjewel. 2 weken geleden maandag heeft mijn vriend me via een rompertje van D.ean ten huwelijk gevraagd, we hadden het er al een aantal keer over gehad maar ik wou lekker 'ouderwets' gevraagd worden. We gaan volgend jaar 14 mei trouwen, dan zijn we 6 jaar samen smile
Een deel van onze vrienden en familie weten het al, dus nog niet op FB over hebben aub smile

@ Theezakje, wat leuk joh dat K al kan kruipen zeg. Dat zal wel lang leve de lol zijn om steeds achter je manneke aan te rennen haha.

@ HD, we hebben al een datum. Maar die hebben we vanaf het begin dat we samen zijn al gehad, we willen op onze jubileum dag trouwen :P

@ Brood en yoghurt, daar beginnen we langzaamaan mee als D. ongeveer 7 maand is. Hij heeft nu de groente en fruithap onder de knie, begin woensdag met een groente aardappelcombi. Als dat weer goed gaat, gaan we brood proberen. Geven jullie wit of bruin brood? En wat smeer je erop, gewoon boter?

@ Schism, D. krijgt nu 4 flessen/voedingen op een dag. Op de dagen dat ik thuis ben gewoon 4 voedingen live gegeven en op de dagen dat ik werk 2x fles en 2x live. D. heeft tot nu toe weinig last van zijn tandje, ik denk dat er ongeveer een 1 mm tand door is.
Wat staat dat helmpje hem leuk zeg Very Happy Die laatste fles kun je vanzelf een keer laten vallen, wij merkten bij D. dat hij 's avonds om 23 uur bijna niet meer wakker was te krijgen.

@ Fiebje, ik geef nog geen tussendoortjes.

D.'s voedingsschema is nu zo:
7.00 voeding
09.30 fruithap
11.00 voeding
15.00 voeding
17.00 groentehap
19.00 voeding

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 5 maa 2012 - 8:10

@Fearie ik geef bruinbrood, wit zou ik niet doen, zitten geen vezels in.
Ik smeerde eerst een klein laagje boter, na een week appelstroop erop, maar wel dun, nu ook al 1 keer smeerworst, 1 keer smeerkaas en vruchtenjam. eventueel soppen in de thee.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje ma 5 maa 2012 - 8:19

Fearie, superleuk zeg! En D die ook in het complot zat :-p!

Schism, heel de foto gemist vanmiddag. Maar ziet er prima uit! Hoelang moet hij hem dragen? Moest je ook zijn haarafknippen?

Hd, wat gaat dat snel dan he. W doet aan skydiven, armen en benen omhoog en wapperen maar en daarna gefrusteerd zijn dat er niks gebeurd.

Boterham beleg ik met boter. En hij krijgt 1 a 2 x smeerkaas wil het niet te vaak want zit nogal veel zout in. O ja geef tarwebrood (stond op de lijst vh cb).

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie ma 5 maa 2012 - 8:20

Ik wil zelf ook bruinbrood geven, het viel me op dat veel vriendinnen hun kids witbrood geven. Dus dacht ik, eens hier vragen. Ik eet alleen maar mais- of bruinbrood, mijn vriend nog wel eens witbrood.
En geef je ook al yoghurt en ander drinken? D.ean krijgt alleen bv en groente/fruit op dit moment.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 29 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: