Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 17 van 29
Pagina 17 van 29 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
Mama_1987 schreef:Happydobby schreef:Wow Fiebje, kan je W nog tillen?
Idd flinke jongen Onze zoon is 10.5 maand en weegt net iets over de 8 kilo
Heb je de foto's niet gezien op fb, k ben inmiddels een body builder!!
Qua lengte zit hij boven de curve met gewicht zit hij er in. Hij was t.o.v de vorige keer maar 2 cm gegeoeid en 8 ons aangekomen. Komt ondat hij nu een stuk beweegelijker is.
Theezakje, geeft niks hoor ik heb net als fearie er nu ook al last van. We hebben vd week de uitnodigingen de deur uit gedaan en zijn verlanglijstje gemaakt. Vind get wel gek dat we zo geen baby tje in huis hebben
Maar een hele fijne dag morgen, hopelijk blijft het nog droog.
Kruumel, wat een verschil he. Heeft M nig last gehad van de prikjes?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een verschil in gewichten van onze kleintjes allemaal..
Fiebje, dank je. Het we voorspelt niet veel goeds helaas. Ach, toen hij een jaar geleden geboren werd was het de hele dag ook slecht weer.
Ik ben zo benieuwd wat hij van alle aandacht gaat vinden..
Fiebje, dank je. Het we voorspelt niet veel goeds helaas. Ach, toen hij een jaar geleden geboren werd was het de hele dag ook slecht weer.
Ik ben zo benieuwd wat hij van alle aandacht gaat vinden..
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Aaah theezakje!! Super leuk!! Bijna jarig . Hier nog een weekje wachten. De uitnodigingen zijn verstuurd, lijstje is klaar.. Maar ik heb pas 2 afmeldingen.. Dus er komt een mannetje of 30, in ons apartement! Aaaai haha! R. vind aandacht geweldig dus daar maak ik me geen zorgen over, alleen heb ik zo'n godsgruwelijke hekel aan verjaardagen, dat je moet rennen en vliegen en stressen. Dat was ik namelijk niet van plan op de eerste verjaardag van R. dus we zetten lekker alles op eettafel, zelfservice (gelukkig zijn mensen dat ook bij ons gewend, eerste drankje brengen wij, voor de rest ken je de weg naar de koelkast ).
@Prikjes; hier gingen ze goed, hij heeft 1 uithaal gedaan en voor de rest was hij boos haha. Hij moest in de houdgreep.. Driftig ventje. Hij had er naderhand wel meer last van. Veel hangen (lekker knuffelen ) en verhoging tot 38 (en zo hoog heeft hij het nog nooit gehad van de prikjes). Maar niet noemenswaardig dus.
@Drinken; Hij krijgt 's ochtends nog een (pap) fles, smiddag een boterham met halfvolle melk en voor het slapen ook een fles, ik wil ook de laatste fles nog niet laten vervallen, hoort idd bij zijn ritueeltje en hij heeft er ook nog gewoon behoefte aan.
@Curve; R. gaat nu weer richting gemiddeld met de curve en dat had ik niet verwacht, hij eet echt goed (in navolging van HD heeft hij ook nasi gehad en dat vond hij lekker ), maar hij is een doerak en haalt alleen maar kattekwaad uit haha!
@Slapen; Vorige week ging het echt goed, maar ik vermoed weer een tandje en nu is het dus weer pet. Beetje balen dat ik nu ook ziekig ben (keelpijn en verstopte neus) en ik ontzettend moeilijk in slaap kom. Als ik er om 23 uur in lig zie ik het half 2 worden en deze week werd R. rond 4 a 5 uur wakker voor een uur a anderhalf.. Dus dat breekt me ontzettend op helaas, maar het gaat vast wel over.
@2e kindje; Gister babyboom gekeken.. God dat had ik niet moeten doen! Die kleine frummeltjes, heerlijk! Maar we willen er pas over een jaar weer voor gaan, alleen lijkt dat nog zo lang
@Prikjes; hier gingen ze goed, hij heeft 1 uithaal gedaan en voor de rest was hij boos haha. Hij moest in de houdgreep.. Driftig ventje. Hij had er naderhand wel meer last van. Veel hangen (lekker knuffelen ) en verhoging tot 38 (en zo hoog heeft hij het nog nooit gehad van de prikjes). Maar niet noemenswaardig dus.
@Drinken; Hij krijgt 's ochtends nog een (pap) fles, smiddag een boterham met halfvolle melk en voor het slapen ook een fles, ik wil ook de laatste fles nog niet laten vervallen, hoort idd bij zijn ritueeltje en hij heeft er ook nog gewoon behoefte aan.
@Curve; R. gaat nu weer richting gemiddeld met de curve en dat had ik niet verwacht, hij eet echt goed (in navolging van HD heeft hij ook nasi gehad en dat vond hij lekker ), maar hij is een doerak en haalt alleen maar kattekwaad uit haha!
@Slapen; Vorige week ging het echt goed, maar ik vermoed weer een tandje en nu is het dus weer pet. Beetje balen dat ik nu ook ziekig ben (keelpijn en verstopte neus) en ik ontzettend moeilijk in slaap kom. Als ik er om 23 uur in lig zie ik het half 2 worden en deze week werd R. rond 4 a 5 uur wakker voor een uur a anderhalf.. Dus dat breekt me ontzettend op helaas, maar het gaat vast wel over.
@2e kindje; Gister babyboom gekeken.. God dat had ik niet moeten doen! Die kleine frummeltjes, heerlijk! Maar we willen er pas over een jaar weer voor gaan, alleen lijkt dat nog zo lang
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Theezakje; en hie was de verjaardag?? Beetje droog kunnen houden?
Steep, Van het weekend nog wat kunnen bijslapen??
Heb je een bepaalde datum dat je stopt met de anticonceptie?
Hier is het druk, druk op mijn werk, druk thuis en druk in mijn hoofd. Ik had ook inpakstress, maar gisteren begonnen ( de zomerkleding hebben we hier vd week toch niet nodig) en denk dat het gaat lukken al onze spullen in twee koffers!
En 1 van mijn vriendinnen is zwanger, helemaal leuk. Kriebelt hier dus ook.
Steep, Van het weekend nog wat kunnen bijslapen??
Heb je een bepaalde datum dat je stopt met de anticonceptie?
Hier is het druk, druk op mijn werk, druk thuis en druk in mijn hoofd. Ik had ook inpakstress, maar gisteren begonnen ( de zomerkleding hebben we hier vd week toch niet nodig) en denk dat het gaat lukken al onze spullen in twee koffers!
En 1 van mijn vriendinnen is zwanger, helemaal leuk. Kriebelt hier dus ook.
Fiebje- Prater
@Fiebje; ik heb niet kunnen bijslapen maar dat was ook mijn eigen schuld. Zaterdag hadden we een feestje in Utrecht en waren we rond 2 uur thuis (R was bj de oppas) en gister waren we een spelletje aan het spelen met vrienden van ons en werd het ook goed laat.
Ik weet nog niet wanneer we gaan proberen. Zal denk ik rond zijn verjaardag zijn, of net na de vakantie (we willen graag naar Kroatie volgend jaar), en dan wil ik graag nog wel een roseetje en een biefstukje kunnen eten haha. Jullie al plannen of dat nog niet? Wanneer gaan jullie eigenlijk weg?
@theezakje; ook ik ben benieuwd hoe de verjaardag was!
@All; wat een verschrikkelijk weer! Ik baal dat we nu geen vakantie naar de zon hebben geboekt, maar gaan kamperen in Nederland. Ik ben benieuwd wat voor modderbende het gaat worden. We nemen de hond namelijk ook mee..
Hier is het verder (eindelijk) rustig, geen stress meer van school en ik begin nu wel meer te ontspannen dus dat is fijn . R heeft nog steeds moeilijke nachten, maar ik zie geen tandje doorkomen eigenlijk.. Nouja, ik denk maar zo, het gaat vast wel een keer voorbij!
Ik weet nog niet wanneer we gaan proberen. Zal denk ik rond zijn verjaardag zijn, of net na de vakantie (we willen graag naar Kroatie volgend jaar), en dan wil ik graag nog wel een roseetje en een biefstukje kunnen eten haha. Jullie al plannen of dat nog niet? Wanneer gaan jullie eigenlijk weg?
@theezakje; ook ik ben benieuwd hoe de verjaardag was!
@All; wat een verschrikkelijk weer! Ik baal dat we nu geen vakantie naar de zon hebben geboekt, maar gaan kamperen in Nederland. Ik ben benieuwd wat voor modderbende het gaat worden. We nemen de hond namelijk ook mee..
Hier is het verder (eindelijk) rustig, geen stress meer van school en ik begin nu wel meer te ontspannen dus dat is fijn . R heeft nog steeds moeilijke nachten, maar ik zie geen tandje doorkomen eigenlijk.. Nouja, ik denk maar zo, het gaat vast wel een keer voorbij!
Steep- Kletskop
@fiebje, het zal nu niet meer zo hard gaan met zijn gewicht, als ze flink bewegen verbranden ze het wel.Leuk een zwangere vriendin, ik had van de week in de bios ook even een bewegend kindje mogen voelen in de buik van een vriendin, kriebels, kriebels haha
@theezakje, hoe was de eerste verjaardag van K?
@steep, vieren jullie zondag R zijn verjaardag?
Fijn he, geen studie meer!
Zaterdag word M 1, ow ik kan wel janken, echt een baby is hij niet meer. hij loopt nu best aardig, eet met de pot mee, slaapt goed, 3 tandjes inmiddels en de vierde zit eraan te komen. Gisteren een proef taart proberen te maken maar ik bak er niks van.
@theezakje, hoe was de eerste verjaardag van K?
@steep, vieren jullie zondag R zijn verjaardag?
Fijn he, geen studie meer!
Zaterdag word M 1, ow ik kan wel janken, echt een baby is hij niet meer. hij loopt nu best aardig, eet met de pot mee, slaapt goed, 3 tandjes inmiddels en de vierde zit eraan te komen. Gisteren een proef taart proberen te maken maar ik bak er niks van.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@kruumel, dat had ik toen ook, autostoel, buggy en een fietsstoel in 1 maand gekocht. Alles nieuw
Hier ook 16 man uitgenodigd, we hadden wel wat afzeggingen vanwege vakanties.
Hier ook 16 man uitgenodigd, we hadden wel wat afzeggingen vanwege vakanties.
Happydobby- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Steep, wij vertrekken vrijdag. En als ik zo naar buiten kijk ben ik blij dat we naar de zon gaan ;-). Wat een rotweer. Wanneer vertrekken jullue? Ze zeggen dat het ba het wknd beter wordt.
30 man als ze maar niet allemaal tegelijk komen :-)
Hd, klopt idd hij zal de komende maanden niet veel groeien.
Snel gegaan he dat jaar. Ja zag het filmpje op fb, hij stapt idd al aardig rond. Hoelang heeft er gezeten tussen aan de tafel lipen en loslopen.
2 e kindje, geen idee. Wij hebben geen planning ofzo we zien het wel. Zou het met een tweede weer gaan kriebelen? Net zoals met de eerste? Of is een volgend kindje een 'verstandelijke' keuze?
Hier zijn de uitnodigingen ook de deur uit, wij vieren het vanaf drie uur s middags en hoop hoop mooi weer anders wordt get stapelen in huis.
30 man als ze maar niet allemaal tegelijk komen :-)
Hd, klopt idd hij zal de komende maanden niet veel groeien.
Snel gegaan he dat jaar. Ja zag het filmpje op fb, hij stapt idd al aardig rond. Hoelang heeft er gezeten tussen aan de tafel lipen en loslopen.
2 e kindje, geen idee. Wij hebben geen planning ofzo we zien het wel. Zou het met een tweede weer gaan kriebelen? Net zoals met de eerste? Of is een volgend kindje een 'verstandelijke' keuze?
Hier zijn de uitnodigingen ook de deur uit, wij vieren het vanaf drie uur s middags en hoop hoop mooi weer anders wordt get stapelen in huis.
Fiebje- Prater
Kruumel het is idd een hoop geld. Wij hebben met vrienden voor de vakantie kinderwagens gewisseld. Vond het zonde om een buggy te kopen voor alleen de vakantie.
Schommel is leuk he, bij w staat hij ook op zijn verlanglijstje. Heb je zo'n meegroei schommel gekocht?
Schommel is leuk he, bij w staat hij ook op zijn verlanglijstje. Heb je zo'n meegroei schommel gekocht?
Fiebje- Prater
K heeft een geweldig leuke eerste verjaardag gehad!!
Hij heeft heerlijk met zijn taart.geknoeid en ervan gesnoept.
Had een hele mooie en lekkere taart laten maken van woezel en pip.
K is enorm verwend: zandbak, driewieler, zand/water tafel,.spulletjes voor zandbak en zwembadje, boekjes, houten puzzels, ballentent, stapeltoren van woezel en pip, blokken, puzzelmat en vergeet vast nog wat.
We hebben in totaal en man of 30 over de vloer gehad.
K vond het allemaal prima. Heeft lekker cadeautjes uitgepakt en lekker gespeeld.
IK heb ook enorm genoten. Vond het een hele bijzondere dag!
Een tweede kindje staat hier nog even niet op de planning. Kan ook niet echt zeggen dat ik echt kriebels heb. Geniet nu nog zo van K.as we zien over een half jaar ofzo wel weer verder.
Hij heeft heerlijk met zijn taart.geknoeid en ervan gesnoept.
Had een hele mooie en lekkere taart laten maken van woezel en pip.
K is enorm verwend: zandbak, driewieler, zand/water tafel,.spulletjes voor zandbak en zwembadje, boekjes, houten puzzels, ballentent, stapeltoren van woezel en pip, blokken, puzzelmat en vergeet vast nog wat.
We hebben in totaal en man of 30 over de vloer gehad.
K vond het allemaal prima. Heeft lekker cadeautjes uitgepakt en lekker gespeeld.
IK heb ook enorm genoten. Vond het een hele bijzondere dag!
Een tweede kindje staat hier nog even niet op de planning. Kan ook niet echt zeggen dat ik echt kriebels heb. Geniet nu nog zo van K.as we zien over een half jaar ofzo wel weer verder.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Fiebje schreef:
2 en halve maand geloof ik.
Happydobby- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wil ook een tuin! en we hebben nog steeds geen kado voor 'm.. Misschien dat ik gewoon iets kleins haal, een tol of een xylofoon. Hij heeft geen grote dingen nodig, want die heeft hij al of we hebben er geen plek voor haha!
Mijn schoonzus is een taart aan het maken met nijntje erop. En R krijgt een stuk cake met een flinke dot slagroom erop haha.
Mijn schoonzus is een taart aan het maken met nijntje erop. En R krijgt een stuk cake met een flinke dot slagroom erop haha.
Steep- Kletskop
Theezakje, gefeliciteerd met K!! Hij is lekker verwend zie ik.
@All, ik reageer morgen even uitgebreid. Zit nu mijn telefoon
@All, ik reageer morgen even uitgebreid. Zit nu mijn telefoon
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Steep, nijntje taart is leuk. Wij hebben een vriendin die taartenbakster is dus die laten we een taart maken. Ik ben zelf niet zo creabea.
Tja als je een tuin wilt zul je toch moeten verhuizen :-).
Theezakje, zo je zoon is flink verwend! Jij zelf ook droog kunnen houden?
Kruumel, wij hebben on de dagelijkse dingen geen buggy nodig. Ben je nog op controle geweest?
W is sindshet wknd helemaal mamafan. Achter me aan kruipen, op schoot en er weer af. Wil niet bij papa, opa of oma het is alleen maar mama. Herkenbaar? Duurt dat lang?
Tja als je een tuin wilt zul je toch moeten verhuizen :-).
Theezakje, zo je zoon is flink verwend! Jij zelf ook droog kunnen houden?
Kruumel, wij hebben on de dagelijkse dingen geen buggy nodig. Ben je nog op controle geweest?
W is sindshet wknd helemaal mamafan. Achter me aan kruipen, op schoot en er weer af. Wil niet bij papa, opa of oma het is alleen maar mama. Herkenbaar? Duurt dat lang?
Fiebje- Prater
@ Smijttaartje, krijgen jullie kids ook een eigen taartje? Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik dat wel moet doen of dat ik gewoon een kaarsje op de grote taart zet en die voor hem neer zet (voor het idee). Hij mag hem namelijk niet van me op eten (maak zelf taart met fondant, dat vind ik veels te zoet en met suikers iets teveel van het goede).
@ Cadeautjes, wij hebben voor D een multi activiteiten kubus gehaald en een bal, van mijn schoonfamilie krijgt ie de supersnelle garage van Little people en van mijn familie een maxi cosi tobi. Ook komt er wss nog een speelkleed en een little people boerderij. Wil ook nog graag een skippy dier (die zag ik op een foto van Stofzuiger voorbij komen, leuk!!).
Het erge is dat wij alle wensen voor hem verzinnen, voel me dan echt een hebberige mama (maar al het speelgoed is zo leuk haha!).
@ Buggy, wij hebben nog steeds geen buggy. D zit nog steeds in de wandelwagen en ik neem mijn mei tai mee naar het dorp en doe hem daar in.
@ 2e kindje, wij willen voor een 2e kindje gaat rond onze bruiloft. Waarschijnlijk stop ik dan weer met de pil, wil alleen wel dat het ook financieel haalbaar is voor ons. Dat vind ik toch wel belangrijk, aangezien er voor een 2e kindje wel kdv betaald moet worden.
Vriendin van me vertelde zondag alweer 15 weken zwanger te zijn van nummer 2, dan kriebelt het hier ook wel. Maar we moeten ook even realistisch zijn he Ik wil trouwens ook niet zwanger trouwen en nog kunnen genieten van mijn huwelijksreis volgend jaar.
@ Verjaardag, hier ook de uitnodigingen de deur uit gedaan. Wij vieren het in 4 dagdelen, op de 16e zelf smorgens mijn schoonfamilie en smiddags mijn familie. En zaterdags onze vrienden met kids. Ik wou niet iedereen op 1 dag, teveel voor D en mijn vriend is dan ook net een week uit het ziekenhuis dus wss ook te veel voor hem.
@ Drinken, D heeft de middagfles eraf. Krijgt nu alleen 's ochtends en 's avonds de fles. Dat gaat goed, 's middags wordt er dan thee en diksap gedronken.
@ Fiebje, fijne vakantie !! Geniet ervan
@ HD, M gaat mooi vlot he met rondstappen en de boel verkennen. Je zal er wel druk mee zijn. Ik ken dat jankgevoel haha, ben de laatste week ook een emotionele doos. Als iemand me vraagt hoe het met D gaat, word ik helemaal emotioneel omdat het allemaal zo snel gaat en ik mijn hummeltje soms nog mis haha.
@ Steep, ben je al begonnen bij Siza? Bevalt het een beetje? En hoe gaat het nu met R, zijn slaapjes en zijn tandje (kwam er weer eentje door)?
@ All, hier gaat alles goed. Net gezien dat D zijn 7e tandje krijgt. Rechtsonder naast zijn 2 andere tandjes. Leuk hoor, hadden al wel het vermoeden dat het eraan zat te komen. D was een beetje hangerig en dus blijkbaar vanochtend een flinke poepluier en koorts vanmiddag.
Voor de rest gaat het goed met hem, heeft het klimmen tegen kast, tafel en stoel ontdekt. Vind het ook helemaal fantastisch, de honden moeten het nu ook ontgelden (arme honden soms).
Volgende week maandag is de 11 maanden prik aan de beurt, ben benieuwd hoe hij er op zal reageren. Vrijdags moeten we dan weer naar het WKZ voor een gesprek met de anesthesist en gaan we daarna zijn autostoel ophalen.
Ben benieuwd wanneer hij er definitief in kan, maandje terug verzoop ie nog in die stoel.
@ Cadeautjes, wij hebben voor D een multi activiteiten kubus gehaald en een bal, van mijn schoonfamilie krijgt ie de supersnelle garage van Little people en van mijn familie een maxi cosi tobi. Ook komt er wss nog een speelkleed en een little people boerderij. Wil ook nog graag een skippy dier (die zag ik op een foto van Stofzuiger voorbij komen, leuk!!).
Het erge is dat wij alle wensen voor hem verzinnen, voel me dan echt een hebberige mama (maar al het speelgoed is zo leuk haha!).
@ Buggy, wij hebben nog steeds geen buggy. D zit nog steeds in de wandelwagen en ik neem mijn mei tai mee naar het dorp en doe hem daar in.
@ 2e kindje, wij willen voor een 2e kindje gaat rond onze bruiloft. Waarschijnlijk stop ik dan weer met de pil, wil alleen wel dat het ook financieel haalbaar is voor ons. Dat vind ik toch wel belangrijk, aangezien er voor een 2e kindje wel kdv betaald moet worden.
Vriendin van me vertelde zondag alweer 15 weken zwanger te zijn van nummer 2, dan kriebelt het hier ook wel. Maar we moeten ook even realistisch zijn he Ik wil trouwens ook niet zwanger trouwen en nog kunnen genieten van mijn huwelijksreis volgend jaar.
@ Verjaardag, hier ook de uitnodigingen de deur uit gedaan. Wij vieren het in 4 dagdelen, op de 16e zelf smorgens mijn schoonfamilie en smiddags mijn familie. En zaterdags onze vrienden met kids. Ik wou niet iedereen op 1 dag, teveel voor D en mijn vriend is dan ook net een week uit het ziekenhuis dus wss ook te veel voor hem.
@ Drinken, D heeft de middagfles eraf. Krijgt nu alleen 's ochtends en 's avonds de fles. Dat gaat goed, 's middags wordt er dan thee en diksap gedronken.
@ Fiebje, fijne vakantie !! Geniet ervan
@ HD, M gaat mooi vlot he met rondstappen en de boel verkennen. Je zal er wel druk mee zijn. Ik ken dat jankgevoel haha, ben de laatste week ook een emotionele doos. Als iemand me vraagt hoe het met D gaat, word ik helemaal emotioneel omdat het allemaal zo snel gaat en ik mijn hummeltje soms nog mis haha.
@ Steep, ben je al begonnen bij Siza? Bevalt het een beetje? En hoe gaat het nu met R, zijn slaapjes en zijn tandje (kwam er weer eentje door)?
@ All, hier gaat alles goed. Net gezien dat D zijn 7e tandje krijgt. Rechtsonder naast zijn 2 andere tandjes. Leuk hoor, hadden al wel het vermoeden dat het eraan zat te komen. D was een beetje hangerig en dus blijkbaar vanochtend een flinke poepluier en koorts vanmiddag.
Voor de rest gaat het goed met hem, heeft het klimmen tegen kast, tafel en stoel ontdekt. Vind het ook helemaal fantastisch, de honden moeten het nu ook ontgelden (arme honden soms).
Volgende week maandag is de 11 maanden prik aan de beurt, ben benieuwd hoe hij er op zal reageren. Vrijdags moeten we dan weer naar het WKZ voor een gesprek met de anesthesist en gaan we daarna zijn autostoel ophalen.
Ben benieuwd wanneer hij er definitief in kan, maandje terug verzoop ie nog in die stoel.
Fearie- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
D krijgt nu 'sochtends een fles ja, en daarna een boterham. En dan 's avonds ook nog een fles, beide 180 cc.
De tussen de middag fles is weg, die liet hij steeds staan. Drinkt nu een beetje thee of water erbij, hij eet wel al 2 maanden steeds 2 boterhammen dus op zich wel logisch dat ie geen zin meer in die fles had.
De tussen de middag fles is weg, die liet hij steeds staan. Drinkt nu een beetje thee of water erbij, hij eet wel al 2 maanden steeds 2 boterhammen dus op zich wel logisch dat ie geen zin meer in die fles had.
Fearie- Ratel
Fearie, wij hebben ook zijn lijstje gemaakt hoor. Ik wist eerst niet wat we moesten vragen. Maar toen we eenmaal bezig waren hadden we zo 30 cadeau's bedacht.
Denk dat we voor w een plak cake met slagroom geven. Zijn taart is ook te zoet.
Kruumel, ik dacht dat je nog een x een controle zou krijgen.
Denk dat we voor w een plak cake met slagroom geven. Zijn taart is ook te zoet.
Kruumel, ik dacht dat je nog een x een controle zou krijgen.
Fiebje- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Kruumel, D zat al vrij snel op 2 boterhammen. Als hij zijn speen in heeft en er komt eten voorbij (in wat voor een vorm dan ook en of het nu voor hem is of niet) die speen wordt zijn mond uit gelanceerd en hij zit met zijn mondje te smakken. Het is een echte eter.
@ Fiebje, wij ook. Eerst geen idee dat we moesten vragen en nu een heel lijstje. Ik heb liever gerichte cadeaus dan allemaal dingen waar hij niets aan heeft, als we niets meer weten vragen we een kledingbon van bijv Hema of Prenatal.
@ Fiebje, wij ook. Eerst geen idee dat we moesten vragen en nu een heel lijstje. Ik heb liever gerichte cadeaus dan allemaal dingen waar hij niets aan heeft, als we niets meer weten vragen we een kledingbon van bijv Hema of Prenatal.
Fearie- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is hier niet zo, D werd voor een paar weken geleden zelfs boos als wij aten en hij niets kreeg. Was geen land mee te bezeilen, bijna driftbuien. Ondertussen gaat het beter en kan hij gewoon zonder mokken in de box, maar eerst, drama !
Fearie- Ratel
Pagina 17 van 29 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 17 van 29
Permissies van dit forum: