Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 35 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Shy di 18 okt 2011 - 22:24

Julia schreef:Birgit, oh dan had je idd nog geluk! Ik kan de jurk nergens meer online vinden en ik heb al meerdere winkels gebeld. Ze hebben ze allemaal niet maar zijn vrij opdringerig op het maken van een afspraak om te kijken naar jurken die er op lijken. Vooral de mevrouw waar jij je jurk ook vandaan hebt, als ik het me goed herinner. Lieve schat dit en lieve schat dat, maar ze had helaas niet mijn jurk laughcry
Net nog een winkel gebeld en die gaat nu kijken.

Irritant is dat als je je zinnen zet op een jurk die er niet meer is haha.

Shygirl, ik zou ook gewoon een kaartje sturen hoor! Ik denk dat ze dat alleen maar leuk vindt.

Ik heb net een halfuurtje geleden het kaartje gepost, ik kan nu dus niet meer terug haha.
Nee gewoon leuk verhaaltje en met de vraag of ze mij in ieder geval wil laten weten ookal zegt ze nee wat haar antwoord is. Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Julia di 18 okt 2011 - 23:55

Ik ben benieuwd wat haar antwoord is!

Ik heb de jurk gevonden, jaaa Very Happy Ik heb echt zooveel winkels gebeld en uiteindelijk een grote winkel in Breda gevonden die de jurk nog heeft. Dat wordt 2 uur rijden voor een jurk die ik zelfs nog nooit heb aangehad. Dus nu maar hopen dat de jurk wel staat haha, het is een heel slank model met kant en een open rug. Zooo mooi.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Suus wo 19 okt 2011 - 0:27

Geweldig, Julia, dat je hem toch nog gevonden hebt! Ik hoop dat 'ie je prachtig staat Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge wo 19 okt 2011 - 3:21

Julia, geweldig dat je je jurk gevonden hebt. Hopelijk staat die jurk je ook fantastisch

Shy, stoer dat je dat kaartje verstuurd heb. Groot gelijk dat je dat gedaan heb hoor. Benieuwd wanneer je wat hoort.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 3:59

Julia schreef:Vooral de mevrouw waar jij je jurk ook vandaan hebt, als ik het me goed herinner. Lieve schat dit en lieve schat dat, maar ze had helaas niet mijn jurk laughcry

Dat geloof ik meteen Laughing

Wat gaaf dat je hem toch gevonden hebt. Als je iets in je hoofd hebt moet je het gewoon even proberen.
Weet je ook al wanneer je gaat kijken?

Gast
Gast

Bericht  Shy wo 19 okt 2011 - 4:10

Inge schreef:Julia, geweldig dat je je jurk gevonden hebt. Hopelijk staat die jurk je ook fantastisch

Shy, stoer dat je dat kaartje verstuurd heb. Groot gelijk dat je dat gedaan heb hoor. Benieuwd wanneer je wat hoort.
Ja ik dacht ik doe het ook gewoon. Als ik op haar website kijk naar foto's van hoe ze zich zelf opmaakt dan denk ik altijd wauw :shock:
Dus het zou heel tof zijn!

Ben ook benieuwd wanneer en vooral wat ze zegt!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tsjip wo 19 okt 2011 - 4:47

Jaaa ik heb mijn jurk ook gevonden! En wat is dat passen leuk zeg! Maar ik heb mijn jurk en je merkt het echt wanneer je dé jurk aan hebt.

Ik mocht eerst 5 jurken uitzoeken en vanuit die keuzes gingen we het passen beginnen. Maar daar zat uiteindelijk niet mijn jurk tussen. Ik had er al wel 2 jurken tussen zitten die ik erg mooi vond maar het was niet het echte wauw-gevoel. Toen begon mijn zusje over een jurk die ik had laten hangen in eerste instantie maar die toch erg op de jurk leek die ik al aanhad. Dus zij met de verkoopster de jurk gehaald. Ook nam de verkoopster nog een jurk mee waarvan ze dacht dat ik die ook wel heel mooi zou vinden. En juist die jurk is het geworden. Hij is strapless, bovenaan een beetje kant, een ceintuur net onder mijn borsten en de rest is hij gewoon glad met een klein sleepje. Totaal geen jurk die ik vanaf de plaatjes had uitgezocht maar toch. Deze hebben we ook bij daglicht bekeken en toen zag de verkoopster ook dat ik de juiste jurk aan had. Ik liep ermee rond alsof het mijn eigen kleren waren. Tsja en dan heb je ineens dé jurk aan! Echt heel leuk.

De hoepel krijg ik erbij en voor lingerie moest ik maar goed rondkijken bij andere winkels zei de verkoopster. Mocht ik niets vinden naar mijn smaak dan kon ik ze altijd nog bellen. De jurk zat wel boven mijn budget maar mijn moeder zou 1000 euro betalen dus ik hoeft er maar een klein beetje bij te leggen.

Ik kan het iedereen aanraden om naar Très Chic te gaan. Ze helpen je daar echt super! Je staat daar toch in alleen je ondergoed tussen het passen maar ik heb me daar meteen op mijn gemak gevoeld.

Oh en nu vind ik het heel lastig om niet trots de foto's aan mijn vriend te laten zien....

Betweter: Nog gefeliciteerd met je trouwplannen!

En de rest ben ik even vergeten... De volgende keer reageer ik weer op jullie Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Shy wo 19 okt 2011 - 8:01

Mag ik vragen aan de meiden hier die het ook klein houden wat is jullie budget?
Heb vandaag voor 2 locaties voor een receptie op internet gekeken en gelijk maar gemaild. Maar wat zijn redelijke prijzen? Ik heb echt geen idee. Vindt het lastig maar wel leuk om uit te zoeken!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy wo 19 okt 2011 - 8:03

Oh wat ik mij nog afvroeg, waarvoor heb je een wolkietalkie nodig op je trouwdag! nerd
Je merkt het al, ik ben nog zo groen als gras op dit gebied Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tsjip wo 19 okt 2011 - 8:10

Shygirl85 schreef:Oh wat ik mij nog afvroeg, waarvoor heb je een wolkietalkie nodig op je trouwdag! nerd

Tip voor jou: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/ Dat is echt een heerlijke hyves waar ik zelf ook veel aan heb! (Niet dat je hier je vragen niet mag stellen hoor :P )

Wolkietalkie zijn deze dingen:

trouwtopic 2012 - Pagina 35 Sized_%20Wolkie%20Talkie%20Trouwspullen%20350

Gasten kunnen er een boodschap opschrijven en ermee op de foto.

Qua locaties weet ik zelf ook niet zo goed wat normaal is. Het ligt erg aan de locatie, aan het aantal gasten, aan jullie 'eisen' etc. Op de hyves die hierboven staat, staan ook veel prijzen waarbij je jullie prijzen kunt vergelijken.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Shisha wo 19 okt 2011 - 8:13

Wat leuk Tsijp! En ik moet mij ook inhouden om de foto's niet aan mijn vriend te laten zien haha!

Ik heb mijn jurk vorige week weer even aangehad. Een vriendin van mij (die ook bruidsmeisje is) had hem nog niet gezien dus dat was weer even een goed excuus om hem aan te trekken! :P Ik blijf hem geweldig vinden!

Verder hebben we nog niet veel gedaan, tot nu toe geregeld:

Locatie (525 euro van 09.00u-24.00u)
Jurk (350 euro)
Pak (150 euro)
Taart (maakt mijn oom)
Fotograaf (iemand van de cameraclub van mijn moeder)

En voor de catering hebben we ook al het een en ander uitgezocht. Er zit een goede poelier in de buurt van waar we gaan trouwen en die vraagt 14 euro p.p en dan krijg je 5 stuks vlees p.p., een bbq, 3 soorten salade, stokbrood, sausjes, borden en bestek, kraampjes en warmhoudapparatuur. En ze komen alles naderhand weer ophalen dus we hoeven ook niet te afwassen. :P
Verder wil het met de trouwkaarten nog niet echt opschieten. Ik heb telkens andere ideeën haha! Dus ik heb onderhand al zo'n 4 ontwerpen maar alle 4 vind ik ze net niet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Julia wo 19 okt 2011 - 19:47

Birgit: Volgende week donderdag! Echt helemaal super, omdat ik zaterdag naar Covers ga. Stel dat het dan toch niet de jurk is dan kan ik gewoon met een open blik naar Covers toe, zonder dat ik die andere jurk in mijn hoofd heb smile Wel is het dik 2 uur rijden voor ons naar de winkel waar de jurk hangt...gelukkig heb ik een lieve moeder die het geen probleem vindt haha.

Tsjip: Wat super dat je DE jurk hebt gevonden! De jurk klinkt erg mooi, ik ben heel benieuwd hoe die staat. Maar dat wordt nog even wachten haha. Ook snap ik wel dat je het lastig vindt om de foto's niet aan je vriend te laten zien, daar deel je normaal toch alles mee. Dat heb ik nu al haha.

Shisha: Wat een goeie deal zeg! Dat heb je echt goed geregeld. Wij gaan ook barbequen dus zoiets moet ik ook maar vinden! Verder is het misschien een idee om voor de trouwkaarten, inspiratie op te doen op internet? Dat doe je waarschijnlijk al, maar dat helpt toch wel veel vind ik.

Vraagje aan iedereen, hebben jullie je al bezig gehouden met de trouwceremonie? Wij nog niet hoor, maar ik las dat je er een persoonlijk invulling aan kan geven. Dat je zelf wat kan zeggen. Is dat ook gebruikelijk? Doen jullie dat? Ik wil het in principe wel, maar het lijkt me ook wel weer eng laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Shy wo 19 okt 2011 - 19:50

Tsjip schreef:
Shygirl85 schreef:Oh wat ik mij nog afvroeg, waarvoor heb je een wolkietalkie nodig op je trouwdag! nerd

Tip voor jou: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/ Dat is echt een heerlijke hyves waar ik zelf ook veel aan heb! (Niet dat je hier je vragen niet mag stellen hoor :P )

Wolkietalkie zijn deze dingen:

trouwtopic 2012 - Pagina 35 Sized_%20Wolkie%20Talkie%20Trouwspullen%20350

Gasten kunnen er een boodschap opschrijven en ermee op de foto.

Qua locaties weet ik zelf ook niet zo goed wat normaal is. Het ligt erg aan de locatie, aan het aantal gasten, aan jullie 'eisen' etc. Op de hyves die hierboven staat, staan ook veel prijzen waarbij je jullie prijzen kunt vergelijken.

Hey die hyves ga ik inderdaad even bekijken, maar vindt het inderdaad leuk om hier domme vragen te stellen nerd zoals waarvoor heb je dan een wolkietalkie voor nodig nerd Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Chantal1984 do 20 okt 2011 - 4:46

Vandaag belde mijn moeder me op of ik het nieuws al gehoord had. Bleek dus dat de bruidsmodezaak waar ik mijn bruidsjurk gekocht had en bij de winkel achter hing gisterenavond is uitgebrand!

Hoor waarschijnlijk morgen of mijn jurk nog te redden was, wat hoogstwaarschijnlijk niet het geval is. Het is nog maar de vraag of de jurk nog te bestellen is.

Baal echt enorm nu en hoop maar dat alles uiteindelijk nog goed komt. Heb echt mijn zinnen gezet op die jurk en wil geen andere Sad

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 35
Registratiedatum : 11-10-11

Bericht  mzcharlotte do 20 okt 2011 - 5:03

Wow Chantal! Het komt vast goed, maar het is wel even balen ja. Succes ermee.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Shisha do 20 okt 2011 - 5:05

Dat is echt balen Chantal! Ik duim voor je dat je jurk nog in orde is! hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Chantal1984 do 20 okt 2011 - 5:11

Shisha schreef:Dat is echt balen Chantal! Ik duim voor je dat je jurk nog in orde is! hug

Dank je! De kans is heel klein ook omdat de kans oproet en/of waterschade erg groot is als de jurk niet verbrand is.

Heb al wel begrepen dat eventueel bestellen weleens lastig kan worden, maar ik probeer nog even niet van het ergste uit te gaan alhoewel dat wel heel moeilijk is.

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge do 20 okt 2011 - 5:20

ow Chantal wat onwijs balen.
Ik duim voor je en hoop dat ondanks dat de kans klein is je jurk toch nog in goede staat is.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Raven do 20 okt 2011 - 6:08

dat is balen Chantal, hopelijk wordt alles goed opgelost...
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Chantal1984 do 20 okt 2011 - 8:35

Raven schreef:dat is balen Chantal, hopelijk wordt alles goed opgelost...

Bedankt allemaal. Als ik meer weet zal ik het hier uiteraard weer melden.

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Julia do 20 okt 2011 - 20:19

Oh Chantal, dat is echt zwaar balen zeg! Helemaal omdat de jurk waarschijnlijk niet opnieuw besteld kan worden Mad Hopelijk komt het goed, ik duim voor je!

Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Chantal1984 vr 21 okt 2011 - 0:27

Net bericht van de bruidsmodezaak gehad.
De besproken/verkochte jurken hingen in de kelder! Hier is de brand niet gekomen en ze lijken dan ook ongedeerd Very Happy

Moet nog een expert naar kijken maar de kans is dus heeeel groot dat ik gewoon in mijn droomjurk kan trouwen! Ben zooo blij Very Happy

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus vr 21 okt 2011 - 1:03

Wat fijn, Chantal! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha vr 21 okt 2011 - 1:41

Gelukkig Chantal! Nu maar hopen dat ie nog helemaal perfect is! Ik zie net dat je ook uit Arnhem komt. Hoorde het vanmorgen ook op het werk en ik ben daar ook nog naar jurken wezen kijken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Chantal1984 vr 21 okt 2011 - 3:46

Inmiddels nog een telefoontje van de eigenaar gehad. Expert is geweest en de jurken zijn helemaal in orde. Pfff wat een opluchting cheers

Chantal1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende