Om wie zou jij huilen?
+27
Ooh La La!
Arwyn
Jeanette
mickey
Flippin' Bitch
Niene
Caresses
Rush
slaatje
Buddha88
CCC
Lejow
TGR
Caroow
loura
Marin
Zwerver
SuperGrover
Ella
Aziraphale
rapa nui
Highway
Printje
Zora
Polly
Alex
Susan
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Om wie zou jij huilen?
Van niemand denk ik.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Huilen niet. Maar was echt geschokt toen Guusje Nederhorst overleed,jeugdsentiment..
Kan wel verdrietig worden van berichten zoals inderdaad met Breivik,Millie die gevonden werd,en nu dat 5 jarig meisje wat ontvoerd en misbruikt was..
Kan wel verdrietig worden van berichten zoals inderdaad met Breivik,Millie die gevonden werd,en nu dat 5 jarig meisje wat ontvoerd en misbruikt was..
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Alleen om mensen die ik IRL ken denk ik.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Alleen om mensen die ik IRL ken denk ik.
+1
Al huil ik ook vrij snel op begrafenissen van mensen die ik niet goed ken. Paar jaar geleden is de oma van mijn schoonbroer overleden. Ik kende haar niet, maar we gingen uiteraard wel naar de begrafenis. We zaten vrij achteraan in de kerk. Mijn schoonbroer en zijn zus gingen de kist met hun oma naar voor brengen. Toen ze langskwamen, zag ik het enorme verdriet van mijn schoonbroer. Toen moest ik ook best huilen. Maar dus niet vanwege zijn oma, maar door zijn verdriet.
Ook als mijn zus en/of mijn vader huilen, huil ik mee. En mijn vriend. En vorige week toen mijn zoon zijn eerste inentingen kreeg en enorm hard moest huilen... Ja... ook ik ben een huilebalk
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, om niemand eigenlijk. Als het om mensen in mijn omgeving gaat, dan wel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Om bekende mensen hoef ik niet te huilen.
Ik ken ze niet, heb er geen echte, persoonlijke band mee.
Ik ben soms wel geschokt of verbaasd, misschien wat verdrietig, maar huilen nee.
Ik ken ze niet, heb er geen echte, persoonlijke band mee.
Ik ben soms wel geschokt of verbaasd, misschien wat verdrietig, maar huilen nee.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Marin schreef:SuperGrover schreef:Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt.
+1.
Ik zal niet persé om een specifiek persoon huilen, maar als er op televisie bepaalde beelden mooi gebracht worden tijdens een soort im memoriam (zeker met muziek er achter), denk ik dat ik wel kan huilen.
+1
Het hangt er ook erg vanaf wie het is. Zoals Amy Winehouse, dat was te verwachten. Daar kan ik dus niet om huilen. Bij Prinses Diana heb ik wel gehuild. En bij Guusje Nederhorst ook. Vond dat zooo oneerlijk, net een kindje etc.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Bij Guusje Nederhorst moest ik steeds huilen om het liedje Dreamer. Maar mijn oom was diezelfde dag overleden, dus daarom raakte het me zo.
Om een BN-er of onbekende zal ik niet zo snel huilen, maar wel om het verdriet dat ik dan bij anderen zie.
In de zomer ben ik naar de crematie van de moeder van een vriendin van mij geweest en ik kende haar moeder niet, maar ging voor die vriendin. Ik heb echt enorm moeten slikken, want ik werd zo verdrietig van het verdriet dat ik bij mijn vriendin zag.
Om een BN-er of onbekende zal ik niet zo snel huilen, maar wel om het verdriet dat ik dan bij anderen zie.
In de zomer ben ik naar de crematie van de moeder van een vriendin van mij geweest en ik kende haar moeder niet, maar ging voor die vriendin. Ik heb echt enorm moeten slikken, want ik werd zo verdrietig van het verdriet dat ik bij mijn vriendin zag.
Gast- Gast
Ik moest toevallig vandaag nog aan Guusje denken toen ik een Kane liedje hoorde. Ik was als tiener altijd 'fan' van haar. Nou moet ik er niet om huilen, maar het raakt me wel en ik denk er wel aan dan dus. Vond het echt heel erg toen ze overleed. Ben zelfs wel eens bij haar graf geweest (maar dat komt omdat ze op dezelfde begraafplaats ligt als m'n opa en oma).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zoals ik er nu over denk bij niemand. Vind het altijd wel erg als bekende personen overlijden, maar ik kan daar niet om huilen.
Gast- Gast
Ik weet het eigenlijk niet goed. Ik vind het altijd heel erg als iemand overlijdt maar bij een bekend persoon huil ik niet snel.
Ik denk trouwens dat ik wel om Kelly Clarkson zou moeten huilen. Ik ben echt een hele grote fan van haar en hoop dat ik haar nog eens (of heel vaak ) live ga zien en hopelijk ook ooit ga ontmoeten.
Ik denk trouwens dat ik wel om Kelly Clarkson zou moeten huilen. Ik ben echt een hele grote fan van haar en hoop dat ik haar nog eens (of heel vaak ) live ga zien en hopelijk ook ooit ga ontmoeten.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben een emotioneel persoon, en als het zo gebracht zou worden op tv met een in memoriam o.i.d. dan ga ik geheid huilen. Maar de eerste reactie is bij mij meestal shock, had ik bij Micheal Jackson, Amy Winehouse en Whitney Houston. Bij de memoriam op tv van Micheal Jackson heb ik wel gehuild, vooral toen zijn dochter toen wat moest zeggen en in tranen uitbarstte. Als ik anderen zie huilen, dan ga ik gewoon ook mee.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Jaya schreef:Zoals ik er nu over denk bij niemand. Vind het altijd wel erg als bekende personen overlijden, maar ik kan daar niet om huilen.
+1
Als ik anderen zie huilen, moet ik wel altijd huilen. Vindt het moeilijk om andermans verdriet te zien. Al geldt dat dan ook alleen voor mensen die ik IRL ken. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand zien huilen bij het overlijden van een bekend persoon.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik heb gehuild om frederique huydts en om de fietstocht in Wie is de Mol en om Guusje, verder ligt 't eraan hoe het wordt gebracht en wat de omstandigheden zijn enz
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jaya schreef:Zoals ik er nu over denk bij niemand. Vind het altijd wel erg als bekende personen overlijden, maar ik kan daar niet om huilen.
Wel heb ik toen moeten huilen bij het meisje van Nulde. Ik vond het gewoon erg wreed en verdrietig wat er allemaal met haar is gebeurd
Gast- Gast
Toen ik vrijdag in de auto het nieuws hoorde over 'een familielid van het koninklijke huis is onder een lawine gekomen' schrok ik echt zo erg dat ik denk dat ik was gaan huilen als het nieuws net zo was geweest dat hij al was overleden... Ik denk dat het ook de setting is waarin je iets hoort. Soms hoor je het als in 'naaa, heb je het gehoord?' van iemand. Maar ik zat de radio te luisteren, vrolijke muziek mee te zingen, zonnetje scheen, prima naar mijn zin. En dan wordt dat ineens abrupt onderbroken met slecht nieuws dat zojuist de studio bereikt heeft... Ik zou denk ik niet eens zo zeer om Friso huilen, zou het zo zielig voor de koningin vinden....
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: