Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huilen

+9
Kat1980
May
RYW
Jelin
Novalee
Annie24
Paper Crown
Susan
tweeling
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Huilen Empty Huilen

Bericht  tweeling vr 15 jul 2011 - 1:15

Kunnen jullie ook zo slecht tegen het gehuil van baby's? Ik word er super zenuwachtig van als ik ergens ben en er huilt de hele tijd een baby, ik kan me dan niet meer concentreren op waar ik mee bezig ben. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat als ik zelf ooit een kindje heb, kunnen jullie er wel goed tegen met je eigen kindje? Kunnen jullie je er voor afsluiten?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:16

http://www.nu.nl/wetenschap/2547488/gehuil-van-baby-blijkt-meest-storende-geluid-.html

nerd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  tweeling vr 15 jul 2011 - 1:19

Dromertje schreef:http://www.nu.nl/wetenschap/2547488/gehuil-van-baby-blijkt-meest-storende-geluid-.html

nerd Laughing

Haha, grappig artikel! Ik was laatst in de Ikea, was er een moeder met een baby die super hard aan het huilen (bijna krijssen) was, die moeder stoorde zich er niet aan en was gezellig gordijnen aan het uitzoeken :shock:
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 1:20

Ik kan me echt totaal niet storen aan het gehuil van andermans baby. Ik vind het hooguit zielig. Als ze aan het jengelen of zeuren zijn dan denk ik: wat fijn dat ik daar niets mee hoef.

Ik kan er wel tegen als mijn eigen kinderen huilen, ik vind het vooral vervelend voor hen, maar goed, het zijn allebei niet echt kinderen die veel huilen. Yrsa zit nu wel in zo'n fase dat ze uit boosheid begint te huilen, maar dat is altijd wel weer snel over.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  tweeling vr 15 jul 2011 - 1:21

Susan schreef:Ik kan me echt totaal niet storen aan het gehuil van andermans baby. Ik vind het hooguit zielig. Als ze aan het jengelen of zeuren zijn dan denk ik: wat fijn dat ik daar niets mee hoef.

Ik kan er wel tegen als mijn eigen kinderen huilen, ik vind het vooral vervelend voor hen, maar goed, het zijn allebei niet echt kinderen die veel huilen. Yrsa zit nu wel in zo'n fase dat ze uit boosheid begint te huilen, maar dat is altijd wel weer snel over.

Wat knap van je!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 1:23

Valt wel mee, ik heb wel weer andere dingen waar ik niet tegen kan. Als iemand de hik heeft bijvoorbeeld, daar krijg ik echt de zenuwen van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Paper Crown vr 15 jul 2011 - 1:25

Susan schreef:Valt wel mee, ik heb wel weer andere dingen waar ik niet tegen kan. Als iemand de hik heeft bijvoorbeeld, daar krijg ik echt de zenuwen van.

Hahaha, ik heb echt vaak de hik en ik word er compleet gestoord van. Ik had het vanmorgen in de bus.. die vrouw naast me keek heel boos...
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Annie24 vr 15 jul 2011 - 1:25

tweeling schreef:
Dromertje schreef:http://www.nu.nl/wetenschap/2547488/gehuil-van-baby-blijkt-meest-storende-geluid-.html

nerd Laughing

Haha, grappig artikel! Ik was laatst in de Ikea, was er een moeder met een baby die super hard aan het huilen (bijna krijssen) was, die moeder stoorde zich er niet aan en was gezellig gordijnen aan het uitzoeken :shock:

Wat had ze dan moeten doen volgens jou? Een baby huilt nu éénmaal (althans, de meeste baby's) Ze zal waarschijnlijk niet met een huilende baby het huis uit zijn gestapt om eens lekker te gaan winkelen.

Y. krijsde van 's morgens 7 tot middernacht en toen mijn man weer was gaan werken moesten er toch boodschapjes gehaald worden, dus ik liep ook regelmatig met een huilend/krijsend baby'tje in de AH en de Etos. Inmiddels herkenden de medewerkers hem al als ze hem hoorden huilen. We zijn bij de Etos ook schandalig verwend met knuffeltjes (van die knuffeltjes die je bv bij een tube Bepanthen krijgt of als je 3 pakken Pampers koopt) Het is hier een kleine wijk waar iedereen elkaar kent en die eigenaar vond Y. altijd zo zielig dat we daar nooit met lege handen weggingen Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  tweeling vr 15 jul 2011 - 1:27

Annie24 schreef:
tweeling schreef:
Dromertje schreef:http://www.nu.nl/wetenschap/2547488/gehuil-van-baby-blijkt-meest-storende-geluid-.html

nerd Laughing

Haha, grappig artikel! Ik was laatst in de Ikea, was er een moeder met een baby die super hard aan het huilen (bijna krijssen) was, die moeder stoorde zich er niet aan en was gezellig gordijnen aan het uitzoeken :shock:

Wat had ze dan moeten doen volgens jou? Een baby huilt nu éénmaal (althans, de meeste baby's) Ze zal waarschijnlijk niet met een huilende baby het huis uit zijn gestapt om eens lekker te gaan winkelen.

Y. krijsde van 's morgens 7 tot middernacht en toen mijn man weer was gaan werken moesten er toch boodschapjes gehaald worden, dus ik liep ook regelmatig met een huilend/krijsend baby'tje in de AH en de Etos. Inmiddels herkenden de medewerkers hem al als ze hem hoorden huilen. We zijn bij de Etos ook schandalig verwend met knuffeltjes (van die knuffeltjes die je bv bij een tube Bepanthen krijgt of als je 3 pakken Pampers koopt) Het is hier een kleine wijk waar iedereen elkaar kent en die eigenaar vond Y. altijd zo zielig dat we daar nooit met lege handen weggingen Embarassed

Ik zeg niet dat ze iets had moeten doen, heb er geen commentaar op hoor smile Ben gewoon benieuwd of je je er dan echt voor af kan sluiten als je eenmaal zelf een kindje hebt, dat je er dan beter tegen kan.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:28

Ik vind het meestal zielig en ik zou zo'n baby'tje dan het liefst gaan troosten.:P Vooral als moeder er geen aandacht aan schenkt...

Ons achterbuurmeisje is denk ik een jaar of 2-3 en huilt VEEL. Bij haar vind ik het zielig en moet ik er tegelijk om lachen... niet gemeen bedoeld, maar ze heeft nog echt nog steeds zo'n babyhuiltje (wheeee) en volgens mij huilt ze gewoon vrij snel als ze aandacht wil of iets niet zo leuk vind. Nouja, moeilijk uit te leggen, maar ik vind het wel heel schattig. Soms zitten mijn man en ik in de keuken en dan horen we haar weer en zeggen we tegelijk: Dag *naam meisje*.Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Annie24 vr 15 jul 2011 - 1:29

tweeling schreef:
Annie24 schreef:
tweeling schreef:
Dromertje schreef:http://www.nu.nl/wetenschap/2547488/gehuil-van-baby-blijkt-meest-storende-geluid-.html

nerd Laughing

Haha, grappig artikel! Ik was laatst in de Ikea, was er een moeder met een baby die super hard aan het huilen (bijna krijssen) was, die moeder stoorde zich er niet aan en was gezellig gordijnen aan het uitzoeken :shock:

Wat had ze dan moeten doen volgens jou? Een baby huilt nu éénmaal (althans, de meeste baby's) Ze zal waarschijnlijk niet met een huilende baby het huis uit zijn gestapt om eens lekker te gaan winkelen.

Y. krijsde van 's morgens 7 tot middernacht en toen mijn man weer was gaan werken moesten er toch boodschapjes gehaald worden, dus ik liep ook regelmatig met een huilend/krijsend baby'tje in de AH en de Etos. Inmiddels herkenden de medewerkers hem al als ze hem hoorden huilen. We zijn bij de Etos ook schandalig verwend met knuffeltjes (van die knuffeltjes die je bv bij een tube Bepanthen krijgt of als je 3 pakken Pampers koopt) Het is hier een kleine wijk waar iedereen elkaar kent en die eigenaar vond Y. altijd zo zielig dat we daar nooit met lege handen weggingen Embarassed

Ik zeg niet dat ze iets had moeten doen, heb er geen commentaar op hoor smile Ben gewoon benieuwd of je je er dan echt voor af kan sluiten als je eenmaal zelf een kindje hebt, dat je er dan beter tegen kan.

Ik wel Embarassed Maar ik was ook niets anders gewend. Mijn vriend kan er totaal niet tegen. Die laat bij wijze van het liefst de boodschappenkar vol boodschappen staan en vlucht naar huis toe. Die wordt ook altijd helemaal rood :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Novalee vr 15 jul 2011 - 1:30

Ik vind huilende baby's niet irritant, alleen maar zielig. Huilende/krijsende peuters en kleuters vind ik eerder irritant, al vind ik het altijd nog zieliger voor de mama die erbij staat dan voor mezelf.

Haha, Annie, dus als Y. over een tijdje nieuwe knuffels nodig heeft, dan ga je gewoon naar de Etos en knijp je hem vlak voor je naar binnen gaat Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  tweeling vr 15 jul 2011 - 1:31

Annie24 schreef:
tweeling schreef:
Annie24 schreef:
tweeling schreef:
Dromertje schreef:http://www.nu.nl/wetenschap/2547488/gehuil-van-baby-blijkt-meest-storende-geluid-.html

nerd Laughing

Haha, grappig artikel! Ik was laatst in de Ikea, was er een moeder met een baby die super hard aan het huilen (bijna krijssen) was, die moeder stoorde zich er niet aan en was gezellig gordijnen aan het uitzoeken :shock:

Wat had ze dan moeten doen volgens jou? Een baby huilt nu éénmaal (althans, de meeste baby's) Ze zal waarschijnlijk niet met een huilende baby het huis uit zijn gestapt om eens lekker te gaan winkelen.

Y. krijsde van 's morgens 7 tot middernacht en toen mijn man weer was gaan werken moesten er toch boodschapjes gehaald worden, dus ik liep ook regelmatig met een huilend/krijsend baby'tje in de AH en de Etos. Inmiddels herkenden de medewerkers hem al als ze hem hoorden huilen. We zijn bij de Etos ook schandalig verwend met knuffeltjes (van die knuffeltjes die je bv bij een tube Bepanthen krijgt of als je 3 pakken Pampers koopt) Het is hier een kleine wijk waar iedereen elkaar kent en die eigenaar vond Y. altijd zo zielig dat we daar nooit met lege handen weggingen Embarassed

Ik zeg niet dat ze iets had moeten doen, heb er geen commentaar op hoor smile Ben gewoon benieuwd of je je er dan echt voor af kan sluiten als je eenmaal zelf een kindje hebt, dat je er dan beter tegen kan.

Ik wel Embarassed Maar ik was ook niets anders gewend. Mijn vriend kan er totaal niet tegen. Die laat bij wijze van het liefst de boodschappenkar vol boodschappen staan en vlucht naar huis toe. Die wordt ook altijd helemaal rood :P

Hihi zo schat ik mezelf ook in, zo snel mogelijk weg! Ik hoop dat ik er op den duur wel goed mee om kan gaan Rolling Eyes
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Annie24 vr 15 jul 2011 - 1:36

Novalee schreef:Ik vind huilende baby's niet irritant, alleen maar zielig. Huilende/krijsende peuters en kleuters vind ik eerder irritant, al vind ik het altijd nog zieliger voor de mama die erbij staat dan voor mezelf.

Haha, Annie, dus als Y. over een tijdje nieuwe knuffels nodig heeft, dan ga je gewoon naar de Etos en knijp je hem vlak voor je naar binnen gaat Very Happy

Ahhhhhhhhhhhhh dus jij vond Y. ook zielig toen die zo aan het huilen was tijdens het eten en de high tea? Je had mij zielig moeten vinden, want ik had een koude tosti :P

Ik geloof dat hij inmiddels de hele voorraad al geplunderd heeft daar Embarassed Hij komt om in de knuffels en knuffeldoekjes, terwijl we er niet 1 zelf hebben gekocht. Had er wel een paar in jouw doos kunnen stoppen (vergeef me voor de rare woordkeuze Rolling Eyes)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:42

Ik vind huilende baby's ook zo zielig, vooral van die pasgeboren baby'tjes. Als de moeder of vader er geen aandacht aan schenkt word ik in gedachten altijd boos op de moeder/vader..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Jelin vr 15 jul 2011 - 1:47

Ik vind huilende baby's niet zo erg. Ik vind krijsende, huilende peuters of kleuters vele malen erger. Pasgeleden was er op mijn werk een kindje die een half uur aan 1 stuk heeft lopen krijsen en huilen. Had dus een driftbui en die ouders deden niets, behalve negeren. Man, ik dacht dat ik gek werd en met mij alle collega's.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  RYW vr 15 jul 2011 - 1:49

Storm schreef:Ik vind huilende baby's ook zo zielig, vooral van die pasgeboren baby'tjes. Als de moeder of vader er geen aandacht aan schenkt word ik in gedachten altijd boos op de moeder/vader..

Maar ja, net zoals wij massaal geen commentaar willen op de opvoeding op onze kinderen willen zij dat ook niet, denk ik. Ik probeer dus altijd zo min mogelijk een mening te vormen. Waarschijnlijk kennen ze de verschillende huiltjes ook beter dan wij, bij hun eigen baby.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  May vr 15 jul 2011 - 1:52

Ik vind het vooral zielig voor ze. Zoals laatst bij de ikea ook, naast ons in het restaurant zat een stel met een kindje van denk ik een maand of 10. Maar die was gewoon echt heel moe, en was aan het huilen en aan het gapen. Dat vind ik gewoon sneu voor zo'n kindje, vooral toen ik die mensen ook nog hoorde dat ze daarna de ikea nog ingingen. Ik was in die situatie naar huis gegaan met mijn kind.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:52

RYW schreef:
Storm schreef:Ik vind huilende baby's ook zo zielig, vooral van die pasgeboren baby'tjes. Als de moeder of vader er geen aandacht aan schenkt word ik in gedachten altijd boos op de moeder/vader..

Maar ja, net zoals wij massaal geen commentaar willen op de opvoeding op onze kinderen willen zij dat ook niet, denk ik. Ik probeer dus altijd zo min mogelijk een mening te vormen. Waarschijnlijk kennen ze de verschillende huiltjes ook beter dan wij, bij hun eigen baby.
Ik zeg toch ook nergens dat ik er iets van zeg? smile Daarom mag ik het nog wel denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 1:52

Als je kind een krijsbui heeft dan kun je het volgens mij ook bijna niet goed doen volgens de omstanders. Als je het kind probeert te kalmeren niet, want dan ben je zo'n moeder die met haar kind in discussie gaat, als je het kind zijn zin geeft niet, want dan ben je zo'n moeder die haar kind verpest, als je je kind even laat betijen niet, want dan hebben zij er meer last van omdat het gekrijs niet ophoudt, enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:53

Jelin schreef:Ik vind huilende baby's niet zo erg. Ik vind krijsende, huilende peuters of kleuters vele malen erger. Pasgeleden was er op mijn werk een kindje die een half uur aan 1 stuk heeft lopen krijsen en huilen. Had dus een driftbui en die ouders deden niets, behalve negeren. Man, ik dacht dat ik gek werd en met mij alle collega's.
Als mijn zoon een driftbui heeft wil hij niks meer, dan kan ik doen wat ik wil maar dan helpt negeren het beste, dan is de driftbui eerder voorbij. Al die andere mensen hebben dan maar even pech, als ik hem nog meer ga prikkelen/proberen te troosten/vastpakken etc dan wordt hij alleen maar bozer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Kat1980 vr 15 jul 2011 - 1:56

Tja, ik heb ook wel eens gehad dat T aan het huilen was in de AH en ik net z'n speentje niet bij me had... Ik stond bij de kassa mijn boodschappen in te laden, anders zou ik hem wel even bij me nemen. Maar goed, het is wel irritant als mensen je dan gaan staan aankijken. Gelukkig hebben we een aardige manager hier bij AH, die gezellig tegen T kwam kletsen en toen was hij meteen afgeleid en weer aan het lachen. Ik heb nog gevraagd of hij 's nachts ook in te huren was :P (zou nu wel van pas komen met die drama nachten).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  RYW vr 15 jul 2011 - 1:57

Storm schreef:
RYW schreef:
Storm schreef:Ik vind huilende baby's ook zo zielig, vooral van die pasgeboren baby'tjes. Als de moeder of vader er geen aandacht aan schenkt word ik in gedachten altijd boos op de moeder/vader..

Maar ja, net zoals wij massaal geen commentaar willen op de opvoeding op onze kinderen willen zij dat ook niet, denk ik. Ik probeer dus altijd zo min mogelijk een mening te vormen. Waarschijnlijk kennen ze de verschillende huiltjes ook beter dan wij, bij hun eigen baby.
Ik zeg toch ook nergens dat ik er iets van zeg? smile Daarom mag ik het nog wel denken.

Maar dat zeg ik toch weer niet? Ik zeg alleen dat ik in MIJN hoofd zoveel mogelijk een mening probeer te vermijden, en ik vertel jou mijn argument daarvoor, en misschien dat jij je dan niet in je hoofd boos hoeft te maken maar het een beetje nuanceert smile tuurlijk mag jij denken wat je wil hoor.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Happydobby vr 15 jul 2011 - 1:58

Annie24 schreef:

Y. krijsde van 's morgens 7 tot middernacht en toen mijn man weer was gaan werken moesten er toch boodschapjes gehaald worden, dus ik liep ook regelmatig met een huilend/krijsend baby'tje in de AH en de Etos. Inmiddels herkenden de medewerkers hem al als ze hem hoorden huilen. We zijn bij de Etos ook schandalig verwend met knuffeltjes (van die knuffeltjes die je bv bij een tube Bepanthen krijgt of als je 3 pakken Pampers koopt) Het is hier een kleine wijk waar iedereen elkaar kent en die eigenaar vond Y. altijd zo zielig dat we daar nooit met lege handen weggingen Embarassed

Haha dat doet me denken aan onze hond, die liep mee als de ijscoboer in de straat kwam, dan ging hij zitten en huilen en dan kreeg hij een hoorntje met een klein beetje ijs. Iedere keer krijg de hond een ijsje. Op een gegeven moment was mijn moeder het wel zat want die hond herkende het belletje van de ijscoboer. Very Happy

Ik vind het wel van het soort huiltje afhangen. Mijn neefje kan bijv een stom huiltje opzetten omdat hij zich verveeld. Maar als hij honger heeft dan klinkt het wel rot.




Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:59

RYW, zij hebben er geen last van dat ik dat denk, aangezien ik het niet hardop zeg, en ik weet wel dat ouders er zelf het beste mee omgaan, maar een pasgeboren babietje laten huilen vind ik gewoon écht écht zielig, ik kan daar niks aan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilen Empty Re: Huilen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum