Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Om wie zou jij huilen?

+27
Ooh La La!
Arwyn
Jeanette
mickey
Flippin' Bitch
Niene
Caresses
Rush
slaatje
Buddha88
CCC
Lejow
TGR
Caroow
loura
Marin
Zwerver
SuperGrover
Ella
Aziraphale
rapa nui
Highway
Printje
Zora
Polly
Alex
Susan
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:10

Reva schreef:Zo ontzettend +1
Ik ben soms gewoon bang dat ze me de zaal uit gaan zetten. Zit je dan bij de uitvaart van een collega's moeder keihard te brullen, terwijl iedereen blij waar dat ze zo oud was geworden en plotseling, maar heel 'vredig'was overleden.

Erg herkenbaar. Ik kreeg een een zakdoekje van een goede vriendin van de oma van een vriendin van me Embarassed. Die vrouw zat heel rustig bij de uitvaart van een goede vriendin en ik zat daar maar te brullen om een vage bekende.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:11

Reva en Aziraphale zijn bij dezen uitgenodigd voor mijn uitvaart Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 166342

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 15 feb 2012 - 10:13

Ik voel pas het verdriet bij mezelf als ik mensen van wie ik houd, verdriet zie hebben. Ik ben eigenlijk nooit echt intens verdrietig geweest door een overlijden sinds ik volwassen ben, mede omdat ik geen onverwachte sterfgevallen heb meegemaakt de laatste 12 jaar.

Het laatste sterfgeval waarbij ik heel verdrietig was, was op de middelbare school toen een klasgenoot overleed.

Bij de begrafenis van mijn vader werd ik verdrietig als ik zag wat zijn overlijden deed bij mensen die dit niet zagen aankomen en hem kenden zoals hij een paar jaar geleden nog was. Hartverscheurend vond ik de reactie van de ex van mijn jongste zusje. Ik schiet weer vol als ik zijn huilbui boven de kist weer voor de geest haal. Erg bijzonder om mee te maken en te zien hoeveel zoiets los maakt bij mensen en dat iedereen het anders beleeft.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:14

June schreef:Reva en Aziraphale zijn bij dezen uitgenodigd voor mijn uitvaart Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 166342

Yes! In the pocket! Mag mijn zus ook? Die is keihard, maar moet standaard huilen als ik huil (ze sommeert me wel tevergeefs eerst altijd paar keer om te stoppen), dan heb je dubbel succes.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:15

June schreef:Reva en Aziraphale zijn bij dezen uitgenodigd voor mijn uitvaart Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 166342
Rolling Eyes

Ik beloof dat ik ook zal huilen..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:15

Aziraphale schreef:
June schreef:
SuperGrover schreef:Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt. Ik voel me absoluut niet betrokken bij welke BN-er dan ook, dus ik zou van geen enkel overlijden echt verdrietig zijn. Ik ken die mensen immers niet. Maar ik ben wel echt een vreselijke emo, als er op tv een zielig verhaal komt, of als ik het verdriet van andere mensen zie, moet ik huilen.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik zou nooit huilen als ik zo'n bericht hoor, maar zet me bij welke uitvaart dan ook en ik barst in tranen uit. Soms is het gewoon gênant hoe hard ik huil bij begrafenissen/crematies van mensen die ik helemaal niet goed ken.

Dit heb ik ook.
Hahaha ik ook! Zelfs zo erg dat mijn vrienden gewoon al naar me kijken of ik ga huilen als iets een beetje zielig is. Mijn vriend kijkt niet eens meer die geeft me gewoon een zakdoek Hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:18

Smikkell schreef:
Rolling Eyes

Jij bent zo oud, je gaat toch eerder.

Oké, jij bent ook welkom I love you. De zus van Reva ook, iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:19

TGR: ik moet ook meestal niet huilen om mijn verdriet, maar juist om de mensen die daar een stuk staan te vertellen met een snik of iemand die ik ken die een roos weglegt en dan staat te huilen.

Ik kan dat gevoel inderdaad ook weer hebben als ik terugdenk aan zo'n moment. Dat van de ex van je zusje kan ik me ook heel goed voorstellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:23

Guus Meeuwis en Adele.. Met name om het feit dat ik dan niet de kans heb gehad om ze in het echt te zien, iets wat ik nog heel graag een keer wil.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 feb 2012 - 10:26

Oh pfff.. ik huil ook vrij makkelijk.
Zat een keer op de avondwake van de moeder van mijn locatiemanager. Ik ging daarheen met een collega namens het team, maar het was nog niet begonnen of ik barstte in huilen uit. En bij het condoleren moest je langs de kist lopen, nou toen had ik het helemaal niet meer.
Puur en alleen omdat ik vlak daarvoor mijn (ex)vriend en mijn oom verloren had, en dat allemaal weer compleet naar boven kwam.
Stond ik dan, met zakdoek, iedereen snotterend te condoleren..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 10:39

Ik moet nu al bijna huilen laughcry
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:45

Aziraphale schreef:

Misschien ligt er dan wel sneeuw Wink

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 15 feb 2012 - 10:57

Niemand eigenlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 11:00

Ik was echt groot, groot fan van Amy Winehouse maar heb er niet om gehuild. Denk niet dat ik dan nog om een andere celebrity zou huilen. Maar het raakte met echt wel, net als Whitney Houston. Zo zonde dat een leven zo mooi was en zo naar en mensonterend kan eindigen.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 11:07

Reva schreef:
Aziraphale schreef:

Misschien ligt er dan wel sneeuw Wink

nerd
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 12:38

June schreef:
Smikkell schreef:
Rolling Eyes

Jij bent zo oud, je gaat toch eerder.

Oké, jij bent ook welkom I love you. De zus van Reva ook, iedereen!
:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 12:41

Het is net als een meeting. Uiteindelijk komen alleen de oprecht geïnteresseerden. De rest heeft al een andere begrafenis Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 12:42

June schreef:Het is net als een meeting. Uiteindelijk komen alleen de oprecht geïnteresseerden. De rest heeft al een andere begrafenis Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 394967
Okee, heb ik toch nog even kunnen lachen.

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 15 feb 2012 - 12:48

June schreef:Het is net als een meeting. Uiteindelijk komen alleen de oprecht geïnteresseerden. De rest heeft al een andere begrafenis Om wie zou jij huilen? - Pagina 2 394967

Bwahahahaha!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 12:53

Alex schreef:

Bwahahahaha!

Idem laughcry

Gast
Gast

Bericht  Buddha88 wo 15 feb 2012 - 19:34

Ik werd echt woest toen ik hoorde dat Millie uiteindelijk was gevonden in de tuin van dr bijna buurman. Na al dat werk met honden en al dacht ik alleen maar: hoe kan zo'n politieman nou meezoeken en tegerlijkertijd ook het idiote idee hebben om haar binnen (nou wat zal het zijn 30 minuten?)te vermoorden en wat dan allemaal niet meer. Toen dat om 22:00 ongeveer half live bekend werd gemaakt heb ik wel even moeten huilen. Van woede.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 19:57

Ik heb nog nooit gehuild bij het overlijden van een bekend persoon. Wel was ik onder de indruk toen ik van het overlijden van Lady Di hoorde.

Ik huil wel eens om berichten in de media, zoals toen die Breivik zoveel slachtoffers maakte in Noorwegen. Verschrikkelijk.

Gast
Gast

Bericht  slaatje wo 15 feb 2012 - 20:36

Ik heb flink wat traantjes gelaten toen Stephen Gateley van Boyzone plots overleed. Ik ben in mijn jongere jaren lang fan van ze gweest en heb ze een keer of zes ontmoet. Het ging dan vooral om de manier waarop, omdat het zo onverwacht was en omdat hij nog zo jong was.

Ik zou hetzelfde hebben bij Robbie Williams, die heeft op mijn 13e mijn hart gestolen en ik blijf hem helemaal geweldig vinden. Net als bij de dood van andere bekendheden zou mij dit zeker wel wat doen. Natuurlijk niet hetzelfde verdriet als iemand in mijn nabije omgeving zou overlijden, maar het zou me zeker raken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 20:42

Ik zou het echt niet weten om eerlijk te zijn. Als ik een ceremonie op TV zie waarin mensen beginnen te huilen, dan ga ik misschien ook wel. En op begrafenissen hou ik het ook niet echt droog.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 20:44

Ik zou denk ik wel huilen als Jonathan Rhys Meyers overlijd. Hi heeft al eens eerder een zelfmoordpoging gedaan, en ik vind het zo kwellend om te zien hoe een knappe, jonge man zo met zichzelf in de knoop zit. Dat raakt me heel erg en ik ben ook heel erg geschrokken toen hij die zelfmoordpoging deed.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: