Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Straffen tijdens onze kindertijd

+10
Caroow
Linda
Mamsie
Shisha
Evalynn
Clapperdie
Silver
Rush
frolic
Susan
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Straffen tijdens onze kindertijd - Pagina 2 Empty Re: Straffen tijdens onze kindertijd

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 7:20

Op de basisschool moest je volgens mij de gang op, of melden bij de directrice of zo, weet het niet meer. Op de hogere school moest je nablijven en strafwerk maken of nablijven en de conciërge helpen maar dat laatste was alleen maar leuk; kreeg je nog snoep toe ook :P.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Straffen tijdens onze kindertijd - Pagina 2 Empty Re: Straffen tijdens onze kindertijd

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 7:21

Lissa schreef:Mamsie, wat is een vierkantrooster?

dat je op school moet blijven van het eerste t/m het laatste uur. Zo zijn alle uren uit het rooster gevuld en is het hele rooster op papier vierkant zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 7:24

Rejoy. schreef:

dat je op school moet blijven van het eerste t/m het laatste uur. Zo zijn alle uren uit het rooster gevuld en is het hele rooster op papier vierkant zeg maar.

Ah... heette het daarom zo.. Whahaha, weer wat geleerd Very Happy
Ik kan me niet echt herinneren dat ik straf heb gehad op de basisschool of op de middelbare. Ik was vrij braaf, ben er nog nooit in mijn leven uitgestuurd eigenlijk hehe. Tuurlijk kon ik ook kletsen, maar ik hield meestal op tijd mijn mond dicht nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stuiterbal di 14 feb 2012 - 7:48

Ik werd met regelmaat gestraft. Ook heel vaak onterecht.
Ik kreeg slaag, werd op mijn kamer gezet waar ik echt lang verbleef en ben ook vaker zonder eten naar bed gegaan.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in de hoek heb gestaan of op de gang heb gestaan. Als ik straf kreeg, kreeg ik ook meteen goed straf.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Evalynn di 14 feb 2012 - 8:02

Rejoy. schreef:

Ik vermoedde al zo iets, maar ik dacht, toch even voor de zekerheid vragen!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: