Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders ontmoeten....

+15
Zininzon
Caroow
minoessepoes
Bliss
Snoes
Niekske
Middleme
tuttebel
Marin
Lejow
Monte
Bosjesvrouw
Zora
Mon Amour
Bay
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Caroow ma 13 feb 2012 - 5:31

Ik had mijn schoonouders al een keer gezien op de verjaardag van mijn vriend, maar toen was het mijn vriend nog niet. De eerste echte ontmoeting was toen ik voor het eerst (spontaan) bij mijn vriend sliep. Hij stond nog onder de douche, toen ben ik naar beneden gegaan, heb me voorgesteld en heb koffie gezet voor mijn schoonouders.
Ik had dus geen bloemen, wijn of chocola mee. Ik had geeneens een pyjama mee.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:39

De eerste keer dat ik mijn schoonmoeder ontmoette was echt enorm awkward want dat was in het Ziekenhuis toen mijn vriend daar gegipst werd. Zij hadden knallende ruzie met elkaar en ik stond er een beetje bij haha. Uiteindelijk helemaal goed gekomen hoor!

Ik zou gewoon jezelf zijn, het is inderdaad geen sollicitatiegesprek. En wat meenemen is natuurlijk altijd leuk! Maar ik zou het niet overdrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Zininzon ma 13 feb 2012 - 5:39

Mijn schoonouders voor het eerst gezien toen ze mijn vriend kwamen ophalen omdat hij zijn been in het gips had. De ontmoeting duurde 5 minuten ofzo. Daarna heb ik ze nog 2 keer gezien in hun huis, omdat ik hem daar ophaalde en weer terug bracht.

Nog niet echt veel contact gehad en het was meer 'toevallig' dan dat het gepland was. Ik had dan ook niets meegenomen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  maiadebij do 16 feb 2012 - 8:28

Zilver* schreef:Binnenkort ga ik de ouders van mijn vriend ontmoeten. Ik vind dit best wel spannend. Hiervoor heb ik wel relaties gehad maar die waren vaak te kort waardoor ik dus nooit ouders heb ontmoet. Of het was een keer een toevallige ontmoeting maar nooit "officieel".

Hoe is het bij jullie gegaan? En heb je wat meegenomen voor de ouders en zo ja wat?

Ik heb mijn schoonouders na 3 jaar relatie officieel ontmoet. Door die lange tijd was het zenuwslopend Laughing en ging letterlijk met knikkende kniëen naar binnen. Mijn man is Marokkaans dus ik kon pas mee nadat we officiele trouwplannen hadden. Ik had verder niets voor ze mee genomen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Sarah1985 do 16 feb 2012 - 8:41

Ik zag mijn schoonmoeder na 2 weken ze haalde mijn man op bij ons thuis en ze wou mij wel eens ontmoeten. Was erg gezellig. Een week later was ik aan het werk bij de Hema en stond met een collega buiten bij de worstenkraam Embarassed met een kroontje op want was toen 2-2-2002 (trouwerij maxima) En toen kwamen mijn schoonouders en man even langs. Zo ontmoete ik zijn vader. Echt ik schaamde me rot. Die avond sliep ik voor het eerst bij hun thuis.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Ella do 16 feb 2012 - 8:42

phoe das voor mij al bijna weer 9 jaar geleden, was s ochtends vroeg. Hun kwamen net uit bed. Was gelijk al vertrouwd en erg gezellig
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Bliss do 16 feb 2012 - 8:48

Oh God, er is een datum: op 4 maart ontmoet ik mijn schoonouders + 2 broers met aanhang :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Mermaid do 16 feb 2012 - 9:04

Leuk Bliss! En dat is al heel snel! tenminste dat vertel ik mezelf graag, maar dat is omdat ik mn vriend die dag weer zie Wink

Zag mn schoonouders voor het eerst toen mijn vriend heel ziek was en eindelijk toch naar de huisarts wilde gaan, die zit nog bij z'n ouders maar we hebben geen auto en hij was echt te ziek om te fietsen of de bus te nemen dus kwam zn moeder m halen en moest ik ook meteen maar mee. Dus helemaal onvoorbereid en al helemaal geen cadeaus mee voor ze.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 9:18

Spannend! Ik ontmoette mijn schoonouders onverwacht en had dus niets bij me.

Ik zou aan je vriend vragen of er niet een bepaald drankje is dat de beiden lekker vinden (baileys, bepaalde rode wijn oid) of een doosje bonbons van de banketbakker of een mooi plantje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders ontmoeten.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders ontmoeten....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum