Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Wie wil je graag ontmoeten

+4
Jeanette
Toet
Prosecco
Minx
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 9:56

Na aanleiding van het topic 'Wie wil je graag ontmoeten?' was ik wel nieuwsgierig of jij ook op basis van wat je hier op het forum leest, een mening hebt over mensen en die dus niet wil ontmoeten?

Ik open dit topic niet om een rel te openen en je hoeft ook geen namen te noemen want daar vroeg ik immers ook niet om.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Minx wo 19 jan 2011 - 9:59

Er zijn er zoveel waarvan ik denk ik hoef jou niet perse te ontmoeten. En dat heeft echt niets met de personen te maken. Sommige mensen wekken je interesse. Ik kan me goed voorstellen dat mensen mij niet perse hoeven te ontmoeten. Dat maakt me ook niet uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:02

Er zijn geen mensen die ik pertinent niet wil ontmoeten. Wel mensen waarbij ik niet de behoefte voel om ze te ontmoeten omdat ik op basis van posts het idee heb dat we voor geen meter bij elkaar passen en die ik verder ook niet interessant vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:05

Zijn jullie dan wel zo dat je je dan aan dat beeld houdt zodra je ze een keer in een groep meet (en dus dan maar niet aanspreekt? ) of spreek je ze gewoon aan om toch te kijken of je het verkeerde beeld van ze hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Prosecco wo 19 jan 2011 - 10:07

Ik ken de mensen die hier komen niet persoonlijk dus ik kan ook geen goed oordeel over ze vellen. Dat maakt het voor mij onmogelijk bij voorbaat al te zeggen of ik ze wel of niet wil ontmoeten.
Wel zijn er mensen die ik ontmoet heb en niet nog eens zou willen ontmoeten. Dan zal ik dus ook niet zo snel naar een meeting gaan waar zij ook komen.

Daarnaast weet ik wel zeker dat er hier mensen zijn die mij niet graag ontmoeten. Maar als ze dat nog niet gedaan hebben kunnen ze daar dus ook geen oordeel over vellen. En daarom interesseert dat me ook niet.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:10

ZachtCookie schreef:Zijn jullie dan wel zo dat je je dan aan dat beeld houdt zodra je ze een keer in een groep meet (en dus dan maar niet aanspreekt? ) of spreek je ze gewoon aan om toch te kijken of je het verkeerde beeld van ze hebt?
Nee, ik ga echt geen mensen mijden. Maar ik maak er ook geen 'project' van om ze toch te leren kennen. Het loopt gewoon zoals het loopt op zo'n meeting.

Prosecco, nu ben ik wel benieuwd naar je vorige forumnaam. smile Of ben je hier nu anoniem?


Laatst aangepast door freakielief op wo 19 jan 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:10

Ik zou mensen één op één willen meeten, niet in een hele groep. Dat groepswerk is niets voor mij. Verder durf ik nog altijd niet te meeten, maar áls ik durf, wil ik Susan een keer ontmoeten, en ik ben benieuwd naar Marin en Storm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Toet wo 19 jan 2011 - 10:13

Maple schreef:Ik zou mensen één op één willen meeten, niet in een hele groep. Dat groepswerk is niets voor mij. Verder durf ik nog altijd niet te meeten, maar áls ik durf, wil ik Susan een keer ontmoeten, en ik ben benieuwd naar Marin en Storm.

Dat is alleen geen antwoord op de vraag.

Er zijn wel een aantal mensen hier die mijn interesse niet wekken, of waarvan ik op basis van posts kan merken dat wij gewoon niks gemeen hebben. Dat betekend niet dat ik ze nooit zou willen ontmoeten, maar ik zou er niet bewust voor kiezen met hen te meeten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:17

Maar het zou toch gek zijn dat je bij voorbaat al zegt; Die wil ik liever niet meeten? Terwijl je nog helemaal niet weet hoe diegene in het echt is?

Wat mij ook wel eens opvalt (of naja opviel op het vorige forum.) is dat sommige mensen geschetst worden door een ander. Terwijl dat beeld compleet niet klopt, maar op basis daarvan toch een mening over een persoon hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:22

ZachtCookie schreef:Maar het zou toch gek zijn dat je bij voorbaat al zegt; Die wil ik liever niet meeten? Terwijl je nog helemaal niet weet hoe diegene in het echt is?
Ik zal niet een meeting vermijden omdat er een of meerdere mensen bij zijn met wie ik niet zoveel heb. Maar het lijkt me logisch dat je niet naar een meeting gaat waar je met de meeste of zelfs alle mensen niks hebt. Net zoals ik ook niet naar een film ga waarvan ik de trailer heb gezien en die me niks aan lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:24

freakielief schreef:
ZachtCookie schreef:Maar het zou toch gek zijn dat je bij voorbaat al zegt; Die wil ik liever niet meeten? Terwijl je nog helemaal niet weet hoe diegene in het echt is?
Ik zal niet een meeting vermijden omdat er een of meerdere mensen bij zijn met wie ik niet zoveel heb. Maar het lijkt me logisch dat je niet naar een meeting gaat waar je met de meeste of zelfs alle mensen niks hebt. Net zoals ik ook niet naar een film ga waarvan ik de trailer heb gezien en die me niks aan lijkt.

Dit weet je toch niet? Tenminste, ik weet niet zoveel van forummers wat dat betreft en jullie andersom waarschijnlijk ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Minx wo 19 jan 2011 - 10:25

Ik kan me wat prosecco zegt wel indenken hoor. Maar dan niet aan de hand van het forum maar aan de hand van eerdere meetings.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:28

Ja natuurlijk da's toch altijd en overal zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:30

Fairytale schreef:Ik kan me wat prosecco zegt wel indenken hoor. Maar dan niet aan de hand van het forum maar aan de hand van eerdere meetings.

Aan de hand van eerdere meetings vind ik het wat anders dan aan de hand van een indruk die iemand achter laat op een forum. Zo ben ik een keer omgeschreven, weet niet meer precies wat het was, maar dat klopte totaal niet met hoe ik in het echt ben en hoe ik me in het echt profileer. Bovendien kunnen mensen zich heel anders voordoen op een forum. Voornamelijk door dat laatste ben ik gaan nadenken over het feit hoe snel iemand een mening vormt over een ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:37

ZachtCookie schreef:Dit weet je toch niet? Tenminste, ik weet niet zoveel van forummers wat dat betreft en jullie andersom waarschijnlijk ook niet.
Je weet niet zeker of iemand niet leuk is/niet bij je past. Je weet wel of iemand je leuk lijkt of niet, dat is gewoon een gevoel en ja daar baseer ik mijn acties ook voor een groot deel op. Tsja, het zal vast niet helemaal politiek correct zijn. Maar ik doe met mijn vrije tijd en geld graag dingen die me leuk lijken. Anders kan ik ook elke titel van A tot Z uit de boekenwinkel lezen, naar elke nieuwe film in de bioscoop gaan en iedereen die ik op straat tegenkom uitnodigen voor een kop koffie, omdat ik niet 100% zeker weet dat ze niét geweldig leuk en interessant zijn. Lijkt mij persoonlijk een vermoeiende manier van leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:41

Dat is ook niet wat ik er mee wil aan kaarten. Wat ik er mee wil 'bereiken' is het feit dat er verder wordt gekeken dan alleen de posts.. Ik vind dat namelijk maar iets vreemds. Lijkt me dat je dan maar een beperkt zicht hebt op de een of andere manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:44

ZachtCookie schreef:Dat is ook niet wat ik er mee wil aan kaarten. Wat ik er mee wil 'bereiken' is het feit dat er verder wordt gekeken dan alleen de posts.. Ik vind dat namelijk maar iets vreemds. Lijkt me dat je dan maar een beperkt zicht hebt op de een of andere manier.

Vind ik niet. Ik heb een paar vriendinnen van het forum. Ik ben sneller hecht geworden met hun, dan met andere 'normale' vriendinnen. Omdat je op papier -soms- sneller/eerlijker schrijft wat je vindt/voelt. Ik ken hen dus sneller/intenser dan mensen welke ik op een andere manier ontmoet. Ook omdat hier topics voorbij komen waar je het in het dagelijkse leven minder snel over hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Toet wo 19 jan 2011 - 10:47

ZachtCookie schreef:Dat is ook niet wat ik er mee wil aan kaarten. Wat ik er mee wil 'bereiken' is het feit dat er verder wordt gekeken dan alleen de posts.. Ik vind dat namelijk maar iets vreemds. Lijkt me dat je dan maar een beperkt zicht hebt op de een of andere manier.

Natuurlijk is dat zo en dat is óveral zo. Maar op basis van posts kun je echt wel zien of een iemand dingen heeft die je interesseren, die je nieuwsgierig maken waardoor je iemand zou willen leren kennen.
Ik heb bepaalde forummers, die ik op basis van hun postst (en dat zijn er natuurlijk geen 10) niet interessant vind, of soms zelf vermoeiend. Waarom zou ik hun willen leren kennen? Omdat ze irl misschien wél heel leuk zijn. Dat kan wel zo zijn, maar daar ga ik m'n tijd, energie en geld niet in stoppen.

Alias, eens met freakie.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:54

Jen_ schreef:
ZachtCookie schreef:Dat is ook niet wat ik er mee wil aan kaarten. Wat ik er mee wil 'bereiken' is het feit dat er verder wordt gekeken dan alleen de posts.. Ik vind dat namelijk maar iets vreemds. Lijkt me dat je dan maar een beperkt zicht hebt op de een of andere manier.

Vind ik niet. Ik heb een paar vriendinnen van het forum. Ik ben sneller hecht geworden met hun, dan met andere 'normale' vriendinnen. Omdat je op papier -soms- sneller/eerlijker schrijft wat je vindt/voelt. Ik ken hen dus sneller/intenser dan mensen welke ik op een andere manier ontmoet. Ook omdat hier topics voorbij komen waar je het in het dagelijkse leven minder snel over hebt.

Dit heb ik ook. Mijn beste vriendinnen en ik zijn al 10 jaar heel hecht, maar toch heb ik binnen 3 maanden tijd een minstens zo hechte band opgebouwd, via 't forum, berichtjes. Binnen 2 weken je 'diepste geheimen' delen, maakt dat je een intense relatie ontwikkeld denk ik, daar word je dan bijna toe 'gedwongen'. En tja, ik kan wel verder kijken dan de reacties hier, maar lijkt me dat men hier gewoon eerlijk is, misschien juist wel eerlijker dan face to face en op basis daarvan kan ik bepalen of iemand wel of niet in mijn leven zou willen hebben bij wijze van. Sommige hier hebben gewoon zó'n anders leven dan ik heb en laten in discussies zó duidelijk weten hoe anders zij over dingen denken, dat ik vind 't niet vreemd dat ik hen niet zou hoeven ontmoeten.. Wat zou zo'n meeting verder toevoegen? Okee jij bent minder bitchy dan ik had gedacht! Very Happy En dan kom ik thuis en zie ik nog steeds dezelfde posts, met dezelfde stellige mening bijv... Wat moet je daar verder mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:56

ZachtCookie schreef:Dat is ook niet wat ik er mee wil aan kaarten. Wat ik er mee wil 'bereiken' is het feit dat er verder wordt gekeken dan alleen de posts.. Ik vind dat namelijk maar iets vreemds. Lijkt me dat je dan maar een beperkt zicht hebt op de een of andere manier.
Okee, dat kan. Ik denk dat mensen zich ook irl anders kunnen voordoen. En ik kan me ook wel in het punt van Jen vinden, je leert mensen op het forum op een andere manier kennen, op de één of andere manier kun je forumposts ook zien als een soort destillaat van een 'echt' persoon.

Hoe zie jij het eigenlijk voor je dat er verder wordt gekeken dan alleen iemands posts? Uiteindelijk beoordeel je ook irl anderen op basis van de indruk die je van ze krijgt. Dat je niet na één blik iemand volledig afschrijft lijkt me inderdaad ook wel een aardige eigenschap, maar eerlijk gezegd zie ik dat hier op het forum ook niet zoveel gebeuren (na één post dan bijvoorbeeld).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Jeanette wo 19 jan 2011 - 12:06

Ik heb hier op het forum geen personen waar ik een hekel aan heb, dus niemand.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 18:51

Oh haha sorry, niet goed gelezen, ik dacht dat ik in het andere topic zat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 20:29

Er zijn wel mensen die ik niet zou willen ontmoeten door de manier waarop ze posten. Hier op het forum zijn de meeste mensen gewoon zichzelf en op basis daarvan trek ik de conclusie dat ik sommige mensen niet wil ontmoeten omdat het totaal niet zou klikken in het echt.

Kortzichtig? Misschien, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand totaal anders is als ik diegene in het echt ontmoet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 20:39

freakielief schreef:Er zijn geen mensen die ik pertinent niet wil ontmoeten. Wel mensen waarbij ik niet de behoefte voel om ze te ontmoeten omdat ik op basis van posts het idee heb dat we voor geen meter bij elkaar passen en die ik verder ook niet interessant vind.

Dit heb ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 20:43

Darcy schreef:
freakielief schreef:Er zijn geen mensen die ik pertinent niet wil ontmoeten. Wel mensen waarbij ik niet de behoefte voel om ze te ontmoeten omdat ik op basis van posts het idee heb dat we voor geen meter bij elkaar passen en die ik verder ook niet interessant vind.

Dit heb ik ook.

+1

Maar ik zal op een meeting, mocht ik er ooit bij zijn :P niet mensen uit de weg gaan of zo en sta ook wel open om iemand in het echt te leren kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Wie wil je graag ontmoeten Empty Re: Nav Wie wil je graag ontmoeten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum