*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ziektewt? Totdat ik me zelf weer beter genoeg voel maar met nu al rug- bekkenklachten doe ikhet maar even rustig aan.
Gast- Gast
Ah, ok! En tot wanneer loopt officieel je contract? (Want daarna krijg je dus ook nog de/een uitkering?)
Sorry, ben echt een noob in dat soort dingen.
Sorry, ben echt een noob in dat soort dingen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik d8 dat hij halerwege mei afliep maar dit is 8mei al, en ik ga vanaf maandag al de ziektewet in.
Gast- Gast
Ok, nou hopen dat alles goed komt, en je misschien toch weer snel werk hebt na je bevalling!
Viva- Kletskop
Ja ze beloofden dat ik weer terug kon komen, maar waarom kan ik dat NU even niet geloven?
Gast- Gast
Hoorde vandaag toevallig ook van een zwanger meisje (mijn leeftijd), dat ze ontslag had gekregen omdat ze zwanger was (andere reden opgegeven), maar weer terug kon komen als ze bevallen was. Blijkbaar mijden ze toch zwangere vrouwen...
Viva- Kletskop
Ja, en ze mogen je daarom niet ontslaan.
(Maar contractverlenging is helaas niet hetzelfde, dat mogen ze overal om doen)
(Maar contractverlenging is helaas niet hetzelfde, dat mogen ze overal om doen)
Viva- Kletskop
Nouja ik blijf nu maar thuis en mits ik me wel goed genoeg voel om misschien alsnog te gaan werken doe ik dat, maar heb er nu ook even helemaal geen behoefte aan, tis toch al de 2e x dat het gebeurd.
Gast- Gast
Anniej: Ik hoef echt geen complicaties hoor, je hoort me niet klagen. Maar ik denk dat ik sowieso die echo gehad moet hebben om het te beseffen. Jeetje, wat enorm k*t dat je contract niet verlengd wordt meid, je had er nog schrik voor he
Superwoman: Leuk dat jij ook maandag de echo hebt! Hoe ver ben je nu?
Mas: Wat leuk dat je het verteld hebt! Ik denk dat ik ook rond die periode het aan iedereen wil vertellen, zal er ook aan liggen wanneer ik de termijnecho heb.
Mistery-Girl: Gefeliciteerd en welkom! Weet je al hoelang je ongeveer zwanger bent? En wanneer heb je je eerste echo?
Viva: Ik heb zo snel een echo o.w.v. het feit dat ik altijd door het ziekenhuis opgevolgd ben met het zwanger worden. Dan doen ze vaak wat eerder een echo. (Plus het feit dat ik mijn gynaecoloog wat persoonlijk ken, maakt ook dat hij me sneller wilde zien ) Jullie hebben al snel het kamertje, hebben jullie het van iemand overgekocht?
Toch niet normaal dat ze mensen ontslaan omdat ze zwanger zijn (en dat mag toch ook niet)? Ik weet zeker dat ze op mijn werk blij zijn, inclusief mijn leidinggevende. Ze weten dat wij al een hele tijd bezig waren en dat het allemaal niet zo gemakkelijk ging. Ben wel blij dat ik zo'n collega's/baas heb hoor.
Hier nog steeds hetzelfde, niet echt klachten, voel me prima. Heb het vandaag aan één collega verteld, kon het niet meer voor me houden. De rest moet nog een paar weken wachten haha . Maandag de echo en dan gaan we het zo snel mogelijk aan mijn (schoon)ouders en mijn zus en de broer van mijn vriend vertellen. Er moet inderdaad maar snel versterking bijkomen hier, anders zijn we nog maar met 5 ofzo haha. Misschien moeten we wat vruchtbaarheid in het 2012-topic gaan strooien
Superwoman: Leuk dat jij ook maandag de echo hebt! Hoe ver ben je nu?
Mas: Wat leuk dat je het verteld hebt! Ik denk dat ik ook rond die periode het aan iedereen wil vertellen, zal er ook aan liggen wanneer ik de termijnecho heb.
Mistery-Girl: Gefeliciteerd en welkom! Weet je al hoelang je ongeveer zwanger bent? En wanneer heb je je eerste echo?
Viva: Ik heb zo snel een echo o.w.v. het feit dat ik altijd door het ziekenhuis opgevolgd ben met het zwanger worden. Dan doen ze vaak wat eerder een echo. (Plus het feit dat ik mijn gynaecoloog wat persoonlijk ken, maakt ook dat hij me sneller wilde zien ) Jullie hebben al snel het kamertje, hebben jullie het van iemand overgekocht?
Toch niet normaal dat ze mensen ontslaan omdat ze zwanger zijn (en dat mag toch ook niet)? Ik weet zeker dat ze op mijn werk blij zijn, inclusief mijn leidinggevende. Ze weten dat wij al een hele tijd bezig waren en dat het allemaal niet zo gemakkelijk ging. Ben wel blij dat ik zo'n collega's/baas heb hoor.
Hier nog steeds hetzelfde, niet echt klachten, voel me prima. Heb het vandaag aan één collega verteld, kon het niet meer voor me houden. De rest moet nog een paar weken wachten haha . Maandag de echo en dan gaan we het zo snel mogelijk aan mijn (schoon)ouders en mijn zus en de broer van mijn vriend vertellen. Er moet inderdaad maar snel versterking bijkomen hier, anders zijn we nog maar met 5 ofzo haha. Misschien moeten we wat vruchtbaarheid in het 2012-topic gaan strooien
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
goed idee Alyssa! als dat zou kunnen!
doet er hier trouwens iemand mee aan moeders voor moeders?
balen Anniejs echt heeeeeeeel erg stom!
morgen ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak,ben benieuwd hoor!
doet er hier trouwens iemand mee aan moeders voor moeders?
balen Anniejs echt heeeeeeeel erg stom!
morgen ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak,ben benieuwd hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hoi lieve meiden,
Hier snel even een bericht van mij. Morgen reageer ik uitgebreider.
We hebben vanavond weer een super echo gehad. Ohhw, wat ben ik
verliefd . Ons kindje is al goed gegroei en was mooi aan het spartelen.
dus mijn termijn klopt toch met mijn ticker. 2 nov ben ik uitgerekend.
Wat is het toch bijzonder en mooi om dit allemaal mee te mogen maken.
Nog een paar daagjes meiden, dan verhuis ik naar het andere topic.
Hier snel even een bericht van mij. Morgen reageer ik uitgebreider.
We hebben vanavond weer een super echo gehad. Ohhw, wat ben ik
verliefd . Ons kindje is al goed gegroei en was mooi aan het spartelen.
dus mijn termijn klopt toch met mijn ticker. 2 nov ben ik uitgerekend.
Wat is het toch bijzonder en mooi om dit allemaal mee te mogen maken.
Nog een paar daagjes meiden, dan verhuis ik naar het andere topic.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Viva: dat is helemaal waar. Ik weet niet hoe ik me zou voelen om iedere keer aan het eind van de cyclus weer af te wachten of het raak zou zijn of niet. Laat staan de eerste keer afwachten wanneer je ongesteld wordt maar ik besef me ook heel goed dat het niet standaard is en dat het helaas niet iedereen zo snel gegund is.
Jij zit dus bijna aan de 12 weken? vind je het snel gaan of juist niet?
Leuk dat je een kamertje hebt gekocht! (wij hebben hem ook al staan, misschien erg vroeg maar ik kon een goedkoop kamertje overnemen van iemand)
Alyssa: dank je! Als het goed is ben ik nu 7,5 week zwanger.
7 mei heb ik een intakegesprek en 8 mei de eerste echo. Hoever ben jij inmiddels?
Bolus: Deze de week wordt ik waarschijnlijk benaderd door moeders voor moeders. Ik denk, als ik voldoe aan de eisen, dat ik wel mee doe. Als ik er een ander mee kan helpen... waarom niet, denk ik dan.
LDJ: super! lijkt me weer een hele geruststelling zo'n mooie en goede echo!
Jij zit dus bijna aan de 12 weken? vind je het snel gaan of juist niet?
Leuk dat je een kamertje hebt gekocht! (wij hebben hem ook al staan, misschien erg vroeg maar ik kon een goedkoop kamertje overnemen van iemand)
Alyssa: dank je! Als het goed is ben ik nu 7,5 week zwanger.
7 mei heb ik een intakegesprek en 8 mei de eerste echo. Hoever ben jij inmiddels?
Bolus: Deze de week wordt ik waarschijnlijk benaderd door moeders voor moeders. Ik denk, als ik voldoe aan de eisen, dat ik wel mee doe. Als ik er een ander mee kan helpen... waarom niet, denk ik dan.
LDJ: super! lijkt me weer een hele geruststelling zo'n mooie en goede echo!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Alyssa, als dat nu inderdaad eens even kon!
Wel fijn zeg dat je nu eerder en meer echo's krijgt!
LDJ, super dat je echo weer goed was!
MG, vandaag 11 weken, dus het komt dichtbij! Ik vind inderdaad dat ik snel ga. Ben er tot een halve week voor de echo héél weinig mee bezig geweest. Kijk echt uit naar 12 weken en 6 dagen, dan hebben we een VK controle en gaan we het hartje luisteren. Het duurt zo lang van de echo met precies 9 weken naar de VK controle met 12.6 weken...
En ik dacht nog wel dat ik ubervroeg was met het kamertje
All, kamertje hebben we inderdaad overgekocht via marktplaats, alleen commode en ledikant is het, van deze serie;
Bateau
Loeizwaar die commode (en bedje) dus de commode staat nog even beneden ghehe.
Wel fijn zeg dat je nu eerder en meer echo's krijgt!
LDJ, super dat je echo weer goed was!
MG, vandaag 11 weken, dus het komt dichtbij! Ik vind inderdaad dat ik snel ga. Ben er tot een halve week voor de echo héél weinig mee bezig geweest. Kijk echt uit naar 12 weken en 6 dagen, dan hebben we een VK controle en gaan we het hartje luisteren. Het duurt zo lang van de echo met precies 9 weken naar de VK controle met 12.6 weken...
En ik dacht nog wel dat ik ubervroeg was met het kamertje
All, kamertje hebben we inderdaad overgekocht via marktplaats, alleen commode en ledikant is het, van deze serie;
Bateau
Loeizwaar die commode (en bedje) dus de commode staat nog even beneden ghehe.
Viva- Kletskop
leuk kamertje viva!
heb net de verloskundige gebeld,ze belt morgen even voor een afspraak te maken,oo kde verzekering etc. is gebeld!
heb net de verloskundige gebeld,ze belt morgen even voor een afspraak te maken,oo kde verzekering etc. is gebeld!
bolus26- Ratel
Wat een leuk kamertje Viva! Heel mooi! De meubels zien er inderdaad zwaar uit. Ik herken nu dat lange wachten. Heb van 9.4 weken tot nu (12.2) moeten wachten en vond dat al lang! Vanavond weer een echo!
Er gaan inderdaad veel meiden over naar het andere topic binnenkort! Leuk! Moeten er hier maar weer veel nieuwe meiden bij komen!
Wat fijn van je goede echo LDJ! Ik verhuis met je mee naar het andere topic :-)
Moeder voor moeders heb ik niet gedaan, ik voelde me aan het begin van mijn zwangerschap heel onzeker en was ook ontzettend misselijk. Het voelt heel egoïstisch maar toen heb ik echt even vooral aan mezelf gedacht. Misschien ga ik nog bellen of het nu nog zin heeft...
Er gaan inderdaad veel meiden over naar het andere topic binnenkort! Leuk! Moeten er hier maar weer veel nieuwe meiden bij komen!
Wat fijn van je goede echo LDJ! Ik verhuis met je mee naar het andere topic :-)
Moeder voor moeders heb ik niet gedaan, ik voelde me aan het begin van mijn zwangerschap heel onzeker en was ook ontzettend misselijk. Het voelt heel egoïstisch maar toen heb ik echt even vooral aan mezelf gedacht. Misschien ga ik nog bellen of het nu nog zin heeft...
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Bolus, Ik doe wel mee aan de MvM. Ik voel me goed, dus dan maakt het voor mij niet uit of ik nou mijn plas opvang of niet. Maar ik kan me best voorstellen dat als je super misselijk en je niet goed voelt dat je niet zit te wachten op die blauwe flesjes die stinken als je ze open doet.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Hey meiden,
Even een ego-bericht en kom even op een later moment uitgebreid reageren, maar....
Ik heb net een goede echo + intake gehad!!! Wat een opluchting! De echofoto is erg slecht, maar alles zag er goed uit en dat is het belangrijkste. Het hartje hebben we zien kloppen, dus ik ben helemaal blij Nu moet ik alleen tot 30 mei wachten voor een volgende afspraak, dat duurt alleen nog zo lang. Zoals ze nu konden zien ben ik 2 dagen minder ver en uitgerekend op 21 november. Goed, ik ga even verder hyperen, mijn zusje staat ook voor de deur. Tot snel!
Even een ego-bericht en kom even op een later moment uitgebreid reageren, maar....
Ik heb net een goede echo + intake gehad!!! Wat een opluchting! De echofoto is erg slecht, maar alles zag er goed uit en dat is het belangrijkste. Het hartje hebben we zien kloppen, dus ik ben helemaal blij Nu moet ik alleen tot 30 mei wachten voor een volgende afspraak, dat duurt alleen nog zo lang. Zoals ze nu konden zien ben ik 2 dagen minder ver en uitgerekend op 21 november. Goed, ik ga even verder hyperen, mijn zusje staat ook voor de deur. Tot snel!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
@ Mas; gefeliciteerd met je goede echo!!! Jeee!! Geniet er van!
@ Anniej; hoe is ie nu? Jeetje wat stom van dat contract, belachelijk! Vrees er zelf ook voor, mijn contract loopt gelukkig pas in januari af.
@ Anniej; hoe is ie nu? Jeetje wat stom van dat contract, belachelijk! Vrees er zelf ook voor, mijn contract loopt gelukkig pas in januari af.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Goedemiddag Allemaal
Mystery-girl: Ja het is en blijft natuurlijk geweldig dat het zo snel lukt allemaal en ik besef maar al te goed wat een geluk je hebt als alles goed gaat. Het wordt mijn tweede. Ik heb een zoontje van 4. Voor mijn man wordt het overigings de derde hij heeft ook een zoon van 11 ui zijn vorige huwelijk, die is om de week ook bij ons dus het wordt een volle bak hahaha...
Viva: Jij al bijna 12 weken, heerlijk hoor. Ik kan niet wachten tot ik ook alweer zo ver ben, ik vind het allemaal maar langzaam gaan , maar dat is gewoon omdat het in principe nog alle kanten op kan gaan...Dat maakt het zo spannend vind ik
Anniej_s: Zo das dan flink k** dat je contract niet verlengd wordt. Ik weet niet wat ik zou doen als dat bij mij gebeurt,levert toch wel erg veel stress op of niet? Ik werk ook de thuiszorg toevallig...Als verpleegkundige, jij ook zoiets?
Alyssa: Ja ik heb maandag de echo om te kijken hoever ik nu echt ben, want ik werkelijk geen idee....ik gok zelf dat ik maandag 7 of 8 weken ben en ik hoop maar dat het klopt....
Bolus26: Ik zou nog wel gebeld worden door een consulente van MvM,maar nog niet gebeurd. Ik denk wel dat ik er aan mee ga doen.
LDJ: Mooi he om dat te zien...zucht ik wil ook...
L!ind@: zoo wat fijn he zo'n goed echo, is toch een geruststelling.
Nou hier gaat alles nog goed eigenlijk. Nog steeds weinig tot geen klachten. Behalve totaal geen eetlust, kan rustig de hele dag niet eten maar daar wordt ik ook wel erg flauw van en is ook niet echt goed,dus ik probeer het wel. Verder had ik eerder gevoelige borsten en dat neemt eigenlijk af en dan weer toe...het is vooral 's avonds...als ik ze niet meer voel ga ik ff springen... ik maak me dan weer gelijk zorgen haha...
Maarja ik zal er op moeten vertrouwen...nog een paar dagen tot maandag.....
Mystery-girl: Ja het is en blijft natuurlijk geweldig dat het zo snel lukt allemaal en ik besef maar al te goed wat een geluk je hebt als alles goed gaat. Het wordt mijn tweede. Ik heb een zoontje van 4. Voor mijn man wordt het overigings de derde hij heeft ook een zoon van 11 ui zijn vorige huwelijk, die is om de week ook bij ons dus het wordt een volle bak hahaha...
Viva: Jij al bijna 12 weken, heerlijk hoor. Ik kan niet wachten tot ik ook alweer zo ver ben, ik vind het allemaal maar langzaam gaan , maar dat is gewoon omdat het in principe nog alle kanten op kan gaan...Dat maakt het zo spannend vind ik
Anniej_s: Zo das dan flink k** dat je contract niet verlengd wordt. Ik weet niet wat ik zou doen als dat bij mij gebeurt,levert toch wel erg veel stress op of niet? Ik werk ook de thuiszorg toevallig...Als verpleegkundige, jij ook zoiets?
Alyssa: Ja ik heb maandag de echo om te kijken hoever ik nu echt ben, want ik werkelijk geen idee....ik gok zelf dat ik maandag 7 of 8 weken ben en ik hoop maar dat het klopt....
Bolus26: Ik zou nog wel gebeld worden door een consulente van MvM,maar nog niet gebeurd. Ik denk wel dat ik er aan mee ga doen.
LDJ: Mooi he om dat te zien...zucht ik wil ook...
L!ind@: zoo wat fijn he zo'n goed echo, is toch een geruststelling.
Nou hier gaat alles nog goed eigenlijk. Nog steeds weinig tot geen klachten. Behalve totaal geen eetlust, kan rustig de hele dag niet eten maar daar wordt ik ook wel erg flauw van en is ook niet echt goed,dus ik probeer het wel. Verder had ik eerder gevoelige borsten en dat neemt eigenlijk af en dan weer toe...het is vooral 's avonds...als ik ze niet meer voel ga ik ff springen... ik maak me dan weer gelijk zorgen haha...
Maarja ik zal er op moeten vertrouwen...nog een paar dagen tot maandag.....
superwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi meiden, ben ik ook weer een keer...
Leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen!! Dat er nog veel mogen volgen dames!!!
Ik voelde mij dus echt heel beroerd de afgelopen 3-4 weken. Echt verschrikkelijke buikkrampen en ook misselijk. Sinds gister gaat het wel ineens een stuk beter ( even afkloppen..) en kan ik gewoon de dag goed doorkomen, echt een verademing!
Heb gister collega's op mn werk het nieuws verteld, allemaal super leuke reacties.
Nadat de 2e echo vorige week ook goed was, kan ik nu verder via de verloskundige. Heb gister gebeld en intake + echo is op 7 mei...nog even geduld hebben dus.
@ MvM, ik doe er wel aan mee en het valt me niet tegen..idd wel een vieze lucht.
Leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen!! Dat er nog veel mogen volgen dames!!!
Ik voelde mij dus echt heel beroerd de afgelopen 3-4 weken. Echt verschrikkelijke buikkrampen en ook misselijk. Sinds gister gaat het wel ineens een stuk beter ( even afkloppen..) en kan ik gewoon de dag goed doorkomen, echt een verademing!
Heb gister collega's op mn werk het nieuws verteld, allemaal super leuke reacties.
Nadat de 2e echo vorige week ook goed was, kan ik nu verder via de verloskundige. Heb gister gebeld en intake + echo is op 7 mei...nog even geduld hebben dus.
@ MvM, ik doe er wel aan mee en het valt me niet tegen..idd wel een vieze lucht.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Bolus, dank je!
Waarom heb je eigenlijk de verzekering gebelt? Of is dat een domme vraag van mij en weet ik gewoon niet dat dat moet?
Linda, super dat je een goede echo hebt gehad! Ik ben ook al zo lang aan het wachten tot een volgende afspraak, rot hé
Superwoman, ik heb ook wel in mijn achterhoofd dat het na de echo (9weken) en voor de volgende controle (12.6wkn) nog mis kan gaan, daarom vind ik het zo rot dat het zo lang duurt tot de volgende afspraak.
Enne, moest wel even gniffelen dat je gaat springen tot je je borsten weer voelt. Leuk hé, die bijwerkingen daar zeuren we vaak om, maar als ze ineens weg zijn moeten ze ook maar weer gauw terug komen zodat we minder onzeker zijn
Puzzle, super dat je je weer beter voelt en leuk dat jullie het mensen vertellen!
MvM, ik doe niet mee, bij mijn mk-zwangerschap deed ik wel mee, was ik er dus ook enorm veel mee bezig.
Ik had wel het gevoel dat ik nog wat af moest maken, vooral omdat ik maar 2 weken meegedaan had, en wel zo'n dik boek gekregen had.
Maar ik wilde er deze keer niet weer zoveel mee bezig zijn en ik ben blij met die keuze.
Ik voel overigens de hele tijd wel wat onderin, als ik dat daar wat gebeurd. Niet echt steken, maar wel dat je er wat voelt steeds.
Waarom heb je eigenlijk de verzekering gebelt? Of is dat een domme vraag van mij en weet ik gewoon niet dat dat moet?
Linda, super dat je een goede echo hebt gehad! Ik ben ook al zo lang aan het wachten tot een volgende afspraak, rot hé
Superwoman, ik heb ook wel in mijn achterhoofd dat het na de echo (9weken) en voor de volgende controle (12.6wkn) nog mis kan gaan, daarom vind ik het zo rot dat het zo lang duurt tot de volgende afspraak.
Enne, moest wel even gniffelen dat je gaat springen tot je je borsten weer voelt. Leuk hé, die bijwerkingen daar zeuren we vaak om, maar als ze ineens weg zijn moeten ze ook maar weer gauw terug komen zodat we minder onzeker zijn
Puzzle, super dat je je weer beter voelt en leuk dat jullie het mensen vertellen!
MvM, ik doe niet mee, bij mijn mk-zwangerschap deed ik wel mee, was ik er dus ook enorm veel mee bezig.
Ik had wel het gevoel dat ik nog wat af moest maken, vooral omdat ik maar 2 weken meegedaan had, en wel zo'n dik boek gekregen had.
Maar ik wilde er deze keer niet weer zoveel mee bezig zijn en ik ben blij met die keuze.
Ik voel overigens de hele tijd wel wat onderin, als ik dat daar wat gebeurd. Niet echt steken, maar wel dat je er wat voelt steeds.
Viva- Kletskop
i kzit bij het zilveren kruis en daar stond op de site dat je even kon bellen ivm geboorteservice kraampakket en verloskundige die ze adviseerden dus vandaar!
ik heb behoorlijk buikpijn met name mn darmen en rugpijn met vlagen. bleegh
ik heb behoorlijk buikpijn met name mn darmen en rugpijn met vlagen. bleegh
bolus26- Ratel
Anders ben ik vandaag helemaal van kaart! de ochtend clienten verteld dat het de laatste x was en kreeg me een preek over me heen! Omg had ik niet verwacht, gelukkig reageerde mijn middagclientheel lief, al wist zij er natuurlijk al van dat ik zwanger ben.
MOrgenvroeg een invallertje, al heb ik sterk de neiging om alsnog af te gaan bellen...heb er echt geen zin meer in!
Zometeen om 1950 hebben we een termijn echo, en heb nu ook vandaag, mega buikpijn, rugpijn en ik verloor heel wat (oudbloed?) Het was erg donker(bruin) achtig, heb bewust niet gebeld dus ik wacht het vanavond even af!
LDJ, wat fijn dat je echo goed was! Ben benieuwd hoe het er vanavond uit ziet
Viva, ben jaloers op jullie kamertje!
Linda, tof van de echo! Straks beval je op Y. haar verjaardag, de 23ste!
Superwoman, nee ik werk niet als verpleegkundige. Meer in de zin, huishoudelijk hulp ;-).
MOrgenvroeg een invallertje, al heb ik sterk de neiging om alsnog af te gaan bellen...heb er echt geen zin meer in!
Zometeen om 1950 hebben we een termijn echo, en heb nu ook vandaag, mega buikpijn, rugpijn en ik verloor heel wat (oudbloed?) Het was erg donker(bruin) achtig, heb bewust niet gebeld dus ik wacht het vanavond even af!
LDJ, wat fijn dat je echo goed was! Ben benieuwd hoe het er vanavond uit ziet
Viva, ben jaloers op jullie kamertje!
Linda, tof van de echo! Straks beval je op Y. haar verjaardag, de 23ste!
Superwoman, nee ik werk niet als verpleegkundige. Meer in de zin, huishoudelijk hulp ;-).
Gast- Gast
Bolus, vandaar! Probeerde me n.a.v. je berichtje ook aan te melden via fbto voor mij kraampakket, maar daar kunnen ze me nu niet vinden ivm technische redenen.
Word je niet ziek toevallig? Had toen ook vooral rugpijn, onderin.
Anniej, succes vanavond, hopelijk is het weer voor "niets" dat je wat oud bloed verloor!
En wat raar dat die client je een preek gaf, waarom?
(ik ben ook erug blij met het kamertje, kan niet wachten tot ik 30 weken verder ben )
Word je niet ziek toevallig? Had toen ook vooral rugpijn, onderin.
Anniej, succes vanavond, hopelijk is het weer voor "niets" dat je wat oud bloed verloor!
En wat raar dat die client je een preek gaf, waarom?
(ik ben ook erug blij met het kamertje, kan niet wachten tot ik 30 weken verder ben )
Viva- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken