*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Gefeliciteerd Flower
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Flower: Gefeliciteerd!!! Bedoel je niet gewoon afscheiding?
Elmo: Ook gefeliciteerd!!
Elmo: Ook gefeliciteerd!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Bedankt
Nee echt slijm, afscheiding plakt niet, toch?
Hier ook nog wat doorzichtig slijm nm.
Nee echt slijm, afscheiding plakt niet, toch?
Hier ook nog wat doorzichtig slijm nm.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Meiden schaam, heb me hier wel aangemeld maar nog helemaal niet meegeschreven .
9 mei heb ik de intake en 1e echo, dan ben ik 9 weken, ben wel aan het aftellen en kan niet wachten. We hebben het nog niemand verteld, dat gaan we na die echo doen. Wel een verschil met mijn vorige zwangerschap, toen hadden we het heel snel verteld.
Verder niet misselijk, ik hoop zo dat dit blijft. Verder wel last van de standaard klachten maar wat een verschil met de vorige zwangerschap.
Flower, ik heb meer afscheiding met een sterkere geur of zal dat door de hormonen komen dat ik een sterke geur heb.
9 mei heb ik de intake en 1e echo, dan ben ik 9 weken, ben wel aan het aftellen en kan niet wachten. We hebben het nog niemand verteld, dat gaan we na die echo doen. Wel een verschil met mijn vorige zwangerschap, toen hadden we het heel snel verteld.
Verder niet misselijk, ik hoop zo dat dit blijft. Verder wel last van de standaard klachten maar wat een verschil met de vorige zwangerschap.
Flower, ik heb meer afscheiding met een sterkere geur of zal dat door de hormonen komen dat ik een sterke geur heb.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hoe staat het met de verhuizing bolus?
Flower_L- Ratel
@ limburg dat is al lekker vlot je eerste echo!
@ flower we gaan aanstaand weekend over en niemand snapt dat we het kleine kamertje als kantoor inrichten ipv de andere slaapkamer;)
ik ben het best wel beu, woo nnu op het beton en ben gewoon niet zo fit/moe en rug/buikpijn. Het is allemaal goed te doen hoor maar merk gewoon dat ik sneller moe ben en dat is nu ff niet handig (maar de oorzaak is wel heeel erg leuk gelukkig!)
@ flower we gaan aanstaand weekend over en niemand snapt dat we het kleine kamertje als kantoor inrichten ipv de andere slaapkamer;)
ik ben het best wel beu, woo nnu op het beton en ben gewoon niet zo fit/moe en rug/buikpijn. Het is allemaal goed te doen hoor maar merk gewoon dat ik sneller moe ben en dat is nu ff niet handig (maar de oorzaak is wel heeel erg leuk gelukkig!)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Bolus wanneer heb jij je 1e echo?
Kan me voorstellen dat je het zat bent, wanneer is de planning dat jullie daar gaan wonen?
Kan me voorstellen dat je het zat bent, wanneer is de planning dat jullie daar gaan wonen?
Limburg85- Ratel
aanstaand weekend verhusi ik dus is al aftellen!
ik heb geen idee waneeer ik mn eerste cho heb,woensdag heb ik intake bij de vk maar ikdacht de eerste echt pas bij 12 weken was?
ik heb geen idee waneeer ik mn eerste cho heb,woensdag heb ik intake bij de vk maar ikdacht de eerste echt pas bij 12 weken was?
bolus26- Ratel
Hier bij de praktijk krijg je de intake + echo bij 9 weken en bij 12 weken krijg je een termijn echo, dan stellen ze de echte uitgerekende datum vast.
Limburg85- Ratel
spannend Bolus! Kan me ook voorstellen dat je nu wel klaar mee bent.
Ben met 35 weken zwangerschap verhuisd, ook geen aanrader, en doe het noooooooooooooooit weer.
Maar idd, de klachten zijn voor een goed doel!
Vind er niets meer aan, 'alleen' thuis zijn. Morgen werken, daarna L. ophalen en daarna gelukkig vriend weer thuis
Hij stuurt hele dag door al whatsapp berichtjes als 'Ik ben blij!'....
Heb jij al gebeld met vk Limburg? Ervaar je deze zwangerschap al anders dan de eerste? Of ligt het allemaal nog vers in het geheugen?
Ben met 35 weken zwangerschap verhuisd, ook geen aanrader, en doe het noooooooooooooooit weer.
Maar idd, de klachten zijn voor een goed doel!
Vind er niets meer aan, 'alleen' thuis zijn. Morgen werken, daarna L. ophalen en daarna gelukkig vriend weer thuis
Hij stuurt hele dag door al whatsapp berichtjes als 'Ik ben blij!'....
Flower_L- Ratel
FLower wat fijn dat je vriend er weer bijna is, je wilt nu toch extra graag even bij elkaar zijn na dit blije nieuws!
Ja ik heb vorige week al de vk gebeld, ik wou per se op woensdag want dan hoef ik niet onder werktijd dus belde op tijd, maar goed ook want afgelopen woensdag belde ik om te vragen of de afspraak later die dag kon en toen zaten ze al helemaal vol.
Ik merk dat ik minder met deze zwangerschap bezig ben, bij R. was ik helemaal hyper en wou ik graag dat iedereen het wist en nu loopt R. hier non stop rond, is ook veel ziek geweest de laatste weken en S. is hier ook een aantal dagen dus je bent constant druk. En ik voel me nog goed, hoop zo dat deze zwangerschap anders verloopt.
Ja ik heb vorige week al de vk gebeld, ik wou per se op woensdag want dan hoef ik niet onder werktijd dus belde op tijd, maar goed ook want afgelopen woensdag belde ik om te vragen of de afspraak later die dag kon en toen zaten ze al helemaal vol.
Ik merk dat ik minder met deze zwangerschap bezig ben, bij R. was ik helemaal hyper en wou ik graag dat iedereen het wist en nu loopt R. hier non stop rond, is ook veel ziek geweest de laatste weken en S. is hier ook een aantal dagen dus je bent constant druk. En ik voel me nog goed, hoop zo dat deze zwangerschap anders verloopt.
Limburg85- Ratel
Ik las dat er 2 nieuwe zwangeren bij zijn, leuk!
Elmo en Flower, gefeliciteerd!!
Limburg, onze tickers lopen momenteel gelijk haha . Kan nog wel veranderen na de echo's natuurlijk
All, wij hebben morgen de echo, vind het echt spannend!
Elmo en Flower, gefeliciteerd!!
Limburg, onze tickers lopen momenteel gelijk haha . Kan nog wel veranderen na de echo's natuurlijk
All, wij hebben morgen de echo, vind het echt spannend!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa heel veel succes!! Hopelijk zien jullie snel de kleine zodat die spanning wegvalt en je er heerlijk naar kunt kijken en genieten. Wat hebben jullie trouwens de echo vroeg, heerlijk! Ben je onder behandeling van de vk of gyn?
Ben benieuwd of mijn termijn word bijgesteld, ik heb echt geen idee gezien de cyclus maar kan haast niet veel later uitgerekend zijn. Bij R. was ik uiteindelijk een week later uitgerekend maar toen testte ik ook pas bij een week over tijd. Nu heb ik op dag 32 positief getest (daarvoor niet getest).
Ben benieuwd of mijn termijn word bijgesteld, ik heb echt geen idee gezien de cyclus maar kan haast niet veel later uitgerekend zijn. Bij R. was ik uiteindelijk een week later uitgerekend maar toen testte ik ook pas bij een week over tijd. Nu heb ik op dag 32 positief getest (daarvoor niet getest).
Limburg85- Ratel
Hi meiden, heel voorzichtig zou ik hier ook wel mee willen schrijven. Gisteren positief getest
Gast- Gast
Heel veel succes morgen alyssa! Maar ik dacht dat ze pas hartje konden zien bij 7 wkn?
Welkom jetje!
Welkom jetje!
Flower_L- Ratel
Jetje super nieuws! Gefeliciteerd!!
Limburg85- Ratel
Jetje, jij ook gefeliciteerd!
Willen jullie trouwens allemaal in het lijstje? Hij moet nodig bijgevuld worden, dus als jullie je leeftijd enz. doorgeven kan ik het er eventueel wel inzetten, of dat jullie het zelf doen
Willen jullie trouwens allemaal in het lijstje? Hij moet nodig bijgevuld worden, dus als jullie je leeftijd enz. doorgeven kan ik het er eventueel wel inzetten, of dat jullie het zelf doen
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zo de lijst kan weer aangevuld worden!! Gefeliciteerd allemaal!!
Donderdag mag ik al naar de 'vanaf 12 weken' topic..Tijd gaat toch best wel snel...Over 2 weken de volgende echo. Hopelijk is alles dan nog steeds goed!!! Hoe gaat het met de rest??
Donderdag mag ik al naar de 'vanaf 12 weken' topic..Tijd gaat toch best wel snel...Over 2 weken de volgende echo. Hopelijk is alles dan nog steeds goed!!! Hoe gaat het met de rest??
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Succes straks alyssa!
Alweer 12 weken mas! Super lijkt me dat!
Gefeliciteerd jetje
Heb sind s vanacht erge buikkrampen (geen bloed) en maak me best wel zorgen doet echt zeer!
Gefeliciteerd jetje
Heb sind s vanacht erge buikkrampen (geen bloed) en maak me best wel zorgen doet echt zeer!
bolus26- Ratel
bolus26 schreef:Succes straks alyssa!
Gefeliciteerd jetje
Schrikken Bolus, maar zijn het niet je darmen? Die kunnen aan begin ook echt opspelen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Zo dan, laat ik eens verkassen na het volgende topic! Alle nieuwe Welkom, geniet van de 1e tijd, wij hebben het zelfs nog niet wereld kundig gemaakt dus wij genieten nog even lekker van dit bijzondere nieuws!
Tot snel dames!!
Viva, we zijn geslaagd voor ook een commode en bedje! Echt als nieuw en ruim binnen ons budget!
Tot snel dames!!
Viva, we zijn geslaagd voor ook een commode en bedje! Echt als nieuw en ruim binnen ons budget!
Gast- Gast
amber22 schreef:bolus26 schreef:Succes straks alyssa!
Gefeliciteerd jetje
Schrikken Bolus, maar zijn het niet je darmen? Die kunnen aan begin ook echt opspelen.
ik hoop t ik denk dat de buikpijn ook te hoog zit voor mn baarmoeder maar goed even afwachten en moet woensdag toch naar de verloskundige dus zal het wel even overleggen
bolus26- Ratel
Anniej_S schreef:Zo dan, laat ik eens verkassen na het volgende topic! Alle nieuwe Welkom, geniet van de 1e tijd, wij hebben het zelfs nog niet wereld kundig gemaakt dus wij genieten nog even lekker van dit bijzondere nieuws!
Tot snel dames!!
oeh waar ben je geslaagd dan!
bolus26- Ratel
bolus26 schreef:amber22 schreef:bolus26 schreef:Succes straks alyssa!
Gefeliciteerd jetje
ik hoop t ik denk dat de buikpijn ook te hoog zit voor mn baarmoeder maar goed even afwachten en moet woensdag toch naar de verloskundige dus zal het wel even overleggen
Je baarmoeder zit nu nog onder je schaambot. Als je de krampen daarboven voelt zijn het denk ik je darmen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
ik hoop het maar! ga nu maar even afleiding zoeken anders word t er ook niet beter op!
bolus26- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken