Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  LDJ ma 26 maa 2012 - 5:51

Annie dan klopt jou ticker toch niet?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 5:58

Ik heb de echo niet zo 123 bij de hand, maar ze zei vorige week 29okt. Maar ik krijg bij ongeveer 12weken alsnog een zeer uitgebreidde echo van 20 - 30min en daar komt de defenitieve datum uit waar we naar toe leven.

Het is nu al toch wel gezegd dat ik de 40weken niet uitloop, maar net als bij Y. met 37weken word ingeleid dus dan hik ik alsnog tegen begin okt. aan.

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 26 maa 2012 - 6:26

Puzzle en Knof, super van jullie goede echo's!

Muis, welkom, nogmaals gefeliciteerd!
Hoe reageerde je vriend/man?

Anniej, waarom word je ingeleid bij 37 weken?

Hier gaat alles z'n gangetje, ben nog altijd blij als het donderdag is, heb echt zin in rust, kijk er helemaal naar uit.
Eerst morgen nog een dagje van 9.30 tot 21 en woensdag van 9.30 tot 15 (daarna lekker met mijn voeten omhoog in de zon! Wink)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 6:34

Heb verhoogde kans op cholestase! (heb het bij y. heel erg gehad!)

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 26 maa 2012 - 6:42

Oh dat had iemand die ik ken van een ander forum ook.
Ben je bij Y wel "gewoon" bevallen of niet?
(Ja waarschijnlijk opwekken e.d. maar ik doe op keizersnede ja of nee Wink)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 6:55

Inleiden met ruggenprik. Mits het niet goed gaat dat ik direct een KS kan krijgen. Bij Y. was ik binnen 4uur bevallen..maargoed..krijg na de 2e echo (12weken dus) een directe doorverwijzing naar het ziekenhuis en daar hoor ik meer.

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 26 maa 2012 - 7:09

Spannend! Lijkt me toch dat je dan anders tegen een bevalling aankijkt dan iemand die moet wachten tot de bevalling zich aandient.
Hopelijk duurt het nog even (liefst helemaal) voor je cholestase krijgt!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:10

Als ik cholestase krijg ben ik voor 38weken bevallen haha en dat zal rond mn zus haar verjaardag zijn! Maargoed, bij Y. kreeg het bij 24weken, en ik weet natuurlijk nu wat de klachten etc zijn! Dus ik kan het nu nog makkelijker in de gaten houden etc.

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 26 maa 2012 - 7:12

Ja inderdaad, je weet wel voor welke datum je sowieso bevallen bent!
Nouja, ik hoop voor je dat je het deze zwangerschap overslaat Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:12

Ik hoop het ook!
En hoe gaat met jouw?!

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 26 maa 2012 - 7:15

Jij reageert snel, f5 je steeds? Haha Very Happy

Met mij gaat het goed, even druk deze maandag, dinsdag en woensdag, en daarna heerlijk uitrusten.
Voel me niet echt zwanger. Meer zoals toen ik van onze dochter zwanger was. (bijna geen klachten)
Ik denk niet te veel aan dat ik zwanger ben, dat maakt dat ik me steeds verbaas in de zin, goh ik ben al 7.4 wkn, weet het dus al 4 weken!
En dat ik dan volgende week mijn echo al heb.
Twijfel alleen nog héél erg of we onze dochter er naar toe meenemen. Die gaat het dan zeker verklappen dus we moeten wel zeker weten wanneer we het willen vertellen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:21

Pfff ik ben nu sinds vandaag even niet zo misselijk! Gelijk ok te veel gedaan, want merk het wel aan mijn buikje hoor! Ik denk er ook niet de hele tijd aan. Ik heb natuurlijk al de echo al gehad, maar toch?! Bij Y. behalve de cholestase nergens last van gehad! Wink

Gast
Gast

Bericht  MAS ma 26 maa 2012 - 8:27

Nou mijn moeder reageerde heel blij. Ik had het echt niet verwacht. Ik had verwacht dat ze me wat jong zou vinden, maar ze was blij!! Dus ik ben ook blij dan heb ik dat ook gehad!!

Met werk is het heel druk. Ik was vandaag vanaf half 8 tot 8 uur in meetings en druk bezig. En normaal hebben we s avonds niks, maar nu heb ik bijna elke dag wel een activiteit in de avond. Dus dat is wel pittig. In het weekend zal ik echt moeten uitrusten!!!

Ik voel me nog steeds vrij goed. Heel moe, maar niet misselijk. En ik kon het nu aan mijn moeder vragen, zij is ook nooit misselijk geweest. Dat is wel leuk om te weten!!

Puzzle, leuk dat je ook een goede echo had.
Annie, Ik merk het ook hoor als ik teveel heb gedaan dan gaat mijn buik ook pijn doen. Dus dan weet ik dat rustig aan moet doen.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Weegschaal ma 26 maa 2012 - 8:43

@ MAS en Puzzle; cheers

@ Muis; Gefeliciteerd en welkom!

@ LDJ; Ik ben intensive care verpleegkundige. Hoe lang duurt je opleiding nog? Lijkt me best pittig om zwanger te zijn tijdens de opleiding! Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent tot volgende week, maar gaat al opschieten!

@ Lente; Leuk dat iedereen zo verrast reageerd! Als het goed is is de badkamer over 2 weken klaar, kan niet wachten!

@ Knof; Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!

@ Viva; Gaat al opschieten he!

@ Mas; Leuk dat je moeder er zo blij mee is!

Ben nu een midweekje in centerparcs, even relaxen. Voel me goed, borsten beginnen al wat te groeien wat zeker een mooie bijkomstigheid is Wink Verder regelmatig misselijk, maar als ik dan wat eet helpt dit wel.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva di 27 maa 2012 - 9:56

Mas, super leuk dat je moeder zo reageerde!

Anniej, voel je je al wat beter, niet teveel doen Wink

Weegschaal, geniet van je midweekje! Mijn borsten mogen ook wel beginnen met groeien, haha!

All, nou vandaag mn lange werkdag achter de rug hoor, pff moeie benen.
Even zeuren hoor Wink morgen nog van 9.30 tot 15 en dan lekker genieten van de zon!
Volgende week woensdag hebben wij al de echo, komt nu snel dichtbij hoor, naar mijn idee vlieg ik wat betreft aantal weken etc.
Ben soms wel wat onzeker, als er maar écht een kindje inzit waarvan het hartje klopt.
Maargoed, nog 1 week wachten, en tot nu toe dacht ik er vrij weinig aan. Hoop dat nog 1 week zo vol te houden!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis wo 28 maa 2012 - 5:48

Hey meiden,

Moest even zoeken, we stonden gewoon op de tweede pagina :shock: . Ik ben het andere topic nog gewend en daar moest ik altijd een aantal bladzijders terug lezen.

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ondertussen ben ik een beetje aan het idee gewent, en ben echt zo blij I love you . Vriendlief vond het ook super leuk en is gelijk in het boek gaan lezen. We twijfelen een beetje om het al aan onze ouders te vertellen. Ik heb vandaag gebeld en mag 19 april op intake en dan wordt er een echo gepland. Dit is meestal rond de 11 weken geven ze aan. Ze gaan er voor alsnog van uit dat ik binna 6 weken zwanger ben ipv 4 dus dan zouden we 5 weekjes moeten wachten tot een goede echo. Hoe hebben jullie dit gedaan? Verder heb ik mij ook aangemeld voor MvM. Doen er nog meer meiden van hier mee?

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Muis wo 28 maa 2012 - 6:06

Owja, en ik heb soms echt ongesteldheids krampen. Hadden jullie dit ook? Houd soms 15 seconde aan ofzo.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Weegschaal wo 28 maa 2012 - 21:20

@ Viva; 8 weken al weer, gaat zeker opschieten! En fijn dat je er weinig mee bezig kan zijn, ik heb mijn eerste flinke angstmoment van het weekend al gehad... Maar door klachten die toenemen zoals misselijkheid krijg ik dan wel meer vertrouwen.

@ Muis; Ik heb die menstruatiekrampen in het begin ook gehad hoor. Eergisteren had ik ook weer even zeurende krampjes, volgens mij hoort het er allemaal gewoon bij! Ik heb de eeste echo met 8 weken, dit doet onze verloskundigepraktijk standaard. Mocht vanwege de miskraam al met 7 wkn in het ziekenhuis komen, maar wilde dit zelf niet omdat het de vorige keer met 8 wkn alsnog misging. Verder wacht ik nog even met MvM, heb de vorige keren wel meegedaan maar wil nu even wachten tot de 2e echo.

Gisterenavond flink misselijk geweest, heb boven de pot gehangen. Voelde me zo beroerd, dat geeft wel zekerheid maar was niet echt fijn Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puzzle do 29 maa 2012 - 0:08

Hallo meiden, ben ik ook weer even..

Muis, hier ook nog even: gefeliciteerd! En die krampjes had ik idd ook. nu heel af en toe nog.

Weegschaal, vervelend die misselijkheid, maar idd wel soort van bevestiging.
Ik voel me 's ochtend ook vaak misselijk, duurt maar heel even. gisteren voor het eerst moeten overgeven ( sorry Embarassed)
Ook heb ik nu al een paar dagen echt buikpijn, opgeblazen gevoel. Ben vanmorgen naar HA geweest ervoor, want voelde me echt beroerd daardoor. Is waarschijnlijk mn dikke darm. En heb nu lactulose gekregen om het 'zacht' te houden. Hopelijk scheelt het.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  MAS do 29 maa 2012 - 2:51

Viva, we zijn 8 weken!!! Nog maar 4 weken te gaan en dan zijn we 12 weken!!!!

Ik voel me verder goed. Alleen als ik heel veel loop en moe ben dan voel ik steekjes onder in mijn buik, maar dat gaat snel over als ik weer rustig zit. Ik mag morgen eindelijk weer naar huis. Ben blij om weer in mijn eigen bed te slapen Laughing Maar het was erg leuk. Mijn moeder heeft sokjes gekocht..!! Erg lief!!! smile

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva do 29 maa 2012 - 3:08

Weegschaal, ja alweer 8 weken! Met 8.3 weken is de vorige keer toen misgegaan, dus ben benieuwd, mijn gevoel is nog altijd goed!
Ik heb overigens ook een angstmoment gehad, toen had ik last van best wel erge steken, altijd fijn als die momenten weer over zijn!
Ik ga overigens helemaal niet meedoen met MvM, vind het zo'n verademing vergeleken de mk-zwangerschap, ben nu zoveel minder alleen al daardoor ermee bezig.
Maar wel super van jou dat je het alsnog gaat doen. Het is wel een goed doel natuurlijk.

puzzle, wat rot dat je je zo voelt! Hopelijk gaat het snel beter en blijft het allemaal zacht Wink

Mas, yes! We gaan snel hé!
Leuk dat je moeder sokjes gekocht heeft, is gelijk weer wat echter.

Ik zit nog altijd te twijfelen over wanneer we het gaan vertellen. Heb het idee dat mijn lichaam het niet gaat toestaan om het tot 12 weken geheim te houden>buik. Maar ik wil het liever wel na een echo of een vk bezoek waarbij je het hartje gehoord hebt, vertellen.
Dus óf na aanstaande woensdag, de echo. Óf pas met 12.5 weken bij de VK. Zucht.
En ik heb zo'n zin om te slapen, zo moe. Had een druk begin van de week, nu dus weekend. Hopelijk rusten we lekker uit in het weekendje weg Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ do 29 maa 2012 - 5:36

Hoi lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Weegschaal: Hoe gaat het met je misselijkheid?

Puzzle: Hoe gaat het nu met jou?

Muis: Ongesteldheidskrampjes had ik ook. Hoort erbij.

MAS: Wat ontzettend leuk en lief van je moeder dat ze sokjes gekocht heeft.

Viva: Wat dan? Groeit je buik al zo hard?

Hier weinig bijzonders.
Voel me best goed. Geen misselijkheid. Wel last van moeheid.
Maar dat is ook niet gek met die weken werken.
Dinsdag de echo. Kan niet wachten joh. Het lijkt nu allemaal nog zo onwerkelijk.
Alsof het niet waar is ofzo. Van mij mag het snel dinsdag zijn Very Happy .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 29 maa 2012 - 6:17

LDJ, nee hij groeit nu nog niet zo hard, maar als ik niet oplet heb ik mijn buik voluit staan en is het net een zwangerschapsbuikje.
Het voelt al wat moeilijker om hem wel goed aangespannen te hebben steeds. Bij onze dochter begon mijn buikje ook al wat zichtbaar te worden voor 12 weken, en volgens mij is dat bij een 2e vaak nog eerder.
Vandaar Wink

En van mij mag het ook wel snel volgende week zijn! Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ do 29 maa 2012 - 6:21

Ohhw ja, ik zie dat jij een dag na ons de echo hebt. Spannend bounce .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 29 maa 2012 - 8:56

Inderdaad, en Lente maandag, geloof ik dat ik zag.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: