Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

+26
Lotus
Champagne
Red Velvet
frolic
Burn
Lady4
Ibbeltje
lyke
Dennenappel
Poisongirl
Mermaid
Marie
SnowWhite
Jeanette
Alex
Jordana
bolus26
Sorella
Esperanza
Oasis
SoGood
Minx
Middleme
Monte
Sarah1985
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 4 Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 2:04

Charlie schreef:Wij hier alweer ruzie in de tent hebben. Ik heb wel wat beters aan mijn hoofd tussen de kotsbuien door!

Dat lijkt me inderdaad heel erg rot, het kost je zoveel energie die je nu beter in andere dingen kan steken. Sterkte!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 4 Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 2:49

June schreef:
Eline schreef:
flower schreef:Mijn vriend en ik allebei ziek zijn.

En mijn schoonmoeder net belt om te zeuren dat we opzoek zijn naar een schoonmaakster.. ze vind t maar onzin

Daar heeft zij toch niks mee te maken?

Nou ja, als ze het graag zelf wil komen doen Wink. Anders heeft ze er niets mee te maken inderdaad. Echt niet haar zaak!

Ja dat is waar Laughing Ik ben blij dat mijn schoonmoeder en mijn moeder zich nergens mee bemoeien.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 12 feb 2012 - 3:01

Champagne schreef:
Ibbeltje schreef:... mijn auto echt niet meer te redden is ;(
+1 Cry

Oh vervelend is dat he Sad Ben zo afhankelijk van dat ding.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Minx zo 12 feb 2012 - 3:51

Ik zo moet werken :S. Vind een avonddienst op zich niet erg als het op een doordeweekse dag of op een zaterdag valt. Maar op zondag heb ik er zo'n hekel aan. De hele dag kun je niets doen omdat je 's avonds moet werken.

Wij gaan namelijk regelmatig wat leuks doen op zondagmiddag en dat kan dan gewoon niet :s. Gelukkig volgende maand allemaal weer ochtenddiensten Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  flower zo 12 feb 2012 - 4:11

Eline schreef:
June schreef:
Eline schreef:
flower schreef:Mijn vriend en ik allebei ziek zijn.

En mijn schoonmoeder net belt om te zeuren dat we opzoek zijn naar een schoonmaakster.. ze vind t maar onzin

Daar heeft zij toch niks mee te maken?

Nou ja, als ze het graag zelf wil komen doen Wink. Anders heeft ze er niets mee te maken inderdaad. Echt niet haar zaak!

Ja dat is waar Laughing Ik ben blij dat mijn schoonmoeder en mijn moeder zich nergens mee bemoeien.

Nou ik vind ook dat het haar zaak niet is, maar zij blijkbaar wel.. zonde van het geld, we hebben maar een appartement en wat dan wel niet als we een huis hebben bla bla
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:23

Ze kan maar beter om haar hart denken als ze zich druk maakt om dit soort zaken. Laat het lekker. Ik begrijp iedereen die geld investeert in een schoonmaakster. Ik HAAT poetsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:25

Wat zegt je vriend ervan? Als het zijn moeder is kan hij er toch ook wel wat van zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:28

Ik ben trouwens niet blij, omdat ik ontdekt heb dat ik iemand een stuk leuker vind dan me bevalt en nu ben ik al de hele dag een beetje sip.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 4:48

June schreef:Ik ben trouwens niet blij, omdat ik ontdekt heb dat ik iemand een stuk leuker vind dan me bevalt en nu ben ik al de hele dag een beetje sip.
W.?

Gast
Gast

Bericht  flower zo 12 feb 2012 - 4:57

Eline schreef:Wat zegt je vriend ervan? Als het zijn moeder is kan hij er toch ook wel wat van zeggen?

Hij gaat er nog wel wat van zeggen.. maar zijn moeder belde en overviel hem met het klaaggezang van de schoonmaakster
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 5:00

Smikkell schreef:
June schreef:Ik ben trouwens niet blij, omdat ik ontdekt heb dat ik iemand een stuk leuker vind dan me bevalt en nu ben ik al de hele dag een beetje sip.
W.?

Ja Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink zo 12 feb 2012 - 6:13

Omdat het verdorie weer gesneeuwd heeft Evil or Very Mad Hoop echt dat dit het laatste van die klote troep is voor de komende jaren Evil or Very Mad

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: