Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

+26
Lotus
Champagne
Red Velvet
frolic
Burn
Lady4
Ibbeltje
lyke
Dennenappel
Poisongirl
Mermaid
Marie
SnowWhite
Jeanette
Alex
Jordana
bolus26
Sorella
Esperanza
Oasis
SoGood
Minx
Middleme
Monte
Sarah1985
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Lady4 vr 10 feb 2012 - 10:27

yvonne schreef:
Lady4 schreef:Ik ben niet zo blij omdat ik megahectische dienst achter de rug heb met veel ijsslachtoffers. Morgen verwacht ik het nog erger. En als klap op de vuurpijl heeft mijn vader ook een schaatsongeluk gehad vanavond en ligt nu in het ziekenhuis.

Ik was vanavond nog bij de HAP. Zag al die mensen zitten en moest nog aan je denken en dan dat als je aan het werk was het wel heel druk moest zijn. Zat me vooral te verbazen over het aantal oudere mensen die er waren.:shock:

Beterschap voor je vader.

Wat er nu in de wachtkamer zat viel nog mee. Ik ben er nog langs gelopen rond negen uur. Van de week stonden er nog drie extra banken en zelf dat was bijna niet genoeg. Wat dat betreft ben ik blij wanneer de dooi gaat intreden, we werken ons echt een slag in de rondte de afgelopen week.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Burn vr 10 feb 2012 - 10:32

omdat ik het niet kan slapen en omdat ik gewoon behoefte heb aan liefde/knuffel (van m'n familie)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 21:42

Omdat ik vanochtend WEER opgestaan ben met hoofdpijn, ik word er echt gek van..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 21:44

Ik heb m'n vriend beloofd een tocht te gaan schaatsen van 30km, en ik zie er als een berg tegenop.

Gast
Gast

Bericht  frolic vr 10 feb 2012 - 21:44

Ik ben niet zo blij omdat ik een nestje jonge konijntjes heb en mama konijn gisteren plots doodlag en ik nu baby konijnen de fles moet geven , arme beestjes.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 21:48

frolic schreef:Ik ben niet zo blij omdat ik een nestje jonge konijntjes heb en mama konijn gisteren plots doodlag en ik nu baby konijnen de fles moet geven , arme beestjes.

Aah wat zielig ! Hoeveel baby konijntjes heb je en om de hoeveel tijd moeten ze eten? Succes iig !

Gast
Gast

Bericht  frolic vr 10 feb 2012 - 21:51

Razz_ schreef:
frolic schreef:Ik ben niet zo blij omdat ik een nestje jonge konijntjes heb en mama konijn gisteren plots doodlag en ik nu baby konijnen de fles moet geven , arme beestjes.

Aah wat zielig ! Hoeveel baby konijntjes heb je en om de hoeveel tijd moeten ze eten? Succes iig !

Het zijn er 3 , zijn nu bijna 4 weken oud dus moeten nog 3 keer per dag .

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SnowWhite vr 10 feb 2012 - 22:34

Awg, wat zielig! Weet je hoe het komt dat ze dood is?
Succes met het zorgen ervoor.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  frolic vr 10 feb 2012 - 22:39

SnowWhite schreef:Awg, wat zielig! Weet je hoe het komt dat ze dood is?
Succes met het zorgen ervoor.

Nee was helemaal niets aan de hand daarvoor , schrok me rot gister Sad

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SnowWhite vr 10 feb 2012 - 23:10

Ja, dat kan ik me voorstellen. Wat vreemd dat het zo plotseling is!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Red Velvet vr 10 feb 2012 - 23:46

yvonne schreef:
Lady4 schreef:Ik ben niet zo blij omdat ik megahectische dienst achter de rug heb met veel ijsslachtoffers. Morgen verwacht ik het nog erger. En als klap op de vuurpijl heeft mijn vader ook een schaatsongeluk gehad vanavond en ligt nu in het ziekenhuis.

Ik was vanavond nog bij de HAP. Zag al die mensen zitten en moest nog aan je denken en dan dat als je aan het werk was het wel heel druk moest zijn. Zat me vooral te verbazen over het aantal oudere mensen die er waren.:shock:

Beterschap voor je vader.

Ik werk op de HAP, en inderdaad het was ERG druk... Het leek ook wel alsof ik steeds het zelfde verhaal te horen kreeg.. "Wij zijn net gaan schaatsen..."
En kan me voorstellen dat Lady4 het nog drukker heeft, want wij sturen alles met een mogelijke breuk naar de SEH..Sad
Dus van mij mag het wat dat betreft ook wel snel gaan dooien Rolling Eyes

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  SnowWhite za 11 feb 2012 - 0:21

Mijn tanden doen een beetje pijn doordat ik vannacht mijn nachtbeugel weer in heb gehad. Te lang niet gedaan Embarassed
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Champagne za 11 feb 2012 - 4:33

Ibbeltje schreef:... mijn auto echt niet meer te redden is ;(
+1 Cry
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lotus za 11 feb 2012 - 5:10

ik ben weer zo aan het worstelen met het eten. Alleen maar door de spanning die ik weer voel mbt mijn appartementje. Ik moet de voorlopige koopakte doorspitten en ik ben weer zo bang dat ik een domme keuze heb gemaakt... En dan ben ik straks na het eten nog alleen thuis ook. Hoop dat ik het kan volhouden om voor mezelf te zorgen en niet weer toe te geven aan een enorme eetbui...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Atelier Madame za 11 feb 2012 - 5:10

Ik ben niet zo blij omdat ik heel erg inzit over mijn afstudeerscriptie. Ik ben op de week af al bijna een jaar bezig, en ik krijg het maar niet voor elkaar. Mislukte stage, half jaar met alleen maar werken en beetje ronddolen en nu sinds half januari weer heel hard aan de slag, maar ben zo bang dat ik voor september niet klaar ben Cry.. en dan nog de financiele situatie daarbij omdat ik alles maar met een bijbaantje moet proberen te behappen. En hoewel ik het daar heel erg naar mn zin heb en ook zeker niet slecht verdien, is het soms heel erg frustrerend om te zien dat mn vriend die zn complete studie en verzekeringen e.d. van zn ouders betaald krijgt, gewoon veel meer overhoudt in de maand. En ik weet ook wel dat hij gewoon geluk heeft met zn stagevergoeding en daarbij nog een bijbaantje heeft dus gewoon 50 uur in de week werkt. Maar ik werk ook heel erg veel en alles gaat dan bijna op aan de vaste lasten.. dus ja dat is balen..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  flower zo 12 feb 2012 - 0:45

Mijn vriend en ik allebei ziek zijn.

En mijn schoonmoeder net belt om te zeuren dat we opzoek zijn naar een schoonmaakster.. ze vind t maar onzin
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Beachgirl zo 12 feb 2012 - 0:54

Mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Het is net een maand uit en we waren 9 jaar samen.

Auw...Cry Sad
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:10

flower schreef:Mijn vriend en ik allebei ziek zijn.

En mijn schoonmoeder net belt om te zeuren dat we opzoek zijn naar een schoonmaakster.. ze vind t maar onzin

Daar heeft zij toch niks mee te maken?

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 12 feb 2012 - 1:18

Beachgirl_24 schreef:Mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Het is net een maand uit en we waren 9 jaar samen.

Auw...Cry Sad

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 3 699888

Ik ben niet blij omdat ik drie/vier dagen ziek ben geweest en ik dus nog zoveeeeeel werk in moet halen. Word al moe als ik er aan denk Sad
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:19

Wij hier alweer ruzie in de tent hebben. Ik heb wel wat beters aan mijn hoofd tussen de kotsbuien door!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:20

Eline schreef:
flower schreef:Mijn vriend en ik allebei ziek zijn.

Daar heeft zij toch niks mee te maken?

Nou ja, als ze het graag zelf wil komen doen Wink. Anders heeft ze er niets mee te maken inderdaad. Echt niet haar zaak!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:21

Charlie schreef:Wij hier alweer ruzie in de tent hebben. Ik heb wel wat beters aan mijn hoofd tussen de kotsbuien door!

Nog steeds geen interesse voor babysokjes van zijn kant?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:26

Bazinga schreef:
Charlie schreef:Wij hier alweer ruzie in de tent hebben. Ik heb wel wat beters aan mijn hoofd tussen de kotsbuien door!

Ging het maar over fuckin sokjes, het egoistische gedrag hangt me zwaar de keel uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:28

Charlie schreef:
Bazinga schreef:

Ging het maar over fuckin sokjes, het egoistische gedrag hangt me zwaar de keel uit.

Schop 'm naar de bank.

Nee, ik kan hier niks over zeggen, heb er geen ervaring mee, maar wel knuffel voor jou.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 1:28

Thanx!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: