Wat maakt jou blij vandaag?
+23
SuperGrover
Atelier Madame
Sterre
bolus26
MissD
Mida4you
Roodkapje
Burn
Rebecca
Mermaid
Sjaantje
Pompoen
Esperanza
mosio
Dennenappel
Lien
Tinus
Aziraphale
Ella
SoGood
Marin
Ibbeltje
mzcharlotte
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat maakt jou blij vandaag?
Omdat de vorige weer enorm is gezakt.
Ik ben heel erg blij dat mijn baas en het bedrijf zo veel vertrouwen in mij hebben, dat ze me na de sollicitatieprocedure de functie van Sales Manager hebben aangeboden. En nu moet ik even bedenken of ik het aan ga nemen.
Ik ben heel erg blij dat mijn baas en het bedrijf zo veel vertrouwen in mij hebben, dat ze me na de sollicitatieprocedure de functie van Sales Manager hebben aangeboden. En nu moet ik even bedenken of ik het aan ga nemen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat maakt jou blij vandaag?
Dat mijn vriend geholpen gaat worden eindelijk
Mzcharlotte> wat fijn zeg dat ze dat aan hebben geboden
Mzcharlotte> wat fijn zeg dat ze dat aan hebben geboden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oeh dat is lekker, MZC!
Ik ben vandaag blij omdat ik een leuke dag heb gehad met een vriendin, en ik ben ook nog blij van gisteren omdat ik toen een fiets (in bruikleen) heb gekregen van een moeder zodat ik 's ochtends niet meer om 7 uur met de bus naar m'n werk moet, en omdat ik gisteren een reep chocolade van een leerlingen kreeg als bedankje voor de goede cijfers in haar rapport , en omdat ik zomaar een blazer van m'n moeder heb gekregen
Ik ben vandaag blij omdat ik een leuke dag heb gehad met een vriendin, en ik ben ook nog blij van gisteren omdat ik toen een fiets (in bruikleen) heb gekregen van een moeder zodat ik 's ochtends niet meer om 7 uur met de bus naar m'n werk moet, en omdat ik gisteren een reep chocolade van een leerlingen kreeg als bedankje voor de goede cijfers in haar rapport , en omdat ik zomaar een blazer van m'n moeder heb gekregen
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik vandaag lekker een wandeling van drie kwartier heb gemaakt, en daarna lekker met m'n oma op stap ben geweest. Ik vind haar geweldig en het was heel gezellig. Ze zit altijd zo vol geweldige verhalen. Ze was laatst naar Engeland geweest naar een nichtje toe, in het eentje met het vliegtuig, en dan vertelt ze over al die dingen die ze daar beleefd heeft. En dat ze laatst nog in Brussel was bij m'n oom en dat ze vrienden heeft gemaakt met de ambassadrice van Nepal en dat die haar steeds uitnodigt om naar Kathmandu te komen. Gekke oma, ze is al 85..Dat gaat toch iets te ver.. Maar zo leuk, ik hoop dat ik ook zo ondernemend ben als ik zo oud ben als zij! Ze is echt m'n grote voorbeeld.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het deed mij goed dat iemand zei dat ik er zo goed uit zag op de foto van zaterdag, terwijl dat ik daar toch wel van het pad af was.
Gast- Gast
Dat mijn vriend een mannenavondje heeft, hoop dat hij helemaal kan ontstspannen en kan genieten van een avondje voetbal en een drankje in de stad. Heeft ie verdiend! Verder hebben we een weekend samen.
Vanavond heb ik mijn eigen feestje, er wordt zo curry met naanbrood bij mij bezorgd, helemaal voor mij alleen.
Vanavond heb ik mijn eigen feestje, er wordt zo curry met naanbrood bij mij bezorgd, helemaal voor mij alleen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat voor curry heb je uiteindelijk gekozen, Sogood? Geniet ervan! Ik ga ook lekker genieten van m'n avondje vrij op de bank in m'n uppie.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben vandaag blij, omdat iemand zei dat ik er leuk uit zag. Dat is altijd leuk om te horen.
Gast- Gast
Dat ik een week vakantie heb! gewoon even niets moeten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik word nog vrolijker van dit topic.
Jouw oma klinkt echt te cool Marin!
mzcharlotte- Ratel
Omdat ik sinds gisteren al weekend heb en mijn vriend de eerste versie van z'n scriptie de deur uit heeft. Nu heeft hij voor het eerst in 3,5 jaar studeren ook even écht weekend samen met mij (vakanties uitgezonderd)
Morgen gaan we lekker samen op pad, een borg bezoeken in Groningen, daarna de stad in in Groningen zelf en lekker tapas eten!
Oh en nu ga ik wat heerlijke, pittige, aioli olijven verorberen van de markt!
Morgen gaan we lekker samen op pad, een borg bezoeken in Groningen, daarna de stad in in Groningen zelf en lekker tapas eten!
Oh en nu ga ik wat heerlijke, pittige, aioli olijven verorberen van de markt!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Wat voor curry heb je uiteindelijk gekozen, Sogood? Geniet ervan! Ik ga ook lekker genieten van m'n avondje vrij op de bank in m'n uppie.
Thanx! Het is Balti ghost chicken geworden met naanbrood en mangochutney.
Fijne avond!
SoGood- Ratel
mzcharlotte schreef:
Jaaa is ze ook! ze kijkt ook Big Bang Theory en heeft een iMac. Alleen geen smartphone, maar - zoals ze zelf zegt - een seniorenmobieltje voor debielen.
Maar daarnaast is ze gewoon een lieve knuffel oma.
Marin- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Marin schreef:Wat voor curry heb je uiteindelijk gekozen, Sogood? Geniet ervan! Ik ga ook lekker genieten van m'n avondje vrij op de bank in m'n uppie.
Fijne avond!
Ghost chicken... klinkt interessant. Eet smakelijk!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben blij omdat ik vandaag een lekkere productieve dag op het werk heb gehad. Heb heel veel kunnen doen waar ik anders nooit aan toe kom, en dat is een lekker gevoel.
En nu ben ik ook blij dat het weer weekend is en ik o.a. weer verder kan lezen in de Hongerspelen trilogie!
En nu ben ik ook blij dat het weer weekend is en ik o.a. weer verder kan lezen in de Hongerspelen trilogie!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben blij omdat ik vandaag het voorlopig koopcontract van mijn huis eindelijk heb mogen tekenen! Daarnaast ga ik morgen lekker een heerlijk dagje shoppen met een vriendin, samen eten en dan lekker stappen! Gewoon heel veel zin in het weekend:D
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Marin schreef:Sogood schreef:Marin schreef:Wat voor curry heb je uiteindelijk gekozen, Sogood? Geniet ervan! Ik ga ook lekker genieten van m'n avondje vrij op de bank in m'n uppie.
Fijne avond!
Ghost chicken... klinkt interessant. Eet smakelijk!
Op het plaatje zag het er iig lekker uit. Je hoort het nog wel!
SoGood- Ratel
Wat een leuke dingen allemaal!
Ik ben blij, omdat ik zojuist las dat de eventuele huurverhoging van 5% gaat over het inkomen van twee jaar terug. Gezien wij dit jaar misschien en anders volgend jaar over de grens komen, is het wel fijn dat wij niet direct een fikse verhoging hebben.
Ik ben blij, omdat ik zojuist las dat de eventuele huurverhoging van 5% gaat over het inkomen van twee jaar terug. Gezien wij dit jaar misschien en anders volgend jaar over de grens komen, is het wel fijn dat wij niet direct een fikse verhoging hebben.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dat de werkdag heel soepel & vlekkeloos verliep! Ik had gigantische chaos verwacht door de enorme drukte, maar eigenlijk kwamen we erachter dat we ons team echt super voorbereid hebben En ik ben blij omdat ik morgen alleen nog maar de ochtend hoef, en daarna weekend heb! Ik heb bijna 20 uur meer gewerkt de afgelopen weken dan normaal, dus ik ga er heerlijk van genieten!
Gast- Gast
Ik ben onderwijsassistent op het speciaal onderwijs en we hebben een behoorlijk pittig klasje en vandaag kwam de fotograaf dus ze waren daar behoorlijk druk van. En vanmiddag stond ik alleen voor de groep en dat ging gewoon heel goed. Heb heel lekker gedraaid en zelfs de kinderen waren trots op zichzelf. "Ging goed he juf" haha.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben blij omdat ik vandaag ben ingewerkt op een nieuwe locatie en ik wist eerst niet zo goed wat ik van het bedrijf moest denken, maar er werken zulke lieve mensen!
Verder heb ik vanavond een lekker bankhang avondje, daar heb ik ook wel zin in.
Verder heb ik vanavond een lekker bankhang avondje, daar heb ik ook wel zin in.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik werd vrolijk vandaag van de lol die ik en mijn koor (nou ja, sommige koorleden en de dirigent) op facebook hebben, de grapjes en woordspelingen waren weer niet van lucht. 't ging onder andere weer over het optreden wat we maandag hadden in een dorpshuis bij een vereniging voor dames, dat was hilarisch en daar worden nu nog steeds grapjes over gemaakt. Ik moest zo hard lachen dat ik bijna in een hoestbui bleef, maar ja lachen is gezond he .
Ik geniet ook van het gevoel van saamhorigheid wat ontstaan na dit optreden en het grote optreden van de zaterdag ervoor, ik hoop dat dit ook op de repetitie-avonden zo zal blijven. 't was al heel gezellig hoor, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik geniet ook van het gevoel van saamhorigheid wat ontstaan na dit optreden en het grote optreden van de zaterdag ervoor, ik hoop dat dit ook op de repetitie-avonden zo zal blijven. 't was al heel gezellig hoor, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@mzcharlotte, waar wacht je nog op? Grijp die kans?! Ik weet dat je bang bent dat je niet aan de verwachtingen voldoet (je eigen verwachtingen ook misschien wel vooral) maar tenzij de baan zelf je afschuwelijk lijkt zou ik dat zeker niet de doorslag laten geven!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:@mzcharlotte, waar wacht je nog op? Grijp die kans?! Ik weet dat je bang bent dat je niet aan de verwachtingen voldoet (je eigen verwachtingen ook misschien wel vooral) maar tenzij de baan zelf je afschuwelijk lijkt zou ik dat zeker niet de doorslag laten geven!!
Lief! Ja ik zie eigenlijk alleen maar beren op de weg (en we wonen verdorie in Nederland!).
mzcharlotte- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Wat maakt jou blij deze week?
» Welk liedje maakt jou blij
» Wat maakt jou blij vandaag?