n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
+26
Lotus
Champagne
Red Velvet
frolic
Burn
Lady4
Ibbeltje
lyke
Dennenappel
Poisongirl
Mermaid
Marie
SnowWhite
Jeanette
Alex
Jordana
bolus26
Sorella
Esperanza
Oasis
SoGood
Minx
Middleme
Monte
Sarah1985
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
Ik ben ongesteld en emo
Morgen chocoladetaart maken, voel ik me vast beter door
Morgen chocoladetaart maken, voel ik me vast beter door
Gast- Gast
Ik heb van de week een hele domme fout op het werk gemaakt waar ik vandaag pas achterkwam Werkgever is niet boos maar voor mij (en de winkel) is het flink irritant!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
omdat ik nog een heeeele berg in het huishouden moet doen
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vandaag knallende ruzie met een vrachtwagenchauffeur heb gehad (een duitser) en ik me nog nooit zo geintimideerd voelde door hem en ik er voor gezorgd heb dat hij echt nooit meer komt bij ons.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Esperanza schreef:Oh wat eng! Is hij ondertussen al terecht?Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.
+1.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. Ik voel me ook beroerd, ik kan mijn hoofd amper draaien, zo'n pijn in mijn keel/oren/hoofd/nek heb ik. Bah. Ik heb net ibuprofen gehaald en neem er één voor ik naar bed ga.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ow das balen Alex, sterkte!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dat is flink klote Alex! Sterkte er mee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, niet om 20 uur iig. Daarna kon ik niet meer bellen. Hij is heel jong en zie niets in het nieuws. Hoop dat hij er morgen weer is, dan ga ik ze bellen.Alex schreef:Esperanza schreef:Oh wat eng! Is hij ondertussen al terecht?Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.
+1.
@lex: wat klote, neem je rust anders blijft het soms heel lang hangen.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Fairytale schreef:@ pompoen zou het niet juist ook door het aantippen kunnen komen dat je die spier overmatig aanspant om aan je stabiliteit te komen. Ik weet niet wanneer je een afspraak hebt staan maar anders gewoon bellen. Kun je niet naar de praktijk komen dan kun je altijd vragen of zij naar jou komt (al weet je dat wss wel )
Nou, ik loop met twee krukken met mag dus aantippen alsof ik een beschuitje heel moet houden. Ik vind mijn stabiliteit niet met dat been maar juist met die andere. Ik had ook best overbelastingsklachten aan het andere been verwacht want daar loop ik de hele dag op te hupsen, sta ik op als ik even stil sta.
En 't zijn precies dezelfde klachten als vorige keer...alleen is de situatie nu natuurlijk anders.
niet de grote maar de kleine stabiliteit. Ze zijn natuurlijk ongelofelijk lomp bezig geweest in dat gebied. En je hebt dan ook stabiliteit in het gewricht nodig om op een beschuitje te lopen. Dit is een spier die vrij snel de neiging heeft om van alles over te nemen. Zo bedoelde ik het meer. Misschien een beetje vaag opgeschreven.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dat mijn gezicht zo'n pijn doet van de droogte! En ik ben bang dat mijn Pfeiffer weer 'opspeelt', heel gedoe geweest toen ontdekt werd dat ik het had. Was net begonnen op mijn nieuwe werk (september vorig jaar) en ben bang dat het terug komt in mijn functioneringsgesprek in september. Ik ben na twee maanden weer begonnen en ik merk dat het veel te snel is geweest.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben niet blij omdat ik mijn herkansing weer niet gehaald heb. Dit was de zesde keer dat ik het tentamen deed en het lijkt er bijna op hoe meer ik leer, hoe minder goed het gaat!! Bah!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben niet blij omdat ik slecht geslapen heb en me ( mede door slaaptekort?) vandaag behoorlijk down voel.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Nee, niet om 20 uur iig. Daarna kon ik niet meer bellen. Hij is heel jong en zie niets in het nieuws. Hoop dat hij er morgen weer is, dan ga ik ze bellen.Alex schreef:Esperanza schreef:Oh wat eng! Is hij ondertussen al terecht?Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.
+1.
Heb je inmiddels al wat gehoord?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lizardje schreef:Lorna mercedez schreef:Nee, niet om 20 uur iig. Daarna kon ik niet meer bellen. Hij is heel jong en zie niets in het nieuws. Hoop dat hij er morgen weer is, dan ga ik ze bellen.Alex schreef:Esperanza schreef:Oh wat eng! Is hij ondertussen al terecht?Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.
+1.
Heb je inmiddels al wat gehoord?
+1
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Fairytale schreef:тыквашка schreef:Fairytale schreef:@ pompoen zou het niet juist ook door het aantippen kunnen komen dat je die spier overmatig aanspant om aan je stabiliteit te komen. Ik weet niet wanneer je een afspraak hebt staan maar anders gewoon bellen. Kun je niet naar de praktijk komen dan kun je altijd vragen of zij naar jou komt (al weet je dat wss wel )
Nou, ik loop met twee krukken met mag dus aantippen alsof ik een beschuitje heel moet houden. Ik vind mijn stabiliteit niet met dat been maar juist met die andere. Ik had ook best overbelastingsklachten aan het andere been verwacht want daar loop ik de hele dag op te hupsen, sta ik op als ik even stil sta.
En 't zijn precies dezelfde klachten als vorige keer...alleen is de situatie nu natuurlijk anders.
niet de grote maar de kleine stabiliteit. Ze zijn natuurlijk ongelofelijk lomp bezig geweest in dat gebied. En je hebt dan ook stabiliteit in het gewricht nodig om op een beschuitje te lopen. Dit is een spier die vrij snel de neiging heeft om van alles over te nemen. Zo bedoelde ik het meer. Misschien een beetje vaag opgeschreven.
Ohw zo, tja dat weet ik niet maar ik weet wel dat ik een vrij eigenwijze grote bilspier heb die zichzelf erg graag aanspant en niet meer ontspant. Hij blijkt ook mijn bloedvaten een beetje af te knellen want ik heb een ijskoude voet steeds. Maar goed, hij heeft mijn rug bewerkt en mijn bil zelfs met een tennisbal, was echt erg grappig...not. Maar ik weet van de vorige keer dat dat wel goed hielp!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Marie schreef:Ik ben niet blij omdat ik mijn herkansing weer niet gehaald heb. Dit was de zesde keer dat ik het tentamen deed en het lijkt er bijna op hoe meer ik leer, hoe minder goed het gaat!! Bah!
Dit heb ik ook een keer gehad, op de een of andere manier overleerde ik mezelf ik ging de tentamens ook steeds slechter maken. Wat er precies mis ging weet ik niet maar denk dat het toch een soort van spanning was. Dat tentamen heb ik namelijk pas gehaald toen het niet meer hoefde. Ik had besloten te stoppen met de opleiding en dat was het enige wat ik nog moest halen voor mijn propedeuse dus ik heb toen besloten om in de 0-week nog 1 poging te doen, gewoon omdat het kon en toen haalde ik 'm wel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik heb gewoon even de pest in alles! Moe, oorpijn, hoofdpijn, keelpijn & voelt alsof ik griep krijg
Gast- Gast
Wat vervelend allemaal!
@Marie; kan het inderdaad zijn dat je gespannen bent en er weinig vertrouwen in hebt, waardoor het mis gaat? Kan je vragen of je hem op een andere manier kan krijgen? Heeft dit ook gevolgen voor de rest van je opleiding?
@Pompoen; dit lijkt mij erg vervelend en lastig! Ik hoop dat je snel het effect zal merken van de tennisbal .
@Pippa; Kruip lekker in bed of eerst onder de douche. Warme thee met honing en een goed boek. Ik hoop dat het niet doorzet!
Zelf baal ik vandaag een beetje van mijn gezondheid. Ik ben moe, zweet continue, heb weinig energie, voel mij slap etc. Ik had juist gehoopt dat ik vandaag lekker veel kon schaatsen, van alles in huis kon doen e.d. Van het weekend moet ik werken en hoop ik dat het beter gaat.
@Marie; kan het inderdaad zijn dat je gespannen bent en er weinig vertrouwen in hebt, waardoor het mis gaat? Kan je vragen of je hem op een andere manier kan krijgen? Heeft dit ook gevolgen voor de rest van je opleiding?
@Pompoen; dit lijkt mij erg vervelend en lastig! Ik hoop dat je snel het effect zal merken van de tennisbal .
@Pippa; Kruip lekker in bed of eerst onder de douche. Warme thee met honing en een goed boek. Ik hoop dat het niet doorzet!
Zelf baal ik vandaag een beetje van mijn gezondheid. Ik ben moe, zweet continue, heb weinig energie, voel mij slap etc. Ik had juist gehoopt dat ik vandaag lekker veel kon schaatsen, van alles in huis kon doen e.d. Van het weekend moet ik werken en hoop ik dat het beter gaat.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben niet zo blij omdat mijn vriend morgen weer 3 weken weg moet voor zijn werk
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
... mijn auto echt niet meer te redden is ;(
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vandaag opnieuw een brief van de gerechtsdeurwaarders heb ontvangen van een zaak die inmiddels al 2,5 speelt, en niet eens mijn fout is! Ik weet zo langzamerhand niet meer hoe ik het recht moet gaan trekken.
Gast- Gast
lyke86 schreef:Ik ben niet zo blij omdat mijn vriend morgen weer 3 weken weg moet voor zijn werk
Stom is dat he? Mijn vriend is vorige week weg gegaan zie m over 3 weken gelukkig weer.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik ben niet zo blij omdat ik megahectische dienst achter de rug heb met veel ijsslachtoffers. Morgen verwacht ik het nog erger. En als klap op de vuurpijl heeft mijn vader ook een schaatsongeluk gehad vanavond en ligt nu in het ziekenhuis.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik ben niet zo blij omdat ik megahectische dienst achter de rug heb met veel ijsslachtoffers. Morgen verwacht ik het nog erger. En als klap op de vuurpijl heeft mijn vader ook een schaatsongeluk gehad vanavond en ligt nu in het ziekenhuis.
Ik was vanavond nog bij de HAP. Zag al die mensen zitten en moest nog aan je denken en dan dat als je aan het werk was het wel heel druk moest zijn. Zat me vooral te verbazen over het aantal oudere mensen die er waren.
Beterschap voor je vader.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag ben ik blij en jij?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Waarom ben jij blij vandaag?