Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

+26
Lotus
Champagne
Red Velvet
frolic
Burn
Lady4
Ibbeltje
lyke
Dennenappel
Poisongirl
Mermaid
Marie
SnowWhite
Jeanette
Alex
Jordana
bolus26
Sorella
Esperanza
Oasis
SoGood
Minx
Middleme
Monte
Sarah1985
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 9:20

Ik ben ongesteld en emo laughcry
Morgen chocoladetaart maken, voel ik me vast beter door :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Sorella do 9 feb 2012 - 9:28

Ik heb van de week een hele domme fout op het werk gemaakt waar ik vandaag pas achterkwam Embarassed Werkgever is niet boos maar voor mij (en de winkel) is het flink irritant!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  bolus26 do 9 feb 2012 - 9:34

omdat ik nog een heeeele berg in het huishouden moet doen Sad
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jordana do 9 feb 2012 - 9:37

Ik vandaag knallende ruzie met een vrachtwagenchauffeur heb gehad (een duitser) en ik me nog nooit zo geintimideerd voelde door hem en ik er voor gezorgd heb dat hij echt nooit meer komt bij ons.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alex do 9 feb 2012 - 9:42

Esperanza schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.
Oh wat eng! Is hij ondertussen al terecht?

+1.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Alex do 9 feb 2012 - 9:43

Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. Ik voel me ook beroerd, ik kan mijn hoofd amper draaien, zo'n pijn in mijn keel/oren/hoofd/nek heb ik. Bah. Ik heb net ibuprofen gehaald en neem er één voor ik naar bed ga.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  bolus26 do 9 feb 2012 - 9:50

ow das balen Alex, sterkte!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jeanette do 9 feb 2012 - 11:38

Dat is flink klote Alex! Sterkte er mee!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 11:54

Alex schreef:
Esperanza schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.

+1.
Nee, niet om 20 uur iig. Daarna kon ik niet meer bellen. Hij is heel jong en zie niets in het nieuws. Hoop dat hij er morgen weer is, dan ga ik ze bellen.

@lex: wat klote, neem je rust anders blijft het soms heel lang hangen.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 9 feb 2012 - 12:00

тыквашка schreef:
Fairytale schreef:@ pompoen zou het niet juist ook door het aantippen kunnen komen dat je die spier overmatig aanspant om aan je stabiliteit te komen. Ik weet niet wanneer je een afspraak hebt staan maar anders gewoon bellen. Kun je niet naar de praktijk komen dan kun je altijd vragen of zij naar jou komt (al weet je dat wss wel Wink)

Nou, ik loop met twee krukken met mag dus aantippen alsof ik een beschuitje heel moet houden. Ik vind mijn stabiliteit niet met dat been maar juist met die andere. Ik had ook best overbelastingsklachten aan het andere been verwacht want daar loop ik de hele dag op te hupsen, sta ik op als ik even stil sta.
En 't zijn precies dezelfde klachten als vorige keer...alleen is de situatie nu natuurlijk anders.

niet de grote maar de kleine stabiliteit. Ze zijn natuurlijk ongelofelijk lomp bezig geweest in dat gebied. En je hebt dan ook stabiliteit in het gewricht nodig om op een beschuitje te lopen. Dit is een spier die vrij snel de neiging heeft om van alles over te nemen. Zo bedoelde ik het meer. Misschien een beetje vaag opgeschreven.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  SnowWhite vr 10 feb 2012 - 1:24

Dat mijn gezicht zo'n pijn doet van de droogte! En ik ben bang dat mijn Pfeiffer weer 'opspeelt', heel gedoe geweest toen ontdekt werd dat ik het had. Was net begonnen op mijn nieuwe werk (september vorig jaar) en ben bang dat het terug komt in mijn functioneringsgesprek in september. Ik ben na twee maanden weer begonnen en ik merk dat het veel te snel is geweest.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Marie vr 10 feb 2012 - 1:27

Ik ben niet blij omdat ik mijn herkansing weer niet gehaald heb. Dit was de zesde keer dat ik het tentamen deed en het lijkt er bijna op hoe meer ik leer, hoe minder goed het gaat!! Bah!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 2:12

Ik ben niet blij omdat ik slecht geslapen heb en me ( mede door slaaptekort?) vandaag behoorlijk down voel.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 10 feb 2012 - 2:17

Lorna mercedez schreef:
Alex schreef:
Esperanza schreef:

+1.
Nee, niet om 20 uur iig. Daarna kon ik niet meer bellen. Hij is heel jong en zie niets in het nieuws. Hoop dat hij er morgen weer is, dan ga ik ze bellen.

Heb je inmiddels al wat gehoord?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Poisongirl vr 10 feb 2012 - 4:24

Lizardje schreef:
Lorna mercedez schreef:
Alex schreef:
Esperanza schreef:

+1.

Heb je inmiddels al wat gehoord?

+1
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Pompoen vr 10 feb 2012 - 4:58

Fairytale schreef:
тыквашка schreef:
Fairytale schreef:@ pompoen zou het niet juist ook door het aantippen kunnen komen dat je die spier overmatig aanspant om aan je stabiliteit te komen. Ik weet niet wanneer je een afspraak hebt staan maar anders gewoon bellen. Kun je niet naar de praktijk komen dan kun je altijd vragen of zij naar jou komt (al weet je dat wss wel Wink)

Nou, ik loop met twee krukken met mag dus aantippen alsof ik een beschuitje heel moet houden. Ik vind mijn stabiliteit niet met dat been maar juist met die andere. Ik had ook best overbelastingsklachten aan het andere been verwacht want daar loop ik de hele dag op te hupsen, sta ik op als ik even stil sta.
En 't zijn precies dezelfde klachten als vorige keer...alleen is de situatie nu natuurlijk anders.

niet de grote maar de kleine stabiliteit. Ze zijn natuurlijk ongelofelijk lomp bezig geweest in dat gebied. En je hebt dan ook stabiliteit in het gewricht nodig om op een beschuitje te lopen. Dit is een spier die vrij snel de neiging heeft om van alles over te nemen. Zo bedoelde ik het meer. Misschien een beetje vaag opgeschreven.

Ohw zo, tja dat weet ik niet maar ik weet wel dat ik een vrij eigenwijze grote bilspier heb die zichzelf erg graag aanspant en niet meer ontspant. Hij blijkt ook mijn bloedvaten een beetje af te knellen want ik heb een ijskoude voet steeds. Maar goed, hij heeft mijn rug bewerkt en mijn bil zelfs met een tennisbal, was echt erg grappig...not. Maar ik weet van de vorige keer dat dat wel goed hielp!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen vr 10 feb 2012 - 5:00

Marie schreef:Ik ben niet blij omdat ik mijn herkansing weer niet gehaald heb. Dit was de zesde keer dat ik het tentamen deed en het lijkt er bijna op hoe meer ik leer, hoe minder goed het gaat!! Bah!

Dit heb ik ook een keer gehad, op de een of andere manier overleerde ik mezelf ik ging de tentamens ook steeds slechter maken. Wat er precies mis ging weet ik niet maar denk dat het toch een soort van spanning was. Dat tentamen heb ik namelijk pas gehaald toen het niet meer hoefde. Ik had besloten te stoppen met de opleiding en dat was het enige wat ik nog moest halen voor mijn propedeuse dus ik heb toen besloten om in de 0-week nog 1 poging te doen, gewoon omdat het kon en toen haalde ik 'm wel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 5:27

Ik heb gewoon even de pest in alles! Moe, oorpijn, hoofdpijn, keelpijn & voelt alsof ik griep krijg Sad

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel vr 10 feb 2012 - 5:35

Wat vervelend allemaal!

@Marie; kan het inderdaad zijn dat je gespannen bent en er weinig vertrouwen in hebt, waardoor het mis gaat? Kan je vragen of je hem op een andere manier kan krijgen? Heeft dit ook gevolgen voor de rest van je opleiding?

@Pompoen; dit lijkt mij erg vervelend en lastig! Ik hoop dat je snel het effect zal merken van de tennisbal smile.

@Pippa; hug Kruip lekker in bed of eerst onder de douche. Warme thee met honing en een goed boek. Ik hoop dat het niet doorzet!

Zelf baal ik vandaag een beetje van mijn gezondheid. Ik ben moe, zweet continue, heb weinig energie, voel mij slap etc. Ik had juist gehoopt dat ik vandaag lekker veel kon schaatsen, van alles in huis kon doen e.d. Van het weekend moet ik werken en hoop ik dat het beter gaat.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  lyke vr 10 feb 2012 - 6:57

Ik ben niet zo blij omdat mijn vriend morgen weer 3 weken weg moet voor zijn werk Sad
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Ibbeltje vr 10 feb 2012 - 7:02

... mijn auto echt niet meer te redden is ;(
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 7:17

Ik vandaag opnieuw een brief van de gerechtsdeurwaarders heb ontvangen van een zaak die inmiddels al 2,5 speelt, en niet eens mijn fout is! Ik weet zo langzamerhand niet meer hoe ik het recht moet gaan trekken.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 10 feb 2012 - 9:19

lyke86 schreef:Ik ben niet zo blij omdat mijn vriend morgen weer 3 weken weg moet voor zijn werk Sad

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  - Pagina 2 699888 Stom is dat he? Mijn vriend is vorige week weg gegaan zie m over 3 weken gelukkig weer.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Lady4 vr 10 feb 2012 - 10:22

Ik ben niet zo blij omdat ik megahectische dienst achter de rug heb met veel ijsslachtoffers. Morgen verwacht ik het nog erger. En als klap op de vuurpijl heeft mijn vader ook een schaatsongeluk gehad vanavond en ligt nu in het ziekenhuis.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 10:24

Lady4 schreef:Ik ben niet zo blij omdat ik megahectische dienst achter de rug heb met veel ijsslachtoffers. Morgen verwacht ik het nog erger. En als klap op de vuurpijl heeft mijn vader ook een schaatsongeluk gehad vanavond en ligt nu in het ziekenhuis.

Ik was vanavond nog bij de HAP. Zag al die mensen zitten en moest nog aan je denken en dan dat als je aan het werk was het wel heel druk moest zijn. Zat me vooral te verbazen over het aantal oudere mensen die er waren.:shock:

Beterschap voor je vader.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: