Waarom ben jij vandaag blij?
+31
Lotus
Lynn_
Oasis
Ellusss
Roze Roos
Wennebellah
TNMN
Ilargi
Sjaantje
Sterre
smooch
Kabouter
TGR
Merai
Lady4
Cow
Snoes
nijntje4
patjuhhh
Ella
Heavenly
Arwyn
Silver
LoveMusic
_*Blondgirl*_
Suus
Xanna
aniet
Toet
Mystic
Tania
35 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Waarom ben jij vandaag blij?
Ik heb even zin om positieve verhalen te lezen! Dus vertel, waarom ben jij vandaag blij?
Gast- Gast
Re: Waarom ben jij vandaag blij?
Omdat ik een berg was heb weggewassen, gestreken en in de kast heb liggen.
En jij?
En jij?
Gast- Gast
Omdat mijn moeder speciaal hiernaartoe kwam (een uur heen en een uur terug rijden) zodat ik even kon slapen 2 uurtjes. Ik voel me helemaal niet lekker en had vannacht bijna niet geslapen omdat m'n zoontje ook niet helemaal fit is. Mijn moeder heeft hem bezig gehouden en is met hem gaan wandelen zodat ik even bij kon slapen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben blij omdat ik net naar de kapper ben geweest. Mijn vrije dagen van mijn vorige werkgever ein-de-lijk zijn uitbetaald en ik ben blij omdat het zonnetje schijnt!
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb sinds twee weken voor het eerst weer een nacht geslapen. Ik heb van de huisarts slaappillen gekregen. Nu moet ik zeggen dat ik nog steeds om de twee uur wakker was, maar andere nachten heb ik wakker geleden tot de ochtend. Ik ga het vanavond nog eens proberen.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik dit weekend, bij Zvb, ook een halve nacht heb geslapen.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik dit weekend, bij Zvb, ook een halve nacht heb geslapen.
Laatst aangepast door Smikkell op di 25 jan 2011 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mystic schreef:Ik ben blij omdat ik net naar de kapper ben geweest. Mijn vrije dagen van mijn vorige werkgever ein-de-lijk zijn uitbetaald en ik ben blij omdat het zonnetje schijnt!
Ik ben ook naar de kapper geweest. Heb je je kapsel gehouden of heb je het anders?
Gast- Gast
Omdat ik zo naar het mooie huis bij de TBS kliniek ga kijken,wha!
Gast- Gast
Spannend CKC.. we horen vast hoe het was!CKC schreef:Omdat ik zo naar het mooie huis bij de TBS kliniek ga kijken,wha!
Gast- Gast
Snoozy, dat is altijd een fijn gevoel he?
Tania, wat lief van jouw moeder!
Mystic, wat heb je gedaan met je haar?
Smikkell, goed nieuws!
CKC, ow, spannend!
Ik heb net heerlijk in de zon gewandeld, dingen voor in huis gekocht & heb positieve reacties op mijn sollicitaties gehad.
Tania, wat lief van jouw moeder!
Mystic, wat heb je gedaan met je haar?
Smikkell, goed nieuws!
CKC, ow, spannend!
Ik heb net heerlijk in de zon gewandeld, dingen voor in huis gekocht & heb positieve reacties op mijn sollicitaties gehad.
Gast- Gast
Ja, heerlijk! Ik kan er altijd als een berg tegenop zien op de één of andere manier.
Ik wist niet dat jij een nieuwe baan aan het zoeken was. Bevalt het oude niet meer?
Ik wist niet dat jij een nieuwe baan aan het zoeken was. Bevalt het oude niet meer?
Gast- Gast
Snoozy / Ik heb ook was gedraaid en moet alleen nog opvouwen, elke week weer fijn als het gebeurd is! Ik ben ontslagen, dus moet wel nieuw werken zoeken, helaas.
Gast- Gast
Eigenlijk alleen maar omdat mijn H&M pakketje binnen is gekomen vandaag. Heb eindelijk mijn sjaal binnen, had die in november al besteld, en een super leuk jurkje!
Tania, wat lief van je moeder om dat eind te reizen zodat je lekker nog even kon slapen
Tania, wat lief van je moeder om dat eind te reizen zodat je lekker nog even kon slapen
Laatst aangepast door Auxo op di 25 jan 2011 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben heel benieuwd of het net zo mooi is als op de foto's CKC.
Zelf ben ik blij omdat ik ben aangenomen en maandag al mag beginnen met werken!
Zelf ben ik blij omdat ik ben aangenomen en maandag al mag beginnen met werken!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ik had gister een nieuwe telefoon besteld en had em vandaag al binnen!!
nu nog even zoeken naar een leuke ringtone
nu nog even zoeken naar een leuke ringtone
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Auxo / Welk jurkje heb je binnen gekregen?
Toetje / Erg spannend, veel succes en plezier alvast!
Aniet / welke telefoon?
Toetje / Erg spannend, veel succes en plezier alvast!
Aniet / welke telefoon?
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik donderdag en vrijdag gesprekken heb waarin ik kan kijken of ik als freelancer aan de slag kan Verder ben ik eigenlijk helemaal niet blij, ik heb hoofdpijn en ben emotioneel. Maar goed, vanavond lekker in bad
Gast- Gast
een simpele nokia 2690,ik kan daar nou eenmaal t beste mee overweg
heb je weer gesolliciteerd isabella?!omdat je zei dat je positieve reacties had gehad
heb je weer gesolliciteerd isabella?!omdat je zei dat je positieve reacties had gehad
aniet- Kletskop
Over het algemeen ben ik niet zo blij vandaag (heb deze week nog 3 tentamens), maar wat mij vanmorgen wel blij maakte (en om positief te blijven in dit topic ), waar ik eigenlijk hard om moest lachen was een smsje van mijn vriend.
We hadden het er gisteravond over dat hij eigenlijk iedere ochtend 't zelfde soort smsje stuurt als hij net op zijn werk is aangekomen (het blijven lieve berichtjes, maar zonder hem te openen kan ik 9 van de 10 keer wel vertellen wat er in staat ). Nu kreeg ik vanmorgen een heel aangedikt bladiebla verhaal per sms over het uitzicht vanaf zijn werkplek etc. Met een dikke vette knipoog naar ons gesprekje van gisteravond...Dus dat maakte mij aan het lachen vanmorgen!
We hadden het er gisteravond over dat hij eigenlijk iedere ochtend 't zelfde soort smsje stuurt als hij net op zijn werk is aangekomen (het blijven lieve berichtjes, maar zonder hem te openen kan ik 9 van de 10 keer wel vertellen wat er in staat ). Nu kreeg ik vanmorgen een heel aangedikt bladiebla verhaal per sms over het uitzicht vanaf zijn werkplek etc. Met een dikke vette knipoog naar ons gesprekje van gisteravond...Dus dat maakte mij aan het lachen vanmorgen!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Tja, en weet je wat het ergste is van die was? Je hebt het altijd.
Oh, balen dat je bent ontslagen! Wat zoek je voor werk?
Oh, balen dat je bent ontslagen! Wat zoek je voor werk?
Gast- Gast
wat heb jij een lieve moeder!Tania schreef:Omdat mijn moeder speciaal hiernaartoe kwam (een uur heen en een uur terug rijden) zodat ik even kon slapen 2 uurtjes. Ik voel me helemaal niet lekker en had vannacht bijna niet geslapen omdat m'n zoontje ook niet helemaal fit is. Mijn moeder heeft hem bezig gehouden en is met hem gaan wandelen zodat ik even bij kon slapen.
aniet- Kletskop
Isabella, dat is ook om blij van te worden. Ik duim voor je.. (ow, en ik zou je nog wat opsturen. Ik ben niet zo snel de laatste tijd)
Ik ben ook blij omdat Toetje de stage heeft..
Ik ben ook blij omdat Toetje de stage heeft..
Gast- Gast
Hahah Xanna dat is lief! Mijn vriend stuurt ook meestal precies hetzelfde smsje, maar dan in iets andere vorm ofzo. Eerst hey (koosnaampje), ik ben op werk hoor! Doe je rustig aan vandaag? kusje. Maar ik vind het toch fijn als hij even laat weten dat hij goed aangekomen is.
Gast- Gast
Isabella,
Ik vind 'm erg leuk en hij zit ook erg mooi. Ben er blij mee!
Ik vind 'm erg leuk en hij zit ook erg mooi. Ben er blij mee!
Gast- Gast
Ik zie dat jij positieve reacties hebt gehad isabella, mag je op gesprek komen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Darcy / Klinkt wel goed, die gesprekken! In bad * jaloers *
Aniet / Er liepen 6 sollicitaties, en daar heb ik reacties op gekregen.
Xanna / haha, leuk dat hij er aan moest denken en iets heel anders smste!
Snoozy / vrij veelzijdig - receptie / telefoniste / planner / dat soort banen.
Aniet / Er liepen 6 sollicitaties, en daar heb ik reacties op gekregen.
Xanna / haha, leuk dat hij er aan moest denken en iets heel anders smste!
Snoozy / vrij veelzijdig - receptie / telefoniste / planner / dat soort banen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Vandaag ben ik blij en jij?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Vandaag ben ik blij en jij?
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?