Vandaag ben ik blij en jij?
+7
redd
Sweety
Caroow
loura
kajaka88
Rush
Shisha
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vandaag ben ik blij en jij?
Misschien is het wel erg dom om er blij mee te zijn, maar toch ben ik het. Want vandaag stond ik vierde in de rij bij de Jumbo en kreeg ik mijn weekboodschappen á 50 euro gratis en daarnaast nog een bosje bloemen.
Jullie nog iets om blij mee te zijn vandaag?
Jullie nog iets om blij mee te zijn vandaag?
Gast- Gast
Re: Vandaag ben ik blij en jij?
Daar zou ik anders ook wel erg blij mee zijn!
Ik ben vandaag blij met mijzelf omdat ik ondanks dat ik buikpijn had en moe was toch ben gaan sporten.
Ik ben vandaag blij met mijzelf omdat ik ondanks dat ik buikpijn had en moe was toch ben gaan sporten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Daar zou ik ook blij mee zijn! Nice!
Laatst aangepast door Jolee op vr 16 maa 2012 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daar zou ik ook erg blij mee zijn!
Ik heb de hele dag wassen gedraaid en het huis ruikt nu heerlijk naar Robijn wasverzachter, zonder dat ik gepoetst heb. Daar word ik blij van!
Ik heb de hele dag wassen gedraaid en het huis ruikt nu heerlijk naar Robijn wasverzachter, zonder dat ik gepoetst heb. Daar word ik blij van!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat leuk Maura! Fijne meevaller.
Ik ben vandaag blij, omdat het best mooi weer was en ik lang heb paardgereden en daarna weer wat leuke bloemetjes voor in de tuin heb gekocht en geplant.
Ik ben vandaag blij, omdat het best mooi weer was en ik lang heb paardgereden en daarna weer wat leuke bloemetjes voor in de tuin heb gekocht en geplant.
Gast- Gast
Daar is toch weinig doms aan? Lijkt me wel relaxed .
Ik ben blij omdat ik weer iets heb gehaald voor mijn werk (iets voor werken in nabijheid van elektriciteit). Volgende week de laatste, dik duimen dat ik dat ook haal en dan ben ikeven voorlopig klaar
Ik ben blij omdat ik weer iets heb gehaald voor mijn werk (iets voor werken in nabijheid van elektriciteit). Volgende week de laatste, dik duimen dat ik dat ook haal en dan ben ik
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik eindelijk na 11 jaar de boeg ga omgooien en in September ga beginnen met mijn nieuwe baan/studie
Gast- Gast
Aaah wat lekker zeg! Ik had het laatst ook, had alleen maar voor 12 euro boodschappen, dat was een beetje jammer..
Heb zelf niet iets om echt blij om te zijn vandaag. Ben moe van het klussen in onze woning...
Heb zelf niet iets om echt blij om te zijn vandaag. Ben moe van het klussen in onze woning...
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik ben niet blij.
Hoofdpijn en ontieglijk chagrijnig op mn vriend
Hoofdpijn en ontieglijk chagrijnig op mn vriend
Gast- Gast
Nouja, het is niet zo dat ze mij uit de rij hebben geplukt om mij gratis boodschappen te doen. Ik heb zelf het balletje opgegooid en dat voelt wat knieperig.
Jolee, wat is er met jouw moeder aan de hand? Ik heb het niet meegekregen, denk ik?
Kajaka88, van klussen wordt het mooier. Dus met de beentjes op de bank en neem een lekker drankje.
PrinsesBo, Beterschap met de hoofdpijn. En waarom ben je zo chagrijnig op jouw vriend?
En iedereen die blij is; Goed bezig!
Jolee, wat is er met jouw moeder aan de hand? Ik heb het niet meegekregen, denk ik?
Kajaka88, van klussen wordt het mooier. Dus met de beentjes op de bank en neem een lekker drankje.
PrinsesBo, Beterschap met de hoofdpijn. En waarom ben je zo chagrijnig op jouw vriend?
En iedereen die blij is; Goed bezig!
Gast- Gast
Thnx Maura! Jij smakelijk van je boodschappen.
Ik ben chagrijnig omdat ik iets super graag wil, al 2 jaar, maar dat van hem niet mag.
Ik ben chagrijnig omdat ik iets super graag wil, al 2 jaar, maar dat van hem niet mag.
Gast- Gast
Leuk zeg! Hoe werkt dat dan? Moet je zelf zeggen heej ik ben vierde? Of let de kassiere daar op? Want als er een andere lijn is waar er maar 2 wachten dan ga je toch juist naar die lijn waar er 3 staan zodat je die gratis boodschappen krijgt?
Ik ben nog nooit in een Jumbo geweest
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
PrinsesBo schreef:Thnx Maura! Jij smakelijk van je boodschappen.
Ik kan een hele week eten en drinken van mijn gratis boodschappen. Dat ik dan continu aan de Jumbo moet denken, en ze ook voor elke maaltijd, van mezelf, bedanken, vind ik toch iets minder. Ik ken mezelf iets te goed.
Ik weet natuurlijk niet waarover het gaat. Maar zijn er geen dingen, buiten datgene wat je niet mag, wat erger is dan wat niet mag? (Ik kijk echt teveel comedy's op een dag en toevallig kwam het 'niet mogen' vandaag ter sprake tijdens één van de series.... )
Gast- Gast
loura schreef:Leuk zeg! Hoe werkt dat dan? Moet je zelf zeggen heej ik ben vierde? Of let de kassiere daar op? Want als er een andere lijn is waar er maar 2 wachten dan ga je toch juist naar die lijn waar er 3 staan zodat je die gratis boodschappen krijgt?
De winkel heeft bij ons zeven kassa's. Kassa 1, 6, 7 waren dicht en het was druk in de winkel. Voor kassa, 2, 3, 4, 5 stonden mensen te wachten en bij alle kassa's meer dan toegestaan volgens één van de zeven zekerheden van Jumbo (http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Jumbos-7-zekerheden/, kassa 6 ging pas na vijf minuten open en toen heb ik een balletje opgegooid dat ik toch echt nummer vier in de rij was. Ze hebben camera's bij de kassa hangen en aan de hand daarvan hebben ze gekeken of ik ook echt nummer vier was in die rij en of ik niet had kunnen aansluiten bij een andere kassa waar ik geen nummer vier zou zijn. Conclusie was dat ze te laat waren met het openen van een extra kassa, kassa nummer 6 in dit geval. Nummer 7 ging dertig seconden na mijn opmerking of ik niet nummer 4 was open. Ze hebben gewoon even neit opgelet en daarnaast mogen ze blij zijn dat ik de enige ben die er een opmerking over maakte, wat er waren nog vijf mensen met mij, minstens.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Hahaha Maura, ik snap niks van je vraag
Ik zie toch dat ik teveel comedy's kijk.
Gast- Gast
Haha, Maura, ik moest even 2 keer lezen, maar nu is 'ie helder
Gast- Gast
Youandi schreef:Haha, Maura, ik moest even 2 keer lezen, maar nu is 'ie helder
Welke van de twee, haha!?
Ik moet nodig eens mijn laptop naar mijn eettafel verplaatsen. Want ik ben de televisie aan het volgen en probeer hier iets te tikken en dat gaat gewoon niet goed samen. Als ik wat tik, moet ik wel bij de leest blijven en dat lukt me gewoon niet.
Gast- Gast
Maura schreef:PrinsesBo schreef:Thnx Maura! Jij smakelijk van je boodschappen.
Ik kan een hele week eten en drinken van mijn gratis boodschappen. Dat ik dan continu aan de Jumbo moet denken, en ze ook voor elke maaltijd, van mezelf, bedanken, vind ik toch iets minder. Ik ken mezelf iets te goed.
Ik weet natuurlijk niet waarover het gaat. Maar zijn er geen dingen, buiten datgene wat je niet mag, wat erger is dan wat niet mag? (Ik kijk echt teveel comedy's op een dag en toevallig kwam het 'niet mogen' vandaag ter sprake tijdens één van de series.... )
Dat stukje
Gast- Gast
Ik ben blij omdat we over twee weken een weekendje weg gaan, een cadeautje van mij aan mijn schoonouders
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Youandi schreef: Maar zijn er geen dingen, buiten datgene wat je niet mag, wat erger is dan wat niet mag? quote]
Dat stukje
Gast- Gast
Meisje toch, waarom haal je jezelf altijd zo omlaag? Natuurlijk ben je blij met gratis boodschappen, zou ik ook zijn!
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Jolee op vr 16 maa 2012 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jolee, dat lijkt me ontzettend moeilijk. Ik hoop dat er een weg is om haar te kunnen helpen, d.m.v. opname of anderzijds. Sterkte ermee! Ik weet hoe moeilijk het is/kan zijn.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Waarom ben jij vandaag blij?
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Waarom ben jij vandaag blij?