Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

+19
Liz
Blond
Siem
Jordana
Pompoen
Lady4
mzcharlotte
Sweety
VeryCherry
Minx
Chocolate Cookie
Snoes
Ibbeltje
Oasis
Atelier Madame
Muurvlindertje
Jezzie
Evalynn
Stuiterbal
23 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 4 Empty Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

Bericht  Atelier Madame di 13 maa 2012 - 23:43

Ik heb aankomende dinsdag mijn arbeidsvoorwaardengesprek al! Ben nog steeds heel erg blij dat alles zo snel geregeld is Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 4 Empty Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 23:59

Stella_ schreef:Nog updates hier ?????

Hier in afwachting nog steeds ! Morgen is de sluitingsdatum van mijn voorkeurs ziekenhuis. Dus zal ik daarna horen of ik op gesprek mag komen !

Ja hier iemand met lichte zenuwen. Ik heb om 1500u mijn gesprek bij O.rbis. (niet quoten graag)

Spannend Stella, gaat het om S.ittard?

AM, wauw dat gaat zeker snel! Wanneer start de opleiding en waar ga je de opleiding doen? smile

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 14 maa 2012 - 0:07

ja idd Orbis !!!! Spannend cimic succes ! Gaat het om de verzorgende ig ???
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Atelier Madame wo 14 maa 2012 - 0:13

Cimic schreef:
Stella_ schreef:Nog updates hier ?????

Hier in afwachting nog steeds ! Morgen is de sluitingsdatum van mijn voorkeurs ziekenhuis. Dus zal ik daarna horen of ik op gesprek mag komen !

AM, wauw dat gaat zeker snel! Wanneer start de opleiding en waar ga je de opleiding doen? YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 4 561177

Staat volgens mij al op de vorige pagina :p

Maar aankomende collegejaar ga ik beginnen, 2 september
In onze hoofdstad Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal wo 14 maa 2012 - 0:25

Het is echt snel gegaan bij jou AM !!!!
Als ik word aangenomen start ik ook komen schooljaar !
Pffff ben echt benieuwd ik hoop dat ik op gesprek mag komen !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes wo 14 maa 2012 - 18:46

Stella, ik blijf voor je duimen meis!

Cimic, hoe is je gesprek gegaan?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 20:47

Ja het gesprek ging goed. Wilde voornamelijk mijn motivatie weten maar ook waarom ik wilde stoppen met Defensie, ook vroegen ze naar mijn uitzendingen en hoe ik daar mee om was gegaan. Heb 2 gesprekken gehad van een half uur en ze zeiden al dat ik geen vig zou blijven doen omdat ik mij graag wil verbreden. Ook vroegen ze waarom ik niet gelijk solliciteerde voor verpleegkundige maar heb aangegeven dat ik eerst ervaring op wilde doen omdat ik uit een heel andere branche kom met andere geneeskundige ervaring. Nu twijfel ik wel omdat ik niet weet of ik dat goed heb gezegt. Het was fijn, maar was ook erg zenuwachtig. Eind deze week/beging volgende week de uitslag via mail.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 14 maa 2012 - 20:49

Spannend Cimic dan ben ik eens benieuwd. Ik duim voor je !!!!!!

Solliciteren op verpleegkundige gaat ook niet meer toch ? Vandaag sluiten de vacatures !
Wel jammer want als we beide aangenomen zouden worden, zaten we gezellig bij elkaar in de klas hahaha
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 20:56

Stella_ schreef:Spannend Cimic dan ben ik eens benieuwd. Ik duim voor je !!!!!!

Solliciteren op verpleegkundige gaat ook niet meer toch ? Vandaag sluiten de vacatures !
Wel jammer want als we beide aangenomen zouden worden, zaten we gezellig bij elkaar in de klas hahaha
Dat zou leuk zijn! smile maar als we beide bij O.rbis worden aangenomen zullen we elkaar vast wel op school zien? En anders een meeting erin gooien Wink

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 14 maa 2012 - 22:11

Duimen Cimic!! Als ik het goed begrijp dat jij dan de opleiding op niveau 3 doen?

En Stella, ja het is inderdaad echt zo snel gegaan ja.. echt ongelovelijk.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 22:36

Ja klopt, ik kan niveau 4 doen maar bewust een stapje lager gekozen ivm met ervaring en ook omdat sinds 11 jaar weer naar de schoolbanken ga. Pfff zit nu de hele tijd mijn mail te bekijken. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 14 maa 2012 - 22:47

Cimic schreef:Ja klopt, ik kan niveau 4 doen maar bewust een stapje lager gekozen ivm met ervaring en ook omdat sinds 11 jaar weer naar de schoolbanken ga. Pfff zit nu de hele tijd mijn mail te bekijken. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 4 394967

Wordt dit dan niet te makkelijk voor je? Kan me voorstellen dat je even wil wennen maar uitdaging is ook wel belangrijk king

Moet ik nodig zeggen aangezien ik de stap van uni terugmaak naar hbo Rolling Eyes
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal wo 14 maa 2012 - 22:55

Cimic schreef:

Dat zou leuk zijn! smile maar als we beide bij O.rbis worden aangenomen zullen we elkaar vast wel op school zien? En anders een meeting erin gooien Wink

Ja dat ook idd !!!! Ik hoop voor ons beide dat we worden aangenomen !

En meeting ??? I am in !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 0:12

Atelier Madame schreef:
Cimic schreef:Ja klopt, ik kan niveau 4 doen maar bewust een stapje lager gekozen ivm met ervaring en ook omdat sinds 11 jaar weer naar de schoolbanken ga. Pfff zit nu de hele tijd mijn mail te bekijken. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 4 394967

Wordt dit dan niet te makkelijk voor je? Kan me voorstellen dat je even wil wennen maar uitdaging is ook wel belangrijk king

Moet ik nodig zeggen aangezien ik de stap van uni terugmaak naar hbo Rolling Eyes
Waarschijnlijk wel. Voordeel wel is dat ik altijd kan verbreden. Of ik het nu doe of over 3 jaar. Als ik maar graag kan doen wat ik wil. Bovendien heb ik altijd binnen Def gezeten, de stap van werken naar leren zal wel ff wennen worden. haha.

Laatst aangepast door Cimic op do 15 maa 2012 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 0:13

Stella_ schreef:
Cimic schreef:

Ja dat ook idd !!!! Ik hoop voor ons beide dat we worden aangenomen !

En meeting ??? I am in !!!
ik duim zeker voor je!!!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 0:51

Jaaaaaaa heb de baan/studie!!! Wauw mijn dag kan niet meer stuk! Very Happy Wel raar dat ik uiteindelijk Defensie ga verlaten, hoe blij is ook ben! @ stella al wat meer gehoord?

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 16 maa 2012 - 0:54

jaaaaaaaaa wat goed !!!!!! gefeliciteerd meid !!!!

Nee nog niks gehoord ik ga zo even zelf bellen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame vr 16 maa 2012 - 4:20

Cimic schreef:Jaaaaaaa heb de baan/studie!!! Wauw mijn dag kan niet meer stuk! Very Happy Wel raar dat ik uiteindelijk Defensie ga verlaten, hoe blij is ook ben! @ stella al wat meer gehoord?

Yes gefeliciteeerd! toevallig is een vriend van mijn vriend pasgeleden ook overgestapt van defensie naar zo'n opleiding, die bevalt het super goed volgens mij!

Nu al 2 van de 3 dames uit dit topic een plaats, nu jij nog Stella!!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal vr 16 maa 2012 - 5:37

Ik heb gebeld en mijn portofolio was binnen gekomen en a.s donderdag word ik gebeld of ik op gesprek mag komen !!!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 5:46

Stella_ schreef:Ik heb gebeld en mijn portofolio was binnen gekomen en a.s donderdag word ik gebeld of ik op gesprek mag komen !!!!

Ow spannend!!! Ik hoop het echt voor je! Dan zie ik je misschien op school! Heb je trouwens zelf een goed gevoel hierover? Bedoel S.ittard is toch je voorkeur he? YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 4 561177

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 16 maa 2012 - 5:47

Ja opzich heb ik wel een goed gevoel dat ik in ieder geval me mag bewijzen op gesprek. Daarna is afwachten er zijn maar 5 plekken !

Ja Sittard is mijn voorkeur !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame za 17 maa 2012 - 4:16

Ik duim nog steeds heel hard voor jou smile 5 Plekken is weinig zeg, maar je hebt geen idee hoeveel mensen erop reageren natuurlijk smile.

Vandaag bij de open dag van de zorg geweest in het ziekenhuis waar ik in september ga beginnen, vond het echt geweldig I love you
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal za 17 maa 2012 - 22:35

5 plekken is idd erg weinig maar je weet ook niet hoeveel mensen erop reageren.
Ik ben benieuwd vind het echt spannend worden en ik hoop heel erg dat ik mijn plekje krijg op mijn voorkeurs ziekenhuis.

Ik heb de open dag gemist. Ik zat net op de huisartsen post met mijn zoontje en zag dat het afgelopen donderdag was Rolling Eyes
Maar goed ik bezoek het ziekenhuis te vaak dus weet inmiddels wel hoe het er van binnen uit ziet haha.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 22:50

Stella_ schreef:5 plekken is idd erg weinig maar je weet ook niet hoeveel mensen erop reageren.
Ik ben benieuwd vind het echt spannend worden en ik hoop heel erg dat ik mijn plekje krijg op mijn voorkeurs ziekenhuis.

Ik heb de open dag gemist. Ik zat net op de huisartsen post met mijn zoontje en zag dat het afgelopen donderdag was Rolling Eyes
Maar goed ik bezoek het ziekenhuis te vaak dus weet inmiddels wel hoe het er van binnen uit ziet haha.

Ik wist ook niks van een opendag. Mijn zusje werk ook in de zorg en kreeg het gisteren van haar te horen. Zelf bij de instelling waar ik gesolliciteerd heb liet niks horen. Raar? Bedoel als ze echt mensen zoeken en je wilt je orienteren dan wordt je toch wel op de hoogte gehouden? Neem ik aan!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 18 maa 2012 - 21:25

Volgens mij deden niet alle instellingen eraan mee hoor, het was gewoon de landelijke open dag.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: