Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

+19
Liz
Blond
Siem
Jordana
Pompoen
Lady4
mzcharlotte
Sweety
VeryCherry
Minx
Chocolate Cookie
Snoes
Ibbeltje
Oasis
Atelier Madame
Muurvlindertje
Jezzie
Evalynn
Stuiterbal
23 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 5 Empty Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

Bericht  Atelier Madame di 20 maa 2012 - 1:10

Nou net mn arbeidsvoorwaardengesprek gehad, heb echt veel zin om te beginnen in september! Ze werken met 2 wekelijkse blokken waarbij je eigenlijk vanaf week 1 al stage gaat lopen. Eerste 10 weken nog niet op een verpleegafdeling maar na die tien weken wel. Super leuk die terugkoppeling met theorie en praktijk. Krijg alleen geen reiskostenvergoeding en dat wordt nog wel een dure grap iets van 200 euro per maand voor een treinkaart maar goed hou nog voldoende over om mn vaste lasten van te betalen smile.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 5 Empty Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

Bericht  Stuiterbal di 20 maa 2012 - 19:55

Dat is idd balen van de trein kaart !!! Kun je er niet op een andere manier komen ???

Nou meiden vandaag vingers crossed !!!! Vandaag is het overleg in mijn voorkeurs ziekenhuis en gaan ze beslissen wie van de kandidaten op gesprek mag komen volgende week !!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Oeeee de zenuwen slaan toe hier !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Atelier Madame di 20 maa 2012 - 21:28

Stella_ schreef:Dat is idd balen van de trein kaart !!! Kun je er niet op een andere manier komen ???

Nou meiden vandaag vingers crossed !!!! Vandaag is het overleg in mijn voorkeurs ziekenhuis en gaan ze beslissen wie van de kandidaten op gesprek mag komen volgende week !!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Oeeee de zenuwen slaan toe hier !

Hopelijk hebben ze gewoon niet zoveel kandidaten of zijn alle andere kandidaten veel slechter dan jij!!

En op een andere manier wordt met de auto, maar het is midden in de binnenstad van Amsterdam dus dan heb ik sowieso parkeerkosten. Ik ga gewoon een fiets neerzetten daar dat ik iig geen kosten heb qua metro of bus.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 0:23

Ik hoop het zo voor je! Ben je inmiddels al wat wijzer? Toi toi toi je kan het meis! Very Happy

Heb zelf te horen gekregen dat ik 20 aug met de opleiding mag beginnen. Alleen moet nog vanalles regelen zoals ook de arbeidsvoorwaarde tekenen maar dat zal tegen het eind van 20 aug zijn. IK moet zelf nog mijn baan opzeggen en daar zit weer een termijn aan van 3 maanden. Verlof mag ik grotendeels meenemen dus met een beetje geluk heb ik 5 weken vakantie en krijg ik dit nog van Defensie doorbetaald. Ik hoop ook echt dat ze mij laten gaan. Er moeten veel mensen weg (bezuiniging ca. 6000 functie' s) en ze zien mensen graag vrijwillig vertrekken omdat ze dan minder mensen verplicht moeten ontslaan maar mijn officiele contract loopt nog tot 2020. Hopelijk gaan ze niet moeilijk doen. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 5 827601

Wat een geregel allemaal en ik hoop wel dat het niet te veel gedoe gaat worden.

Hebben jullie eigenlijk nog een andere baan? Hoe gaan ze daar mee om? Mijn directie chef doet helemaal niet moeilijk maar het moet allemaal van hogere Defensiestaf af komen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 21 maa 2012 - 1:22

Ik studeer op dit moment nog, ben bezig met de laatste lootjes. Als het goed is studeer ik per 1 septembe af en begin ik dan dus met verpleegkunde.

Daarnaast heb ik een bijbaan met een 0 uren contract, waar ik in de praktijk ongeveer 12-16 uur in de week werk. Ze zijn waarschijnlijk niet blij dat ik vertrek, aangezien ze toen ze me aannamen aangaven te willen dat we 3 jaar voor ze bleven werken. Anders koste het inwerken teveel tijd. Maar ach mijn contract loopt half augustus af dat zal wel niet verlengd worden voor die laatste twee weken. Maar goed dat valt wel te overbruggen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal wo 21 maa 2012 - 4:30

@Cimic, 20 aug. Als het van mij ook door gaat dan begin ik 22 aug Very Happy
Ik hoop ook dat ze niet moeilijk doen en je gewoon laten gaan !

@Am: als je contract toch afloopt in aug zou ik me niet te druk maken. Je bent toch niet verplicht om dan te tekenen voor een verlenging ?

Ik werk momenteel bij een kdv voor 27 uur in de week. De bezuinigingen zijn enorm en langzaam maar zeker komen er ontslagen. Dus ook bij mij zullen ze al lang blij zijn dat ik zelf opstap. Ze zien liever 1 gaan die het zelf wilt dan dat ze iemand moeten ontslaan die het niet wilt.
Dus ik verwacht ook helemaal geen problemen. Ik werk er overigens al 8 jaar inmiddels.

Pfff zenuwen hier. Het kon zijn dat ik vandaag al wat zou horen maar die vrouw verwachtte het morgen of vrijdag. Dus ik zit in spanning hier. Ik hoop zo dat ik op gesprek mag komen !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stuiterbal wo 21 maa 2012 - 5:56

Jaaaaaaa !!!!!! Volgende week donderdag mag ik op gesprek ko
en !!!!!!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 5:58

Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 21 maa 2012 - 8:11

Stella_ schreef:Jaaaaaaa !!!!!! Volgende week donderdag mag ik op gesprek ko
en !!!!!!!

cheers Super! Had voor je geduimd smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 21:23

en !!!!!!!

Jaaaaaa! Super meid! Ik ga nog harder voor je duimen. Damn ik heb veel zin om te beginnen, maar stiekem vind ik het ook een beetje eng. Hebben jullie dit ook? Of ben ik nu zo raar mens? :P Bedoel 11 jaar werken in een andere tak en opeens een soort van 'student' zijn.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 21 maa 2012 - 22:42

en !!!!!!!
super gefeliciteerd!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal do 22 maa 2012 - 1:14

Thnxx meiden. Ik ben ook helemaal hyper hahaha.

De selectie duurt een hele ochtend. Vanaf 8:30 tot 12:00 uur.
Het begint bij een gesprek wat dan gaat over de portfolio wat ik heb ingevuld. Dus daar kan ik me dan goed op voorbereiden.
Daarna word er in een klein groepje een opdracht gedaan en vervolgens in een grotere groep een opdracht. Dus ben erg benieuwd !.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame do 22 maa 2012 - 6:53

wow das een uitgebreide selectie! Ik heb maar 1 sollicitatiegesprek gehad en een uitgebreide motivatie moeten opgeven van te voren via een formulier
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal wo 28 maa 2012 - 8:39

Morgen is het zover !!!!!!

Pfff ik ben op van de zenuwen echt heel lang geleden dat ik dit gevoeld heb.
Ik wil het zo graag he en ik ben bang dat ze me toch niet god genoeg vinden of dat ik het verknal.
Ik kan niet meer doen dan mijn best. Het word een pittige ochtend en ik zal mijn beste beentje voor zetten !!

Duimen jullie mee ????
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 8:59

Ik duim ! Succes meid !

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 28 maa 2012 - 9:26

Topper, Jij gaat dat goed doen!!! Ik duim en hoop voor je!!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Lady4 wo 28 maa 2012 - 11:11

Zet hem op meid!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Stuiterbal do 29 maa 2012 - 0:17

Meiden ik heb het erop zitten. Het was spannend maar ook ontzettend leuk. Er zijn 18 kandidaten waarvan maar 5 worden aangenomen. Dus duimen door draaien nog even !! Vandaag waren er 10 mensen. Gisteren zijn er 8 geweest. Er werd beoordeelt op persoonlijkheid en daar werden punten voor gegeven. Dus ik kon niet meer doen dan mijn best en vooral mezelf te zijn. Dat heb ik voor mijn gevoel goed genoeg gedaan. Het is nu gewoon afwachten. A.s. maandag of dinsdag ochtend worden de uitgekozen mensen gebeld. Indien ik niet gebeld word ben ik afgewezen en zal ik daar ook een brief over krijgen. Dus heeeeeel erg hopen op een telefoontje !!!!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 2:41

Spannend meid! Ik hoop het echt voor je! Heb je trouwens ook wat van de andere ziekenhuizen gehoord?

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal do 29 maa 2012 - 3:46

Toevallig vandaag van het Atrium de test gekregen. En Maastricht krijg ik ook een test daar ben ik nog op aan het wachten.

Ik ga morgen de test van het Atrium invullen en dan is dat ook weer afwachten.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 5:38

Ik heb em ook. Heb ff mijn mail bekeken. Maar nu twijfel ik een beetje. Ben nu aangenomen bij Orbis welliswaar een niveau lager maar weet wel dat ik daar ook verpleegkundige mag doen. Maar het ziekenhuis is toch iets wat ik altijd graag wilde..... Mmmm doen of niet?

Pfff soms word ik echt gek van mijn eeuwige getwijfel YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal vr 30 maa 2012 - 4:05

Ik zou de test gewoon doen baad het niet schaad het niet !

Ik heb hem net afgerond en mijn eindresultaat was best verbluffend. Ik ben niet snel trots op mezelf maar nu toch ff wel.
Mijn score was boven gemiddelde. En ik heb alles gescoord in Potentieel.

Potentieel betekent dat je het gewenste niveau voor deze competentie relatief eenvoudig kunt bereiken of wellicht al hebt bereikt.

Nu ook dit weer gaan afwachten al hoop ik op mijn voorkeur ziekenhuis !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame za 31 maa 2012 - 5:01

Wat een ontwikkelingen hier weer!

Cimic niet twijfelen joh, het is echt een hele goede stap om de zorg in te gaan. Altijd wel werk en het is zo ontzettend leuk! En over die opleiding qua niveau moet je niet twijfelen. Je hebt al op dat niveau ooit geleerd, dan moet dit helemaal goedkomen.

Stella: ik hoop zo voor je dat je aangenomen wordt in je voorkeur! Heb je ook nog persoonlijke gesprekken gehad of bestond het alleen uit die capaciteiten test? Kan me namelijk niet zo goed voorstellen wat je allemaal moet doen op zo'n dag!

Ik was donderdag wéér in mijn ziekenhuis, nu weer een informatiemiddag en rondleiding gehad. Mn vriend was ook mee want die wilde het ook wel eens zien. Was super leuk. Waren ook heel veel mensen die kwamen kijken om te solliciteren, dan voelt het toch wel lekker dat je weet dat je aangenomen bent.

Heb mn contract ook al binnen! bounce
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 za 31 maa 2012 - 15:59

Nog even spannend voor jou dus, Stella. Ik duim voor je!

Atelier Madame, echt leuk om te lezen hoe enthousiast jij bent!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 21:14

Ik heb besloten om het niet te doen sowieso omdat de kans klein is dat ik word aangenomen (5 mensen) Maar omdat ik het type ben dat graag op de laagste tree wil beginnen, dat klinkt raar maar ik vind het fijn om een uitdaging te hebben en een beeld te vormen voor wat ik in de toekomst nog meer kan doen. Dat heb ik bij Defensie ook gedaan, ben van soldaat naar Sergeant gegaan en dat is mij zo goed bevallen en ik heb zo veel geleerd. Dit wil ik ook in de zorg doen ook al kan ik MBO4 makkelijk aan. Maar ik geef ook toe dat ik ook onzeker ben in mijn kunnen vooral doordat ik met mijn ADHD echt vaak tegen de muur ben gelopen. Bovendien heb ik 11 jaar niet in de schoolbanken gezeten, voor hetzelfde geld trek ik dat niet. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 5 394967

Eigenlijk komt het er om neer dat ik A, de uitdaging en de groeimogelijkheiden erg zoek en B mij eigen indek door mijn onzekerheid. Waar ik best van baal, want soms vraag ik mij af ik een HBO opleiding aan kan voor later. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: