YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9
+19
Liz
Blond
Siem
Jordana
Pompoen
Lady4
mzcharlotte
Sweety
VeryCherry
Minx
Chocolate Cookie
Snoes
Ibbeltje
Oasis
Atelier Madame
Muurvlindertje
Jezzie
Evalynn
Stuiterbal
23 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9
You rock girl!!! Goed gedaan! Ik ga heel hard voor je duimen. Duim je dan ook een beetje voor mij. Ik heb vanaf 1 maart de gesprekken
Gast- Gast
Ik duim ook voor jou Cimic !!!!! Heel veel succes !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat stoer van je Stella ! Ik ga zeker voor je duimen tegen die tijd !
Gast- Gast
leuk welke stad!?Sunprincess schreef:Wat goed zeg! Ik hoop dat je geselecteerd wordt!
Ik moet ook in het voorjaar op gesprek komen voor de hbo-v
@Stella: ik heb gesolliciteerd in Utrecht en Amsterdam
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:leuk welke stad!?Sunprincess schreef:Wat goed zeg! Ik hoop dat je geselecteerd wordt!
Utrecht:D
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Atelier Madame schreef:leuk welke stad!?Sunprincess schreef:Wat goed zeg! Ik hoop dat je geselecteerd wordt!
ooh daar kreeg ik als antwoord dat ik te laat was en in portefeuille zit, terwijl ik er zelf werk
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Sunprincess schreef:Atelier Madame schreef:leuk welke stad!?Sunprincess schreef:Wat goed zeg! Ik hoop dat je geselecteerd wordt!
ooh daar kreeg ik als antwoord dat ik te laat was en in portefeuille zit, terwijl ik er zelf werk
Oke, mijn wergever is nu bezig met een pilot in samenwerking met de hogeschool van Utrecht om te kijken of ze samen een opleiding kunnen gaan geven. Het is dan wel de verkorte HBO-V voor SPH-ers.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Atelier Madame schreef:Sunprincess schreef:Atelier Madame schreef:leuk welke stad!?Sunprincess schreef:Wat goed zeg! Ik hoop dat je geselecteerd wordt!
Oke, mijn wergever is nu bezig met een pilot in samenwerking met de hogeschool van Utrecht om te kijken of ze samen een opleiding kunnen gaan geven. Het is dan wel de verkorte HBO-V voor SPH-ers.
Ooh ja, das dan weer een andere variant (mss ook wel ander ziekenhuis, ik praat over het academische ) ik solliciteer echt als eerstejaar maar ook bij vorkeur verkort vanwege de universiteit die ik al heb afgerond. Maaar we zoeken stug door ben nu druk bezig ni Amsterdam!
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Sunprincess schreef:Atelier Madame schreef:Sunprincess schreef:Atelier Madame schreef:leuk welke stad!?Sunprincess schreef:Wat goed zeg! Ik hoop dat je geselecteerd wordt!
Ooh ja, das dan weer een andere variant (mss ook wel ander ziekenhuis, ik praat over het academische ) ik solliciteer echt als eerstejaar maar ook bij vorkeur verkort vanwege de universiteit die ik al heb afgerond. Maaar we zoeken stug door ben nu druk bezig ni Amsterdam!
Succes meiden !!!
Stuiterbal- Kletskop
Dapper hoor Stella, maar ik vind het echt bewonderenswaardig dat je er zo voor gaat. Ik zou er zo een voorbeeld aan nemen als ik wist wat ik Ă©cht met ziel en zaligheid zou willen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:Dapper hoor Stella, maar ik vind het echt bewonderenswaardig dat je er zo voor gaat. Ik zou er zo een voorbeeld aan nemen als ik wist wat ik Ă©cht met ziel en zaligheid zou willen.
Dank je wel. Ik wil dit al 1,5 jaar maar door de scheiding vorig jaar kon ik er toen niet aan beginnen. Dus ik ben al een hele poos in afwachting. Maar als ik iets heel graag wil dan stort ik me daar ook idd volledig in en ga ik ervoor !
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:mzcharlotte schreef:Dapper hoor Stella, maar ik vind het echt bewonderenswaardig dat je er zo voor gaat. Ik zou er zo een voorbeeld aan nemen als ik wist wat ik Ă©cht met ziel en zaligheid zou willen.
Dank je wel. Ik wil dit al 1,5 jaar maar door de scheiding vorig jaar kon ik er toen niet aan beginnen. Dus ik ben al een hele poos in afwachting. Maar als ik iets heel graag wil dan stort ik me daar ook idd volledig in en ga ik ervoor !
Je bent een kanjer!
Gast- Gast
Mijn sollicitatie is goedgekeurd en de 1e stap is afgerond. (vooropleiding is oke)
Nu afwachten of ik word opgeroepen voor een gesprek
Stuiterbal- Kletskop
Wat superfijn! Nu duimen dat je op gesprek mag komen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb vandaag ook een uitnodiging gekregen voor een sollicitatiegesprek , de capaciteitentest die ik 2 weken geleden heb gemaakt was dus voldoende.
Heb nog bij 2 andere ziekenhuizen een gesolliciteerd die allebei goed ontvangen zijn en daar ga ik nog meer van horen. Oooh ik hoop zo dat ik word aangenomen!
Heb nog bij 2 andere ziekenhuizen een gesolliciteerd die allebei goed ontvangen zijn en daar ga ik nog meer van horen. Oooh ik hoop zo dat ik word aangenomen!
Atelier Madame- Ratel
Wat goed om te lezen Stella en AM!
Zal voor jullie duimen!!
Zal voor jullie duimen!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Atelier Madame schreef:Ik heb vandaag ook een uitnodiging gekregen voor een sollicitatiegesprek , de capaciteitentest die ik 2 weken geleden heb gemaakt was dus voldoende.
Yeeeehhh wat goed !!!!!!
Ben erg benieuwd
Ik heb er nu ook bij 3 gesolliciteerd en dus in afwachting tot een gesprek. Dus nog even spannend hier zo !!
Stuiterbal- Kletskop
Wat een dappere beslissing. Erg knap dat je dit aandurft!
Ik duim !
Ik duim !
Gast- Gast
In welke regio ben jij aan het zoeken Stella?
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:In welke regio ben jij aan het zoeken Stella?
Limburg en jij ?
Edit Zuid Limburg dan wel.
Stuiterbal- Kletskop
Yeah, wat een goed nieuws! Zuid-Limburg? Dan woon je bij mij in de buurt haha. Nu verder dik duimen draaien
Gast- Gast
Atelier Madame- Ratel
Cimic wat leuk waar woon je dan ongeveer ???
@AM: Hebben ze veel plekken beschikbaar bij jou ? Hier is het ziekenhuis waar ik dolgraag terecht wil komen zijn maar 5 opleidingsplaatsen.
@AM: Hebben ze veel plekken beschikbaar bij jou ? Hier is het ziekenhuis waar ik dolgraag terecht wil komen zijn maar 5 opleidingsplaatsen.
Stuiterbal- Kletskop
In Utr.echt zelf was de opleiding helaas al vol dus ben nu naar Amster.dam uitgeweken. Daar hebben ze in meerdere ziekenhuizen iets van 20 plekken.
Atelier Madame- Ratel
Oh dat is dan wel beter idd. Ik schrok zelf nogal van die 5 plekken dus heb ook in Heerlen en Maastricht gesolliciteerd.
Ik hoop dat het toch Sittard word want dat is voor mij op steen worp afstand maar als het dat niet is, zij Heerlen en Maastricht ook een goed bereikbare optie.
Ik hoop dat het toch Sittard word want dat is voor mij op steen worp afstand maar als het dat niet is, zij Heerlen en Maastricht ook een goed bereikbare optie.
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Update op pagina 67.
» Babydump update pagina 2
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Update op pagina 67.
» Babydump update pagina 2
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: