Babydump update pagina 2
+15
Razz
Slakje
Tania
M-G
mickey
Pommes
CCC
Bimbam
Sun88
maiadebij
Annie24
Lejow
Liadan
MADDIE
chipa
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Babydump update pagina 2
Vandaag een stokke trip trap gekocht bij d babydump ( nav topic van gisteren
Thuis gelijk in elkaar gaan zetten. Blijkt er een schroef niet vastgezet te kunnen worden. Balen, maar goed denk mail of bel wel even voor zo n nieuw schroefje. Kijk ik verder zit er onder aan de poot een deuk/ buts. Ook lijkt een van de poten een soort van verkleuring te hebben. Flink balen dus. Geen in om weer 2 x een half uur te rijden naar een overvolle winkel en telefonisch zijn ze pas dinsdag weer te bereiken. Heb een mail gestuurd naar de klantenservice met mijn verhaal.
Iemand ervaring met de service van de babydump? Zijn ze een beetje vlot? Hoop zo da ze volgende week een nieuwe stoel sturen en de kapotte meenemen.
F zit trouwens wel als een echte trotse peuter op de stoel
Thuis gelijk in elkaar gaan zetten. Blijkt er een schroef niet vastgezet te kunnen worden. Balen, maar goed denk mail of bel wel even voor zo n nieuw schroefje. Kijk ik verder zit er onder aan de poot een deuk/ buts. Ook lijkt een van de poten een soort van verkleuring te hebben. Flink balen dus. Geen in om weer 2 x een half uur te rijden naar een overvolle winkel en telefonisch zijn ze pas dinsdag weer te bereiken. Heb een mail gestuurd naar de klantenservice met mijn verhaal.
Iemand ervaring met de service van de babydump? Zijn ze een beetje vlot? Hoop zo da ze volgende week een nieuwe stoel sturen en de kapotte meenemen.
F zit trouwens wel als een echte trotse peuter op de stoel
Laatst aangepast door chipa op ma 1 apr 2013 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Babydump update pagina 2
Ik heb er toen mee te maken gehad met onze kinderwagen die niet goed inklapte. wij moesten toen zelf heen en weer rijden om het te laten zien. Het duurde toen een paar weken voordat we een ander onderstel hadden. Maar bij een tripp trap is er natuurlijk voorraad. Er werd overigens wel snel gereageerd. Ik vond het wel jammer dat we weer naar de winkel moesten rijden.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Hun service vond ik 4,5 jaar geleden heel slecht. Ze hadden toen bij ons een verkeerde plank voor de commode geleverd waardoor die niet in elkaar kon. Het heeft weken geduurd totdat we de goede plank opgestuurd hadden gekregen. Ze beloofden steeds dat de plank binnen een paar dagen bij ons zou zijn maar dat gebeurde maar niet. Uiteindelijk ben ik heel boos geworden aan de telefoon en toen was de plank er opeens 2 dagen later. Naar de babydump bellen was toen een drama trouwens, ik stond steeds heel lang in de wacht (vaak zeker een half uur).
Maar misschien is het inmiddels verbeterd, mijn ervaring is tenslotte al van lang geleden.
Maar misschien is het inmiddels verbeterd, mijn ervaring is tenslotte al van lang geleden.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Chococupcake kan je er hele leuke verhalen over vertellen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Las ook inderdaad best veel slechte reviews op internet.....mag binnen 30 dagen retourneren staat er op de bon dus als ze mogelijk dien breng ik hem volgende week retour naar de winkel. Wel jammer van het extra ritje.
Laatst aangepast door chipa op za 30 maa 2013 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
chipa- Prater
Wij hadden een scheef Mutsy onderstel, maar dat zagen we pas toen ik 39 weken zwanger was en we de wagen in de woonkamer hadden staan. We hadden hem wel uitgeklapt toen we hem kregen met 25 weken ofzo, maar toen waren we zo verliefd dat we dat denk ik niet gezien hebben.
Ik had gemaild en toen gaven ze aan dat ik langs moest gaan bij de winkel. Hebben we toen gedaan en er werd toen een nieuw onderstel besteld en in de tussentijd mocht ik het oude gewoon gebruiken (was wel gewoon mee te rijden, maar ik zag die cm verschil wel en ergerde me er dood aan) In de winkel kreeg ik de beroemde grote teddybeer, nog zo'n extra cadeaudoos en een cadeaubon van € 10 omdat het 45 minuten rijden was en ze dat erg vonden met 39 weken zwangerschap.
Na een paar weken kreeg ik het nieuwe onderstel en bij uitklappen bleek ook deze scheef te zijn, dus weer mee terug met de chauffeur (ik liet hem niet eerder weggaan dan dat we het onderstel gecontroleerd hadden ) Na een paar weken weer een telefoontje dat het 3e onderstel geleverd zou worden. Dat werd geleverd en was goed. De dag na de levering werd ik gebeld met de vraag of het nu goed was en ter compensatie omdat het allemaal zo rot verlopen was kreeg ik een cadeaubon van € 25.
Mijn ervaring is dus positief
Ik had gemaild en toen gaven ze aan dat ik langs moest gaan bij de winkel. Hebben we toen gedaan en er werd toen een nieuw onderstel besteld en in de tussentijd mocht ik het oude gewoon gebruiken (was wel gewoon mee te rijden, maar ik zag die cm verschil wel en ergerde me er dood aan) In de winkel kreeg ik de beroemde grote teddybeer, nog zo'n extra cadeaudoos en een cadeaubon van € 10 omdat het 45 minuten rijden was en ze dat erg vonden met 39 weken zwangerschap.
Na een paar weken kreeg ik het nieuwe onderstel en bij uitklappen bleek ook deze scheef te zijn, dus weer mee terug met de chauffeur (ik liet hem niet eerder weggaan dan dat we het onderstel gecontroleerd hadden ) Na een paar weken weer een telefoontje dat het 3e onderstel geleverd zou worden. Dat werd geleverd en was goed. De dag na de levering werd ik gebeld met de vraag of het nu goed was en ter compensatie omdat het allemaal zo rot verlopen was kreeg ik een cadeaubon van € 25.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Dat is wel netjes opgelost Annie!
chipa- Prater
Mijn moeder drukte de gesp van de gordel van ons kinderwagen er scheef in waardoor deze brak. Ik mocht met de wagen terug komen, tijdens de reparatie kreeg ik een leen wagen. Bij het op halen dacht ik er gewoon voor te moeten betalen, was immers ons eigen fout, maar de reparatie was kosteloos! Goede ervaring dus.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons waren planken van de kledingkast beschadigd, vrienden van ons met het zegde kamertje hadden hetzelfde probleem. Weken gewacht op nieuwe plank en het bezorgen kon ook alleen hoe het hen uit kwam, lag aan de route. Wel hebben zij de kast opnieuw in elkaar gezet. De rem van onze kinderwagen was ook stuk, moest ik erheen rijden, werd meteen gemaakt door monteur in de winkel, maarja wel 45 minuten rijden enkele reis. Maar dat vind ik ook beetje risico van dingen vet weg kopen. Maar iets nieuws kopen zoals jij en dat stuk is, zou ik echt balen om terug te rijden inderdaad!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ik heb helaas een soortgelijke ervaring, maar dan met de rail van de la van de box. De linker is niet helemaal goed. Stond steeds lang in de wacht en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg zou ze een nieuwe opsturen. Een week of 2 later nog niet ontvangen, dus weer gebeld. Ze zou nu echt een nieuwe opsturen en ik zou een mail krijgen met de track en trace code (oid). Beide niet ontvangen... Dit was vlak voor de bevalling en tot op heden heb ik niks ontvangen .Liadan schreef:Hun service vond ik 4,5 jaar geleden heel slecht. Ze hadden toen bij ons een verkeerde plank voor de commode geleverd waardoor die niet in elkaar kon. Het heeft weken geduurd totdat we de goede plank opgestuurd hadden gekregen. Ze beloofden steeds dat de plank binnen een paar dagen bij ons zou zijn maar dat gebeurde maar niet. Uiteindelijk ben ik heel boos geworden aan de telefoon en toen was de plank er opeens 2 dagen later. Naar de babydump bellen was toen een drama trouwens, ik stond steeds heel lang in de wacht (vaak zeker een half uur).
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wisselende ervaringen dus. De doos van de stokke was vrij klein en niet erg zwaar dus ze zouden een nieuwe stoel in mijn ogen, prima me TNT kunnen versturen. Geef ik de kapotte mee. Als het om een kamertje zou gaan kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is, maar weken wachten op een nieuw onderdeel vind ik echt belachelijk.
chipa- Prater
Yep... Helaas heb ik ruim tien weken gedaan om een simpel defect op te laten lossen... Niet erg hoopvol dus..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn stokke was ook niet in orde. Had hem via internet besteld en de doos is inderdaad prima via tnt te versturen. Bij deze zaak hoefden we alleen foto's van het beschadigde deel te sturen. Echt goede service.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
MADDIE schreef:Mijn stokke was ook niet in orde. Had hem via internet besteld en de doos is inderdaad prima via tnt te versturen. Bij deze zaak hoefden we alleen foto's van het beschadigde deel te sturen. Echt goede service.
Hoop dat het bij ons ook zo opgelost kan worden! Ze op de site dat de stokke inderdaad via TNT bezorgd wordt, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Hooguit de oude retourneren. Die zal TNT misschien niet mee willen nemen.
chipa- Prater
Annie24 schreef:Wij hadden een scheef Mutsy onderstel, maar dat zagen we pas toen ik 39 weken zwanger was en we de wagen in de woonkamer hadden staan. We hadden hem wel uitgeklapt toen we hem kregen met 25 weken ofzo, maar toen waren we zo verliefd dat we dat denk ik niet gezien hebben.
Ik heb de babykamer een keer moeten omruilen met geloof wel 8 beschadigde plekken, onderdelen die niet klopte, daarna zijn ze twee x langs geweest met nieuwe kastdeuren omda e elke keer behoorlijke krassen op zaten. In dec. Is het kapje van de kinderwagen eraf gevallen (inklapmechanisme) dat duurde dus 10 weken, mocht de kinderwagen toen inleveren zodat het gemaakt kon worden, uiteindelijk heeft de technische dienst me in de winkel geholpen omdat ik mijn geduld echt Kwijt raakte want het hoofdkantoor had opeens d bon niet meer, die digitaal toegestuurd was zoals afspraak. En nu, geen vier weken later is het andere kapje eraf gevallen en kwijt, en moet ik weer terug en slaat de kinderwageninzet terug van zit naar ligstand. De service is om te janken, ik heb ondertussen maxi Cosi ingeschakeld en via hun kan ik de kinderwagen terug laten sturen en hebben zij met babydump gebeld hierover omdat ik er zo klaar mee ben. Ik heb nooit wat gekregen qua excuses ed. Ik hoef echt geen cadeaubonnen of iets dergelijks maar een simpel zin van wat vervelend voor u, excuses voor het ongemak kan er niet vanaf. Typ het ff snel vanaf de ipad dus kan wat onduidelijk zijn en spelfouten.
CCC- Ratel
Wat rot CCC, echt prutservice. Ik bestel daar echt nooit meer iets.
Bij ons ging het toen om een plankje van 40 x 30 cm ongeveer en zonder dat plankje kon de commode niet in elkaar. Na weken wachten was ik het helemaal zat, ik was toen inmiddels ongeveer 36 weken zwanger en heb boos opgebeld en gezegd dat ik die week de plank nog wilde hebben omdat anders de baby er eerder zou zijn dan die plank. Toen kon het opeens wel snel.
Bij ons ging het toen om een plankje van 40 x 30 cm ongeveer en zonder dat plankje kon de commode niet in elkaar. Na weken wachten was ik het helemaal zat, ik was toen inmiddels ongeveer 36 weken zwanger en heb boos opgebeld en gezegd dat ik die week de plank nog wilde hebben omdat anders de baby er eerder zou zijn dan die plank. Toen kon het opeens wel snel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja het is gewoon vervelend. Vorige keer heb ik ook echt uit emotie gereageerd waar ik nie geheel trots op ben maar was er zo klaar mee. Ik vind ook dat als je mailt krijg je echt antwoorden die nergens over gaan, ze gaan niet eens in op je verhaal. Nu kreeg ik deze week het antwoord van een medewerkster: dat is de standaardprocedure, en geen concreet voorstel. Als het een standaardprocedure is je kinderwagen in te leveren en op te sturen waarm ben ik de vorige keer dan 10 weken bezig geweest om dat ding op te laten sturen. Telefonisch is het ook gewoon ruk. Ik koop er nooit meer wat in elk geval.
CCC- Ratel
Wat erg zeg, dat ze sommige mensen zo lang laten wachten. En dat er zo vaak iets mankeert! Als ik dit allemaal zo lees ben ik bijna geneigd om maandag maar aar de enkel te rijden om direct om te ruilen. En dan aar hopen dat ze welwillend zijn en voorraad hebben.
chipa- Prater
Ik moet wel zeggen dat ik in de winkel altijd goed geholpen ben, uitgezonderd de vorige keer dat het meisje achter de kassa tegen haar collega zei: mevrouw beweert dat ze kinderwagen mag opsturen voor een reparatie. Het was vast niet zo bedoeld, maar toen dacht ik echt gaan we nu hier ook moeilijk doen. Ik merk tussen de winkels en het hoofdkantoor enorme afstand. De mevrouw die uiteindelijk belde over de bon, werd ook redelijk geïrriteerd naar de medewerker op het hoofdkantoor omdat ze hierdoor nie verder konden.
CCC- Ratel
Ik heb wel goede ervaring met babydump. Hier waren een aantal scharnieren van de kast kapot, opgebeld en ze zouden nieuwe sturen. Enkele dagen later had ik ze al in huis.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Bij ons was na een paar maanden het bedje stuk, wat we uiteindelijk zelf schuld bleken te zijn, omdat we iets verkeerd hadden gemonteerd... Ik ben toen, met foto's naar babydump gegaan, waar ze zonder problemen een ander zijpaneel bestelden. Het zou wel een week of 3 duren, voordat het paneel geleverd zou worden. Ik kreeg toen per direct een leenmatras, nieuw in verpakking, mee, aangezien we voor die 3 weken het campingbedje moesten opzetten. Ons campingbedje is echter 120x60, terwijl bet gewone bedje 140x70 is. Ik vond F toen nog te klein om 3 weken op zo'n vouw matrasje te liggen en daar gaven ze me gelijk in bij babydump, vandaag dat ik een leenmatrasje mee kreeg. Dat heeft ons overigens niets gekost. Het nieuwe paneel is door een monteur geleverd en hij heeft toen gelijk het bedje op de correcte wijze gemonteerd. Het matras zou ik eigenlijk moeten opsturen, maar daar hadden we een verkeerde sticker voor gekregen. Gelukkig ligt babydump voor ons erg dichtbij, dus hebben we het toen in de winkel afgegeven en dat was ook geen probleem, ook al stonden we 20 minuten vóór openingstijd voor de winkel. Het matras werd zonder probleem ingenomen.
Onze kinderwagen is overigens ook al weg geweest ter reparatie. De rem bleef vasthangen, ik moest dan het wiel los klikken, om de rem te deblokkeren, das niet handig natuurlijk, met een baby in de wagenbak. "Helaas" hebben wij een Römer wagen, waar alleen maar een Römer autostoeltje op past. Gedurende eenpaar weken, heb ik toen een leenwagen gehad, terwijl het onderstel van de Römer weg was voor reparatie. Dat is ook allemaal prima opgelost. Enige lastige was dus, dat ik steeds die complete wagen mee moest nemen, als ik met de auto weg moest, omdat de autostoel niet op het onderstel paste.
Onze kinderwagen is overigens ook al weg geweest ter reparatie. De rem bleef vasthangen, ik moest dan het wiel los klikken, om de rem te deblokkeren, das niet handig natuurlijk, met een baby in de wagenbak. "Helaas" hebben wij een Römer wagen, waar alleen maar een Römer autostoeltje op past. Gedurende eenpaar weken, heb ik toen een leenwagen gehad, terwijl het onderstel van de Römer weg was voor reparatie. Dat is ook allemaal prima opgelost. Enige lastige was dus, dat ik steeds die complete wagen mee moest nemen, als ik met de auto weg moest, omdat de autostoel niet op het onderstel paste.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik heb nog niet eerder een klacht gehad.
heb vorige week wel gebeld met een vraag over de Maxi Cosi Rodi en hun eigen universele hoes. Volgens de mevrouw aan de telefoon past dat perfect. Nou, ik weet niet hoe maar volgende week ga ik met beide naar de winkel en dan mogen ze het me laten zien want ik kom er niet uit.....
heb vorige week wel gebeld met een vraag over de Maxi Cosi Rodi en hun eigen universele hoes. Volgens de mevrouw aan de telefoon past dat perfect. Nou, ik weet niet hoe maar volgende week ga ik met beide naar de winkel en dan mogen ze het me laten zien want ik kom er niet uit.....
Gast- Gast
Hier ook hebben ze het ook heel netjes afgeleverd. Ze hadden een product gestuurd dat niet overeenkwam met hetgeen ik besteld had. Ik kreeg netjes een excuses aangeboden en ze hebben het juiste product direct verstuurd. Het onjuiste product mocht ik houden of terug sturen, dat mocht ik zelf beslissen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vond de service in de winkel echt heel slecht. Maar via de mail ben ik een paar keer goed geholpen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wat gaat daar veel stuk :-/
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Update op pagina 67.
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Update op pagina 67.
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: