Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

+19
Liz
Blond
Siem
Jordana
Pompoen
Lady4
mzcharlotte
Sweety
VeryCherry
Minx
Chocolate Cookie
Snoes
Ibbeltje
Oasis
Atelier Madame
Muurvlindertje
Jezzie
Evalynn
Stuiterbal
23 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 Empty Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

Bericht  Lady4 do 23 feb 2012 - 1:08

Wat leuk dat er zoveel meiden hier zijn die de hbo-v willen gaan doen. Het is een superleuke opleiding en een heerlijke baan. Begrijp ik goed dat jullie dan een werken/leren traject gaan volgen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 Empty Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9

Bericht  Stuiterbal do 23 feb 2012 - 9:39

@Lady: Ik ga zelf de mbo-v eerst doen. Ik kan helaas niet meteen de hbo doen ivm mijn voor opleiding. Wel wil ik hbo er achter aan doen.
Ik ga idd werken leren. De 1e 8 maanden is volledig theorie op school en daarna 3 jaar praktijk.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Atelier Madame wo 29 feb 2012 - 4:55

Lady4 schreef:Wat leuk dat er zoveel meiden hier zijn die de hbo-v willen gaan doen. Het is een superleuke opleiding en een heerlijke baan. Begrijp ik goed dat jullie dan een werken/leren traject gaan volgen?

Wij willen idd allebei een werkend/leren traject volgen. Ik wil dat doen omdat ik al 5/6 jaar gestudeerd heb en dus eigenlijk toe ben aan een echte baan. En er moet gewoon geld op de plank komen YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 561177.

Ben inmiddels in een tweede ziekenhuis uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek Very Happy cheers (nu dus v u.m. c en o.l.vg )

@Lady: vind jouw enthousiasme altijd zo super mooi over het beroep verpleegkundige, wat vind jij het leuke aan het beroep? En zijn er ook dingen die minder leuk zijn of moeilijk?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Stuiterbal wo 29 feb 2012 - 6:20

@AM Yeeeehhhh wat goed !!! Ik ga voor je duimen Very Happy

Ik ben hier nog in afwachting. Eind maart zijn de gesprekken dus voor die tijd zal ik wat horen !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame wo 29 feb 2012 - 7:15

Duimen!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal vr 2 maa 2012 - 21:10

Vooruitgang hier.

Donderdag van het ziekenhuis in Sittard een portofolio gekregen wat ik moest invullen. Het was nogal een karwei. En met dank aan Lady4 heb ik een dagindeling van een verpleegkundige goed kunnen omschrijven Very Happy Zij had dat laatst in een topic vermeld en dat heb ik kunnen gebruiken.
Het was nogal een karwei om de portofolio in te vullen. Aan de hand daarvan word ik uitgenodigd op gesprek of niet dus het is even heel spannend.

Verder heb ik van het ziekenhuis in Maastricht ook een bevestiging gekregen en na 15 maart hoor ik of ik door ga in de selectie.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:12

Yeah!! Goed bezig! Ik heb na mijn info gesprek nog niks gehoord. Ook van een andere instelling nog niet en deze zouden 1 maart beginnen met de gesprekken. Cry Pfff knijp hem wel, kan me niet voorstellen dat ik bij 4 instellingen niet op gesprek mag komen.

Btw ik kan je nog steeds niet vinden op facebook!

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 3 maa 2012 - 3:13

Cimic schreef:Yeah!! Goed bezig! Ik heb na mijn info gesprek nog niks gehoord. Ook van een andere instelling nog niet en deze zouden 1 maart beginnen met de gesprekken. Cry Pfff knijp hem wel, kan me niet voorstellen dat ik bij 4 instellingen niet op gesprek mag komen.

Ik snap er niks van want ik kan jou dus ook helemaal niet vinden. Zelfs niet bij zusje in de lijst waarin je zou staan.
Raar ???

Ik ben eens benieuwd wanneer je wat hoort dan ! Kan me voorstellen dat je hem knijpt ik heb dat nu ook al...
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 3:52

Stella_ schreef:
Cimic schreef:Yeah!! Goed bezig! Ik heb na mijn info gesprek nog niks gehoord. Ook van een andere instelling nog niet en deze zouden 1 maart beginnen met de gesprekken. Cry Pfff knijp hem wel, kan me niet voorstellen dat ik bij 4 instellingen niet op gesprek mag komen.

Ik snap er niks van want ik kan jou dus ook helemaal niet vinden. Zelfs niet bij zusje in de lijst waarin je zou staan.
Raar ???

Ik ben eens benieuwd wanneer je wat hoort dan ! Kan me voorstellen dat je hem knijpt ik heb dat nu ook al...

Ik sta ook niet bij zusje in de lijst, misschien dat daar de fout zit. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 561177 Ik kan wel op zusje haar facebook kijken maar niet in haar vriendenlijst.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 5 maa 2012 - 5:01

Oehh morgen heb ik mn eerste gesprek, ik ben echt benieuwd!! Dit ziekenhuis biedt het eerste jaar 600 euro meer zakgeld dus hoop dat deze het wordt :P.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal ma 5 maa 2012 - 20:53

AM Heel veel succes !!!!!! Ik zal voor je duimen. En wat bieden hun veel zakgeld. Hier is het 450 euro.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame di 6 maa 2012 - 1:24

Nou ik ben weer thuis, voor mijn gevoel ging het gesprek heel lekker. Heb goed van mezelf kunnen laten zien wie ik ben en waarom ik de studie wil doen. Krijg binnen een week de uitslag.. Oehhh spannend!

Nu donderdag tweede gesprek, ook spannend maar deze eerste heeft echt mn voorkeur.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 1:42

Yeahhhh ook van mij een kleine up-date. Heb net 2 mailtjes gekregen. Een van het ziekenhuis in Heerlen dat mijn sollicitatie goed ontvangen is en dat ik binnenkort een capaciteitentest krijg doorgemailt, aan de hand van die test mag ik in mei op gesprek komen. Van een andere zorg instelling heb ik de test al ontvangen en mag ik hopelijk binnen een paar weken op gesprek komen. Vanavond ga ik de test maken. Het zit allemaal in de lijn en daar ben ik erg blij om. Het ziekenhuis heeft mijn eerste voorkeur maar met de zorginstelling ben ik net zo tevreden Very Happy

AM, veel succes! Hopelijk goed nieuws! Jij al wat gehoord Stella?

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal di 6 maa 2012 - 2:22

Cimic schreef:Yeahhhh ook van mij een kleine up-date. Heb net 2 mailtjes gekregen. Een van het ziekenhuis in Heerlen dat mijn sollicitatie goed ontvangen is en dat ik binnenkort een capaciteitentest krijg doorgemailt, aan de hand van die test mag ik in mei op gesprek komen. Van een andere zorg instelling heb ik de test al ontvangen en mag ik hopelijk binnen een paar weken op gesprek komen. Vanavond ga ik de test maken. Het zit allemaal in de lijn en daar ben ik erg blij om. Het ziekenhuis heeft mijn eerste voorkeur maar met de zorginstelling ben ik net zo tevreden Very Happy

AM, veel succes! Hopelijk goed nieuws! Jij al wat gehoord Stella?

Hahaha ik heb hem ook vandaag gekregen Very Happy

Van Sittard heb ik alleen de portofolio gekregen en deze terug gemaild. Dus dat is even afwachten. Heerlen dan idd die test en Maastricht krijg ik na 15 maart bericht van !

@AM wat fijn dat het gesprek goed ging voor jou gevoel. Ben erg benieuwd !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 di 6 maa 2012 - 2:42

Het is ook een superleuke baan! En natuurlijk zitten er minder leuke kanten aan. Het vele onregelmatige werken vind ik een voordeel, maar soms ook een nadeel. Vaak feestjes moeten missen omdat ik aan het werk ben wanneer anderen vrij zijn. Altijd of kerst of oud en nieuw werken. Of Koninginnedag of bevrijdingsdag, etc. Steenrijk word je er ook niet van, maar in de functie waarin ik nu zit mag ik zeer zeker niet klagen. Je moet het echter wel hebben van de ORT.

Ik heb ook eerst de mbo-v gedaan en daarna nog hbo. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk op de hbo voor werken-leren ben gegaan. Ik weet zeker dat ik de stap naar het ziekenhuis anders niet meer had durven zetten, ik dacht namelijk dat ik daar helemaal niet goed genoeg voor was. En nu ben ik S.EH-verpleegkundige. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 561177

Stella, wat fijn dat je mijn dagindeling hebt kunnen gebruiken. Heb ik hem niet helemaal voor niks opgeschreven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Atelier Madame di 6 maa 2012 - 2:48

JAAAAAAAAAAAAAA

kreeg net een telefoontje, ik ben aangenomen Very Happy:D:D
Per 1 september ga ik starten met de opleiding aan de H.v. A en ook daarnaa st in het ol.v g werken cheers cheers cheers
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 3:04

Atelier Madame schreef:JAAAAAAAAAAAAAA

Per 1 september ga ik starten met de opleiding aan de H.v. A en ook daarnaa st in het ol.v g werken cheers cheers cheers

Van harte gefeliciteerd meis!!!! Super tof!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 3:07

Stella, wat leuk! Heb jij al iets van een link met testen toegestuurd gekregen? @ lady ondanks mijn baan nu is dit iets wat ik altijd al heb willen doen alleen twijfelde heel erg omdat ik deze baan ook leuk vind. Ahhhh ben stiekem best zenuwachtig nu

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 6 maa 2012 - 3:30

thanks cimic!

Ik ga ook voor jullie duimen meiden, dan kunnen we straks per september een verpleegkunde duaal topic gaan bijhouden mss bounce Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal di 6 maa 2012 - 7:11

Waaaaauuuwwwww AM wat goed !!!!! cheers cheers cheers cheers cheers GEFELICITEERD !!!!

@Cimic: Nee nog niks gekregen stond in de mail dat het nog gestuurd werd. Dus nog even afwachten.

En idd een topic voor verpleegkundige duaal lijkt me een top plan Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 8:08

Whaaaaaa ik mag op gesprek komen bij een zorginstelling, 15 maart krijg ik 2 gesprekken. Spannend!!!!! Very Happy

Hebben jullie misschien nog tips? YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 561177

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 6 maa 2012 - 8:59

Atelier Madame schreef:JAAAAAAAAAAAAAA

Gefeliciteerd!
Wat leuk, 't OLVG ken ik goed, daar woonde ik vroeger redelijk dichtbij en mijn ouders nog steeds. Mijn kno-arts zat daar en later een orthopeed. Mijn oma heeft er een paar keer gelegen en mijn moeder heel wat keren dus ik ken het ziekenhuis best goed (helaas).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Atelier Madame di 6 maa 2012 - 20:54

Cimic schreef:Whaaaaaa ik mag op gesprek komen bij een zorginstelling, 15 maart krijg ik 2 gesprekken. Spannend!!!!! Very Happy

Hebben jullie misschien nog tips? YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 561177

Je motivatie goed duidelijk hebben waarom wil je zo graag deze overstap maken, wat trekt je aan aan het beroep en de opleiding? Daarbij waarom je perse de werkend-leren variant wil doen en niet de gewone opleiding.

Bij mij werd er veel gevraagd om voorbeelden te geven bij punten die ik noemde. Bijv een minder goed punt van jezelf combineren met een situatie waarin je dit bent tegengekomen.

Je van te voren goed verdiepen in de opleiding en ook de studiezwaarte. Ook antwoorden kunnen hebben op hoe je met deze zwaarte gaat omgaan.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal di 6 maa 2012 - 22:06

Lady4 schreef:Het is ook een superleuke baan! En natuurlijk zitten er minder leuke kanten aan. Het vele onregelmatige werken vind ik een voordeel, maar soms ook een nadeel. Vaak feestjes moeten missen omdat ik aan het werk ben wanneer anderen vrij zijn. Altijd of kerst of oud en nieuw werken. Of Koninginnedag of bevrijdingsdag, etc. Steenrijk word je er ook niet van, maar in de functie waarin ik nu zit mag ik zeer zeker niet klagen. Je moet het echter wel hebben van de ORT.

Ik heb ook eerst de mbo-v gedaan en daarna nog hbo. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk op de hbo voor werken-leren ben gegaan. Ik weet zeker dat ik de stap naar het ziekenhuis anders niet meer had durven zetten, ik dacht namelijk dat ik daar helemaal niet goed genoeg voor was. En nu ben ik S.EH-verpleegkundige. YES I did it !!!!!!!!  Update pagina 9 - Pagina 3 561177

Stella, wat fijn dat je mijn dagindeling hebt kunnen gebruiken. Heb ik hem niet helemaal voor niks opgeschreven.

Ik ben elke keer weer gefascineerd door jou. Zoals jij over je beroep schrijft vind ik echt tof daaruit haal ik met hoeveel liefde je het werk doet. Soms denk ik dat ik het ook niet kan, maar ergens weet ik dat het me echt wel gaat lukken en dat ik daar thuis hoor dus hopelijk doe ik het met net zoveel liefde als jou.

En ja de diensten zijn niet altijd even prettig maar wanneer je het ontzettend leuk hebt op je werk neem je dat voor lief.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stuiterbal di 13 maa 2012 - 23:32

Nog updates hier ?????

Hier in afwachting nog steeds ! Morgen is de sluitingsdatum van mijn voorkeurs ziekenhuis. Dus zal ik daarna horen of ik op gesprek mag komen !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: