YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9
+19
Liz
Blond
Siem
Jordana
Pompoen
Lady4
mzcharlotte
Sweety
VeryCherry
Minx
Chocolate Cookie
Snoes
Ibbeltje
Oasis
Atelier Madame
Muurvlindertje
Jezzie
Evalynn
Stuiterbal
23 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: YES I did it !!!!!!!! Update pagina 9
Wat leuk dat er zoveel meiden hier zijn die de hbo-v willen gaan doen. Het is een superleuke opleiding en een heerlijke baan. Begrijp ik goed dat jullie dan een werken/leren traject gaan volgen?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
@Lady: Ik ga zelf de mbo-v eerst doen. Ik kan helaas niet meteen de hbo doen ivm mijn voor opleiding. Wel wil ik hbo er achter aan doen.
Ik ga idd werken leren. De 1e 8 maanden is volledig theorie op school en daarna 3 jaar praktijk.
Ik ga idd werken leren. De 1e 8 maanden is volledig theorie op school en daarna 3 jaar praktijk.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Lady4 schreef:Wat leuk dat er zoveel meiden hier zijn die de hbo-v willen gaan doen. Het is een superleuke opleiding en een heerlijke baan. Begrijp ik goed dat jullie dan een werken/leren traject gaan volgen?
Wij willen idd allebei een werkend/leren traject volgen. Ik wil dat doen omdat ik al 5/6 jaar gestudeerd heb en dus eigenlijk toe ben aan een echte baan. En er moet gewoon geld op de plank komen .
Ben inmiddels in een tweede ziekenhuis uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek (nu dus v u.m. c en o.l.vg )
@Lady: vind jouw enthousiasme altijd zo super mooi over het beroep verpleegkundige, wat vind jij het leuke aan het beroep? En zijn er ook dingen die minder leuk zijn of moeilijk?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
@AM Yeeeehhhh wat goed !!! Ik ga voor je duimen
Ik ben hier nog in afwachting. Eind maart zijn de gesprekken dus voor die tijd zal ik wat horen !!
Ik ben hier nog in afwachting. Eind maart zijn de gesprekken dus voor die tijd zal ik wat horen !!
Stuiterbal- Kletskop
Atelier Madame- Ratel
Vooruitgang hier.
Donderdag van het ziekenhuis in Sittard een portofolio gekregen wat ik moest invullen. Het was nogal een karwei. En met dank aan Lady4 heb ik een dagindeling van een verpleegkundige goed kunnen omschrijven Zij had dat laatst in een topic vermeld en dat heb ik kunnen gebruiken.
Het was nogal een karwei om de portofolio in te vullen. Aan de hand daarvan word ik uitgenodigd op gesprek of niet dus het is even heel spannend.
Verder heb ik van het ziekenhuis in Maastricht ook een bevestiging gekregen en na 15 maart hoor ik of ik door ga in de selectie.
Donderdag van het ziekenhuis in Sittard een portofolio gekregen wat ik moest invullen. Het was nogal een karwei. En met dank aan Lady4 heb ik een dagindeling van een verpleegkundige goed kunnen omschrijven Zij had dat laatst in een topic vermeld en dat heb ik kunnen gebruiken.
Het was nogal een karwei om de portofolio in te vullen. Aan de hand daarvan word ik uitgenodigd op gesprek of niet dus het is even heel spannend.
Verder heb ik van het ziekenhuis in Maastricht ook een bevestiging gekregen en na 15 maart hoor ik of ik door ga in de selectie.
Stuiterbal- Kletskop
Yeah!! Goed bezig! Ik heb na mijn info gesprek nog niks gehoord. Ook van een andere instelling nog niet en deze zouden 1 maart beginnen met de gesprekken. Pfff knijp hem wel, kan me niet voorstellen dat ik bij 4 instellingen niet op gesprek mag komen.
Btw ik kan je nog steeds niet vinden op facebook!
Gast- Gast
Cimic schreef:Yeah!! Goed bezig! Ik heb na mijn info gesprek nog niks gehoord. Ook van een andere instelling nog niet en deze zouden 1 maart beginnen met de gesprekken. Pfff knijp hem wel, kan me niet voorstellen dat ik bij 4 instellingen niet op gesprek mag komen.
Ik snap er niks van want ik kan jou dus ook helemaal niet vinden. Zelfs niet bij zusje in de lijst waarin je zou staan.
Raar ???
Ik ben eens benieuwd wanneer je wat hoort dan ! Kan me voorstellen dat je hem knijpt ik heb dat nu ook al...
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:Cimic schreef:Yeah!! Goed bezig! Ik heb na mijn info gesprek nog niks gehoord. Ook van een andere instelling nog niet en deze zouden 1 maart beginnen met de gesprekken. Pfff knijp hem wel, kan me niet voorstellen dat ik bij 4 instellingen niet op gesprek mag komen.
Ik snap er niks van want ik kan jou dus ook helemaal niet vinden. Zelfs niet bij zusje in de lijst waarin je zou staan.
Raar ???
Ik ben eens benieuwd wanneer je wat hoort dan ! Kan me voorstellen dat je hem knijpt ik heb dat nu ook al...
Ik sta ook niet bij zusje in de lijst, misschien dat daar de fout zit. Ik kan wel op zusje haar facebook kijken maar niet in haar vriendenlijst.
Gast- Gast
Oehh morgen heb ik mn eerste gesprek, ik ben echt benieuwd!! Dit ziekenhuis biedt het eerste jaar 600 euro meer zakgeld dus hoop dat deze het wordt .
Atelier Madame- Ratel
AM Heel veel succes !!!!!! Ik zal voor je duimen. En wat bieden hun veel zakgeld. Hier is het 450 euro.
Stuiterbal- Kletskop
Nou ik ben weer thuis, voor mijn gevoel ging het gesprek heel lekker. Heb goed van mezelf kunnen laten zien wie ik ben en waarom ik de studie wil doen. Krijg binnen een week de uitslag.. Oehhh spannend!
Nu donderdag tweede gesprek, ook spannend maar deze eerste heeft echt mn voorkeur.
Nu donderdag tweede gesprek, ook spannend maar deze eerste heeft echt mn voorkeur.
Atelier Madame- Ratel
Yeahhhh ook van mij een kleine up-date. Heb net 2 mailtjes gekregen. Een van het ziekenhuis in Heerlen dat mijn sollicitatie goed ontvangen is en dat ik binnenkort een capaciteitentest krijg doorgemailt, aan de hand van die test mag ik in mei op gesprek komen. Van een andere zorg instelling heb ik de test al ontvangen en mag ik hopelijk binnen een paar weken op gesprek komen. Vanavond ga ik de test maken. Het zit allemaal in de lijn en daar ben ik erg blij om. Het ziekenhuis heeft mijn eerste voorkeur maar met de zorginstelling ben ik net zo tevreden
AM, veel succes! Hopelijk goed nieuws! Jij al wat gehoord Stella?
Gast- Gast
Cimic schreef:Yeahhhh ook van mij een kleine up-date. Heb net 2 mailtjes gekregen. Een van het ziekenhuis in Heerlen dat mijn sollicitatie goed ontvangen is en dat ik binnenkort een capaciteitentest krijg doorgemailt, aan de hand van die test mag ik in mei op gesprek komen. Van een andere zorg instelling heb ik de test al ontvangen en mag ik hopelijk binnen een paar weken op gesprek komen. Vanavond ga ik de test maken. Het zit allemaal in de lijn en daar ben ik erg blij om. Het ziekenhuis heeft mijn eerste voorkeur maar met de zorginstelling ben ik net zo tevreden
Hahaha ik heb hem ook vandaag gekregen
Van Sittard heb ik alleen de portofolio gekregen en deze terug gemaild. Dus dat is even afwachten. Heerlen dan idd die test en Maastricht krijg ik na 15 maart bericht van !
@AM wat fijn dat het gesprek goed ging voor jou gevoel. Ben erg benieuwd !
Stuiterbal- Kletskop
Het is ook een superleuke baan! En natuurlijk zitten er minder leuke kanten aan. Het vele onregelmatige werken vind ik een voordeel, maar soms ook een nadeel. Vaak feestjes moeten missen omdat ik aan het werk ben wanneer anderen vrij zijn. Altijd of kerst of oud en nieuw werken. Of Koninginnedag of bevrijdingsdag, etc. Steenrijk word je er ook niet van, maar in de functie waarin ik nu zit mag ik zeer zeker niet klagen. Je moet het echter wel hebben van de ORT.
Ik heb ook eerst de mbo-v gedaan en daarna nog hbo. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk op de hbo voor werken-leren ben gegaan. Ik weet zeker dat ik de stap naar het ziekenhuis anders niet meer had durven zetten, ik dacht namelijk dat ik daar helemaal niet goed genoeg voor was. En nu ben ik S.EH-verpleegkundige.
Stella, wat fijn dat je mijn dagindeling hebt kunnen gebruiken. Heb ik hem niet helemaal voor niks opgeschreven.
Ik heb ook eerst de mbo-v gedaan en daarna nog hbo. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk op de hbo voor werken-leren ben gegaan. Ik weet zeker dat ik de stap naar het ziekenhuis anders niet meer had durven zetten, ik dacht namelijk dat ik daar helemaal niet goed genoeg voor was. En nu ben ik S.EH-verpleegkundige.
Stella, wat fijn dat je mijn dagindeling hebt kunnen gebruiken. Heb ik hem niet helemaal voor niks opgeschreven.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
JAAAAAAAAAAAAAA
kreeg net een telefoontje, ik ben aangenomen :D:D
Per 1 september ga ik starten met de opleiding aan de H.v. A en ook daarnaa st in het ol.v g werken
Per 1 september ga ik starten met de opleiding aan de H.v. A en ook daarnaa st in het ol.v g werken
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:JAAAAAAAAAAAAAA
Van harte gefeliciteerd meis!!!! Super tof!!!
Gast- Gast
Stella, wat leuk! Heb jij al iets van een link met testen toegestuurd gekregen? @ lady ondanks mijn baan nu is dit iets wat ik altijd al heb willen doen alleen twijfelde heel erg omdat ik deze baan ook leuk vind. Ahhhh ben stiekem best zenuwachtig nu
Gast- Gast
thanks cimic!
Ik ga ook voor jullie duimen meiden, dan kunnen we straks per september een verpleegkunde duaal topic gaan bijhouden mss
Ik ga ook voor jullie duimen meiden, dan kunnen we straks per september een verpleegkunde duaal topic gaan bijhouden mss
Atelier Madame- Ratel
Waaaaauuuwwwww AM wat goed !!!!! GEFELICITEERD !!!!
@Cimic: Nee nog niks gekregen stond in de mail dat het nog gestuurd werd. Dus nog even afwachten.
En idd een topic voor verpleegkundige duaal lijkt me een top plan
@Cimic: Nee nog niks gekregen stond in de mail dat het nog gestuurd werd. Dus nog even afwachten.
En idd een topic voor verpleegkundige duaal lijkt me een top plan
Stuiterbal- Kletskop
Whaaaaaa ik mag op gesprek komen bij een zorginstelling, 15 maart krijg ik 2 gesprekken. Spannend!!!!!
Hebben jullie misschien nog tips?
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:JAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd!
Wat leuk, 't OLVG ken ik goed, daar woonde ik vroeger redelijk dichtbij en mijn ouders nog steeds. Mijn kno-arts zat daar en later een orthopeed. Mijn oma heeft er een paar keer gelegen en mijn moeder heel wat keren dus ik ken het ziekenhuis best goed (helaas).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Cimic schreef:Whaaaaaa ik mag op gesprek komen bij een zorginstelling, 15 maart krijg ik 2 gesprekken. Spannend!!!!!
Je motivatie goed duidelijk hebben waarom wil je zo graag deze overstap maken, wat trekt je aan aan het beroep en de opleiding? Daarbij waarom je perse de werkend-leren variant wil doen en niet de gewone opleiding.
Bij mij werd er veel gevraagd om voorbeelden te geven bij punten die ik noemde. Bijv een minder goed punt van jezelf combineren met een situatie waarin je dit bent tegengekomen.
Je van te voren goed verdiepen in de opleiding en ook de studiezwaarte. Ook antwoorden kunnen hebben op hoe je met deze zwaarte gaat omgaan.
Atelier Madame- Ratel
Lady4 schreef:Het is ook een superleuke baan! En natuurlijk zitten er minder leuke kanten aan. Het vele onregelmatige werken vind ik een voordeel, maar soms ook een nadeel. Vaak feestjes moeten missen omdat ik aan het werk ben wanneer anderen vrij zijn. Altijd of kerst of oud en nieuw werken. Of Koninginnedag of bevrijdingsdag, etc. Steenrijk word je er ook niet van, maar in de functie waarin ik nu zit mag ik zeer zeker niet klagen. Je moet het echter wel hebben van de ORT.
Ik ben elke keer weer gefascineerd door jou. Zoals jij over je beroep schrijft vind ik echt tof daaruit haal ik met hoeveel liefde je het werk doet. Soms denk ik dat ik het ook niet kan, maar ergens weet ik dat het me echt wel gaat lukken en dat ik daar thuis hoor dus hopelijk doe ik het met net zoveel liefde als jou.
En ja de diensten zijn niet altijd even prettig maar wanneer je het ontzettend leuk hebt op je werk neem je dat voor lief.
Stuiterbal- Kletskop
Nog updates hier ?????
Hier in afwachting nog steeds ! Morgen is de sluitingsdatum van mijn voorkeurs ziekenhuis. Dus zal ik daarna horen of ik op gesprek mag komen !
Hier in afwachting nog steeds ! Morgen is de sluitingsdatum van mijn voorkeurs ziekenhuis. Dus zal ik daarna horen of ik op gesprek mag komen !
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Update op pagina 67.
» Babydump update pagina 2
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Update op pagina 67.
» Babydump update pagina 2
» Morgen testen UPDATE PAGINA 6
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: