Hond bijt presentatrice
+3
Rush
Jerry
Susan
7 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hond bijt presentatrice
Maar nu zit er wel een verschil in happen als in: back off of daadwerkelijk aanvallen en iemand grijpen, zoals in het filmpje en het verhaal van Stella.
Nu vind ik dat happen al absoluut geen leuk gedrag maar oke... daar kan ik wel beter inkomen. Maar dat daadwerkelijke grijpen, nee, dat is voor mijn echt onacceptabel gedrag.
Nu vind ik dat happen al absoluut geen leuk gedrag maar oke... daar kan ik wel beter inkomen. Maar dat daadwerkelijke grijpen, nee, dat is voor mijn echt onacceptabel gedrag.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Elodie schreef:Ik bedoelde ook dat het best logisch was geweest als één van de agenten op zou springen voor presentatrice;)VeryCherry schreef:Maar als die agent er op was gesprongen zou die hond helemaal doordraaien denk ik.
Ah zo, whahaha. Dacht al
Die mannen blijven 'calm en assertive'
En ik kan 't me ook wel een beetje voorstellen. Ze zitten in een tv-programma, misschien een beetje zenuwachtig en ongemakkelijk en dan gebeurt er zoiets met de presentatrice... Kan me wel voorstellen dat je dan niet meteen opspringt om actie te ondernemen. Ze reageert zelf ook redelijk kalm en rustig, dus dan verbaast 't me nog minder...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Sylvana schreef:Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Geen enkele hond is te vertrouwen...
Gast- Gast
Sylvana schreef:Maar nu zit er wel een verschil in happen als in: back off of daadwerkelijk aanvallen en iemand grijpen, zoals in het filmpje en het verhaal van Stella.
Hier ben ik het niet mee eens. De hond hapte, deed geen aanval. Zodra de vrouw weer bij hem vandaan was was hij weer rustig en leunde tegen de agenten aan. Het was van de hond een waarschuwing, hij kan nou eenmaal niet zeggen 'Pardon mevrouw, maar als u en uw handen om mijn kop hebt en dan ook nog zo dicht boven me komt hangen vind ik u ietwat bedreigend.'
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hond bijt mijn katten
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat is je hond dik!
» Kat kauwt/ bijt op alles?
» Radeloos- kat bijt zomaar hard
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat is je hond dik!
» Kat kauwt/ bijt op alles?
» Radeloos- kat bijt zomaar hard
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: