Hond bijt mijn katten
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hond bijt mijn katten
Hallo allemaal,
Ik heb vier katers die ook buiten komen, en vandaag kwam de jongste binnen met een manke poot. Ik heb hem even bekeken en jawel hoor: er staan bijtafdrukken in van een hond, zo te zien.
Dat is de derde keer in drie weken (ook de derde kat, trouwens). Ik heb het nog geen enkele keer zien gebeuren, ik zie het pas als de katten binnenkomen en ze lopen mank. Ik weet dus niet of het elke keer dezelfde hond is, en zo ja, welke hond dan. Inmiddels gaat het bij mij behoorlijk in de papieren lopen aan dierenartskosten...
Zouden jullie een melding maken bij de politie, of niet?
Ik heb vier katers die ook buiten komen, en vandaag kwam de jongste binnen met een manke poot. Ik heb hem even bekeken en jawel hoor: er staan bijtafdrukken in van een hond, zo te zien.
Dat is de derde keer in drie weken (ook de derde kat, trouwens). Ik heb het nog geen enkele keer zien gebeuren, ik zie het pas als de katten binnenkomen en ze lopen mank. Ik weet dus niet of het elke keer dezelfde hond is, en zo ja, welke hond dan. Inmiddels gaat het bij mij behoorlijk in de papieren lopen aan dierenartskosten...
Zouden jullie een melding maken bij de politie, of niet?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hond bijt mijn katten
Tja lastig! Je weet natuurlijk niet welke hond enzo dus ik gok dat ze niks kunnen. Wel erg naar voor je katten en voor jou!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
JA zou ik wel doen ja!
Maar goed, ik zou al persoonlijk de straat op zijn gegaan als iemand mijn Fritsie had gebeten...
En met iemand bedoel ik natuurlijk een hond.
Maar goed, ik zou al persoonlijk de straat op zijn gegaan als iemand mijn Fritsie had gebeten...
Gast- Gast
Trisha schreef:JA zou ik wel doen ja!
Nieuw televisie-idee: Man Bijt Kat.
Ja, ik denk dat ik inderdaad toch maar ga bellen. Misschien zijn er meer kattenbezitters in de buurt die hetzelfde hebben meegemaakt.
RYW- Ratel
Nouja in de eerste instantie bedoelde ik met iemand - wie dan ook die aan mijn Fritsepits zit. Zo heeft mijn broer er nog wel 's een bui dat-ie Frits gaat pesten en dan wordt er aan z'n staart getrokken en andere 'grapjes'. Nou mooi dat ik 'm dan aan zijn staart trek en 'm 't huis uit zet :/ Frits heeft nog net geen kroontje op hier en zo moet-ie ook behandeld worden.
Gast- Gast
Hmmm ik zou niet bellen eigenlijk... Jouw katten lopen vrij buiten rond, dan is dit wel een beetje een risico. Denk dat daarom de politie ook niet zo snel actie zal ondernemen. Misschien lopen de katten wel in de tuin van die hond, en valt ' ie ze daarom aan? Je kan eventueel wel eens rondvragen in de buurt of meer mensen hier last van hebben
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Hmmm ik zou niet bellen eigenlijk... Jouw katten lopen vrij buiten rond, dan is dit wel een beetje een risico. Denk dat daarom de politie ook niet zo snel actie zal ondernemen. Misschien lopen de katten wel in de tuin van die hond, en valt ' ie ze daarom aan? Je kan eventueel wel eens rondvragen in de buurt of meer mensen hier last van hebben
je kan het proberen, maar als de hond die het doet in eigen tuin is dan is het idd het 'probleem' van jouw katten. Maar misschien moet je zo'n catcam omhangen om achter de dader te komen!
(die dingen bestaan echt http://www.mr-lee-catcam.de/)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Aimee schreef:Hmmm ik zou niet bellen eigenlijk... Jouw katten lopen vrij buiten rond, dan is dit wel een beetje een risico. Denk dat daarom de politie ook niet zo snel actie zal ondernemen. Misschien lopen de katten wel in de tuin van die hond, en valt ' ie ze daarom aan? Je kan eventueel wel eens rondvragen in de buurt of meer mensen hier last van hebben
Ik heb net gebeld, en word straks teruggebeld door de wijkagent of het vaker gebeurt en of hij een hond op het oog heeft.
Ik vind niet dat mijn katten maar gebeten 'mogen' worden omdat ze buiten lopen, eigenlijk. Tuurlijk kan het gebeuren, maar ik vind niet dat dat erbij hoort, zegmaar. En als het drie keer binnen drie weken gebeurt, dan vind ik het wel veel worden. Als ze een tuin in gaan, ja, dan kan ik me er wat bij voorstellen, dat zo'n hond het als zijn territorium ziet, maar ik ja, ik zie natuurlijk niet waar ze heen gaan de hele tijd, dus de omstandigheden weet ik niet.
RYW- Ratel
Goochempie schreef:Aimee schreef:Hmmm ik zou niet bellen eigenlijk... Jouw katten lopen vrij buiten rond, dan is dit wel een beetje een risico. Denk dat daarom de politie ook niet zo snel actie zal ondernemen. Misschien lopen de katten wel in de tuin van die hond, en valt ' ie ze daarom aan? Je kan eventueel wel eens rondvragen in de buurt of meer mensen hier last van hebben
je kan het proberen, maar als de hond die het doet in eigen tuin is dan is het idd het 'probleem' van jouw katten. Maar misschien moet je zo'n catcam omhangen om achter de dader te komen!
(die dingen bestaan echt http://www.mr-lee-catcam.de/)
Catcam? Goh... wat ze allemaal al niet bedenken! Ik denk dat ik een DNA-testje ga uitvoeren op het speeksel op mijn katten hun pootjes, en dan een psychologisch profiel ga opstellen
RYW- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Hond bijt presentatrice
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Ik ben mijn katten beu
» Help.. De hond en mijn zoontje
» Help mijn katten plassen op mijn bank!!
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Ik ben mijn katten beu
» Help.. De hond en mijn zoontje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: