Hond bijt presentatrice
+3
Rush
Jerry
Susan
7 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hond bijt presentatrice
Hond bijt presentatrice
Kyle Dyer presenteerde voor haar ochtendshow 9News op Denver TV een item over een Argentijnse mastiff die eerder deze week door agenten uit een ijswak was gered. Als ze tijdens het gesprek met de agenten de hond wil aaien, wordt ze vol in haar gezicht gebeten. Dyer is opgenomen in het ziekenhuis met bijwonden aan haar lippen en neus en is inmiddels geopereerd. Volgens het tv-station maakt ze het goed.
Het is nu afwachten wat er met de hond gebeurd. Hij wordt de komende tien dagen in quarantaine gehouden om te onderzoeken of hij lijdt aan ziekten als hondsdolheid. Als hij gezond blijkt te zijn, gaat hij waarschijnlijk terug naar zijn eigenaar.
Kyle Dyer presenteerde voor haar ochtendshow 9News op Denver TV een item over een Argentijnse mastiff die eerder deze week door agenten uit een ijswak was gered. Als ze tijdens het gesprek met de agenten de hond wil aaien, wordt ze vol in haar gezicht gebeten. Dyer is opgenomen in het ziekenhuis met bijwonden aan haar lippen en neus en is inmiddels geopereerd. Volgens het tv-station maakt ze het goed.
Het is nu afwachten wat er met de hond gebeurd. Hij wordt de komende tien dagen in quarantaine gehouden om te onderzoeken of hij lijdt aan ziekten als hondsdolheid. Als hij gezond blijkt te zijn, gaat hij waarschijnlijk terug naar zijn eigenaar.
Re: Hond bijt presentatrice
Volgens mij bijt hij niet omdat ze hem aait, want dat doet ze de hele tijd al en dan doet die hond niks. Pas als ze met haar gezicht heel dicht bij het gezicht van de hond komt, hapt hij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat denk ik ook. Ik vind het ook wel een beetje een "domme" actie. Het is een wildvreemde hond, dan ga je dat toch niet doen.
Gast- Gast
wat moet je hiervan vinden dan? Erg dat ze is gebeten... Maar wordt er nu zo'n groot verhaal van gemaakt omdat 't een mastiff is? Wat als 't een jack russel was geweest (buiten 't feit dat die een kleiner bijtoppervlak achterlaten...)?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend, maar dan moet je maar niet met je hoofd zo dicht bij een vreemd dier gaan hangen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Typisch gevalletje van eigen schuld... Maakt trouwens niet uit wat voor hond het is, dat beestje heeft gewoon een trauma opgelopen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Vervelend, maar dan moet je maar niet met je hoofd zo dicht bij een vreemd dier gaan hangen.
True, maar leg dat ook een kind maar eens uit, denk ik dan. Ik vind zo'n beest dan toch gewoon niet (meer) te vertrouwen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zeg altijd tegen mijn zoontje dat hij niet bij vreemde honden in de buurt moet komen en ze moet gaan aaien. Ook al zegt het baasje dat hij heel lief is en nooit wat doet. Zeg ik ook tegen kinderen die onze hond willen aaien.
Inderdaad. Mijn neefjes mogen de kat van m`n ouders ook niet aaien, want ze weten dat het geen lieve kat is. Ze doen het ook niet.VeryCherry schreef:Ik zeg altijd tegen mijn zoontje dat hij niet bij vreemde honden in de buurt moet komen en ze moet gaan aaien. Ook al zegt het baasje dat hij heel lief is en nooit wat doet. Zeg ik ook tegen kinderen die onze hond willen aaien.
Ik vond trouwens vroeger dat het wel meeviel. Dat heb ik ook geweten toen ze met 3 nagels in mijn onderlip hing.
Rush- Lady Post-a-lot
Dieren zijn nooit te vertrouwen, mijns inziens. En je kunt een kind zeker wel uitleggen dat je een vreemde hond nooit mag aaien of te dicht in de buurt mag komen.Sylvana schreef:Rush schreef:Vervelend, maar dan moet je maar niet met je hoofd zo dicht bij een vreemd dier gaan hangen.
True, maar leg dat ook een kind maar eens uit, denk ik dan. Ik vind zo'n beest dan toch gewoon niet (meer) te vertrouwen.
Gast- Gast
Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Sylvana- Prater
Lorna mercedez schreef:Beetje dom.
Van die presentatrice neem ik aan?
Dieren zijn sowieso niet te vertrouwen.Sylvana schreef:Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Rush- Lady Post-a-lot
Maar Sylvana, hebben je dat met elke terriër, mastif of wat dan ook?
Rush schreef:Dieren zijn sowieso niet te vertrouwen.Sylvana schreef:Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Dat is dan weer een dooddoener.
Sylvana- Prater
Het is gewoon waar.Sylvana schreef:Rush schreef:Dieren zijn sowieso niet te vertrouwen.Sylvana schreef:Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Gast- Gast
Hoezo? Dat is toch gewoon zo? Zolang een kind het niet begrijpt, kan je beter de hond in de bijkeuken doen o.i.d.Sylvana schreef:Dat is dan weer een dooddoener.Rush schreef:Dieren zijn sowieso niet te vertrouwen.Sylvana schreef:Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee daar keek ik ook van op, ze doen niets, zolang het filmpje duurt dan.Elodie schreef:Die mannen lijken helemaal niet te schrikken.
Rush- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Maar Sylvana, hebben je dat met elke terriër, mastif of wat dan ook?
Helemaal niet! Ik ben gek op honden, heb zelf een boxer (ook een hond waar veel mensen een blokje voor om lopen). Ik heb ook nergens gezegt dat het ras van deze hond de issue in dit verhaal is?
Sylvana- Prater
Ik laat mijn neefjes van 3 en bijna 1 ook niet in de buurt van de hond hoor. Ook al zegt mijn tante dat ze honden gewend zijn, want zij hebben ze ook.
Sylvana schreef:VeryCherry schreef:Maar Sylvana, hebben je dat met elke terriër, mastif of wat dan ook?
Helemaal niet! Ik ben gek op honden, heb zelf een boxer (ook een hond waar veel mensen een blokje voor om lopen). Ik heb ook nergens gezegt dat het ras van deze hond de issue in dit verhaal is?
Nee, ik vroeg het toch ook? Of mis ik nou iets?
Zelda schreef:Het is gewoon waar.Sylvana schreef:Rush schreef:Dieren zijn sowieso niet te vertrouwen.Sylvana schreef:Maar dan zijn er nog altijd de onbewaakte momenten. Of de hele kleintjes, die voor je het in de gaten hebt hun handje uitsteken of op de hond aflopen. Nee, ik vind het niet meer verantwoord op die manier. Zo'n hond is niet meer te vertrouwen.
Dat mag je vinden, ik zie dat anders.
Sylvana- Prater
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hond bijt mijn katten
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat is je hond dik!
» Kat kauwt/ bijt op alles?
» Radeloos- kat bijt zomaar hard
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat is je hond dik!
» Kat kauwt/ bijt op alles?
» Radeloos- kat bijt zomaar hard
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: