Kat kauwt/ bijt op alles?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kat kauwt/ bijt op alles?
Onze kat kauwt/ bijt sinds de laatste weken erg veel op allerlei dingen.... Eerst deed ze het alleen bij mijn raamhaken (geen idee hoe je dat noemt, waar je ze mee open en dicht doet) en nu werkelijk op alles, hoekjes van ons bed, telefoon, laptop enz. enz.
Heeft iemand enig idee waardoor dit zou komen? Miss. tijd voor een dierenarts bezoekje voor haar gebit ofzo? Ze is nu 2 jaar, dus wisselen zou eht niet kunnen zijn lijkt me...
Heeft iemand enig idee waardoor dit zou komen? Miss. tijd voor een dierenarts bezoekje voor haar gebit ofzo? Ze is nu 2 jaar, dus wisselen zou eht niet kunnen zijn lijkt me...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Kat kauwt/ bijt op alles?
Hm wat vreemd zeg!
Het eerste wat bij mij opkwam is dat ze inderdaad misschien wel last heeft van d'r gebit. Dat ze daarom overal in bijt. Ik zou sowieso informeren bij de dierenarts, die kan je misschien zo al vertellen wat het is en of het nodig is om met haar naar de dierenarts te gaan.
Of misschien kan je nu alvast informeren op een kattenforum?
Het eerste wat bij mij opkwam is dat ze inderdaad misschien wel last heeft van d'r gebit. Dat ze daarom overal in bijt. Ik zou sowieso informeren bij de dierenarts, die kan je misschien zo al vertellen wat het is en of het nodig is om met haar naar de dierenarts te gaan.
Of misschien kan je nu alvast informeren op een kattenforum?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Kattenforum, daar had ik niet aan gedacht! Zo eens even google-en!
Ja, ga de dierenarts toch maar even bellen.. Heb even gekeken in haar bekkie, en kan zo snel niet iets zien wat echt schrikbarend is zeg maar, wel een beetje tandsteen maar goed, dat heeft mijn andere kat ook gehad... Maar een check is denk ik niet verkeerd, probleem is dat ze meteen onder narcose moet dan... Vind dat niet zo leuk als er niks aan de hand is...
Vervelende is trouwens dat ze ook op snoeren/kabels gaat kauwen... Zo gevaarlijk :S
Ja, ga de dierenarts toch maar even bellen.. Heb even gekeken in haar bekkie, en kan zo snel niet iets zien wat echt schrikbarend is zeg maar, wel een beetje tandsteen maar goed, dat heeft mijn andere kat ook gehad... Maar een check is denk ik niet verkeerd, probleem is dat ze meteen onder narcose moet dan... Vind dat niet zo leuk als er niks aan de hand is...
Vervelende is trouwens dat ze ook op snoeren/kabels gaat kauwen... Zo gevaarlijk :S
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Oh op snoeren en kabels bijten is inderdaad gevaarlijk!
Hopelijk krijg je fijne info op een kattenforum en anders weet de dierenarts het misschien zo wel en kan hij/zij je zo vertellen wat je er aan kan doen.
Ik vind het ook altijd een ramp om met mijn kat naar de dierenarts te moeten, dat bespaar ik hem liever mocht het toch niet echt nodig zijn.
En mocht de dierenarts toch vinden dat je langs moet komen met je kat dan weet je dat ook en dan kan je meteen een afspraak maken.
Hopelijk krijg je fijne info op een kattenforum en anders weet de dierenarts het misschien zo wel en kan hij/zij je zo vertellen wat je er aan kan doen.
Ik vind het ook altijd een ramp om met mijn kat naar de dierenarts te moeten, dat bespaar ik hem liever mocht het toch niet echt nodig zijn.
En mocht de dierenarts toch vinden dat je langs moet komen met je kat dan weet je dat ook en dan kan je meteen een afspraak maken.
Raindrop- Ratel
Weet je inmiddels al iets meer wat het zou kunnen zijn dat je kat op alles bijt?
Raindrop- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Hond bijt presentatrice
» Radeloos- kat bijt zomaar hard
» Hond bijt mijn katten
» Namens Alex: Mijn kind bijt andere kinderen.
» Alles is weg :'( :'(
» Radeloos- kat bijt zomaar hard
» Hond bijt mijn katten
» Namens Alex: Mijn kind bijt andere kinderen.
» Alles is weg :'( :'(
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: