Blaffende hond
+3
Sorella
Benthe
Minx
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Blaffende hond
Wij hebben echt een super lief en leuk hondje. Het enige k*tte aan hem is dat hij elke ochtend om 5.00 uur begint te blaffen. Net zo lang totdat er iemand komt. We negeren het zoveel mogelijk, maar mijn vriend gaat werken dus moet hij wel naar beneden toe. Dan is de hond blij. Mijn vriend gaat weer weg en de hond weer in zijn bench. Vervolgens begint hij een half uur weer met blaffen. Dit keer ook net zo lang dat ik beneden ben.
Nou wil ik het wel blijven negeren, maar vanmorgen begonnen de buren al op de muur te kloppen. Dus de buren hebben er ook echt last van. iemand nog tips? Begin onze hond zo wel minder leuk te vinden
Nou wil ik het wel blijven negeren, maar vanmorgen begonnen de buren al op de muur te kloppen. Dus de buren hebben er ook echt last van. iemand nog tips? Begin onze hond zo wel minder leuk te vinden
Gast- Gast
Re: Blaffende hond
Kan je hond 's nachts ook uit de bench?? De hond van mijn schoonouders vind opgesloten zitten in de bench echt helemaal niets. De bench is wel zijn veilige plekje dus gaat er wel in liggen slapen maar zodra de deur dicht gaat raakt hij helemaal in paniek. Zij zetten nu dus de hond met bench op de gang 's nachts want daar kan hij niets kapot maken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Wij hebben echt een super lief en leuk hondje. Het enige k*tte aan hem is dat hij elke ochtend om 5.00 uur begint te blaffen. Net zo lang totdat er iemand komt. We negeren het zoveel mogelijk, maar mijn vriend gaat werken dus moet hij wel naar beneden toe. Dan is de hond blij. Mijn vriend gaat weer weg en de hond weer in zijn bench. Vervolgens begint hij een half uur weer met blaffen. Dit keer ook net zo lang dat ik beneden ben.
Hoe oud is ie? Moet hij niet plassen?
Gast- Gast
van 18 nov 2011, als hij geplast heeft, begint hij na een half uur weer te blaffen.
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde probleem. We hebben het een lange tijd kunnen rekken, door hem dan (met bench en al) in het hok te zetten zodat wij en de buren hem niet horen, maar nu met dit koude weer kan dat natuurlijk niet. Hij begon ook al steeds eerder met blaffen (was het eerst nog 5, 6 uur, nu al 1 uur!) en nu laten we dan ook maar de deur van de bench open 's nachts. Ik ben er niet helemaal voor, omdat ik niet graag de hond zijn zin wil geven en ik liever heb dat hij in de bench slaapt, omdat hij anders steeds op de bank gaat liggen. Dus ik denk dat zodra de winter over is ik het weer ga proberen met de deur dicht en dan naar het hok als hij blaft.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
En hoe oud is jullie hond? Het vervelende is dat we sowieso naar beneden moeten als hij blaft. Want hij blaft vlak voordat wij uit bed moeten om aan het werk te gaan. Dus blijven liggen heeft geen zin want we moeten er wel uit. Ik oefen met hem in de bench. Als hij er lief en rustig in ligt dan beloon ik hem en knuffel ik hem dat hij zich goed gedraagt
Gast- Gast
Dolcis, dan is hij net zo oud als de hond van mijn ouders. Dan is het wellicht handig om voor de nacht even een beslapen t-shirt/kussensloop met de geur van degene waarmee de hond het meeste heeft in de bench te leggen. Succes gegarandeerd. De hond van mijn ouders blaft nu alleen om 07.00u, want dan moet hij plassen.
Gast- Gast
Onze hond is bijna vier en heeft de eerste drie jaar zonder problemen in zijn bench geslapen. Hij heeft alleen een hele sterke wil en als hij iets in zijn hoofd haalt dan moet het ook zo. Daarnaast kan je hem weinig vrijheid geven, want dan wil hij steeds meer. Zo lieten we hem er bijvoorbeeld op zondagochtend uit als wij nog even wat langer wilden slapen, maar nu wil ie nooit meer in zijn bench.
Als ie blaft en jullie moeten sowieso naar benenden, dan zou ik hem trouwens in zijn bench laten zitten. Deur wel open doen, maar hem er niet uit laten komen. Pas als jij het zegt, mag hij er uit en pas als hij rustig is.
Als ie blaft en jullie moeten sowieso naar benenden, dan zou ik hem trouwens in zijn bench laten zitten. Deur wel open doen, maar hem er niet uit laten komen. Pas als jij het zegt, mag hij er uit en pas als hij rustig is.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Een deken over de bovenkant van de bench leggen wil ook nog al eens helpen!
Gast- Gast
Ik zal jullie tips een toe passen. Ligt er vanavond een briefje in de deur van de buren. Ze hebben last van onze hond. Tsja, vraag me dan af wat ze willen bereiken? Alsof we dat zelf niet snappen dat buren er ook last van hebben. En ik denk ook niet dat de hond nu ineens denkt: oh jee, de buren hebben last laat ik me maar stil houden.
Gast- Gast
Hallo, dat beest is nog een pup.
Waarschijnlijk heeft ie gewoon verlatingsangst oid.
Van begin aan oplossen..
Hond in bench naast bed, wanneer hij piept, hand door tralies. Dit paar dagen volhouden, tot hij niet meer piept/blaft, dan bench bv op de overloop. Dit paar nachten. Dan bench bv onder aan trap, weer paar nachten. Bench op uiteindelijke plek..
Over de bench een grote deken leggen, met alleen voorkant open. Zo is t een lekker donker hol.
Radio 1 aan laten staan. Hier praten ze veel en is rustgevend.
Zo hebben wij het gedaan. Onze hond blaft nooit, kan als t moet perfect in de bench blijven en als ze alleen thuis is, is ze super relaxt.
Waarschijnlijk heeft ie gewoon verlatingsangst oid.
Van begin aan oplossen..
Hond in bench naast bed, wanneer hij piept, hand door tralies. Dit paar dagen volhouden, tot hij niet meer piept/blaft, dan bench bv op de overloop. Dit paar nachten. Dan bench bv onder aan trap, weer paar nachten. Bench op uiteindelijke plek..
Over de bench een grote deken leggen, met alleen voorkant open. Zo is t een lekker donker hol.
Radio 1 aan laten staan. Hier praten ze veel en is rustgevend.
Zo hebben wij het gedaan. Onze hond blaft nooit, kan als t moet perfect in de bench blijven en als ze alleen thuis is, is ze super relaxt.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Of wanneer je geen bench op slaapkamer wilt, zelf bij bench gaan liggen.
Haha! Goede tips trouwens!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:PrinsesBo schreef:Of wanneer je geen bench op slaapkamer wilt, zelf bij bench gaan liggen.
Dat werkt echt! Zeker als mensen geen bench op kamer willen.
Blaffen doen pups omdat ze of moeten plassen (maar dat heeft ie al gedaan dan) of omdat ze zich alleen voelen.
De onze heeft dat de eerste nacht ook gedaan. Kreeg toen als nitwit deze tips. Werkten echt geweldig! Bij volgende hond ga ik t weer zo doen.
Gast- Gast
Ik begrijp wel dat je buren een briefje sturen. Zou ik ook doen. Het kan ook zijn dat eigenaren het zelf niet als vervelend ervaren (of niet thuis zijn) en dat ze niet aan de buren denken. Attenderen is nooit verkeerd toch?
Wel erg vervelend, je probleem. De hond van onze buren doet het ook en wij hebben wel eens wakker gelegen van 5 uur tot de wekker ging. Supervervelend! Zij lieten de hond buiten lopen en die hond had het koud... Sindsdien is hij altijd binnen, gelukkig. In jullie geval is het lastiger, maar wellicht dat je er met voorgaande tips iets aan kunt doen
Wel erg vervelend, je probleem. De hond van onze buren doet het ook en wij hebben wel eens wakker gelegen van 5 uur tot de wekker ging. Supervervelend! Zij lieten de hond buiten lopen en die hond had het koud... Sindsdien is hij altijd binnen, gelukkig. In jullie geval is het lastiger, maar wellicht dat je er met voorgaande tips iets aan kunt doen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Sorella schreef:PrinsesBo schreef:Of wanneer je geen bench op slaapkamer wilt, zelf bij bench gaan liggen.
Blaffen doen pups omdat ze of moeten plassen (maar dat heeft ie al gedaan dan) of omdat ze zich alleen voelen.
De onze heeft dat de eerste nacht ook gedaan. Kreeg toen als nitwit deze tips. Werkten echt geweldig! Bij volgende hond ga ik t weer zo doen.
Ik kreeg een beeld op m'n netvlies van een slaapkamer die volledig uitgeruimd wordt en weer opgebouwd naast de bench, vandaar de Dat van die goede tips meende ik echt! De hond uit de bench wil ook nog wel eens helpen inderdaad alhoewel hij daar wel erg jong voor is.
Sorella- Kletskop
je kunt natuurlijk wel tegen je buren zeggen dat jullie er hard mee bezig zijn om het blaffen af te leren omdat je snapt dat ze dr last van hebben.Voelen ze zich in ieder geval serieus genomen! misschien hebben zij nog tips?(ff de bal bij hen terug leggen)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
ow leesnet in het niet zo blij topic dat je een beetje stomme buren hebt! tsja.... dat veranderd niks aan het geblaf natuurlijk maar dan zou ik ook niet staan te spingen om er serieus op in te gaan!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Sorella schreef:PrinsesBo schreef:Sorella schreef:PrinsesBo schreef:Of wanneer je geen bench op slaapkamer wilt, zelf bij bench gaan liggen.
Ik kreeg een beeld op m'n netvlies van een slaapkamer die volledig uitgeruimd wordt en weer opgebouwd naast de bench, vandaar de Dat van die goede tips meende ik echt! .
Weet ik toch
Gast- Gast
bolus26 schreef:ow leesnet in het niet zo blij topic dat je een beetje stomme buren hebt! tsja.... dat veranderd niks aan het geblaf natuurlijk maar dan zou ik ook niet staan te spingen om er serieus op in te gaan!
Hoe vervelend je buren ook zijn, je moet gewoon zorgen dat je hond niet/minimaal blaft.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Sorella schreef:PrinsesBo schreef:Sorella schreef:PrinsesBo schreef:Of wanneer je geen bench op slaapkamer wilt, zelf bij bench gaan liggen.
Ik kreeg een beeld op m'n netvlies van een slaapkamer die volledig uitgeruimd wordt en weer opgebouwd naast de bench, vandaar de Dat van die goede tips meende ik echt! .
Weet ik toch
Gelukkig
Sorella- Kletskop
Dat heb ik ook vaker gehoord, de radio aan. De pup van paps doet het echter prima met de kussensloop. Volgens mij zijn er heel veel technieken.
Onze pup, die van mijn ex en mij, hebben we eerst boven gehad, maar dat heeft meer problemen dan oplossingen gebracht. De pup heeft met zijn nagels het behang van de muren gekrabt. Daarna heb ik een tijdje in zijn mandje naast mij gehad, maar dan waren we hem kwijt (de term bench was ons kennelijk toen nog onduidelijk, het is dan ook tien jaar geleden). Vervolgens hebben we hem naar beneden gebracht met een oud, gedragen kledingstuk van mijn toenmalige vriend. Hij heeft toen nog één keer geblaft, vlak nadat we hem in de bijkeuken hadden gelegd en daarna was het goed. (Wij hadden extreem geluk met onze buren destijds, want zij waren zelf hondengek en snapten dat het even tijd koste om de hond op te voeden. Ze hielpen ons er zelfs bij. Gelukkig wel.)
Het is gewoon aftasten wat je moet doen. Mijn vader raakt geirriteerd als de hond blijft blaffen, ook overdag, en begint hem dan terecht te stellen. De hond kijkt hem aan en heeft zoiets van:"Wat bedoel je toch?" en hij wordt er wat bang van. Dus mijn vader wordt weer gecorrigeerd door zijn vrouw.
Onze pup, die van mijn ex en mij, hebben we eerst boven gehad, maar dat heeft meer problemen dan oplossingen gebracht. De pup heeft met zijn nagels het behang van de muren gekrabt. Daarna heb ik een tijdje in zijn mandje naast mij gehad, maar dan waren we hem kwijt (de term bench was ons kennelijk toen nog onduidelijk, het is dan ook tien jaar geleden). Vervolgens hebben we hem naar beneden gebracht met een oud, gedragen kledingstuk van mijn toenmalige vriend. Hij heeft toen nog één keer geblaft, vlak nadat we hem in de bijkeuken hadden gelegd en daarna was het goed. (Wij hadden extreem geluk met onze buren destijds, want zij waren zelf hondengek en snapten dat het even tijd koste om de hond op te voeden. Ze hielpen ons er zelfs bij. Gelukkig wel.)
Het is gewoon aftasten wat je moet doen. Mijn vader raakt geirriteerd als de hond blijft blaffen, ook overdag, en begint hem dan terecht te stellen. De hond kijkt hem aan en heeft zoiets van:"Wat bedoel je toch?" en hij wordt er wat bang van. Dus mijn vader wordt weer gecorrigeerd door zijn vrouw.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen tegen blaffende hond?
» Wat te doen (dochter bang voor blaffende hond).
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Onze hond
» Wat is je hond dik!
» Wat te doen (dochter bang voor blaffende hond).
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Onze hond
» Wat is je hond dik!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: