Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen tegen blaffende hond?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen tegen blaffende hond? Empty Wat te doen tegen blaffende hond?

Bericht  _Poppy_ ma 15 jul 2013 - 10:53

Ik trek binnenkort tijdelijk in bij mijn zusje. Zij heeft een hondje en een kat, ik heb ook een hondje, een shih tzu van 13. Het probleem is alleen dat hij daar blijft blaffen....steeds een 'woef!' En dan weer 2 min niks en dan weer blaffen....

Hij doet dit alleen bij haar thuis helaas:pale: ze woont in een gehorig appartement dus haar buren worden in no time gek...

Wat kan ik hier in godsnaam tegen doen? Ik zit hier echt te huilen want ik vrees dat ik hem tijdelijk ergens anders moet onderbrengen, en dat kan ik echt niet aan eigenlijk...dan gaat ie naar een vriendin die ver weg woont, want mijn moeder wil hem niet meer (hij was eigenlijk van haar) omdat ze nu een nieuw hondje heeft en hij soms in huis plast...die wil hem weggeven aan haar schoonmoeder, voor altijd, maar dat wil ik echt niet...
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen tegen blaffende hond? Empty Re: Wat te doen tegen blaffende hond?

Bericht  Pineco ma 15 jul 2013 - 17:53

Vervelend, kan me voorstellen dat je hem liever gewoon bij je houdt. Denk je niet dat je het hem kunt afleren (of dat hij vanzelf ermee stopt) als je langer bij je zusje blijft? Voorheen was je er wellicht steeds maar even, maar als het tijdelijk je thuis wordt, gaat hij de omgeving misschien anders zien?
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: