Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mannen vinden mij niet aantrekkelijk

+17
Arwyn
Atelier Madame
Serena
Caro
Marin
Paper Crown
Jerry
Rovine
Jordana
Jeanette
TGR
Rumble
RYW
Supertalentje
Terkina
Siem
Antibes
21 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 Empty Re: Mannen vinden mij niet aantrekkelijk

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:18

Eucalypta schreef:Ik geloof ook niet dat dat gezegd wordt, alleen dat je om aantrekkelijk gevonden te worden jezelf wel lekker moet voelen in je lijf.
Inderdaad..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 Empty Re: Mannen vinden mij niet aantrekkelijk

Bericht  Jordana di 7 feb 2012 - 23:18

Eucalypta schreef:Ik geloof ook niet dat dat gezegd wordt, alleen dat je om aantrekkelijk gevonden te worden jezelf wel lekker moet voelen in je lijf.

Thnx euc dat bedoelde ik te zeggen.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:19

Jordana schreef:
Eucalypta schreef:Jordana, ik ben even héél erg kwijt of ik weet wie jij bent Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

Ja ik weet wie jij bent en heb een foto gezien van je Wink
Nou, nou wil ik ook weten wie jij bent! Jij staat vast bij Maple in d'r facebook lijst smile

Ik ook trouwens smile

En Antibes, ik heb je een facebookverzoekje gestuurd smile Niet eens speciaal om dit topic, maar gewoon smile

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 23:22

Maar hoewel dat echt enorm waar is, denken jullie dat DAT doorslaggevend is? Ik kan namelijk echt zo een berg meiden in mijn omgeving aanwijzen die onzekerder/ongemakkelijker met hun lichaam/zelfbeeld zijn dan ik dat ben. Maar wel regelmatig vriendjes hebben.

Ik weet het niet, ik ontken niet dat het meespeelt, ik geloof zeker dat zelfverzekerdheid aantrekkelijk is. Maar ik geloof niet dat het doorslaggevend is, daarvoor zie ik gewoon te vaak gevallen waarbij dat ook een issue is, maar die er geen last van hebben qua mannen.

Ik geloof dat je het niet de andere kant op door kunt trekken zeg maar. Meer zelfverzekerd is meestal wel meer aantrekkelijk, maar minder zelfverzekerd wordt niet automatisch minder aantrekkelijk (denk ik).

Laatst aangepast door Antibes op di 7 feb 2012 - 23:26; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Jordana di 7 feb 2012 - 23:23

Eucalypta schreef:
Jordana schreef:
Eucalypta schreef:Jordana, ik ben even héél erg kwijt of ik weet wie jij bent Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

Nou, nou wil ik ook weten wie jij bent! Jij staat vast bij Maple in d'r facebook lijst Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

Ik ook trouwens Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

En Antibes, ik heb je een facebookverzoekje gestuurd Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177 Niet eens speciaal om dit topic, maar gewoon Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

Zal ik je anders toevoegen? Dan heb je ook een beter beeld van mij?

Hee en antibis weet je ook nog wat ik op het oude fourm heb gezegd toen jij nog in mijn hyvescontacten stond dat een kennis van mij mailden van wie is die lekkere meid?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 23:25

Uh, nee, en ik weet ook niet wie je was dan haha! Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:25

Antibes schreef:Maar hoewel dat echt enorm waar is, denken jullie dat DAT doorslaggevend is? Ik kan namelijk echt zo een berg meiden in mijn omgeving aanwijzen die onzekerder/ongemakkelijker met hun lichaam zin dan ik dat ben. Maar wel regelmatig vriendjes hebben.

Ik weet het niet, ik ontken niet dat het meespeelt, ik geloof zeker dat zelfverzekerdheid aantrekkelijk is. Maar ik geloof niet dat het doorslaggevend is, daarvoor zie ik gewoon te vaak gevallen waarbij dat ook een issue is, maar die er geen last van hebben qua mannen.

Ik geloof dat je het niet de andere kant op door kunt trekken zeg maar. Meer zelfverzekerd is meestal wel meer aantrekkelijk, maar minder zelfverzekerd wordt niet automatisch minder aantrekkelijk (denk ik).

Ja, maar wat voor soort vriendjes hebben die?

En wat ik al eerder zei: Er is ws niets mis met je, alleen ben je toevallig de juiste man nog niet tegengekomen, is heel goed mogelijk. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:26

[quote="Jordana"]
Eucalypta schreef:
Jordana schreef:

Nou, nou wil ik ook weten wie jij bent! Jij staat vast bij Maple in d'r facebook lijst Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

En Antibes, ik heb je een facebookverzoekje gestuurd Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177 Niet eens speciaal om dit topic, maar gewoon Mannen vinden mij niet aantrekkelijk - Pagina 3 561177

[quote]

Ja!

Gast
Gast

Bericht  Jordana di 7 feb 2012 - 23:27

Antibes schreef:Uh, nee, en ik weet ook niet wie je was dan haha! Embarassed

Embarassed Oopps dacht dat jij dat nog wel wist. Sorry...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 23:28

Naja, vriendjes waar ik niet op zou vallen, maar dat is smaak natuurlijk..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana di 7 feb 2012 - 23:29

[quote="Eucalypta"][quote="Jordana"]
Eucalypta schreef:
Jordana schreef:

Ja!

Gedaan Wink
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:32

Misschien een gek idee, maar is er niemand van je (ex)dates waarmee je een dusdanig goed contact hebt waar je aan kunt vragen waar het aan lag? Want wij kunnen wel van alles bedenken wat het kan zijn, maar misschien kan een man je meer inzicht geven!

Ik denk wel dat het meespeelt als je jezelf niet 'sexy' of aantrekkelijk vindt. Natuurlijk zijn er genoeg meer onzekere meiden die wel een vriendje hebben, maar die hebben de behoefte om hun onzekerheid te compenseren met een vriendje, maar dat is uiteindelijk natuurlijk niet het streven..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:32

Antibes schreef:Naja, vriendjes waar ik niet op zou vallen, maar dat is smaak natuurlijk..

Nee, dat is het niet per se. Ik denk namelijk dat er best mannen zijn die op onzekere vrouwen vallen, maar dat zijn vaak wel mannen die zelf ook niet lekker in hun vel zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:35

Begint jouw naam in het echt ook met een J?

Gast
Gast

Bericht  Jordana di 7 feb 2012 - 23:38

Eucalypta schreef:Begint jouw naam in het echt ook met een J?

Ja klopt, Je hebt net een uitnodiging van mij gehad.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 23:38

Powerbabe schreef:Misschien een gek idee, maar is er niemand van je (ex)dates waarmee je een dusdanig goed contact hebt waar je aan kunt vragen waar het aan lag? Want wij kunnen wel van alles bedenken wat het kan zijn, maar misschien kan een man je meer inzicht geven!

Ik denk wel dat het meespeelt als je jezelf niet 'sexy' of aantrekkelijk vindt. Natuurlijk zijn er genoeg meer onzekere meiden die wel een vriendje hebben, maar die hebben de behoefte om hun onzekerheid te compenseren met een vriendje, maar dat is uiteindelijk natuurlijk niet het streven..

Dat heb ik dus gedaan en dan krijg ik dus (bij beiden) de verklaring dat er gewoon geen spanning/aantrekkingskracht was die hun interesse wekte. Maar dat ik verder erg leuk, gezellig, spontaan, grappig (en niet te dik haha, asked that too) etc. was.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:45

Hm ja.. Dat is ook een antwoord waar je weinig aan hebt eigenlijk haha! Wat vervelend zeg.. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je er aan kunt veranderen. Misschien toch eens proberen wat te flirten? En dan eerst oefenen op types waar je toch niets in ziet want dan word je niet zenuwachtig. Bij mij werkt het inderdaad ook zo dat als ik me goed voel, ik meer aandacht krijg (of het lijkt maar zo dat kan ook) en me daardoor weer aantrekkelijker voel en dat versterkt elkaar..

Dus misschien eens voor het stappen uitgebreid douchen, scheren, insmeren, mooie lingerie en zorgen dat je je helemaal goed voelt en dan eens kijken hoe het flirten gaan?

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 7 feb 2012 - 23:45

Waren dat internetdates? Nu heb ik zelf niet superveel ervaring in internetdaten, maar ik heb er sowieso eentje gehad. Zat al maandenlang te chatten met een jongen, hadden precies dezelfde interesses, humor en waren echt een perfecte match. Na die tijd een ontmoeting en zodra ik hem zag wist ik al direct dat het hem niet was. Zijn manier van bewegen, praten. Kon mijn vinger er niet op leggen, hij leek ook gewoon op de foto's, maar er was toch iets waardoor het hem niet werd.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 23:53

Powerbabe schreef:Hm ja.. Dat is ook een antwoord waar je weinig aan hebt eigenlijk haha! Wat vervelend zeg.. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je er aan kunt veranderen. Misschien toch eens proberen wat te flirten? En dan eerst oefenen op types waar je toch niets in ziet want dan word je niet zenuwachtig. Bij mij werkt het inderdaad ook zo dat als ik me goed voel, ik meer aandacht krijg (of het lijkt maar zo dat kan ook) en me daardoor weer aantrekkelijker voel en dat versterkt elkaar..

Dus misschien eens voor het stappen uitgebreid douchen, scheren, insmeren, mooie lingerie en zorgen dat je je helemaal goed voelt en dan eens kijken hoe het flirten gaan?

Nee, en dat kan natuurlijk, ik heb het zélf ook wel gehad. Leuke man, niets op aan te merken, gevoel is er gewoon niet. Dat is zo vreemd niet. Het overkomt mij alleen te vaak! Wink

Ik denk inderdaad dat ik moet leren flirten, maar dat is best lastig.

(dat laatste doe ik overigens altijd als ik uit ga, meestal voel ik me dus ook -zeker met een wijntje op- op mijn best dan).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 7 feb 2012 - 23:56

Rovine schreef:Waren dat internetdates? Nu heb ik zelf niet superveel ervaring in internetdaten, maar ik heb er sowieso eentje gehad. Zat al maandenlang te chatten met een jongen, hadden precies dezelfde interesses, humor en waren echt een perfecte match. Na die tijd een ontmoeting en zodra ik hem zag wist ik al direct dat het hem niet was. Zijn manier van bewegen, praten. Kon mijn vinger er niet op leggen, hij leek ook gewoon op de foto's, maar er was toch iets waardoor het hem niet werd.

Beide, ik heb sowieso niet veel dates gehad. Maar denk dat ik dit bij twee jongens heb gehad die ik in het echt leven heb leren kennen en bij een stuk of drie internetdates. Verder vaak wederzijds geen spanning en incidenteel mijn type niet.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana wo 8 feb 2012 - 0:00

Maar antibes als je op straat loopt kan je ook flirten niet alleen met stappen Wink

Maarr flirten kan je echt wel leren..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 0:04

Antibes schreef:

Ik denk inderdaad dat ik moet leren flirten, maar dat is best lastig.

Maar dat kun je wel leren!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 0:06

Idd op straat flirten is ook leuk.. en ik heb al 8.5 jaar een vriend.. Zoo onschuldig is het :P

(Ik wil gewoon weten of ik nog goed in de markt lig Wink )

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 8 feb 2012 - 0:07

Jordana schreef:Maar antibes als je op straat loopt kan je ook flirten niet alleen met stappen Wink

Maarr flirten kan je echt wel leren..

True, en in die omgeving ben ik ook beter (OV, ofzo, uitgaan vind ik ook gewoon niet zo leuk). Dan flirt ik wel eens, of heb ik sjans in de tram of supermarkt. Maar dat levert me nou nooit een telefoonnummer op! Wink

Zou natuurlijk wel bewust meer overdag kunnen oefenen en wellicht dat dat ooit in een andere omgeving zijn vruchten weer afwerpt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 0:14

Ik flirt ook altijd in de supermarkt in de rij hoor! Haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: