Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kan mijn rust niet vinden

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik kan mijn rust niet vinden  Empty Ik kan mijn rust niet vinden

Bericht  SoGood wo 15 feb 2012 - 5:00

Word gek van mezelf. Vrijdagochtend ga ik op vakantie naar NYC. Hartstikke leuk natuurlijk maar nu werk ik gewoon, en morgen ook nog. Ik heb helemaal nog niets gepakt en heb ook nog geen idee wat ik mee wil nemen, maar goed.. Dat komt wel goed.. Vanavond ben ik niet thuis en morgenavond krijgen we bezoek. (Moeder en zus dus dat is wel fijn) Iedere ochtend denk ik na een kwartier wakker zijn: Oja, ik ga op vakantie.

Maar nu is het een beetje alsof die vakantie er even tussendoor moet en zie ik het meer als een taak/opgave dan iets super leuks. Ontspanning eruit halen lukt me niet, het is alleen maar stressvol.

Baal ervan! Iemand tips? En nog ideeen waar ik nog aan moet denken m.b.t. de reis? Cool BEdankt!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan mijn rust niet vinden  Empty Re: Ik kan mijn rust niet vinden

Bericht  Atelier Madame wo 15 feb 2012 - 5:16

Een flinke boswandeling maken? Lekker sporten? Muziek maken? Dansen? Iets waar je lichamelijk van ontspant?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SoGood wo 15 feb 2012 - 5:41

Bedankt voor het meedenken. Goed idee ook maar ik heb gewoon geen tijd! Moet gewoon werken en nog vanalles regelen.. Denk dat ik morgen van mijn werk naar huis loop zodat ik m'n hoofd leeg kan maken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 5:43

http://meenemen.nl/

Maak een lijst van wat je mee moet nemen. Zorg dat je alles op die lijst in ieder geval in huis hebt. Je hoeft dan 's avonds alleen in te pakken en de lijst na te lopen en dan weet je zeker dat je alles hebt! Even tussendoor naar buiten voor een wandeling is inderdaad een goed idee, maar zorg vooral dat je de rust hebt om te vertrekken. Ik krijg die rust vaak als ik weet dat ik goed voorbereid wegga, door alles in ieder geval mee te nemen wat ik nodig heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 5:46

Klinkt alsof je in combinatie met je drukke schema een beetje last van reis stress hebt. Kan je niet vanavond als je thuis komt (nadat je bent weggeweest) een beetje inpakken en morgenavond nadat je moeder en zus weg zijn de rest inpakken? Wellicht kan je tussendoor op je werk of onderweg (als je met ov reist) een lijstje maken. Op die manier kan je ook steeds checken of je niets bent vergeten.

En ik stel mezelf altijd gerust door te denken; als ik mijn paspoort, tickets en geld maar bij me heb. Als je qua kleding e.d. iets vergeet, is dat niet de grootste ramp. Dus als je die belangrijke dingen alvast klaar legt in je handbagage weet je zeker dat je dat bij je hebt.

Gast
Gast

Bericht  Hoochie vr 17 feb 2012 - 6:13

Ik herken het wel van mijn vakantie afgelopen jaar. Woendag op donderdagnacht weg, maar woensdag nog gewoon moet werken en de hele week 's avonds nog vanalles moeten doen. Ik had mezelf voorgehouden nu even doorzetten straks zit je in het vliegtuig en kan je alles loslaten en genieten van een vakantie in Kenia. Dus misschien moet je even doorbijten

Oeps ik lees nu dat je al weg bent, nou vergeet mijn verhaal en geniet van je vakantie Ik kan mijn rust niet vinden  561177
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Polly vr 17 feb 2012 - 8:47

Zodra je in het vliegtuig zit valt al die stress als het goed is van je af en kun je er gewoon van genieten! Nu heb je het gewoon nog even druk, so be it...
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 8:49

De dagen voor een reis ben ik ook altijd helemaal hyper, vreselijk! Dat gevoel zakt echt pas als ik achter de douane kom op Schiphol laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: