Mannen vinden mij niet aantrekkelijk
+17
Arwyn
Atelier Madame
Serena
Caro
Marin
Paper Crown
Jerry
Rovine
Jordana
Jeanette
TGR
Rumble
RYW
Supertalentje
Terkina
Siem
Antibes
21 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mannen vinden mij niet aantrekkelijk
TGR schreef:Eucalypta schreef:Het komt er volgens mij op neer dat als jij jezelf ziet als leuk, aardig en gezellig, maar niet als heel sexy, dan zal een ander dat ook niet zo snel hebben denk ik, want dat straal je dan niet uit.
Dat vat samen wat ik wilde zeggen. Want dat herken ik wel. Ik ben vooral aantrekkelijk voor mannen die me al langer kennen. Ik vind mezelf namelijk hooguit een grappige tease, oprecht sexy willen zijn, gaat niet voor me op. Daarvoor ben ik te lang, te slungelig en te awkward.
Hm, dat gaat voor mij ook niet op, daarvoor ben ik te stuntelig Maar ik vind mezelf dan ook niet per se sexy. Maar ik zal toch wel iets hebben wat werkt ofzo, kennelijk
Gast- Gast
Sex appeal.Eucalypta schreef:TGR schreef:Eucalypta schreef:Het komt er volgens mij op neer dat als jij jezelf ziet als leuk, aardig en gezellig, maar niet als heel sexy, dan zal een ander dat ook niet zo snel hebben denk ik, want dat straal je dan niet uit.
Dat vat samen wat ik wilde zeggen. Want dat herken ik wel. Ik ben vooral aantrekkelijk voor mannen die me al langer kennen. Ik vind mezelf namelijk hooguit een grappige tease, oprecht sexy willen zijn, gaat niet voor me op. Daarvoor ben ik te lang, te slungelig en te awkward.
Hm, dat gaat voor mij ook niet op, daarvoor ben ik te stuntelig Maar ik vind mezelf dan ook niet per se sexy. Maar ik zal toch wel iets hebben wat werkt ofzo, kennelijk
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Het komt er volgens mij op neer dat als jij jezelf ziet als leuk, aardig en gezellig, maar niet als heel sexy, dan zal een ander dat ook niet zo snel hebben denk ik, want dat straal je dan niet uit.
Dat is inderdaad erg waar. Maar een cursus paaldansen zie ik ook niet echt zitten.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik bedoel het niet beledigend, maar ik heb het gevoel dat je het te graag wilt. Dit doorzien mannen gelijk en houden zich dan op afstand. Verder moet je tijdens het stappen niet te veel forceren of je leuk overkomt, maar gewoon lol hebben met je vriendinnen. Dat doorzien mannen ook vaak.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dan niet paaldansen, maar gewoon meer seks hebben Werkt ook als een tiet
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik bedoel het niet beledigend, maar ik heb het gevoel dat je het te graag wilt. Dit doorzien mannen gelijk en houden zich dan op afstand. Verder moet je tijdens het stappen niet te veel forceren of je leuk overkomt, maar gewoon lol hebben met je vriendinnen. Dat doorzien mannen ook vaak.
Ik snap dat je het niet beledigend bedoelt, maar ik vrees dat je gewoon fout zit. Graag willen of teveel mijn best doen is het simpelweg niet, dat is niet aan de orde. En geloof me, daar heb ik genoeg zelfreflectie voor.
Antibes- Ratel
Zelda schreef:Sex appeal.Eucalypta schreef:TGR schreef:Eucalypta schreef:Het komt er volgens mij op neer dat als jij jezelf ziet als leuk, aardig en gezellig, maar niet als heel sexy, dan zal een ander dat ook niet zo snel hebben denk ik, want dat straal je dan niet uit.
Oh, ik wilde zeggen 'goedkope sloerie'. Maar sex appeal klinkt beter
Gast- Gast
Antibes schreef:Jeanette schreef:Ik bedoel het niet beledigend, maar ik heb het gevoel dat je het te graag wilt. Dit doorzien mannen gelijk en houden zich dan op afstand. Verder moet je tijdens het stappen niet te veel forceren of je leuk overkomt, maar gewoon lol hebben met je vriendinnen. Dat doorzien mannen ook vaak.
Ik snap dat je het niet beledigend bedoelt, maar ik vrees dat je gewoon fout zit. Graag willen of teveel mijn best doen is het simpelweg niet, dat is niet aan de orde. En geloof me, daar heb ik genoeg zelfreflectie voor.
Dat denk ik ook niet. Want als het gaat om aantrekkingskracht (en daar zit je probleem) gaat dat gewoon niet op. Als het gaat om een relatie willen en aardig gevonden worden dan gaat dat op, maar daar zit het probleem niet.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Dan niet paaldansen, maar gewoon meer seks hebben Werkt ook als een tiet
Oh, dat geloof ik inderdaad ook wel. Dat vrouwen die vaker seks hebben aantrekkelijker worden. Maar seks heb ik in mijn hele leven pas een paar keer gehad, hangt wellicht samen met het niet-sexy-voelen. Losse seks is niet bepaald aan mij besteed (en daar moet ik dus weer een man voor aantrekken haha).
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Eucalypta schreef:Dan niet paaldansen, maar gewoon meer seks hebben Werkt ook als een tiet
Oh, dat geloof ik inderdaad ook wel. Dat vrouwen die vaker seks hebben aantrekkelijker worden. Maar seks heb ik in mijn hele leven pas een paar keer gehad, hangt wellicht samen met het niet-sexy-voelen. Losse seks is niet bepaald aan mij besteed (en daar moet ik dus weer een man voor aantrekken haha).
Nee, dat bedacht ik me. En losse seks is ook niets voor mij, daar zou ik me niet meer sexy van voelen geloof ik, hoogstens onzekerder.
En ik denk dat je wel een punt hebt hoor. Lastig.
Gast- Gast
Dat was bij mij ook het effect. Denk 2,5 jaar geleden heb ik een keer of drie afgesproken met een (wel enorm aantrekkelijke) man die alleen seks wilde. Voelde me dan erna/ervoor alleen maar onzekerder, dus na afspraakje drie afgekapt. De seks an sich hechtte ik niet veel waarde aan zonder dat hij me leuk vond en eromheen voelde ik me alleen maar onzeker, terwijl ik normaal gewoon een druk sociaal en zelfverzekerd leven heb, zolang die stomme y-chromosomen maar geen rol spelen.
Antibes- Ratel
Nee, snap ik. Seks is gewoon leuker als je je verder ook een beetje geliefd en veilig voelt, tenminste, dat werkt bij mij wel zo (en geen idee overigens, want ik heb nog nooit 'zomaar' seks gehad of een ONS, dat trekt me niet).
Overigens hoeft het helemaal niet erg te zijn hoor, er zijn ongetwijfeld mannen genoeg die gewoon op je vallen en de kans is gewoon heel erg aanwezig dat je gewoon de juiste man niet bent tegengekomen. Maar het zou gewoon fijn zijn als je je wat prettiger voelde in je lijf, niet alleen voor de seks en de mannen, maar gewoon voor jezelf. Want ik meen me te herinneren dat dat ook niet helemaal het geval is toch? Dat je best baalt van je gewicht bijvoorbeeld?
Overigens hoeft het helemaal niet erg te zijn hoor, er zijn ongetwijfeld mannen genoeg die gewoon op je vallen en de kans is gewoon heel erg aanwezig dat je gewoon de juiste man niet bent tegengekomen. Maar het zou gewoon fijn zijn als je je wat prettiger voelde in je lijf, niet alleen voor de seks en de mannen, maar gewoon voor jezelf. Want ik meen me te herinneren dat dat ook niet helemaal het geval is toch? Dat je best baalt van je gewicht bijvoorbeeld?
Gast- Gast
Antibes schreef:Jeanette schreef:Ik bedoel het niet beledigend, maar ik heb het gevoel dat je het te graag wilt. Dit doorzien mannen gelijk en houden zich dan op afstand. Verder moet je tijdens het stappen niet te veel forceren of je leuk overkomt, maar gewoon lol hebben met je vriendinnen. Dat doorzien mannen ook vaak.
Oke, sorry dat ik het zo beredeneerde. Heb je weleens feedback hierover aan je vriendinnen gevraagd? Misschien hebben zij ook tips voor je. Ik ken je verder niet, dus vind het dan ook vrij moeilijk om er een oordeel over te vellen.
Is inderdaad ook zo, hoewel ik nog nooit kan plaatsen wat dat is. Want ik heb ook vaak genoeg momenten dat ik mezelf (inclusief figuur) best behoorlijk knap vindt. Gewicht baal ik volgens mij ook enorm van omdat het een overblijfsel/aanhangsel is van die depressie van zoveel jaar terug. Min leven heb ik weer op de rit, maar die kilo's zijn nog steeds van mijn depressie. Een mooie dagelijkse herinnering...
Antibes- Ratel
Jeanette schreef:Antibes schreef:Jeanette schreef:Ik bedoel het niet beledigend, maar ik heb het gevoel dat je het te graag wilt. Dit doorzien mannen gelijk en houden zich dan op afstand. Verder moet je tijdens het stappen niet te veel forceren of je leuk overkomt, maar gewoon lol hebben met je vriendinnen. Dat doorzien mannen ook vaak.
Oke, sorry dat ik het zo beredeneerde. Heb je weleens feedback hierover aan je vriendinnen gevraagd? Misschien hebben zij ook tips voor je. Ik ken je verder niet, dus vind het dan ook vrij moeilijk om er een oordeel over te vellen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen natuurlijk, ik vind het aardig dat je meedenkt. Vriendinnen snappen het ook niet (hoewel ze wel zien dat ik idd geen aanspraak heb met uitgaan EN ze zeggen dat ik zélf ook geen initiatief neem = true, maar ik geloof niet dat iedere vrouw met een relatie dat op eigen initiatief gedaan heeft, dus dat lijkt me niet de kern van het probleem) en vrienden zeggen hetzelfde als dates. Ik ben fantastisch, maar niet interessant/spannend/aantrekkelijk.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Is inderdaad ook zo, hoewel ik nog nooit kan plaatsen wat dat is. Want ik heb ook vaak genoeg momenten dat ik mezelf (inclusief figuur) best behoorlijk knap vindt. Gewicht baal ik volgens mij ook enorm van omdat het een overblijfsel/aanhangsel is van die depressie van zoveel jaar terug. Min leven heb ik weer op de rit, maar die kilo's zijn nog steeds van mijn depressie. Een mooie dagelijkse herinnering...
En ik denk dat mannen dat ook zien. Dat je daardoor je eigen niet helemaal accepteert hoe jij bent. Ik vind je echt een hele mooie vrouw om te zien.
Misschien is trouwens het accepteren ook niet helemaal het goede woord maar ik weet van mijzelf dat ik ook een aantal kilo teveel heb maar ik heb het sinds een paar jaar geaccepteerd en ik zit daardoor ook beter in mijn vel. En sinds ik dat geaccepteerd heb merk ik dat ik meer sjans heb dan vroeger.
Meid, Ik bedoel het niet kwalijk. Ik probeer alleen maar mee te denke met je..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Is inderdaad ook zo, hoewel ik nog nooit kan plaatsen wat dat is. Want ik heb ook vaak genoeg momenten dat ik mezelf (inclusief figuur) best behoorlijk knap vindt. Gewicht baal ik volgens mij ook enorm van omdat het een overblijfsel/aanhangsel is van die depressie van zoveel jaar terug. Min leven heb ik weer op de rit, maar die kilo's zijn nog steeds van mijn depressie. Een mooie dagelijkse herinnering...
Ja, dat snap ik ook. Niet leuk. Ik denk dat het zin kan hebben om je lijf anders te leren zien dan 'oh, dat komt doordat ik depressief was'. Ondertussen kun je er natuurlijk best aan werken om die kilo's eraf te krijgen als dat beter bij je past en je je dan lekkerder voelt. Maar in wezen zijn die kilo's ook gewoon een stuk van jou, niet een aanhangsel of een overblijfsel van, maar gewoon jij, en dat is prima.
Ik weet niet zo goed wat je eraan kan doen, behalve goed voor jezelf zorgen, goed eten, slapen, bewegen en je lijf een beetje aankleden zodat je je prettig voelt. Het maakt al zo'n wereld van verschil wat je aantrekt (voor mij tenminste wel) in hoe je je over jezelf voelt.
En, als ik lekker zweverig mag gaan doen , volgens mij ben jij iemand die vooral 'in haar hoofd' leeft, dus dat je vooral veel denkt en met je hoofd bezig bent, en dat heeft vaak tot gevolg dat je maar slecht in contact staat met je lijf en je gevoel. En slecht in contact staan met je lijf heeft denk ik zéker een effect op je sex appeal. Ik had dat ook altijd heel erg, en nog wel bij vlagen, maar ik ben me er meer bewust van. Meer bezig zijn met je lijf en minder met je hoofd helpt dan. En meer bezig zijn met je lijf heeft gewoon als gevolg dat je ook beter voelt of je honger hebt, dorst hebt, zin hebt in seks, in plaats van dat je dat met je hoofd beredeneert. Ofzo. Vaag gelul misschien, maar voor mij werkt het.
Gast- Gast
Jordana schreef:Antibes schreef:Is inderdaad ook zo, hoewel ik nog nooit kan plaatsen wat dat is. Want ik heb ook vaak genoeg momenten dat ik mezelf (inclusief figuur) best behoorlijk knap vindt. Gewicht baal ik volgens mij ook enorm van omdat het een overblijfsel/aanhangsel is van die depressie van zoveel jaar terug. Min leven heb ik weer op de rit, maar die kilo's zijn nog steeds van mijn depressie. Een mooie dagelijkse herinnering...
En ik denk dat mannen dat ook zien. Dat je daardoor je eigen niet helemaal accepteert hoe jij bent. Ik vind je echt een hele mooie vrouw om te zien.
Misschien is trouwens het accepteren ook niet helemaal het goede woord maar ik weet van mijzelf dat ik ook een aantal kilo teveel heb maar ik heb het sinds een paar jaar geaccepteerd en ik zit daardoor ook beter in mijn vel. En sinds ik dat geaccepteerd heb merk ik dat ik meer sjans heb dan vroeger.
Klopt. En ik heb zeker 10 kilo's teveel (vast wel meer dan dat, maar ik hou het voor het gemak op 10 kilo's ) en ik vind mezelf eigenlijk gewoon best een lekker wijf.
Het helpt overigens ook wanneer je merkt dat er mensen zijn die heel
Gast- Gast
Ik kleed en verzorg me wel gewoon goed en daar voel ik me ook goed bij. Verder heb je ook qua zweverigheid wel gelijk, ik ben inderdaad niet erg fysiek. En ik zorg daardoor ook niet goed voor mezelf in de zijn van rust, ontspanning en beweging. Ik kan dat helemaal niet echt koppelen aan me goed/beter voelen.
Antibes- Ratel
Eucalypta schreef:Jordana schreef:Antibes schreef:Is inderdaad ook zo, hoewel ik nog nooit kan plaatsen wat dat is. Want ik heb ook vaak genoeg momenten dat ik mezelf (inclusief figuur) best behoorlijk knap vindt. Gewicht baal ik volgens mij ook enorm van omdat het een overblijfsel/aanhangsel is van die depressie van zoveel jaar terug. Min leven heb ik weer op de rit, maar die kilo's zijn nog steeds van mijn depressie. Een mooie dagelijkse herinnering...
Klopt. En ik heb zeker 10 kilo's teveel (vast wel meer dan dat, maar ik hou het voor het gemak op 10 kilo's ) en ik vind mezelf eigenlijk gewoon best een lekker wijf.
Het helpt overigens ook wanneer je merkt dat er mensen zijn die heelhitsigblij worden van dat lijf, met al z'n kilo's maar ja, daarvoor zul je er toch eerst één in bed moeten zien te krijgen
Jij bent ook gewoon een lekker wijf!!
Rust en ontspanning zijn echt belangrijk.
Dat hoor ik van de mannen bij mij op het werk ook als ik een keer niet goed geslapen heb of mijn dag niet heb van Jor, Zware nacht gehad?
Jordana- Ratel
Ik ben het helemaal met Jordana eens. Vroeger stond ik ook continue voor de spiegel te checken hoeveel dunner mijn buik nog moest worden. Natuurlijk baal ik nog wel eens dat ik geen strakke buik heb, maar ik heb het in grote mate geaccepteerd en ben blij dat ik verder gezond en gelukkig ben, dus mag dan van mezelf niet zo zeuren. En mannen trekt dat waarschijnlijk ook aan, want aandacht met stappen krijg ik genoeg. Niet om arrgogant over te komen trouwens. Alleen is het probleem dat er altijd wel iets met die gasten is, waarvan ik dan denk 'Neeeeh.'. Maar dat is weer een ander verhaal. Ik ga bijvoorbeeld vaak stappen met een vriendin en zij heeft heel wat maten meer, maar ze is mooi omdat ze dat ook uitstraalt en zij heeft echt niks te klagen wat betreft mannen.
Jordana, ik ben even héél erg kwijt of ik weet wie jij bent
Gast- Gast
Maar ho even, want nu trekt het weer scheef. Ik geloof zeker niet dat het aan mijn gewicht ligt, toen ik namelijk slank was en daar dus niet mee bezig was, was het niet beter. Ook toen waren er nooit mannen echt geïnteresseerd in mij. Ook toen geen "sex appeal"..
Antibes- Ratel
Ik geloof ook niet dat dat gezegd wordt, alleen dat je om aantrekkelijk gevonden te worden jezelf wel lekker moet voelen in je lijf.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Jordana, ik ben even héél erg kwijt of ik weet wie jij bent
Ja ik weet wie jij bent en heb een foto gezien van je
Jordana- Ratel
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?
» Mannen met stoppelbaard, sexy of niet
» Ik kan mijn rust niet vinden
» Vinden jullie dit ook niet vreemd?
» Fase of zal hij het kdv niet meer leuk vinden?
» Mannen met stoppelbaard, sexy of niet
» Ik kan mijn rust niet vinden
» Vinden jullie dit ook niet vreemd?
» Fase of zal hij het kdv niet meer leuk vinden?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: