Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

+31
SoGood
Blondie
ellibre
Ooh La La!
Pompoen
Flippin' Bitch
Muurvlindertje
Schaapke
Makamba
Caramba
VeryCherry
Caroow
loura
Lavendel
Dennenappel
Lady Starstruck
Highway
Tsjip
Paper Crown
Raindrop
Lejow
Rush
Arwyn
Mida4you
Sugarfall
Mermaid
Rovine
Zwerver
Minx
Zora
Ibbeltje
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? Empty Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 8:02

Aangezien ik af en toe maar nagellak op doe en mijn vriend het echt niks vind wordt ik er een beetje onzeker van of het dan wel wat voor mij is.

Hoe denken jullie mannen/vriendjes er over?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? Empty Re: Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:04

Hij vind het altijd leuk staan.
Hij let er niet altijd heel goed op, maar als ik iets op heb wat ie leuk vindt zegt hij er altijd wat van.

Gast
Gast

Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? Empty Re: Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?

Bericht  Zora za 18 feb 2012 - 8:19

Mijn vriend vindt het over het algemeen maar stom laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:21

Als ik tegen mijn vriend zeg: 'Kijk, ik heb ook weer nagellak op mijn nagels!' zegt hij heel sarcastisch 'Och meid, wat fantastisch'. Het interesseert hem geen drol.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:24

Volgens mij ziet hij het niet eens altijd, als ik nagellak op heb, haha! Ik had het laatst gematcht aan mijn kleding en toen vond die het netjes & mooi staan. Gewoon verzorgd, niet lelijk of mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:25

Mijn vriend zou zeggen "Wat heb jij nu?" Ik lak mijn nagels nooit. Vind mijn tenen als meer dan zat maar ik heb dan ook erg lelijke tenen.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 18 feb 2012 - 8:34

Hij vind het verschrikkelijk net als alle andere make-up
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:35

Fairytale schreef:Hij vind het verschrikkelijk net als alle andere make-up

Wat vindt hij er verschrikkelijk aan dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:36

Hij vindt het niet zo mooi, toen ik laatst blauwe nagellak op had zei hij dat ik wel een smurf leek :P

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 8:40

aah dus ik ben niet de enige met zo'n vriend Wink

Maar worden jullie er onzeker door of boeit het je niks?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:43

Waarom zou je je er onzeker door moeten voelen? Jij draagt het toch omdat jij je er wél goed bij voelt, dan straal je dat ook uit, en dan is het jammer dat hij het wellicht niet mooi vindt, maar dat moet je toch niet tegenhouden?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:44

Pippa schreef:Waarom zou je je er onzeker door moeten voelen? Jij draagt het toch omdat jij je er wél goed bij voelt, dan straal je dat ook uit, en dan is het jammer dat hij het wellicht niet mooi vindt, maar dat moet je toch niet tegenhouden?
Nee precies!
Dus gewoon nagellak op doen als jij dat mooi vindt Ibbel smile

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 18 feb 2012 - 8:46

Mijn vriend het mooi! Het lijkt dan heel verzorgd, onverzorgde nagels vind hij heel lelijk. Hij noemt het zelfs een afknapper.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rovine za 18 feb 2012 - 8:54

Hij vindt het wel lekker ruiken. Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? 394967

Maar volgens mij boeit het hem niet zoveel of ik op heb of niet. Maar ik kan superenthousiast raken van een mooie kleur of een fijn lakje, dat plezier gunt hij me dan wel. Toen ik net liet zien wat ik op had zei hij dat het inderdaad een best leuke kleur is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 8:57

Oh Rovine zei J maar een keer zoiets Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid za 18 feb 2012 - 8:58

die van mij vind het mooi. Heb het niet zo vaak (op mn vingernagels dan)
Hij vind het sowieso heel leuk als ie ziet dat ik wat extra aandacht aan mn uiterlijk besteed.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Rovine za 18 feb 2012 - 8:58

Nu voel ik me bijna schuldig dat ik je nagellak gegeven heb. Embarassed
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 8:59

Zelda schreef:
Pippa schreef:Waarom zou je je er onzeker door moeten voelen? Jij draagt het toch omdat jij je er wél goed bij voelt, dan straal je dat ook uit, en dan is het jammer dat hij het wellicht niet mooi vindt, maar dat moet je toch niet tegenhouden?
Nee precies!
Dus gewoon nagellak op doen als jij dat mooi vindt Ibbel smile

Ik heb het idee er het type niet voor te zijn of zo en als dan iemand (in dit geval J.) het niet mooi vind denk ik van ja zie je wel.
Maar moet het gewoon doen i know...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 9:00

Rovine schreef:Nu voel ik me bijna schuldig dat ik je nagellak gegeven heb. Embarassed

haha nee niet doen!! Ik vind nagellak leuk. En doe sowieso mijn teennagels met mooi weer Very Happy
Maar op mijn handen niet zo vaak Wink
O en de kleurtjes zijn heel mooi!!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:00

Rovine schreef:Nu voel ik me bijna schuldig dat ik je nagellak gegeven heb. Embarassed

Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:07

Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:
Nee precies!
Dus gewoon nagellak op doen als jij dat mooi vindt Ibbel Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? 561177

Ik heb het idee er het type niet voor te zijn of zo en als dan iemand (in dit geval J.) het niet mooi vind denk ik van ja zie je wel.
Maar moet het gewoon doen i know...

Denk dan eerder dat je vriend het niet gewend is dat je nagelak draagt. Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? 561177 Ik ben ook geen nagelak type, maar mijn vriend zal echt niet zeggen dat is stom of iets dergelijks.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 18 feb 2012 - 9:09

Cimic dat ook ja Very Happy Hij kent mij zonder nagellak en pas sinds een hele tijd met alleen nagellak op mijn teennagels en later af en toe op handen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:12

Ibbeltje schreef:Cimic dat ook ja Very Happy Hij kent mij zonder nagellak en pas sinds een hele tijd met alleen nagellak op mijn teennagels en later af en toe op handen.

Zodra ik Defensie uit ben ga ik nagelak op doen want vind het onzettend mooi. Heb ook best mooie nagels als ik niet in het bos rondhuppel. Op de middelbare school waren sommige meisjes jaloers op mijn nagels omdat ik ze lang kon laten groeien. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall za 18 feb 2012 - 9:14

Ik heb best wel een nagellak tic, dus ik zeg het altijd tegen hem als ik een nieuw kleurtje heb, of welke ik net nieuw op mijn nagels heb gelakt. Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak? 394967 Hij vind het mooi staan, maar verder niet interessant. Laatst had hij wel iets van nail art opgezocht, omdat ik daar een keer iets over zei, en zei hij van ''Maak dat eens een keer, dat vind ik wel leuk staan bij je denk ik!'' Haha, vond ik wel schattig. In het algemeen vind hij er niet zoveel van eigenlijk.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Minx za 18 feb 2012 - 9:17

Mijn vriend vind mij en over het algemeen vrouwen zonder make-up mooier. Heel soms vind hij een french of rode nagellak mooi. Moet je er wel een galajurk bij aan doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: