Mannen vinden mij niet aantrekkelijk
+17
Arwyn
Atelier Madame
Serena
Caro
Marin
Paper Crown
Jerry
Rovine
Jordana
Jeanette
TGR
Rumble
RYW
Supertalentje
Terkina
Siem
Antibes
21 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mannen vinden mij niet aantrekkelijk
Flirten met mensen is leuk. Niet alleen zozeer met een sexuele achtergrond, maar gewoon flirten op zich. Een glimlachje, een compliment, net even wat langer aankijken dan normaal. Gewoon mee gaan oefenen, ookal vind je het eng. Je krijgt vaak ook veel meer gedaan als je een beetje flirt.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Flirten met mensen is leuk. Niet alleen zozeer met een sexuele achtergrond, maar gewoon flirten op zich. Een glimlachje, een compliment, net even wat langer aankijken dan normaal. Gewoon mee gaan oefenen, ookal vind je het eng. Je krijgt vaak ook veel meer gedaan als je een beetje flirt.
Dit doe ik ook..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hoewel ik regelmatig vriendjes gehad heb, heb ik nog nooit zomaar een telefoonnummer gefikst met wat om me heen lonken en lief lachen. Wel nadat ik toevallig in gesprek met iemand raakte en ongepland de hele avond zat te kletsen ermee. Of pas na meerdere toevallige ontmoetingen. Die mannen zag ik niet per sé als datemateriaal op het moment dat ik ermee in gesprek raakte (1e indruk op uiterlijk), pas nadat ik die klik ervoer.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind dit helemaal geen vaag gelul. Weet niet of dit voor Antibes opgaat, maar voor mij zeker.Eucalypta schreef:En, als ik lekker zweverig mag gaan doen , volgens mij ben jij iemand die vooral 'in haar hoofd' leeft, dus dat je vooral veel denkt en met je hoofd bezig bent, en dat heeft vaak tot gevolg dat je maar slecht in contact staat met je lijf en je gevoel. En slecht in contact staan met je lijf heeft denk ik zéker een effect op je sex appeal. Ik had dat ook altijd heel erg, en nog wel bij vlagen, maar ik ben me er meer bewust van. Meer bezig zijn met je lijf en minder met je hoofd helpt dan. En meer bezig zijn met je lijf heeft gewoon als gevolg dat je ook beter voelt of je honger hebt, dorst hebt, zin hebt in seks, in plaats van dat je dat met je hoofd beredeneert. Ofzo. Vaag gelul misschien, maar voor mij werkt het.
Van paaldansen ga ik me trouwens niet sexyer voelen. (Vind er ook niet zoveel sexy aan.) Wel heel sterk, als ik iets voor elkaar krijg... Maar misschien is dat dan wel weer goed voor je uitstraling ;-)
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Ik herkende het ook hoor, maar hoe zou ik dat aan moeten pakken dan?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Ik herkende het ook hoor, maar hoe zou ik dat aan moeten pakken dan?
Mwoehahaha.... hier volgt nog meer vaag gelul
Bomen knuffelen wil nog wel eens helpen :flower:
Nee, ehm, dat is voor iedereen anders, maar voor mij werkt het om nu gewoon eens beter te letten op hoe mijn lijf voelt. Af en toe even 'inchecken' zeg maar, en dan even kijken 'heb ik dorst, heb ik honger, hoe voelen mijn schouders, hoe voelt mijn lijf nu'. Als ik dat niet doe vergeet ik rustig om de hele dag te eten of te drinken, loop ik aan het eind van de dag met hoofdpijn omdat ik niet door heb dat mijn schouders compleet verkrampt zijn, vergeet ik te gaan plassen omdat ik niet merk dat ik moet, enzovoorts, enzovoorts. En gewoon met je lichaam bezig zijn, eens uitgebreid onder de douche, keertje scrubben, je eens insmeren met een lotionnetje. En sporten dus, of in ieder geval bewegen.
Met je ademhaling kun je ook heel veel doen, als je goed (en dus laag, in je buik) ademnhaalt moet je sowieso al meer in je lijf zitten dan wanneer je hoog ademhaalt. Zorgt er ook nog eens voor dat je ontspant.
Gast- Gast
Terkina schreef:Ik vind dit helemaal geen vaag gelul. Weet niet of dit voor Antibes opgaat, maar voor mij zeker.Eucalypta schreef:.
Van paaldansen ga ik me trouwens niet sexyer voelen. (Vind er ook niet zoveel sexy aan.) Wel heel sterk, als ik iets voor elkaar krijg... Maar misschien is dat dan wel weer goed voor je uitstraling ;-)
Ik weet vrij zeker dat als ik ga paaldansen ik me hoogstens onbeholpen en log voel maar het was maar een voorbeeld
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Antibes schreef:Ik herkende het ook hoor, maar hoe zou ik dat aan moeten pakken dan?
Mwoehahaha.... hier volgt nog meer vaag gelul
Bomen knuffelen wil nog wel eens helpen :flower:
Nee, ehm, dat is voor iedereen anders, maar voor mij werkt het om nu gewoon eens beter te letten op hoe mijn lijf voelt. Af en toe even 'inchecken' zeg maar, en dan even kijken 'heb ik dorst, heb ik honger, hoe voelen mijn schouders, hoe voelt mijn lijf nu'. Als ik dat niet doe vergeet ik rustig om de hele dag te eten of te drinken, loop ik aan het eind van de dag met hoofdpijn omdat ik niet door heb dat mijn schouders compleet verkrampt zijn, vergeet ik te gaan plassen omdat ik niet merk dat ik moet, enzovoorts, enzovoorts. En gewoon met je lichaam bezig zijn, eens uitgebreid onder de douche, keertje scrubben, je eens insmeren met een lotionnetje. En sporten dus, of in ieder geval bewegen.
Met je ademhaling kun je ook heel veel doen, als je goed (en dus laag, in je buik) ademnhaalt moet je sowieso al meer in je lijf zitten dan wanneer je hoog ademhaalt. Zorgt er ook nog eens voor dat je ontspant.
Mocht je hier echt iets mee willen, dan zou je eens op zoek kunnen gaan naar een psychomotorisch therapeut. Die behandelt (o.a.) dit soort hulpvragen.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Anitbes, als jij een man was zou jij dan een stijve van eh jezelf krijgen?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Anitbes, als jij een man was zou jij dan een stijve van eh jezelf krijgen?
Subtiel als altijd
Gast- Gast
Eucalypta schreef:2CKC2 schreef:Anitbes, als jij een man was zou jij dan een stijve van eh jezelf krijgen?
Subtiel als altijd
Haha, de reden waarom ik dat vraag is omdat ik denk dat het tussen dr oren zit ivm hoe geil kerels haar vinden.
2CKC2 schreef:Eucalypta schreef:2CKC2 schreef:Anitbes, als jij een man was zou jij dan een stijve van eh jezelf krijgen?
Subtiel als altijd
Haha, de reden waarom ik dat vraag is omdat ik denk dat het tussen dr oren zit ivm hoe geil kerels haar vinden.
Denk je dat? Ik heb altijd het idee dat of je iemand nu wel of niet aantrekkelijk vindt niet zo gék veel met uiterlijk te maken heeft, maar meer of de chemicalien op de juiste manier matchen zeg maar
Gast- Gast
Eucalypta schreef:2CKC2 schreef:Eucalypta schreef:2CKC2 schreef:Anitbes, als jij een man was zou jij dan een stijve van eh jezelf krijgen?
Subtiel als altijd
Denk je dat? Ik heb altijd het idee dat of je iemand nu wel of niet aantrekkelijk vindt niet zo gék veel met uiterlijk te maken heeft, maar meer of de chemicalien op de juiste manier matchen zeg maar
Ja, daar ben ik het mee eens hoor. Daarom toch ook? Anders zouden hele lelijke mensen ook geen partner hebben, hehehe!
Nou, daarom Al vraag ik me dan weleens af of ze dan ook daadwerkelijk écht elkaar heel lekker vinden
Ik kan best heel erg niet op iemand vallen, maar dan nog wel zien waarom iemand anders er wél op zou vallen. Maar er zijn mensen waarbij ik me afvraag of er echt iemand is die er helemaal wild van wordt.... Is dat een hele nare gedachte?
Ik bedoel, ik hoef geen supermodellen, maar ik moet het er wel warm van krijgen zeg maar
Ik kan best heel erg niet op iemand vallen, maar dan nog wel zien waarom iemand anders er wél op zou vallen. Maar er zijn mensen waarbij ik me afvraag of er echt iemand is die er helemaal wild van wordt.... Is dat een hele nare gedachte?
Ik bedoel, ik hoef geen supermodellen, maar ik moet het er wel warm van krijgen zeg maar
Gast- Gast
Ik had een sexbuddy.. Hij was (nee is, zag hem laatst) echt geen knappe man.. Groot, donker maar niet echt handsome. Maar wauw.. ik had de beste sex met hem, ever! Destijds vond hij mij geloof ik helemaal het einde maar alhoewel het in bed zo klikte wilde ik toch geen relatie met hem.. ik schaamde me een beetje voor zijn uiterlijk whaha!
Haha.
Ik heb er maar een topic over geopend, vond het een vraagstuk apart
Ik heb er maar een topic over geopend, vond het een vraagstuk apart
Gast- Gast
Ik denk daarbij trouwens altijd een beetje aan Charlotte en Harry uit SATC. Hij was ook helemaal niet aantrekkelijk en ze vond hem een beetje viezelig, maar was wel de beste seks die ze ooit had gehad.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik herken me zo goed in die openingspost hahaha
Of wacht, dat is niet eens lachen
Dat is mijn probleem nu juist, ik ben met mijn vorm van humor en eigenaardigheden of one of the guys, of gewoon een ongeleid projectiel dat niet benaderd moet worden.
:face: lol
....
Waarom blijf ik daar om lachen?
Gast- Gast
Omdat dat is wie je bent Zero :-)
Ik ben volgens mij ook echt niet aantrekkelijk voor mannen... Ik flirt, ik sjans als ik op stap ga maar meer niet. Zal nooit de grond onder iemands voeten laten trillen van extase geloof ik.
Ik ben volgens mij ook echt niet aantrekkelijk voor mannen... Ik flirt, ik sjans als ik op stap ga maar meer niet. Zal nooit de grond onder iemands voeten laten trillen van extase geloof ik.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Blijkbaar want het is eigenlijk om te janken hahaha.
Doe ik het weer.
Mijn ego krijgt ook vaak een deuk doordat ik word aangesproken door ouwe mannen die mijn nummer willen.
En met oud bedoel ik... 40+.
Ik ben 25, ik vind het op gegeven moment geen compliment meer. Een keertje is niet erg, maar niemand onder de 35 heeft ooit mijn nummer gevraagd
Oh das niet waar. 1 x niet. Maar goed diegene heb ik alweer gedumpt.
Ik doe het gewoon zelf hahahaha :face:
Gast- Gast
Haha, ja, ik trek bijvoorbeeld ook altijd mannetjes van 40+ aan op straat. En ik doe het ook heel goed bij donkere jongens van minstens 15cm kleiner, vooral met mijn blonde lokken los.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Kan het niet zo zijn dat je een soort "ik ben onbereikbaar voor relaties" uitstraalt. Voor vriendschap hoef je je minder bloot te geven dan met een relatie (of iets in die richting). En misschien dat je dat laatste niet toelaat, dat je een soort van muur om je hebt, waardoor het niet verder komt dan vriendschappelijk.
En het kan natuurlijk ook altijd nog dat je dé persoon gewoon nog niet bent tegengekomen.
En het kan natuurlijk ook altijd nog dat je dé persoon gewoon nog niet bent tegengekomen.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik ben hem wel tegen gekomen maar hij vind mij niet aantrekkelijk
Gast- Gast
Die laatste zin was ook eigenlijk alleen voor Antibes,
Maar Zero, kan je je dan wel vinden in het bovenste gedeelte, dat je dat onbewust doet/uitstraalt ofzo? Ik weet ook niet hoe je dat kan verbeteren hoor, ben ook echt een ramp op jongens/mannen en date gebied. Ben blij dat mijn vriend mij gevonden heeft, anders was het ook hopeloos geweest, haha
Maar Zero, kan je je dan wel vinden in het bovenste gedeelte, dat je dat onbewust doet/uitstraalt ofzo? Ik weet ook niet hoe je dat kan verbeteren hoor, ben ook echt een ramp op jongens/mannen en date gebied. Ben blij dat mijn vriend mij gevonden heeft, anders was het ook hopeloos geweest, haha
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik neem aan dat ik dat doe, anders vraag ik me pas echt af wat er mis is met me
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie mannen/vriendjes van nagellak?
» Mannen met stoppelbaard, sexy of niet
» Ik kan mijn rust niet vinden
» Vinden jullie dit ook niet vreemd?
» Fase of zal hij het kdv niet meer leuk vinden?
» Mannen met stoppelbaard, sexy of niet
» Ik kan mijn rust niet vinden
» Vinden jullie dit ook niet vreemd?
» Fase of zal hij het kdv niet meer leuk vinden?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: