Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leeftijdsverschil in een relatie

+53
Vlinder26
luenca
Jade
sanne-84
SuperGrover
PluDan
Muurvlindertje
Tabbert
minoessepoes
Rush
Paper Crown
Minx
TwistedAngel
Tania
Arwyn
_Lacey_
Pannetoet
Niekske
Snoes
Benthe
Lady Starstruck
Atelier Madame
Penélope
Zwerver
Tsjip
Susan
Rizzo
CCC
nina
Pompoen
Suus
Middleme
RYW
Supertalentje
Terkina
Vanilla Queen
girli
M@niek
Teddyaapje
Alias
TGR
Caramba
Toet
Marsy28
Evalynn
loura
Phileine
Mermaid
Burn
Lejow
TukTuk
Kreeftje
Sjaantje
57 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 7:33

Ik kan het me zelf niet zo goed voorstellen, om op een (veel) ouder iemand te vallen, omdat ik denk dat we dan heel erg zullen verschillen, maar voor anderen is dat prima, waarom niet? Leeftijd zegt helemaal niks. En moet je dan maar een jonger iemand zoeken omdat er mensen zijn die het 'vies' vinden? Kom nou.

Mijn vriend is 3.5 jaar ouder, en dat is prima voor mij. Ik ben op hem gevallen om wie hij is, niet om leeftijd. Al was die een paar jaar jonger, dat was ook prima gewest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Marsy28 wo 8 feb 2012 - 7:45

[quote="Niekske"]Mijn ex was 5,5 jaar jonger dan ik, dat bleek uiteindelijk toch te jong. Maar dat kwam vooral doordat we in andere levensfases zaten. Toen we elkaar leerden kennen, studeerde ik net af en zou gaan werken. Ik was vastbesloten om geen 'succes arbeider' te worden maar het was wel gewoon zwaar. Hij ging nog veel op stap enzo, dat trok ik gewoon niet meer. Daarop is het toen toch fout gegaan.

Ik heb dus ook een relatie met een jongen die 6 jaar jonger is. Ik werk, hij studeert. Ik heb niet meer echt behoefte uit te gaan, hij wel. Nu is hij geen kroegganger maar gaat vanavond wel bij klasgenoten drinken en kaartspelletjes doen. Tja.. Moet hij lekker doen! (ok, beetje, klein beetje jaloers dat er alleen maar meiden zijn die avond ben ik wel, dan gaat even door mijn hoofd: wat als hij daar een leeftijdsgenootje treft die heel leuk en mooi is, ben ik dan opeens oud in zijn ogen?). Maar verder vind ik het belangrijk dat we wel ons eigen ding kunnen doen. Dus als ik morgen er vroeg uit moet voor mijn werk en mijn vriend kruipt heel vroeg aangeschoten naast me, dan moet hij gewoon zachtjes doen. Maar dat is nou eenmaal zo. Hij wil geen meisje, hij wil een vrouw. Zegt ie..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  _Lacey_ wo 8 feb 2012 - 8:13

Mijn ex was 4 jaar jonger. Dat leeftijdsverschil heeft uiteindelijk toch tot de breuk geleid.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Arwyn wo 8 feb 2012 - 8:34

Ik weet niet, op de een of anderen manier ben ik niet zo'n voorstander van grote leeftijdsverschillen.. Hoewel de fase waarin je bent wel uitmaakt denk ik. 10 jaar verschil als je 15 en 25 bent bijvoorbeeld, lijkt me echt niet verstandig. 10 jaar verschil als je 35 en 45 bent vind ik al heel anders. Je zit dan meer in dezelfde fase. Allebei aan het werk, eigen huisje.. Dat is toch iets anders anders dan iemand van 15 op de middelbare school en iemand van 25 die misschien al wel jaren aan het werk is.

De relaties die ik ken met een groot leeftijdsverschil (8 tot 10 jaar verschil) zijn ook allemaal op een niet zo'n leuke manier stuk gelopen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Marsy28 wo 8 feb 2012 - 8:47

_Lacey_ schreef:Mijn ex was 4 jaar jonger. Dat leeftijdsverschil heeft uiteindelijk toch tot de breuk geleid.

Hoe oud was je dan?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Tania wo 8 feb 2012 - 8:53

Mijn man is ruim 7 jaar ouder. Dat gaat prima en ik merk er bijna nooit wat van.
Ik zie mezelf niet zo snel met iemand die echt 20 jaar ouder is ofzo maar goed ik zou het ook niet bij voorbaat al uitsluiten want als je echt gek op iemand bent kan ik me voorstellen dat leeftijd niet het belangrijkste is.

Wat andere mensen doen moeten ze ook zelf weten, ik vind niet dat ik daar iets mee te maken heb. Als mensen gelukkig zijn met mekaar is dat toch alleen maar mooi.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Pompoen wo 8 feb 2012 - 8:56

@Yasmin, wil je die quote misschien uit je berichtje halen, ik wil het graag nog kunnen verwijderen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  TwistedAngel wo 8 feb 2012 - 9:18

mijn ex was 2 jaar jonger als ik. Kwam er wel achter dat hij nog veel met andere dingen bezig was als ik.

Nu heb ik een vriend die 6,5 jaar ouder is als ik, maar hier merk ik het verschil totaal niet. Wel heeft hij meer algemene kennis, maar komt dat door de leeftijd? of meer in zn intresse daarin?
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Terkina wo 8 feb 2012 - 9:26

@тыквашка: mooi geschreven!
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Minx wo 8 feb 2012 - 9:50

mijn vriend is 3,5 jaar ouder. En op zich liggen we wel redelijk gelijk. Op een paar kleine puntjes na. Voor mij niet heel erg storend. Voor hem wat meer maar daar word aan gewerkt.

Ik ben wel altijd voor oudere mannen gevallen. Maar nooit op jongere en als ze dan eens jonger waren was het een maand of 2 ofzo. Zoals pompoen ook zegt een relatie met een veel oudere man is soms gewoon moeilijk. En voor mij zou dat denk ik ook een behoorlijke dealbreaker zijn. Hoe moeilijk het dan ook zou zijn. Daarbij zou ik het denk ik ook niet kunnen. Ik zou het idee hebben dat ik met mijn vader in bed lig. Nu was mijn vader ook pas 24 toen ik geboren werd. Dus was hij al jong vader. En de meeste mannen van die leeftijd zijn ouder als dat je mijn vader zou geven. Daarom denk ik ook dat ik het moeilijk zou vinden.

Als ik bijvoorbeeld naar mijn nichtje kijk haar vriend is bijna 10 jaar ouder. Zij is nu 21 dan gaat dat prima. Je merkt wel dat 20 en 30 een groot verschil is maar bij hun valt het toch niet zo op. Zo wil mijn nichtje het liefste jong kinderen. en is hij jonger voor zijn leeftijd en zij door allerlei omstandigheden wat ouder. Als ik het op papier zou zien staan zou ik zeggen het verschil is te groot maar bij hun valt het mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  _Lacey_ wo 8 feb 2012 - 10:10

Marsy28 schreef:
_Lacey_ schreef:Mijn ex was 4 jaar jonger. Dat leeftijdsverschil heeft uiteindelijk toch tot de breuk geleid.

Hoe oud was je dan?
Ik 23, hij 19 toen we een relatie kregen. Na bijna 2 jaar is het stukgelopen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  loura wo 8 feb 2012 - 21:32

[quote="Marsy28"]
Niekske schreef:Mijn ex was 5,5 jaar jonger dan ik, dat bleek uiteindelijk toch te jong. Maar dat kwam vooral doordat we in andere levensfases zaten. Toen we elkaar leerden kennen, studeerde ik net af en zou gaan werken. Ik was vastbesloten om geen 'succes arbeider' te worden maar het was wel gewoon zwaar. Hij ging nog veel op stap enzo, dat trok ik gewoon niet meer. Daarop is het toen toch fout gegaan.

Ik heb dus ook een relatie met een jongen die 6 jaar jonger is. Ik werk, hij studeert. Ik heb niet meer echt behoefte uit te gaan, hij wel. Nu is hij geen kroegganger maar gaat vanavond wel bij klasgenoten drinken en kaartspelletjes doen. Tja.. Moet hij lekker doen! (ok, beetje, klein beetje jaloers dat er alleen maar meiden zijn die avond ben ik wel, dan gaat even door mijn hoofd: wat als hij daar een leeftijdsgenootje treft die heel leuk en mooi is, ben ik dan opeens oud in zijn ogen?). Maar verder vind ik het belangrijk dat we wel ons eigen ding kunnen doen. Dus als ik morgen er vroeg uit moet voor mijn werk en mijn vriend kruipt heel vroeg aangeschoten naast me, dan moet hij gewoon zachtjes doen. Maar dat is nou eenmaal zo. Hij wil geen meisje, hij wil een vrouw. Zegt ie..

Ik heb echt exact hetzelfde met mijn vriend. Hij studeert ik werk, ik hoef niet elke week uit, hij vind het nog wel leuk om uit te gaan (niet elke week maar zeker wel 2 keer in de maand) Ik vind het ook wel moeilijk soms als hij uit gaat en dan niet te denken owjeej straks vind hij iemand anders die jonger is! Maar ja hij zegt dat het daar niet omgaat en bij mij wilt zijn. Ik moet dat dan maar geloven Wink

Dat is voor mij wel een nadeel dat hij wat jonger is, dat uitgaan.. Maar als dat de enige reden is? Daar zou ik het niet voor laten.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 21:56

Ik ben geen uitgaanstype, en mijn vriend is dat ook nooit geweest. Af en toe met collega's wat naborrelen, vindt hij leuk, maar daar houdt het ook wel mee op.
Hij wordt in mei 22, dus hij is wel een jonge vader nu.
Maar nogmaals, in zijn doen en laten zou je hem geen begin 20 geven, in zijn uiterlijk ook niet trouwens (vind ik dan).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Paper Crown wo 8 feb 2012 - 22:00

Ik heb een regel.. voor mezelf!

5 jaar jonger of 5 jaar ouder. That's it. Nou is de man van mijn dromen 5.5maand ouder dan ik. Maar mijn 2 vorige vriendjes waren beide van 86 terwijl ik van 84 ben.. 2 jaar, merk je niets van!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Rush wo 8 feb 2012 - 22:02

2CKC2 schreef:Ik heb een regel.. voor mezelf!

5 jaar jonger of 5 jaar ouder. That's it. Nou is de man van mijn dromen 5.5maand ouder dan ik. Maar mijn 2 vorige vriendjes waren beide van 86 terwijl ik van 84 ben.. 2 jaar, merk je niets van!
Ik las het even verkeerd. :face:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 22:04

2CKC2 schreef:Ik heb een regel.. voor mezelf!

5 jaar jonger of 5 jaar ouder. That's it. Nou is de man van mijn dromen 5.5maand ouder dan ik. Maar mijn 2 vorige vriendjes waren beide van 86 terwijl ik van 84 ben.. 2 jaar, merk je niets van!

Duss als jou man 6 jaar ouder dan jou was geweest dan was je nooit iets met hem begonnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Susan wo 8 feb 2012 - 22:23

Ik vind het wel grappig dat er over jongere (ex-)vriendjes door een aantal wordt gezegd dat hij veel te kinderachtig was, dat het daardoor is uitgegaan, enzovoort, zelfs al is het verschil maar heel weinig, maar dat er bij oudere vriendjes steeds staat dat er niks te merken is van het leeftijdsverschil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Paper Crown wo 8 feb 2012 - 22:39

Razz_ schreef:
2CKC2 schreef:Ik heb een regel.. voor mezelf!

5 jaar jonger of 5 jaar ouder. That's it. Nou is de man van mijn dromen 5.5maand ouder dan ik. Maar mijn 2 vorige vriendjes waren beide van 86 terwijl ik van 84 ben.. 2 jaar, merk je niets van!

Duss als jou man 6 jaar ouder dan jou was geweest dan was je nooit iets met hem begonnen?

Haha,ja dan zou ik zeggen, sorry je bent 1 jaar te oud voor me smile Nee, maar nou weet je waarom ik die regel had bedacht, ik was 15 en stapelverliefd op een man van toen 25. We scheelden dus 10 jaar. Hij zei toen tegen mij dat het nooit wat zou worden want ik was zo jong.. Oh wat heb ik gehuild op 'All cried out' van Allure.. haha! Mijn hart was gebroken, zo erg! Toen heb ik de regel bedacht!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  minoessepoes wo 8 feb 2012 - 22:43

Opzicht maken de getallen niet zoveel uit in mijn ogen. Maar ik kan me wel voorstellen dat je gewoon in een hele andere levensfase zit en dat dat niet samen gaat.

Zo kan ik me voorstellen dat je als vrouw van 29 een kinderwens hebt waar je niet meer al te lang mee wilt wachten, het lijkt me dat dat behoorlijk kan botsen als je een relatie met iemand van 49 hebt, die het krijgen van een gezin misschien al achter de rug heeft, of zichzelf simpelweg te oud vind om nog kinderen te krijgen, of juist andersom met een vriendje van een jaar of 18 die nog lang niet toe is aan het krijgen van kinderen. Zo ook met nog studeren of die fase al helemaal ontgroeid zijn, of straks al met pensioen gaan terwijl je patner nog 20 jaar moet werken.

Niet voor iedereen onoverkomelijke problemen, maar dat lijkt me wel het lastigs aan een relatie met een groot leeftijdsverschil. Verder vind ik dat volwassen mensen vooral moeten doen wat voor hun goed voelt en heb ik ook geen oordeel over relaties met een groot leeftijdsverschil, als die mensen gelukkig zijn dan is het toch prima!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Tabbert wo 8 feb 2012 - 22:44

Zelf val ik vooral op mijn eigen leeftijd, das mijn ding.
Maar of het nu kan of niet, vies is of niet, als mijn vader met een nieuwe vriendin thuis zou komen die 20 jaar jonger is, dan is zij net zo oud als mijn zus.. dat zou ik iew vinden en haar maar een grietje vinden. Dat is gewoon een gevoel.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 22:48

Yasmin schreef:
Ja waarom is dat vies, waarom vind de één spruitjes lekker en de ander vies, dat is toch een mening? Ik vind het gewoon niet horen en raar om als 20 jarige een relatie te hebben van iemand van 40. Ik krijg dan pedofilie ideeën..

Met elke post vind ik jou een dommer meisje.

Wat jij post is echt ondoordachte kul, en bovendien ook nog eens kwetsend.

Waarom kunnen mensen andermans keuzes vaak zo moeilijk accepteren? Jij hebt er toch geen last van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  RYW wo 8 feb 2012 - 22:55

Charlie schreef:
Yasmin schreef:
Ja waarom is dat vies, waarom vind de één spruitjes lekker en de ander vies, dat is toch een mening? Ik vind het gewoon niet horen en raar om als 20 jarige een relatie te hebben van iemand van 40. Ik krijg dan pedofilie ideeën..

Met elke post vind ik jou een dommer meisje.

Wat jij post is echt ondoordachte kul, en bovendien ook nog eens kwetsend.

Waarom kunnen mensen andermans keuzes vaak zo moeilijk accepteren? Jij hebt er toch geen last van?

Eens. Pedofilie is nogal een term om te gebruiken, zeg. Daarmee zet je zo'n onschuldige man weg als één of andere zieke, criminele geest, omdat jij zonodig een volkomen ondoordachte, nergens op gebaseerde mening moet uiten en het nodig vindt dat te moeten vergelijken met spruitjes eten.

clown
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 23:02

Susan schreef:Ik vind het wel grappig dat er over jongere (ex-)vriendjes door een aantal wordt gezegd dat hij veel te kinderachtig was, dat het daardoor is uitgegaan, enzovoort, zelfs al is het verschil maar heel weinig, maar dat er bij oudere vriendjes steeds staat dat er niks te merken is van het leeftijdsverschil.
Komt dat niet omdat een vrouw 'ouder' is in haar denkwijze? Of maakt dat na een bepaalde leeftijd niet meer uit? In de puberteit is een meisje geloof ik 2 jaar volwassener.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 23:05

Bovendien nerd Een beetje pedofiel vindt meisjes van 20 niks. Te geslachtsrijp, teveel boobies en zo. En of je 't nou over pedofili hebt, parthenofilie, of hell, zelfs over gerontofilie hebt; dat heeft allemaal te maken met seksuele aantrekkingskracht en nou weet ik niet wat voor relaties Yasmin heeft gehad, maar in mijn relaties was de seksuele aantrekkingskracht niet de belangrijkste reden van samenzijn. Een relatie is toch een klik hebben? Chemie? Vertrouwen, liefde, een band?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Susan wo 8 feb 2012 - 23:06

Lorna mercedez schreef:
Susan schreef:Ik vind het wel grappig dat er over jongere (ex-)vriendjes door een aantal wordt gezegd dat hij veel te kinderachtig was, dat het daardoor is uitgegaan, enzovoort, zelfs al is het verschil maar heel weinig, maar dat er bij oudere vriendjes steeds staat dat er niks te merken is van het leeftijdsverschil.
Komt dat niet omdat een vrouw 'ouder' is in haar denkwijze? Of maakt dat na een bepaalde leeftijd niet meer uit? In de puberteit is een meisje geloof ik 2 jaar volwassener.

Ik heb ook wel het idee dat dat iets is wat veel vrouwen zichzelf graag wijsmaken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 4 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum