Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leeftijdsverschil in een relatie

+53
Vlinder26
luenca
Jade
sanne-84
SuperGrover
PluDan
Muurvlindertje
Tabbert
minoessepoes
Rush
Paper Crown
Minx
TwistedAngel
Tania
Arwyn
_Lacey_
Pannetoet
Niekske
Snoes
Benthe
Lady Starstruck
Atelier Madame
Penélope
Zwerver
Tsjip
Susan
Rizzo
CCC
nina
Pompoen
Suus
Middleme
RYW
Supertalentje
Terkina
Vanilla Queen
girli
M@niek
Teddyaapje
Alias
TGR
Caramba
Toet
Marsy28
Evalynn
loura
Phileine
Mermaid
Burn
Lejow
TukTuk
Kreeftje
Sjaantje
57 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 6 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Makamba zo 19 feb 2012 - 22:34

De vader van mijn dochter is bijna 6 jaar ouder! Een van mijn ex-en was bijna 5 jaar jonger. Optie 1 is me veel beter bevallen dan optie 2. Om dezelfde reden als jij, Sjaantje. Verder heb ik nooit echt 'grote' leeftijdsverschillen meegemaakt.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 6 Empty Re: Leeftijdsverschil in een relatie

Bericht  Makamba zo 19 feb 2012 - 22:37

SuperGrover schreef:20 jaar leeftijdsverschil vind ik voor mezelf véél te veel. Ik ben nog niet eens 20. Maar wat anderen doen, moeten ze lekker zelf weten, daar heb ik eigenlijk niet echt een mening over.

Ik heb niet echt een duidelijke grens voor mezelf qua getallen, maar een relatie met iemand die in een heel andere levensfase zit, zie ik niet zitten. Iemand die al jaren werkt heeft zo'n ander leven, net als iemand die in de 4e klas van de middelbare school zit. Ik weet niet of ik dat wel zou willen. Het scheelt dat ik daar ook niet echt mee in aanraking kom.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Shy ma 20 feb 2012 - 4:12

Mijn man is 15 jaar ouder dan ik, zelf merken we weinig van het leeftijdsverschil. Ja soms over tv programma's van voor mijn tijd of liedjes maar dat is het.

Ik heb in hem mijn maatje gevonden en van zijn kant is dat net zo, ik heb mij nog nooit zo fijn en vertrouwd bij iemand gevoeld.

Ook zie ik niet in waarom het vies is? Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 6 394967
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 5:09

Shygirl85 schreef:Mijn man is 15 jaar ouder dan ik, zelf merken we weinig van het leeftijdsverschil. Ja soms over tv programma's van voor mijn tijd of liedjes maar dat is het.

Ik heb in hem mijn maatje gevonden en van zijn kant is dat net zo, ik heb mij nog nooit zo fijn en vertrouwd bij iemand gevoeld.

Ook zie ik niet in waarom het vies is? Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 6 394967

Ja dat van die televisieprogramma's of liedjes hebben wij ook, wij verschillen sowieso nog meer natuurlijk, maar mijn man is soms echt zo verbaasd dat ik dingen niet ken. Hij doet ook heel vaak klukluk (of hoe heet die) na, die indiaan van pipo de clown. Dat is echt veeeeeeeer voor mijn tijd, haha...en ook behoorlijk irritant trouwens...wat dat betreft vraag ik me wel eens af of ik niet per ongeluk met een kleuter getrouwd ben Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shy ma 20 feb 2012 - 5:29

тыквашка schreef:
Shygirl85 schreef:Mijn man is 15 jaar ouder dan ik, zelf merken we weinig van het leeftijdsverschil. Ja soms over tv programma's van voor mijn tijd of liedjes maar dat is het.

Ja dat van die televisieprogramma's of liedjes hebben wij ook, wij verschillen sowieso nog meer natuurlijk, maar mijn man is soms echt zo verbaasd dat ik dingen niet ken. Hij doet ook heel vaak klukluk (of hoe heet die) na, die indiaan van pipo de clown. Dat is echt veeeeeeeer voor mijn tijd, haha...en ook behoorlijk irritant trouwens...wat dat betreft vraag ik me wel eens af of ik niet per ongeluk met een kleuter getrouwd ben Wink.

Ik heb dat best vaak ja met programma's laatst waren we namen aan het zoeken en toen kwam ik de naam Oebele tegen Laughing daar ging hij serieus op door omdat dat vroeger een tv programma was haha.

Maar ik vraag mij wel vaker af hoor of ik niet met een kleuter samen ben, wat dat betreft gedraagt hij zich niet altijd naar zijn leeftijd. Hij voelt zich ook geen 41 en dat scheelt natuurlijk ook! Ohja hij wordt vaak wel in de 30 geschat en dat vindt ik altijd heel erg grappig Leeftijdsverschil in een relatie - Pagina 6 827601
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fiwen wo 22 feb 2012 - 6:36

Mijn man is 11 jaar ouder, ik leerde hem kennen toen ik 19 was en veel mensen zeiden dat het een fase was, dat het snel over zou zijn en dat ik me er niet te veel bij voor moest stellen... Nu zijn we bijna 6 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we een dochtertje van 1,5 en het gaat nog steeds super goed tussen ons. Het zal heus niet altijd zo zijn en het hangt ook van af van hoe volwassen je bent voor je leeftijd maar leeftijd is in een relatie echt niet het belangrijkste. Het grappige is dat mijn moeder altijd gezegd heeft dat de man met wie ik echt een serieuze relatie zou krijgen minimaal 10 jaar ouder zou zijn haha ze had nog gelijk ook.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Bolleke wo 22 feb 2012 - 9:36

Ik val ook op oudere mannen, mijn ex was 14 jaar ouder, en ik heb daar nooit problemen mee gehad. En mijn omgeving eigenlijk ook niet.
Jongens (mannen) van mijn eigen leeftijd of een paar jaar ouder vind ik vaak echt niet interressant.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  girli wo 22 feb 2012 - 9:40

Fiwen schreef:Mijn man is 11 jaar ouder, ik leerde hem kennen toen ik 19 was en veel mensen zeiden dat het een fase was, dat het snel over zou zijn en dat ik me er niet te veel bij voor moest stellen... Nu zijn we bijna 6 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we een dochtertje van 1,5 en het gaat nog steeds super goed tussen ons. Het zal heus niet altijd zo zijn en het hangt ook van af van hoe volwassen je bent voor je leeftijd maar leeftijd is in een relatie echt niet het belangrijkste. Het grappige is dat mijn moeder altijd gezegd heeft dat de man met wie ik echt een serieuze relatie zou krijgen minimaal 10 jaar ouder zou zijn haha ze had nog gelijk ook.
Hoe doen moeders dat toch? Die van mij heeft iets soortgelijks gezegd. Had ze mij best eerder mogen melden haha Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Tabbert wo 22 feb 2012 - 10:26

Misschien moet ik ook vaker naar mijn moeder luisteren Very Happy

Ik merk echter zelf dat ik leeftijd wel een struikelblok kan vinden. Denk toch vaak als ik hoor dat een persoon ouder of jonger is van 'te oud' of 'te jong'. Weet niet hoe dat komt, maar zelfs nu ik weleens contact heb met een jonger persoon. Dat staat me toch tegen.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: