voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
SB Als jij je nog niet top voelt zou ik gewoon nog een dag thuis blijven hoor even alles laten bezinken en uitzieken, maar als jij denkt je beter te voelen op je werk zou ik dat doen. Doen wat je gevoel je ingeeft.
Anniej Je kan gelijk bellen hoor haha. Vorige keer deed ik dat met 6 weken. Maar kan gelijk vanaf een positieve test.
Blondje ik snap je geloof ik niet zo goed? Mijn ovulatie was denk ik de 14e/15e Want de 16e was de test duidelijk weer lichter. Dus dan zit ik nu 8 dagen na eisprong. Geen idee of het kan of niet kan... Hij is ook super licht hoor misschien ziet een ander hem nog geen eens Wie weet is het ook wel niks.
Anniej Je kan gelijk bellen hoor haha. Vorige keer deed ik dat met 6 weken. Maar kan gelijk vanaf een positieve test.
Blondje ik snap je geloof ik niet zo goed? Mijn ovulatie was denk ik de 14e/15e Want de 16e was de test duidelijk weer lichter. Dus dan zit ik nu 8 dagen na eisprong. Geen idee of het kan of niet kan... Hij is ook super licht hoor misschien ziet een ander hem nog geen eens Wie weet is het ook wel niks.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik wacht idd nog even met bellen!! Ik denk dat ik het na het weekend ga doen. Heb ontzettende koppijn alleen, moet ik kijken voor ijzer of zink tabletten?
Of een multivitamien (lijkt me nog beter in dit geval) eet te weinig fruit, wel groente etc.
Of een multivitamien (lijkt me nog beter in dit geval) eet te weinig fruit, wel groente etc.
Gast- Gast
Anniej ik heb een multivitamine voor extra energie werkt wel goed voor mij. Nu ze zijn ingewerkt en daar ga ik gewoon mee door.
Maar je kan ook gewoon een zwangerschapsvitamine gebruiken hoor. Dat zou ik doen. Foliumzuur slikte je toch al wel hé?
Maar je kan ook gewoon een zwangerschapsvitamine gebruiken hoor. Dat zou ik doen. Foliumzuur slikte je toch al wel hé?
Pussycat- Ratel
Ja floiumzuur slikte ik wel, afgelopen 2weken beetje onregelmatig maar vanaf vandaag elke dag. We zijn nu onderweg om boodscjappen te doen (sorry voor de spelfouten!) Dus even langs KV of Etos.
Gast- Gast
Pc, ik dacht dat je echt van het weekend pas je eisprong had gehad, maar dat is dus al wat langer geleden. Maar als dat al ruim een week geleden is kun je denk ik best als positief testen, spannend zeg!
Hier is het afwachten wanneer mijn cyclus weer op gang komt, maar ja, ik wil nog wel een tijdje bv blijven geven, dus wie weet duurt het ook nog wel even dan.
Hier is het afwachten wanneer mijn cyclus weer op gang komt, maar ja, ik wil nog wel een tijdje bv blijven geven, dus wie weet duurt het ook nog wel even dan.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Anniej gefeliciteerd!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ Anniej, gefeliciteerd! Ik heb met 5 weken zwangerschap gebeld.
@ SleepingBeauty, Jemig, wat verschrikkelijk! Als jij je nog niet goed voelt, dan zou ik nog een dagje thuis blijven.
@ Pussycat, indroogstreepjes bestaan wel hoor. Dat die niet bestaan is een fabel ;-)
@ Nillis, wat fijn dat jij door ent naar het tweede gesprek!
Hier nog steeds niet. Van mij mag het nu komen, aangezien ik wel ongesteld moet worden. Een innestelingsbloeding bij een cyclus van zoveel dagen lijkt mij namelijk erg onwaarschijnlijk. Ik word hier echt heel erg ongeduldig van.
@ SleepingBeauty, Jemig, wat verschrikkelijk! Als jij je nog niet goed voelt, dan zou ik nog een dagje thuis blijven.
@ Pussycat, indroogstreepjes bestaan wel hoor. Dat die niet bestaan is een fabel ;-)
@ Nillis, wat fijn dat jij door ent naar het tweede gesprek!
Hier nog steeds niet. Van mij mag het nu komen, aangezien ik wel ongesteld moet worden. Een innestelingsbloeding bij een cyclus van zoveel dagen lijkt mij namelijk erg onwaarschijnlijk. Ik word hier echt heel erg ongeduldig van.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd anniej!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pussycat schreef:Anniej ik heb een multivitamine voor extra energie werkt wel goed voor mij. Nu ze zijn ingewerkt en daar ga ik gewoon mee door.
Welke multivitamine slik jij dan? Ik ben er achter gekomen dat ik sowieso te weinig vitaminen binnen krijg. Dus een complete pil met alles zou wel handig zijn, naast het foliumzuur.
Even een ego berichtje, net (voor het eerst een) behoorlijke schreeuwende ruzie gehad met mijn schoonmoeder. Ze zegt dat ik me aanstel met mijn schouders en dat ze mij een leuk persoon vind maar mijn instelling haar niet aan staat. Ook zegt ze dat ze vanaf het begin dat ik daar kwam (3,5 jr geleden) een raar gevoel bij mij had, haar 'voelsprieten' gaven dat aan... Sorry hoor en daar kom je nu mee? Maar goed, ik ben weer wat tot bedaren gekomen, was in het heetst van de strijd zo boos dat ik gezegd heb dat ze nu weg moest gaan, dat weigerde ze, vervolgens heb ik haar genegeerd en is ze op den duur zelf weg gegaan... Maar zit nu wel met en kut gevoel. Gelijk nadat zij weg is gegaan mijn vriend gebeld en het verhaal uitgelegd. Hij vind het wel heel erg raar hoe het nu gaat, en gaat er vanavond ook heen. Ik ga zo even erop uit even naar mijn schoonzus met kids, heb ik 'hopelijk' wat afleiding.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
jeetje ff dat is echt niet leuk! wel heel raar dat ze dat zegt, vanavond maar even goed uitpraten!
even over de multivitamine: ik gebruik gewoon zwanger worden van etos dat is een multivitamine met foliumzuur en zink.
@sb lekker thuis blijven, even aan jezelf denken!
even over de multivitamine: ik gebruik gewoon zwanger worden van etos dat is een multivitamine met foliumzuur en zink.
@sb lekker thuis blijven, even aan jezelf denken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
FF, wat vreselijk zeg! Heb je altijd een goede band gehad of dat ook niet! En ik heb nu kruidvat vitaal zwanger gehaald (zelfde als davitamon compleet mama) verschil 30 tabletten meer, 9euro goedkoper als davitamon. Zit van alles is, wat je voor en tijdens kunt gebruiken!
Gast- Gast
Omdat ik een poos terug niet lekker in mijn vel zat en erg moe etc... was ik begonnen met supradyn complex forte.
En omdat ik bij mijn vorige zwangerschap 9 maanden heb gespuugd leek het me wel een goed plan hiermee door te gaan als ik zwanger mag zijn. Er zit gewoon van alles een net iets hogere dosis in als normaal.
Wat balen van je schoonmoeder zeg dat wil je toch ook niet.
Wel een vreemde opmerking hopelijk kunnen jullie het gauw bijleggen.
En omdat ik bij mijn vorige zwangerschap 9 maanden heb gespuugd leek het me wel een goed plan hiermee door te gaan als ik zwanger mag zijn. Er zit gewoon van alles een net iets hogere dosis in als normaal.
Wat balen van je schoonmoeder zeg dat wil je toch ook niet.
Wel een vreemde opmerking hopelijk kunnen jullie het gauw bijleggen.
Pussycat- Ratel
@FF tjonge wat een nare opmerking van je moeder! Hadden jullie een goede band?
Fijn dat vtiend er heen gaat vanavond, ga jezelf ook mee?
Zou ik op het werk vertellen wat er allemaal gebeurd is want ik heb het er nooit zozeer over gehad...
Zou ik op het werk vertellen wat er allemaal gebeurd is want ik heb het er nooit zozeer over gehad...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
SleepingBeauty schreef:@FF tjonge wat een nare opmerking van je moeder! Hadden jullie een goede band?
Doen waar jij je prettig bij voelt. Als het voor jou beter voelt om te vertellen wat de rede is, dan vertel je het. Vind je dat ze dat niet hoeven te weten, dan vertel je het niet.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Zo even een kort berichtje. Ik heb me ziek gemeld voor morgen.
Voelt altijd zo knullig vindt ik. Maar blijf ook gewoon nog hoofdpijn houden nu ik op ben.
Vindt altijd beetje stom wat ik dan moet zeggen ofzo, haha ja ik heb nog flinke hoofdpijn en voelde me vanmorgen ook een beetje grieperig, koude rillingen enz, dat zei ik ook tegen hem. Voelt altijd zo zielig ofzo haha...
Ja verder heb ik geen diarree/koorts of overgeven...
Het was niet mijn eigen leidinggevende, dus ik denk ik laat het even hierbij!
Voelt voor mij wel fijn, even rust... *kan wel weer janken*
Denk dat ik even een lekker bad ga nemen. Even een beetje opwarmen...
Voelt altijd zo knullig vindt ik. Maar blijf ook gewoon nog hoofdpijn houden nu ik op ben.
Vindt altijd beetje stom wat ik dan moet zeggen ofzo, haha ja ik heb nog flinke hoofdpijn en voelde me vanmorgen ook een beetje grieperig, koude rillingen enz, dat zei ik ook tegen hem. Voelt altijd zo zielig ofzo haha...
Ja verder heb ik geen diarree/koorts of overgeven...
Het was niet mijn eigen leidinggevende, dus ik denk ik laat het even hierbij!
Voelt voor mij wel fijn, even rust... *kan wel weer janken*
Denk dat ik even een lekker bad ga nemen. Even een beetje opwarmen...
SleepingBeauty- Kletskop
Gefeliciteerd Anniej!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ AnnieJ, Joepieeeeeee, gefeliciteerd. Toch er niet mee bezig willen zijn, maar nu wel zwanger. Top hoor, geniet ervan.
@ Slaatje, het gaat om de training bespreekbaar maken van seksualiteit. Ik werk met mensen met een beperking en train dan de begeleiders.
@ Smaragje, hoop voor je dat die ongi snel komt. Ben ook blij dat ik door ben naar de volgende ronde, maar wat als ik nu zwanger ben. Daar zit ik nog wel mee, maar eerst het weekend maar eens afwachten.
@ Pussycat, zo herkenbaar al die klachten. Ik moet nu ineens de hele week 's morgen om 5.00 uur naar toilet en ik heb echt nooit dat ik 's nachts naar de wc moet en daarbij ook veel pijntjes in mijn liezen, maar ik wil gewoon niet hopen en ben zo bang om ongi te worden. het ene moment heb ik echt krampjes en dan is er niets meer aan de hand en ik lig tegenwoordig elke avond om21.30 uur in bed, omdat ik zoooooooo moe ben. Ik wil ook zondag testen als ik nog niet ongi ben. Als jij dat nu ook doet hebben we hopelijk 2x goed nieuws.
@ SB sterkte en ik denk dat het goed is als je verhaal bekend is op je werk, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.
@ FF, wat een rot opmerking i.p.v dat je steun krijgt, gebeurd er dit. Ben benieuwd wat ze tegen je vriend voor een uitleg geeft.
@ all, nou ik ga nu echt aan de poets, heb net al hard gelopen, maar dat viel echt tegen. Had lood in de benen en werd halverwege gewoon beroerd. Daarna nog slaapdienst dus reageer nu echt pas morgen weer.
@ Slaatje, het gaat om de training bespreekbaar maken van seksualiteit. Ik werk met mensen met een beperking en train dan de begeleiders.
@ Smaragje, hoop voor je dat die ongi snel komt. Ben ook blij dat ik door ben naar de volgende ronde, maar wat als ik nu zwanger ben. Daar zit ik nog wel mee, maar eerst het weekend maar eens afwachten.
@ Pussycat, zo herkenbaar al die klachten. Ik moet nu ineens de hele week 's morgen om 5.00 uur naar toilet en ik heb echt nooit dat ik 's nachts naar de wc moet en daarbij ook veel pijntjes in mijn liezen, maar ik wil gewoon niet hopen en ben zo bang om ongi te worden. het ene moment heb ik echt krampjes en dan is er niets meer aan de hand en ik lig tegenwoordig elke avond om21.30 uur in bed, omdat ik zoooooooo moe ben. Ik wil ook zondag testen als ik nog niet ongi ben. Als jij dat nu ook doet hebben we hopelijk 2x goed nieuws.
@ SB sterkte en ik denk dat het goed is als je verhaal bekend is op je werk, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.
@ FF, wat een rot opmerking i.p.v dat je steun krijgt, gebeurd er dit. Ben benieuwd wat ze tegen je vriend voor een uitleg geeft.
@ all, nou ik ga nu echt aan de poets, heb net al hard gelopen, maar dat viel echt tegen. Had lood in de benen en werd halverwege gewoon beroerd. Daarna nog slaapdienst dus reageer nu echt pas morgen weer.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wat ik gewoon het vervelendste vind van dit alles, dat ze nooit iets heeft gezegd en nu ineens met een compleet klaagzang komt. Bedoel ze kent mij nu 3,5 jaar. In die 3,5 jaar gebeurt heel veel en dan verwacht ze van mij dat ik moet weten wanneer ik haar misschien per ongeluk heb gekwetst, het was nu zo dat zij mij even op mijn plaats wou zetten. Nadat ze weg gegaan is, dus met mijn vriend gebeld, en ook met mijn therapeut. Die heeft gezegd dat ik er goed aan heb gedaan haar weg te sturen of te negeren, en dat ik op deze manier dus helemaal niets verkeerds heb gedaan.
Vanmiddag bij schoonzus geweest, die heeft in hetzelfde schuitje gezeten met mijn moeder, en die zei dat ik juist ook vanavond mee moet gaan, en dat niet alleen mijn vriend daarheen gaat. Want dan hoort hij 2 verschillende verhalen en zit hij er maar tussenin. Moeten maar even zien of ik daadwerkelijk mee ga, durf eerlijk gezegd niet, want ik ben nu een labiel emotioneel wrak.
Vanmiddag bij schoonzus geweest, die heeft in hetzelfde schuitje gezeten met mijn moeder, en die zei dat ik juist ook vanavond mee moet gaan, en dat niet alleen mijn vriend daarheen gaat. Want dan hoort hij 2 verschillende verhalen en zit hij er maar tussenin. Moeten maar even zien of ik daadwerkelijk mee ga, durf eerlijk gezegd niet, want ik ben nu een labiel emotioneel wrak.
Silver- Ratel
Het is wel heel moeilijk FF en dan jank je maar een potje daar so what? Het lijkt me voor jullie band die al niet best is wel goed dat het uitgepraat wordt of niet?
Pussycat- Ratel
Tot vandaag was de band naar mijn idee wel goed, soms bemoeide ze zich teveel met bepaalde zaken, maar verder ook niet. Toen mijn vriend in de kost zat kwam ik daar elke week, gezellig op de thee of gewoon mee eten, ben ook wel met haar naar de markt geweest, gewoon gezellig. Nu lijkt het gewoon dat het allemaal maar schijnheilig was. Dat ze sowieso een beeld van mij heeft, en wat ik ook zeg of doe, dat dat beeld niet weg gaat.
Tsja, ik ga met haar zoon, en ik heb niet veel om handen, ik denk dat zij bang is dat ik hem kaal pluk en er dan vandoor ga. Ook omdat ik van de week over onze 'kinderwens' begon. Heeeel voorzichtig vrouwen onder elkaar. En toen kreeg ik ook al een heel verhaal over me heen, over die hoge hypotheek, en dat ik moet maken dat ik aan het werk kom, en dat ik ook voor geld moet zorgen, want kinderen kosten ook geld bla bla bla... Dat weet ik allemaal wel. Maar dan moet mijn lichaam ook meewerken Nou ze heeft haar zin, morgen ga ik naar de fysio en zal mij benieuwen wat die zal zeggen.....
Tsja, ik ga met haar zoon, en ik heb niet veel om handen, ik denk dat zij bang is dat ik hem kaal pluk en er dan vandoor ga. Ook omdat ik van de week over onze 'kinderwens' begon. Heeeel voorzichtig vrouwen onder elkaar. En toen kreeg ik ook al een heel verhaal over me heen, over die hoge hypotheek, en dat ik moet maken dat ik aan het werk kom, en dat ik ook voor geld moet zorgen, want kinderen kosten ook geld bla bla bla... Dat weet ik allemaal wel. Maar dan moet mijn lichaam ook meewerken Nou ze heeft haar zin, morgen ga ik naar de fysio en zal mij benieuwen wat die zal zeggen.....
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Tot vandaag was de band naar mijn idee wel goed, soms bemoeide ze zich teveel met bepaalde zaken, maar verder ook niet. Toen mijn vriend in de kost zat kwam ik daar elke week, gezellig op de thee of gewoon mee eten, ben ook wel met haar naar de markt geweest, gewoon gezellig. Nu lijkt het gewoon dat het allemaal maar schijnheilig was. Dat ze sowieso een beeld van mij heeft, en wat ik ook zeg of doe, dat dat beeld niet weg gaat.
Ik zou dikgedrukte gewoon tegen haar zeggen en dat je het jammer vind dat het nu zo moet terwijl jullie eerder ook gewoon normaal en gezellig emt elkaar om konden gaan.
En ik kan me wel voorstellen dat mensen het zat worden als je lang met je lichaam zit. Mijn schoonmoeder had er ook problemen mee toen ik lichamelijk me niet goed voelde. Ze zei niet ik me aanstelde maar vroeg wel steeds wanneer ik weer ging werken etc.... Daar knap je ook niet echt van op hé?
Ik neem aan dat je niet liegt over je lichamelijke klachten en je krijgt niet zomaar medicatie en therapie etc...
Maar die fysio bepaald of jij moet werken ofzo?
Pussycat- Ratel
FF; Ik zou wel meegaan denk ik, omdat het ook iets is wat jou aangaat en straks hoort je vriend van haar weer een heel ander verhaal. Je staat er dan met zn tweeen en misschien dat het haar wel overtuigd dat ze verkeerd zat...
Als je haar later weer onder ogen moet konen wordt het alleen maar moeilijker.
Even een positief bericht ik ben uitgenodigd op sollicitatiegesprek!! Ze klonk heel positief en ze hadden nog geen andere kandidaten.
Man kwan net thuis ook al helemaal niet fit :-( heerst hiet vast wat...
Als je haar later weer onder ogen moet konen wordt het alleen maar moeilijker.
Even een positief bericht ik ben uitgenodigd op sollicitatiegesprek!! Ze klonk heel positief en ze hadden nog geen andere kandidaten.
Man kwan net thuis ook al helemaal niet fit :-( heerst hiet vast wat...
SleepingBeauty- Kletskop
Pussycat schreef:
En ik kan me wel voorstellen dat mensen het zat worden als je lang met je lichaam zit. Mijn schoonmoeder had er ook problemen mee toen ik lichamelijk me niet goed voelde. Ze zei niet ik me aanstelde maar vroeg wel steeds wanneer ik weer ging werken etc.... Daar knap je ook niet echt van op hé?
Ik neem aan dat je niet liegt over je lichamelijke klachten en je krijgt niet zomaar medicatie en therapie etc...
Maar die fysio bepaald of jij moet werken ofzo?
Nee, ik lieg idd niet. Die pijn zit er sinds juni2011, (zoals omschreven in mijn topic, zeer pijnlijke schouders) En zij wil dus ook dat ik weer aan het werk ga. Hetzelfde als jou schoonmoeder.
Nee mijn fysio bepaald niet dat ik weer aan het werk mag, maar die kan wel oordelen of ik weer in beweging moet komen of nog steeds vast zit aan het 'rust blijven houden' In principe heb ik vanaf het moment van de uitslag MRI tot nu echt rust gehad, dus we zijn een maand verder. En vervolgens dus aan de ontstekingsremmers gegaan, wat meer pijn opleverde.. Hopelijk was die rust toen al voldoende.
SB, je hebt gelijk, hoe langer ik daarmee wacht hoe moeilijker ik het voor mezelf maak. Maar denk vanavond nog niet. Kan hij ook haar verhaal horen, misschien heb ik het allemaal wel gewoon verkeerd opgevat, en heb ik er 1 'groot drama' van gemaakt.
Silver- Ratel
Jeetje pff wat schrijven jullie veel. Dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor haha.
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Was 27 januari gestopt met de pil. Dus 3 feb de eerste dag dat ik eigenlijk weer met de pil moest beginnen. Tel ik dan vanaf 3 februari zeg maar? Dan zit ik op 20 dagen.. Wel weinig, maar ben iig blij dat mijn lichaam uit zichzelf ongesteld wordt na 10 jaar de pil geslikt te hebben.
Annie gefeliciteerd met je zwangerschap! Super zeg!
de rest reageer ik later even op..
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Was 27 januari gestopt met de pil. Dus 3 feb de eerste dag dat ik eigenlijk weer met de pil moest beginnen. Tel ik dan vanaf 3 februari zeg maar? Dan zit ik op 20 dagen.. Wel weinig, maar ben iig blij dat mijn lichaam uit zichzelf ongesteld wordt na 10 jaar de pil geslikt te hebben.
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Je begint te tellen van de eerste dag van je menstruatie. Dus als die bijv. 30 januari was, was dat je eerste dag.Eva1985 schreef:Jeetje pff wat schrijven jullie veel. Dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor haha.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012