Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 39 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie vr 24 feb 2012 - 9:05

Anniej_S schreef:voor een kindje 2012 - Pagina 39 699888 Dank je! Het is veel te gezellig om weg te gaan voor een kindje 2012 - Pagina 39 699888

Gefeliciteerd, leuk zeg!!!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Vlinderjoy vr 24 feb 2012 - 9:06

Gefeliciteeeeerd Annie cheers

Nilis, spannnnend voor jou!!bounce
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Silver vr 24 feb 2012 - 9:11

Meiden vraagje, voelen jullie altijd van alles? Ik voel helemaal niets, geen aankomende ongie, geen steken, wel heel veel slijm, en behoorlijk gevoelige borsten. Maar we hebben heel netjes cd's gebruikt rondom de vruchtbare dagen en ik heb natuurlijk behoorlijk spanning gehad de afgelopen dagen. Heeft een testje dan wel of niet zin? Ik zit nu op dag 31. De langste cyclus die ik gehad heb was 32 dagen. Of moet ik gewoon afwachten?

Muis, ja het gaat opzich wel aardig, morgen ga ik even langs mijn schoonmoeder. Wil hier niet te lang mee wachten. Want maak het mezelf anders alleen maar moeilijker.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:17

Een cd;tje is nooit 100% veilig, misschien heb je wel eerder je ei gehad of later op het moment dat jullie zonder cd's hebben jullie geklust. Testje er tegen aan wagen? voor een kindje 2012 - Pagina 39 166342

Gast
Gast

Bericht  Silver vr 24 feb 2012 - 9:19

Of toch nog een paar dagen wachten? Kan nu ook door de spanning helemaal van de regel zijn. Nou dan zit ik dus bij deze ook op het wachtbankje. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 9:20

Spannenddddd FF! Succes mrogen bij je schoonouders!

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 vr 24 feb 2012 - 9:43

Grmbl, na 18 dagen overtijd te zijn (vorige keer) en eindelijk ongesteld werd. Vorige week ongesteldheid vrij te zijn, verlies ik vandaag ineens een beetje bloed scratch...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  slaatje vr 24 feb 2012 - 10:15

FryskeFlinter schreef:Of toch nog een paar dagen wachten? Kan nu ook door de spanning helemaal van de regel zijn. Nou dan zit ik dus bij deze ook op het wachtbankje. voor een kindje 2012 - Pagina 39 561177

Ik zou ook nog even wachten. Ik had afgelopen maand ook een opgehouden cyclus/menstruatie vanwege stress. Was heel toevallig bij de ha, had de dag ervoor voor de zekerheid een testje gedaan. Maar de dag van de ha werd ik savonds opeens vrelijk ongesteld. Beter nog even wachten denk ik. (als je het vol kan houden, haha)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Silver vr 24 feb 2012 - 11:16

slaatje schreef:
FryskeFlinter schreef:Of toch nog een paar dagen wachten? Kan nu ook door de spanning helemaal van de regel zijn. Nou dan zit ik dus bij deze ook op het wachtbankje. voor een kindje 2012 - Pagina 39 561177

Ik zou ook nog even wachten. Ik had afgelopen maand ook een opgehouden cyclus/menstruatie vanwege stress. Was heel toevallig bij de ha, had de dag ervoor voor de zekerheid een testje gedaan. Maar de dag van de ha werd ik savonds opeens vrelijk ongesteld. Beter nog even wachten denk ik. (als je het vol kan houden, haha)

Oké mijn vriend zegt wacht af tot dinsdag en ga dan testen, als er nog geen verandering is. Hopelijk lukt me dat smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Silver vr 24 feb 2012 - 11:16

Linnie1985 schreef:Grmbl, na 18 dagen overtijd te zijn (vorige keer) en eindelijk ongesteld werd. Vorige week ongesteldheid vrij te zijn, verlies ik vandaag ineens een beetje bloed scratch...

Hmm, misschien een innesteling? Was je menstruatie wel hetzelfde als andere keren? Of is het helemaal in de war nu?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 vr 24 feb 2012 - 11:20

FryskeFlinter schreef:
Linnie1985 schreef:Grmbl, na 18 dagen overtijd te zijn (vorige keer) en eindelijk ongesteld werd. Vorige week ongesteldheid vrij te zijn, verlies ik vandaag ineens een beetje bloed scratch...

Hmm, misschien een innesteling? Was je menstruatie wel hetzelfde als andere keren? Of is het helemaal in de war nu?

Hij was gewoon hetzelfde als normaal. Het is ook niet veel, maar is het niet iets te vroeg voor innesteling? Heb net wel carpatio op en zit aan de Shandy.

Heb vandaag wel ovulatietesten gekocht. En moest van mn vriend perse die van clearblue nemen. Gelijk de duurste...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Silver vr 24 feb 2012 - 11:21

Ja, ergens denk ik dat het ook nog wel te vroeg kan zijn, maar wel appart dat je nu ineens bloedverlies hebt. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal za 25 feb 2012 - 2:42

@ Nillis; Spannend! En waar is die kampeerbeurs?

@ FF; Toch wel spannend dan, als je niet de hele maand cd's Wink hebt gebruikt!

@ Linnie; Vreemd, ik heb zelf nooit tussentijds bloedverlies gehad.

@ All; Ik heb misschien mijn eisprong al... Ik had gisteren namelijk vruchtbaar slijm en leek wat te voelen. Weet dat het vroeg is in mijn cyclus, maar had dit de vorige keer na de miskraam toen ik weer zwanger werd ook. Het lijkt wel of mijn eisprong wel netjes om de 4 wkn komt (vorige eisprong precies 4 wkn geleden gevoeld), maar mijn menstruatie langer wegblijft. Mijn ovulatietest was net ook hartstikke positief; teststreep is duidelijk donkerder dan de controlestreep.
Ben dus benieuwd over 2a3 weken...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  MAS za 25 feb 2012 - 4:56

Even ego, vanochtend een zwangerschapstest
Gedaan. Natuurlijk negatief. Veel te vroeg maar het heeft me wel geholpen in de zin dat ik iets minder symptomen heb. En dat ik wat rustiger kan wachten tot mijn nod.

Ik ben nu ook wat realistischer dat het negatief kan zijn.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Silver za 25 feb 2012 - 5:49

Mas, balen maar misschien was je gewoon in dit geval wel te vroeg.

Weegschaal, ja ik vind het zelf ook wel spannend nu. :$

Linnie, nog steeds bloedverlies? Of was het eenmalig? Het blijft apart

Nina, spannend nu rond de eisprong, hopelijk werken de testen bij jou goed, niet iedereen heeft goeie ervaringen met de testen :p

Muis, spannend! Hopelijk kan je snel je ei vinden.

Nillis, voor jou ook spannend! Heb je al bedacht hoelang je nog wil wachten en of je al een test wil doen?

Bolus, voor jou ook spannend! Ga je wachten tot 3 maart? Of ga je ook stiekem eerder testen?

Hoe is het met de rest van de meiden?

All, ik ben vandaag niet bij schoonmoeder geweest, durfde weer niet. Heb hele dag lekker geslenterd door het centrum met een vriendin, en even lekker lol gehad. Was ik wel aan toe, vanavond ben ik home alone dus ga maar even bedenken wat ik kan doen. Bij mij is nog steeds geen ongie te bekennen. Mijn vriend zegt wacht af tot dinsdag. Dat is nog wel te doen denk ik. En misschien sla ik deze hele maand wel over. pale We zullen het zien.

Succes voor de meiden op het wachtbankje!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  L!ND@ za 25 feb 2012 - 6:53

@ Smaragdje Nou, echt uitleggen hoef ik het niet, maar hij wist gewoon echt niet dat je daar nog niet zo snel last van kunt hebben. Wat je zegt over je ongi komt me bekend voor hoor. Ik heb 7 maanden borstvoeding gegeven, en werd 6 weken na mijn bevalling ongesteld. Daarna pas weer, precies 28 dagen na het stoppen van de bv. Voordat ik zwanger was zat ik strak op 28 dagen, nu is het variërend tussen de 27-31 dagen. Wat dat betreft mag ik niet klagen.

@ MAS Spannend hoor, ik had ook zo'n "bal-gevoel" in mijn onderbuik en toen bleek ik zwanger. Voelde net alsof ik een tennisbal onderin mijn buik had. Een gevoel wat ik eerder nooit had, heel apart! Oh, ik lees nu dat je al getest hebt, misschien is het nog net iets te vroeg? Ik hoop het voor je, zou leuk zijn als je over een paar dagen wel een dikke vette plus ziet staan!

@Nillis En? En? En? Al getest??? Oh, nee...Morgen pas! D.emi kan ook zo lekker zitten tekenen. Eerder vond ze er geen klap aan, maar sinds een paar weken vraagt ze steeds "Teke??", terwijl ze dan naar de kast wijs waar alles in ligt. Hoe was de kampeerbeurs?

@Bolus Heb jij dan misschien al wel getest?? Sorry, hoop veel te hard op leuk nieuws Wink Jullie maken het veel te spannend allemaal! Ik moet steeds even kijken of er niemand nieuws heeft geplaatst.

@Vlinderjoy Hoe is het nu met jou?

@Linnie85 Lekker vaag....Nog meer bloed verloren of bleef het hierbij?

@Weegschaal Zo, dat zou een vroege eisprong zijn :shock: Een beetje klussen kan nooit kwaad Wink

@FF Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt he? Wat goed trouwens, dat de fysio kon merken dat je alweer wat soepeler bent. Heel veel succes op het wachtbankje, ik ben benieuwd!

@All Ik heb mijn dagje er weer op zitten en ben er ook wel klaar mee eigenlijk. Was al veel te vroeg wakker door D.emi. Ze vond het om 6.00 wel tijd worden om eruit te gaan. Ze heeft nog even bij ons in bed gelegen, maar wilde echt niet meer slapen. Jammer, want ik moest werken vandaag en net iets meer slaap was welkom geweest. Drukke dag gehad op het werk, maar nu lekker met de pootjes omhoog. Ik zit nu bomvol, want we hebben pannenkoeken gegeten. Jammer dat dat altijd zo stinkt, het hele huis ruikt ernaar Neutral Ik ben vandaag, een tijd lang erg misselijk geweest, en had ook hoofdpijn. Ik zit te wachten op mij ei, misschien dat het een voorbode is geweest? Fijne avond allemaal!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Vlinderjoy za 25 feb 2012 - 7:29

Weegschaal, wow ja dat zou snel zijn nu al je eisprong!

Mas, jammer van je negatieve test, maar je hebt ook wel vroeg getest he, maar het is ook zo moeilijk om te wachten tot je NOD.

Linda, met mij gaat het goed, drukke week achter de rug gehad dus nu even lekker rustig aan doen. Ongesteldheid is gelukkig ook weer de deur uit dus op naar volgende ronde. Pf 6 uur gewekt worden is idd vroeg ja!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  CCC za 25 feb 2012 - 7:48

Linnie1985 schreef:
FryskeFlinter schreef:

Hij was gewoon hetzelfde als normaal. Het is ook niet veel, maar is het niet iets te vroeg voor innesteling? Heb net wel carpatio op en zit aan de Shandy.

Heb vandaag wel ovulatietesten gekocht. En moest van mn vriend perse die van clearblue nemen. Gelijk de duurste...

Mocht het zo zijn dat je zwanger bent, kan dit nog geen kwaad... Tot 6 of 7 weken dacht ik... Miss. gewoon een korte cyclus?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 7:52

Linnie1985 schreef:
FryskeFlinter schreef:

Ik zou als je bezig bent met zwanger worden toch eens wat gezonder gaan leven.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:00

Uhm, maar zo ongezond is dat toch niet en je hoeft toch niet preventief al te stoppen met eens een glaasje drinken?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 25 feb 2012 - 8:00

Annie.. Van carpaccio eten word je echt niet minder vruchtbaar hoor.
En wat CCC zegt klopt, de eerste 6/7 weken maakt het niet uit als je 'per ongeluk' een keertje carpaccio eet of alcohol drinkt, omdat je dan nog geen bloed deelt met je kindje (als ik het goed zeg).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:01

Nou ik zou als ik bezig nog zou zijn wel op mijn eten letten, je weet anders maar nooit. En ze adviseren het toch ook? Om het niet te eten? In ieder geval mijn VK (als ik vanmiddag het boekje goed heb door gelezen).

Gast
Gast

Bericht  Puzzle za 25 feb 2012 - 8:07

eens met Lejow
mij is ook verteld dat het de eerste weken geen kwaad kan. En heeft niks met je vruchtbaarheid te maken.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Tania za 25 feb 2012 - 8:07

Mat carpaccio zou ik wel een opletten als je net zwanger bent ook al is er nog geen bloedband. De incubatietijd van toxoplasmose kan als ik het goed heb ruim drie weken zijn. Dus als je vier weken zwanger bent en je krijgt dan de toxoplasmosebacterie binnen kan je kindje daar lijkt me nogsteeds last van krijgen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annie24 za 25 feb 2012 - 8:14

Anniej_S schreef:Nou ik zou als ik bezig nog zou zijn wel op mijn eten letten, je weet anders maar nooit. En ze adviseren het toch ook? Om het niet te eten? In ieder geval mijn VK (als ik vanmiddag het boekje goed heb door gelezen).

En wat als het zwanger worden lang duurt? Dan ga je je toch ook niet 1-2-3 jaar of misschien nog wel langer eten en/of drinken ontzeggen omdat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn?

Zolang je niet zwanger bent gewoon eten en drinken wat je normaal ook deed laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud