Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 19 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Vlinderjoy ma 13 feb 2012 - 7:49

Triesje jeetje zeg wat vervelend.. maar fijn dat je nu wel serieus wordt genomen!

Weegschaal vervelend dat je nog niet ongesteld bent of natuurlijk veel liever een positieve test! Dat wachten is ook niks!

Muis, jij dus ook nog steeds niet ongesteld? ook vervelend voor jou dat wachten..

Jammer Nina dat je ongesteld bent geworden, maar wel een mooie cycles!

Spannend SB voor een kindje 2012 - Pagina 19 561177
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 ma 13 feb 2012 - 7:59

Smaragdje kan ik me goed voorstellen, je bent nu helemaal zo afhankelijk. Hopelijk word het toch snel regelmatig! Helpen de andere ‘trucjes' zoals zink wat ik net hier lees niet in combinatie met bv?

Weegschaal niet fijn dat het nog steeds zo verstoord is, je wilt toch ook verder. Had je deze ronde al getest (misschien heb ik er over heen gelezen, sorry).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:05

Limburg, ik neem bijna geen uren op. Zoals as woensdag had ik de clienten voor die dag al verspreid gezet over andere dagen in de week. Nu ga ik naar de woensdagochtend client gewoon toe en de middag heb ik vandaag gedaan en zo ben ik woensdagmiddag tijdelijk 1x beschikbaar voor iemand anders. (mits het nodig is). Donderdag en vrijdag is zoiezo afwachten hoe of wat.

En zodra we weten wanneer manlief word geholpen over 2 weken (zal wel op woensdag zijn) kan ik de clienten voor die dag al over de andere dagen verspreiden mits ik andere clienten zeg maar. Dus dan bellen ze mij niet op woensag en de woensdag clienten bijv 1 op maandag en de ander op donderdag zeg maar, snap je?

Wij hebben na mijn menstratie geen condooms meer gebruikt, maar tot op heden idd nog geen ei-slijm gezien zeg maar haha. Dus we zien het wel. We hebben zoiezo best wel een goed "sex-leven" dus de kans is ook wel idd aanwezig dat het wel op de juiste moment was zeg maar is groot, maargoed, wacht het wel af.

Ik werd op 4jan ongesteld en toen 28jan. weer dus ik goed tellen en kwam dus op 24 dagen ipv 26. Kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn ei nog moet komen? Ik houd het gewoon in de gaten nu.

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 13 feb 2012 - 8:06

Ik moest zo'n 12 blz bijlezen, dus heb niet op iedereen gereageerd (maar wel op veel haha). Sorry voor degenen die ik vergeten ben!

Viva, je moet je ook helemaal niet verplicht voelen om mij te 'volgen' hoor haha Wink. De eerst komende weken zal ik toch geen bijzonder nieuws te melden hebben smile. Met mij gaat het goed hoor! Psychisch gaat het super, mentaal nog niet zoals het hoort. Maar ik knap beetje bij beetje wel weer op, komt goed!

Flower, balen dat je ziek was. Voel je je alweer beter?

Nillis, wat een schatje is je dochter zeg, heel schattig meisje! Lief dat je naar me vraagt: met mij gaat het psychisch super, mentaal nog niet zoals het hoort, maar dat komt goed. 5 maart heb ik nacontrole.

Triesje, J. blijft ook echt een mooi mannetje he! Fijn dat je woensdag een afspraak hebt en dat je serieus genomen werd!

Puzzle, wat fijn dat de Clomid zijn werk doet meis!

Pussycat, nog wat wijzer geworden uit je ovulatietesten?

Muis, balen dat je nog altijd niet ongesteld bent geworden. Hopelijk word je het niet tijdens je vakantie Sad

Weegschaal, ik lees het hier nu meis, wat vervelend dat je test negatief was Sad Hopelijk heb je toch te vroeg getest!

Highway, welkom!!

Lejow, haha ik zeg ook nooit 'klussen', ik zeg gewoon dat we seks hebben gehad Very Happy

Pandora, wat leeeuk! Gefeliciteerd meis!!

Boekenwurm, ik zou ook voor de zekerheid een keertje testen. Nu, of over 2 weken, waar je je zelf het fijnste bij voelt. Ik heb die van kruidvat 2 voor 5 euro altijd.

Smaragdje, vervelend dat er bij jou ook nog steeds geen ongesteldheid is Sad

Nina, balen dat je ongesteld bent geworden meis, maar wel een nette cyclus!

Anniej, komt het nu nog uit met je berekening omtrent je vruchtbare dagen?

JaneDoe, ik ben héél benieuwd hoe het nou was gegaan bij de huisarts?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:08

Alyssa, nog geen "ei-slijm" te zien!

All, Stel dat ik een eisprong heb gehad, en het zou bevrucht zijn. Krijg je dan alsnog "slijm"?

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 13 feb 2012 - 8:13

@ Limburg, ik zou niet weten of dat kan helpen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Alyssa ma 13 feb 2012 - 8:14

Annie, ik heb geen idee, geen ervaring mee helaas laughcry
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal ma 13 feb 2012 - 8:15

@ Muis; Ik keek naar jouw ticker en was even vergeten dat die helemaal niet klopt. Ik wacht graag samen met anderen op het wachtbankje, maar dan liever niet met meiden waarbij het ook langer duurt dan normaal. Dus hup jij, ongesteld worden Wink

@ Limburg; Ik heb gisteren negatief getest. Er valt hier zoveel te lezen dat ik je het niet kwalijk neem als je iets mist hoor!

@ Alyssa; Je bent er weer cheers

@ Anniej_S; Ik had wel wat meer afscheiding als ik zwanger was!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:16

Weegschaal schreef:@ Muis; Ik keek naar jouw ticker en was even vergeten dat die helemaal niet klopt. Ik wacht graag samen met anderen op het wachtbankje, maar dan liever niet met meiden waarbij het ook langer duurt dan normaal. Dus hup jij, ongesteld worden Wink

@ Limburg; Ik heb gisteren negatief getest. Er valt hier zoveel te lezen dat ik je het niet kwalijk neem als je iets mist hoor!

@ Alyssa; Je bent er weer cheers

@ Anniej_S; Ik had wel wat meer afscheiding als ik zwanger was!

Toen ik zwanger van Y. was had ik ook echt megaveel..pfff om gek van te worden! Maar nu nog niks te zien (of gezien te hebben)

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 13 feb 2012 - 8:18

Weegschaal schreef:@ Alyssa; Je bent er weer cheers
Jaa! Het eerste wat ik heb gedaan toen ik me inlogde, was jou een PM terugsturen! Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Flower_L ma 13 feb 2012 - 8:24

Hoe gaat het nu alyssa?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Alyssa ma 13 feb 2012 - 8:28

Flower_L schreef:Hoe gaat het nu alyssa?
Lichamelijk nog niet zoals het hoort. Maar dat komt wel weer goed, het heeft zijn tijd wellicht nodig he.. Psychisch daarentegen gaat het supergoed, ik voel me goed in mijn vel, ben positief en heb een heel goed gevoel over de operatie. Had een paar weken geleden niet verwacht dat ik nu zo optimistisch zou zijn.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Flower_L ma 13 feb 2012 - 8:39

Alyssa schreef:
Flower_L schreef:Hoe gaat het nu alyssa?
Lichamelijk nog niet zoals het hoort. Maar dat komt wel weer goed, het heeft zijn tijd wellicht nodig he.. Psychisch daarentegen gaat het supergoed, ik voel me goed in mijn vel, ben positief en heb een heel goed gevoel over de operatie. Had een paar weken geleden niet verwacht dat ik nu zo optimistisch zou zijn.

Wat klinkt dat positief zeg!! Fijn dat je iig psychisch goed voelt. Naar mijn idee ook belangrijkste. Je kunt dan wel fit zijn, maar wanneer je je er mentaal niet goed bij voelt kom je nog niet ver.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa ma 13 feb 2012 - 8:48

Flower_L schreef:
Wat klinkt dat positief zeg!! Fijn dat je iig psychisch goed voelt. Naar mijn idee ook belangrijkste. Je kunt dan wel fit zijn, maar wanneer je je er mentaal niet goed bij voelt kom je nog niet ver.
Ja, ik vind het ook belangrijker om me psychisch goed te voelen dan om mij mentaal goed te voelen. Dat laatste komt wel weer! Ik ben in ieder geval ontzettend optimistisch en ga opgewekt en vrolijk door het leven nu. Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Pussycat ma 13 feb 2012 - 9:39

Boekenwurm leuk dat je vriend zo snel is ‘’bijgetrokken’’.
Een test kan inderdaad nooit kwaad als je twijfelt. Soms wil het zelfs wel eens helpen om ongesteld te worden als je denkt dat je zwanger bent, maar door die teststreep ziet dat je het niet bent. Snap je het nog? Haha

Triesje Haha ik moest wel even lachen om je laatste stukje. Niemand loopt daar mee te koop natuurlijk. Al komt het mega veel voor.
Wat balen zeg dat het nu lijkt alsof je al ongesteld bent. Wat zal dat nu zijn? L
Gelukkig kan je snel terecht.

Weegschaal Helaas kan dat lang duren ja. Hoop voor jou dat, dat niet zo is natuurlijk. De vorige keer was je wel snel weer ongesteld trouwens.

Smaragdje Ja je weet het nooit hé met borstvoeding. Dat is wel lastig. Hoewel sommigen wel gelijk weer een cyclus hebben…. Jullie hebben er verder niet heel veel haast mee?

Sleepingbeauty Spannend! Hoeveel overtijd ben je nu dan?

Nina Wel jammer, maar wel fijn dat je zo snel ongesteld bent geworden.

Anniej Wel raar hoor dat ze zomaar iemand vergeten. scratch Haha hoe kan je nou verkeerd tellen? Je maakt het weer spannend hahaha. In de periode dat ik nog niet wist dat ik zwanger was verloor ik ook juist meer slijm.

Alyssa Gelukkig voel je je goed ondanks alles. En fijn dat je juist zo optimistisch kunt zijn. Mag ik wat van je lenen? Haha

All Heb vandaag een off-day. Volgens mij word ik nu ziek. Rillingen over me hele lijf, zere keel, hoofdpijn, spierpijn pfff.
Voor de zekerheid net nog een ovulatietest gedaan haha, maar die was niet duidelijk.
De meest duidelijke is nog steeds die van dag 8. Verder geen bijzonderheden hier. voor een kindje 2012 - Pagina 19 561177

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flower_L ma 13 feb 2012 - 20:06

Pffff...was om half vier klaarwakker van de misselijkheid. Weet niet of het nasleep van buikgriep os of dat het kwaaltjes zijn....midden in nacht testje gedaan (2dgn voor nod) en er is wel iets te zien....maar uiteraard wijfelt vriend dit weg. Nu ruim vier u later zie je wel een licht streepje. Maargoed, dat telt niet natuurlijk.
dit is precies zoals bij mijn eerste zwangerschap (wat mk werd).

Ik houd het nog even spannend dus...do weer testen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 20:11

Lieve flower, hoezo zou t niet tellen? Het streepje op mijn eerste test was ook superlicht, en wij hebben nu toch echt een mooie dochter!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Flower_L ma 13 feb 2012 - 20:30

Weet niet, voelt zeker nog niet goed. op 1 of andere manier ziet de test er apart uit. Kan me ook niet voorstellen dat ik dan drie keer zwanger ben geraakt in eerste ronde.

Arghh...waarom ga ik dan ook te vroeg testen. Midden in de nacht....stiekem nog wel Embarassed heb mn vriend daarstraks wel verteld hoor Cool

Ik houd er maar over op, ik wacht heel ongeduldig tot donderdag. smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 20:53

Hahahaha je lijkt mij wel! Midden in de nacht ook echt!
Het kán he, 3x in de 1ste ronde (hoop dan wel dat deze zwangerschap niet net zo verloopt als je 1ste..), je zou de 1ste niet zijn. Betekend alleen maar dat jullie een supermatch zijn samen!

Ben benieuwd, heel spannend!

Gast
Gast

Bericht  nillis ma 13 feb 2012 - 20:57

@ FlowerL, wat spannend, zal gaan duimen en een streepje is een streepje hoor.

@ Weegschaal, wat irritant dat de test negatief blijft en dat je ook niet ongesteld wordt. Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang zodat jullie verder kunnen.

@ Linnie, heb je nog een leuke verjaardag gehad?

@Smaragdje, ook nog niet ongesteld. kan inderdaad heel goed door de bv komen. ik heb een half jaar bv gegeven en werd niet onig, maar toen ik stopte precies 4 weken later wel. Blijven afwachten dus en klussen.

@ Alyssa, fijn om te lezen dat het psychisch zo goed gaat en het mentale komt inderdaad wel vanzelf.

@ Iemand nog wat van Janedoe gehoord of gelezen. Sinds haar bezoek aan de ha is ze volgens mij hier nog niet geweest.

@all, hier geen bijzonderheden. Ben vandaag lekker vrij en ga zo de boodschappen doen en de badkamer poetsen, dus lekker bezig. T is gelukkig weer super gezellig.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flower_L ma 13 feb 2012 - 22:06

ben ook wel benieuwd naar janedoe.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Viva ma 13 feb 2012 - 22:44

Pandora, gefeliciteerd!

Alyssa, haha nee ik voel me niet verplicht, maar ik hoop wel zo hard dat dit gaat helpen!
Fijn dat je er zelf zo'n goed gevoel over hebt! Nu even afwachten tot april, toch?

Flower, spannend! Hopen dat hij binnenkort duidelijk positief is!

Eind vorige week was 1 ovu test negatief, gister licht positief.
Hij zit er dus weer aan te komen! Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Viva ma 13 feb 2012 - 22:44

Ja ik ben ook benieuwd naar Janedoe!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Smaragdje di 14 feb 2012 - 0:11

@ Flower, spannend!

@ Nillis, het enige verschil is dat ik het al wel een keer geweest ben ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis di 14 feb 2012 - 4:52

@ smargadje, ja als je het al wel een keer bent geweest, dan verwacht je toch dat de cyclus weer op gang komt. Erg lastig. Hopelijk of snel een ongi of goede test.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud