voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Voel me ook heel raar haha, beetje dubbel! Enige waar ik last van heb is ontzettend veel transpireren en mega warm! Zit nu op de bank beneden in mn hipster en t-shirt, charminggggg
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Voel me ook heel raar haha, beetje dubbel! Enige waar ik last van heb is ontzettend veel transpireren en mega warm! Zit nu op de bank beneden in mn hipster en t-shirt, charminggggg
Ach, verder niemand die het ziet toch? Haha....ik heb het overigens vrij koud. Buiten dat zou het voor mij geen optie zijn op dit moment in mijn hipster en t-shirt te gaan zitten
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Anniej, wat super! Gefeliciteerd!
Ik weet niet wie het vroeg, maar misschien is dat wel een idee, gewoon vragen aan de admin dat ze de eerste post met de lijst standaard mee neemt naar het volgende topic. Omdat het automatisch gaat.
Ik weet niet wie het vroeg, maar misschien is dat wel een idee, gewoon vragen aan de admin dat ze de eerste post met de lijst standaard mee neemt naar het volgende topic. Omdat het automatisch gaat.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Weg foto.
Laatst aangepast door Anniej_S op vr 24 feb 2012 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Waahhh annie gefeliciteerd!
En wat lees ik nou bij pussycat? Ook een licht streepje?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Anniej_s, Gefeliciteerd!!!! Geweldig zeg!!!
Hoe doen jullie dat met sporten? Ik ben sinds een maand weer begonnen met kickboksen. Gister ben ik nog wel geweest, maar volgende week zou ik zwanger kunnen zijn en dan ga ik niet meer doen. Dan ga ik maar gewoon naar de sportschool op de loopband of zo.
Hoe doen jullie dat met sporten? Ik ben sinds een maand weer begonnen met kickboksen. Gister ben ik nog wel geweest, maar volgende week zou ik zwanger kunnen zijn en dan ga ik niet meer doen. Dan ga ik maar gewoon naar de sportschool op de loopband of zo.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Dit gaat plotseling een hele vruchtbare maand worden!!!
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
annie, gefeliciteerd! dat is een duidelijke streep hoor!
en pussycat: voor jou ga ik duimen dat het een écht streepje is!
en pussycat: voor jou ga ik duimen dat het een écht streepje is!
Gast- Gast
Lejow schreef:Waahhh annie gefeliciteerd!
Mij moet je niet mee tellen hoor ik ben nog veeeel te ver voor nod
Maar anniej die is hartstikke duidelijk hoor! Nogmaals gefeleliciteerd
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
MAS schreef:@ Anniej_s, Gefeliciteerd!!!! Geweldig zeg!!!
Ik doe geen "gevaarlijke" sport dus dat blijf ik voorlopig gewoon doen. Ik fitness uit het werk met collega's. Doe cardio en gewichtoefeningen dus dat wil ik zo lang mogelijk blijven doen.
Ben alleen bang dat ik straks in mijn sportkleding mijn buikje niet meer kan verhullen....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Tnx lieverds!
Zit even de datum te berekenen...30okt/1nov.
Als ik ziek word (wat ik had) dan zal ik met 37w worden ingeleid, dan heeft mijn mama dit x geen kadootje maar mijn zusje haha (geweldig!)
Maargoed, even niet aan denken nu. Eerst genieten!
Zit even de datum te berekenen...30okt/1nov.
Als ik ziek word (wat ik had) dan zal ik met 37w worden ingeleid, dan heeft mijn mama dit x geen kadootje maar mijn zusje haha (geweldig!)
Maargoed, even niet aan denken nu. Eerst genieten!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Anniej_s !!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Gefeliciteerd Annie!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd Annie!!! Geweldig!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Pussycat schreef:Muis Ik probeer gewoon te wachten verder, want er kan nog zoveel misgaan.
Vanmorgen wilde ik toch even testen met ochtendurine (was gisteren niet) maar ook nu een héél vaag streepje.
Ze zeggen dat indroogstreepjes niet bestaan met die testen, maar goed dat het toch niet goed gaat die kans is super groot voor je nod natuurlijk...
Dus ik test of op mijn verjaardag pas weer (2 maart)
Maar als ik me zo blijf voelen dan test ik de 29e denk ik. Want dan zou ik ook mijn nod kunnen hebben.
Vraagje, wat voor gevoelens heb je omdat je de test al doet? Gewoon het gevoel van, dit zou wel eens raak kunnen zijn?
slaatje- Kletskop
Het zijn meer de kleine dingentjes die me opvallen bij m'n eerste zwangerschap.
Zoals last van m'n lenzen loop de hele dag te knijpen terwijl ik ze normaal prima kan verdragen.
Ik was echt suuuuper moe de laatste week. Valt nu wel weer mee op zich trouwens.
Zwaar gevoel in m'n baarmoeder en het gevoel dat daar wat bezig is. Niet echt menstruatiekrampjes...
Maar ja goed... het kan ook zomaar allemaal horen bij een aankomende menstruatie hoor. Eigenlijk zijn die klachten heel erg hetzelfde.
Ik ben ook heel vaak misselijk enzo geweest voor mijn menstruatie of blauwe aders bij mijn borsten of dat ze ''voller'' zijn.
o'ja stemmingwisselingen horen er nog bij
Zoals last van m'n lenzen loop de hele dag te knijpen terwijl ik ze normaal prima kan verdragen.
Ik was echt suuuuper moe de laatste week. Valt nu wel weer mee op zich trouwens.
Zwaar gevoel in m'n baarmoeder en het gevoel dat daar wat bezig is. Niet echt menstruatiekrampjes...
Maar ja goed... het kan ook zomaar allemaal horen bij een aankomende menstruatie hoor. Eigenlijk zijn die klachten heel erg hetzelfde.
Ik ben ook heel vaak misselijk enzo geweest voor mijn menstruatie of blauwe aders bij mijn borsten of dat ze ''voller'' zijn.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Het zijn meer de kleine dingentjes die me opvallen bij m'n eerste zwangerschap.
Ik was vanochtend dus ook heel erg misselijk. En toen ik in de bus zat, kwam er een vrouw voor me zitten die een bloemrig parfummetje op had, dat maakte de zaak er niet beter op. Nu gaat het wel weer. Ben vanmezelf best een emotionele huppelkut, maar ben gister en vandaag wel extreem gevoelig. Volle borsten heb ik al, inclusief lelijke blauwe aders. Verder heb ik eigenlijlk geen verschijnselen. Ik vroeg het me dus af omdat ik zag dat wij gelijk lopen met cyclus (ook aantal dagen) Dank je voor je antwoord :-)
slaatje- Kletskop
Ja over dat misselijk gevoel kan ik echt weinig van zeggen hoor. Want eigenlijk ben ik altijd wel wat misselijk als ik er op let. En extra rond eisprong. Deze ronde met een emmer op de bank gezeten zo misselijk.
Heb je ook kramp/steekjes in je buik? Of is het alleen het misselijke gevoel?
Heb je je eisprong al gehad denk je?
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Ja over dat misselijk gevoel kan ik echt weinig van zeggen hoor. Want eigenlijk ben ik altijd wel wat misselijk als ik er op let. En extra rond eisprong. Deze ronde met een emmer op de bank gezeten zo misselijk.
Mijn ei heb ik al gehad, die voel ik ook echt, ik word er idd wat misselijk van. Voordat ik ongesteld moet worden krijg ik een halve dag of een dag van te voren alleen krampen. Van misselijkheid heb ik, buiten mijn eisprong dus, nooit last eigenlijk. Ik heb recent pillen gekregen voor een spastische blaas, dus denk dan eerder dat het bijwerkingen van die medicijnen zullen zijn.
slaatje- Kletskop
gefeliciteerd anniej!!
wat sporten betreft, ik heb ergens gelezen dat het beter is om niet te intensief et sporten ivm verhoogde hartslag voor je baby,ook al in de eertse weken. Ik doe nu spinning en pilates en ik zou de spinning even vervangen voor extra pilates of een gewone fitness ronde.
wat sporten betreft, ik heb ergens gelezen dat het beter is om niet te intensief et sporten ivm verhoogde hartslag voor je baby,ook al in de eertse weken. Ik doe nu spinning en pilates en ik zou de spinning even vervangen voor extra pilates of een gewone fitness ronde.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Geen idee welk medicijn je hebt, maar dat zou zomaar kunnen. Bij bijna elk medicijn is misselijkheid wel een bijwerking.
Dat van dat sporten klopt ook wel hoor denk ik. Vind het ook wel logisch want je lichaam werkt al heel hard voor de baby en het zou niet goed zijn als jij zelf al het zuurstof nodig hebt, waardoor er minder bij het kindje kan komen.
Dat van dat sporten klopt ook wel hoor denk ik. Vind het ook wel logisch want je lichaam werkt al heel hard voor de baby en het zou niet goed zijn als jij zelf al het zuurstof nodig hebt, waardoor er minder bij het kindje kan komen.
Pussycat- Ratel
Wanneer belde jullie de VK? Ik wil niet naar dezelfde (vond ze niet fijn) dus wil naar een andere, dat maakt toch niet uit?
Gast- Gast
Gefeliciteerd anniej!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@Anniej; Gefeliciteerd!
@Nillis; oke dat zou fijn zijn als je daarvoor goedgekeurd wordt ;-)
Zo ben net wakker en ineens heel wat betichtjes erbij haha
Ik voel me iets beter maar de hoofdpijn en nare gevoel blijft wel...
Zit te denken wat ik morgen zal doen? Toch weer gaan werken of nog even goed opknappen, aan de andere kant voel ik me soort van achuldig om nig thuis te blijven..
Denk dat het me vanmorgen allemaal wat bevloog...alle onzekerheid en spanning van de laatste tijd en nu dit weer...zucht...
@Nillis; oke dat zou fijn zijn als je daarvoor goedgekeurd wordt ;-)
Zo ben net wakker en ineens heel wat betichtjes erbij haha
Ik voel me iets beter maar de hoofdpijn en nare gevoel blijft wel...
Zit te denken wat ik morgen zal doen? Toch weer gaan werken of nog even goed opknappen, aan de andere kant voel ik me soort van achuldig om nig thuis te blijven..
Denk dat het me vanmorgen allemaal wat bevloog...alle onzekerheid en spanning van de laatste tijd en nu dit weer...zucht...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Gefeliciteerd Anniej!
Volgens mij kun je nu al bellen, maar de afspraak zal toch nog wel een week of 4 minstens duren voordat die is. (Dat was geen goed lopende zin, maar ja).
Moeders voor moeders zou je ook al kunnen bellen als je daaraan mee wilt doen.
Had jij zwangerschapscholestase (ofzoiets), dat is wel akelig zeg.
Pussycat, jij hebt toch ook je ovulatie gevonden met testen, dan kun je eigenlijk toch nog niet positief testen? Maar ik hoop voor je dat het wel allemaal klopt hoor, in principe heb je niet voor niks een streepje toch!
Volgens mij kun je nu al bellen, maar de afspraak zal toch nog wel een week of 4 minstens duren voordat die is. (Dat was geen goed lopende zin, maar ja).
Moeders voor moeders zou je ook al kunnen bellen als je daaraan mee wilt doen.
Had jij zwangerschapscholestase (ofzoiets), dat is wel akelig zeg.
Pussycat, jij hebt toch ook je ovulatie gevonden met testen, dan kun je eigenlijk toch nog niet positief testen? Maar ik hoop voor je dat het wel allemaal klopt hoor, in principe heb je niet voor niks een streepje toch!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012