voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
bolus26 schreef:
ik heb echt een beetje zere borsten dus stiekem ook een beetje hoop...
Op welke dag zit je en wanneer wil je gaan testen? Ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmine schreef:
Ik ben zo vrij geweest mezelf ook even aan het lijstje toe te voegen. Ik ben van plan hier nl. toch mee te komen kletsen. Had gehoopt dat het niet nodig zou zijn, maar de werkelijkheid is anders. Wij hopen over een week of 8 weer verder te kunnen met onze wens voor een tweede kindje.
Dan zitten we alweer op half april, zou dus op zijn vroegst half mei weer positief kunnen testen. Gewoon pas een jaar na de eerste positieve test. En dat is als we héél veel geluk hebben.
Verdorie Yasmine, waarom duurt het dan ook zo lang voordat je weer hersteld bent. Krijg je al een miskraam en dan ook nog het lange (af)wachten erbij Ik herken helemaal wat je zegt!
Weegschaal- Kletskop
@Bolus26, ik heb ook een klein beetje hoop. Ik heb echt een bal in mijn buik. Soms word ik gewoon s nachts wakker omdat het pijn doet als ik er te lang op lig. Daarnaast zijn mijn borsten anders. Ik heb minder eetlust. Ik ben niet misselijk, maar als ik iets eet zit het wel boven in mijn keel. Ik voel me gewoon heel raar.
Als ik ook terug kijk naar de afgelopen, hebben we op de goede momenten geklutst. Ik had zo'n 5 a 6 dagen daarna lichte bloedverlies en nu dit gevoel...Dus vandaar een beetje hoop!!
Wij doen elke vrijdag boodschappen, dus ik ga vanavond maar testjes halen. Dan heb ik ze alvast in huis.
Nou ik ga hopen voor ons twee (en alle andere wachtenden natuurlijk)!!
Als ik ook terug kijk naar de afgelopen, hebben we op de goede momenten geklutst. Ik had zo'n 5 a 6 dagen daarna lichte bloedverlies en nu dit gevoel...Dus vandaar een beetje hoop!!
Wij doen elke vrijdag boodschappen, dus ik ga vanavond maar testjes halen. Dan heb ik ze alvast in huis.
Nou ik ga hopen voor ons twee (en alle andere wachtenden natuurlijk)!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Spannend Mas! Klinkt hoe ik me ook voelde tijdens de zwangerschap, alleen kwam het bij mij pas na 5/6 weken.
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Spannend Mas! Klinkt hoe ik me ook voelde tijdens de zwangerschap, alleen kwam het bij mij pas na 5/6 weken.
Ik ben benieuwd!
Ik vind het ook raar dat ik me nu al zo voel!! Ik moet mezelf echt voorbereiden dat ik ook wel eens ongesteld zou kunnen worden.
Ik zit ook te denken aan een goed moment om te testen, zodat mocht het postief of negatief zijn, moet je het toch even kunnen verwerken. Ik moet het vanavond ook maar goed met mijn vriend bespreken. We zijn al langer dan 10 jaar bij elkaar, maar hij blijft mij verbazen. Normaal is hij super ongeduldig, maar met het huis kopen en nu zwanger worden, wilt hij juist rustig wachten tot de dag dat ik ongesteld zou moeten worden en ik heb juist zo iets van het liefst doe ik vandaag nog een test (wat natuurlijk niet zo slim is).
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ik herken het gedrag van jouw vriend, zo is mijn man ook! Zij zijn vaak wat nuchterder en voelen niet wat wij voelen! Hebben ook de hormonen niet, kortom; ze hebben het gewoon veel makkelijker
De mijne kan ook niet tegen de teleurstelling van een negatieve test, dus daarom wil hij ook liever langer wachten.
Maar ik duim voor je!
De mijne kan ook niet tegen de teleurstelling van een negatieve test, dus daarom wil hij ook liever langer wachten.
Maar ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:bolus26 schreef:
ik moet 3 maart ongesteld worden dus nog even geduld hebben. morgen is mn eisprong een week geleden dus geen idee of t iets met een zwangerschap te maken kan hebben hoor!
spannend MAS!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Weegschaal schreef:bolus26 schreef:
ik moet 3 maart ongesteld worden dus nog even geduld hebben. morgen is mn eisprong een week geleden dus geen idee of t iets met een zwangerschap te maken kan hebben hoor!
spannend MAS!
Hier nog een die op drie maart ongesteld moet worden :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Yasmine, wat vind ik het onzettend ... dat ik je nu weer hier moet spreken. Ik hoop voor jullie dat jullie wens voor een tweede kindje snel in vervulling mag gaan.
@ Bolus, spannend hoor!
@ Annie, wat jammer dat je ons verlaat, hopelijk mag ik snel volgen.
@ Linda, fijn dat je nu al rond je ei zit. Veel succes met klussen. Ik heb wel spierpijn maar niet van het hardlopen. heb weer een( leuke )agressieve dienst op het werk gehad.
@ Weegschaal, hoe gaat het bij jou met klussen en wanneer is je nod?
@ FF, ik vind het nog steeds een rare actie van je schoonmoeder. Fijn dat je je schouders weer meer mag gaan bewegen.
@ all, zo schattig T.ess zit nu voor het eerst naast me te kleuren. Heb waskrijtje voor haar gehaald. Ze vind het erg leuk. Verder hier nog geen ongi, maar wel een hele zere rug. lijkt een beetje uit het bekken te komen. Heb ook weer in mijn dienst veel op de grond gelegen i.v.m agressie. Hoop toch dat als ik zwanger ben ik dat zondag weet, want komende week is het bij ons vakantie en verwacht ik ook weer wat meer agressie op de groep en dan kan ik toch collega's wat makkelijker inseinen. Nu spring ik er wel tussen, maar denk ik alleen maar, doe voorzichtig.
Hier verder geen nieuws. Gaan morgen naar de kampeerbeurs met z'n tweetjes. Vind ik wel gezellig en zondag uit eten. Hopelijk hebben we wat te vieren. Mijn vriend zijn oma is overleden, daar hebben we dinsdag begrafenis van. Maar ze was heel erg dement en al een tijdje aan het klungelen, dus voor haar is het beter zo.
@ Bolus, spannend hoor!
@ Annie, wat jammer dat je ons verlaat, hopelijk mag ik snel volgen.
@ Linda, fijn dat je nu al rond je ei zit. Veel succes met klussen. Ik heb wel spierpijn maar niet van het hardlopen. heb weer een( leuke )agressieve dienst op het werk gehad.
@ Weegschaal, hoe gaat het bij jou met klussen en wanneer is je nod?
@ FF, ik vind het nog steeds een rare actie van je schoonmoeder. Fijn dat je je schouders weer meer mag gaan bewegen.
@ all, zo schattig T.ess zit nu voor het eerst naast me te kleuren. Heb waskrijtje voor haar gehaald. Ze vind het erg leuk. Verder hier nog geen ongi, maar wel een hele zere rug. lijkt een beetje uit het bekken te komen. Heb ook weer in mijn dienst veel op de grond gelegen i.v.m agressie. Hoop toch dat als ik zwanger ben ik dat zondag weet, want komende week is het bij ons vakantie en verwacht ik ook weer wat meer agressie op de groep en dan kan ik toch collega's wat makkelijker inseinen. Nu spring ik er wel tussen, maar denk ik alleen maar, doe voorzichtig.
Hier verder geen nieuws. Gaan morgen naar de kampeerbeurs met z'n tweetjes. Vind ik wel gezellig en zondag uit eten. Hopelijk hebben we wat te vieren. Mijn vriend zijn oma is overleden, daar hebben we dinsdag begrafenis van. Maar ze was heel erg dement en al een tijdje aan het klungelen, dus voor haar is het beter zo.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Weet ik maar ik wil tot zondag wachten, dan zit ik op dag 29 en de afgelopen maanden zat ik tussen de 26 en 33 dagen met mijn cyclus, dus wil niet te vroeg zijn.
nillis- Kletskop
we zullen voor je duimen nillis!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:we zullen voor je duimen nillis!
+1 maar ook voor jou Bolus, en MAS
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Anniej_S schreef:Voor iedereen op het wachtbankje!
Ja dat is nog beter geformuleerd.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:bolus26 schreef:we zullen voor je duimen nillis!
+1 maar ook voor jou Bolus, en MAS
+ 1 :-)
slaatje- Kletskop
FryskeFlinter schreef:Anniej_S schreef:Voor iedereen op het wachtbankje!
Ja dat is nog beter geformuleerd.
+2
slaatje- Kletskop
Weet je ik wil niet naar mijn gevoel luisteren, want dat zegt al maanden dat ik elke ronde zwanger ben , maar ik had vorige week alle klachten van de ongi, maar het kwam niet en nu ben ik al een week elke morgen om 5.00 uur wakker en moet ik plassen. Dat heb ik echt noooooooooooooooooooit, maar verder heb ik dus geen klachten op een zere rug/ bekken na. Ik hoop op een zwangerschap, maar verwacht ook elke keer een ongi, dus we zullen zien.
@ alle anderen op het wachtbankje ook veel succes. Wanneer kan iedereen testen?
@ alle anderen op het wachtbankje ook veel succes. Wanneer kan iedereen testen?
nillis- Kletskop
Spannend Nillis!
Ff, hoe is het nu met je? Vind het echt een lage streek! Probeer een beetje te genieten van je weekend.
Las dat het voor MAS en Bolus ook spannend is. Succes meiden, ben heel benieuwd.
Flower hoe gaat het me jou?
Yasmine, sterkte. Hopelijk ben snel zwanger en blijf je het ook. Wanneer krijg je de uitslagen van de onderzoeken?
@ de rest, sorry als ik jullie vergeten ben, maar het gaat zo snel. Ik ga maandag beginnen met ovulatie testen. Eens kijken of ik mijn ei kan vinden.
Ff, hoe is het nu met je? Vind het echt een lage streek! Probeer een beetje te genieten van je weekend.
Las dat het voor MAS en Bolus ook spannend is. Succes meiden, ben heel benieuwd.
Flower hoe gaat het me jou?
Yasmine, sterkte. Hopelijk ben snel zwanger en blijf je het ook. Wanneer krijg je de uitslagen van de onderzoeken?
@ de rest, sorry als ik jullie vergeten ben, maar het gaat zo snel. Ik ga maandag beginnen met ovulatie testen. Eens kijken of ik mijn ei kan vinden.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Anniej_S gefeliciteerd!!!! En Alyssa wat een goed nieuws!! Spannende periode voor veel meiden. Ik ben begonnen met ovulatietesten tot nu toe nog niet positief getest. Ik zit nu op dag 12. Maar ook nog geen steken in de buurt van mijn eierstokken gehad, dat had ik vorige maand wel (teminste ik denk dat dan mijn eisprong is). Dus ben benieuwd. Mijn nod is trouwens 10 maart.
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012