voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Annie24 schreef:Anniej_S schreef:Nou ik zou als ik bezig nog zou zijn wel op mijn eten letten, je weet anders maar nooit. En ze adviseren het toch ook? Om het niet te eten? In ieder geval mijn VK (als ik vanmiddag het boekje goed heb door gelezen).
En wat als het zwanger worden lang duurt? Dan ga je je toch ook niet 1-2-3 jaar of misschien nog wel langer eten en/of drinken ontzeggen omdat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn?
Zolang je niet zwanger bent gewoon eten en drinken wat je normaal ook deed
Kan, maar ondanks dat zou ik wel uitkijken met die verse dingen waar ze ook tijdens je zwangerschap adviseren om het niet te doen.
Gast- Gast
Naar mijn weten kan het de " conceptie " niet beïnvloeden.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Daar moet je mee uitkijken vanwege de listeriabacterie, maar als het gezond mens met een normale weerstand is het echt bijna onmogelijk om die op te lopen. En mensen die nog niet zwanger zijn, hebben nog geen verminderde weerstand.
Gast- Gast
@ Mas, wat jammer. Wanneer is je NOD?
@ Linnie, wat vervelend is het bloedverlies nu gestopt?
@ FF, spannend en welkom op het bankje?
@ aal, hier nog geen ongi. Wel alle symptomen, maar vandaag ook de hele dag misselijk en nu een opgezette buik en last van mijn darmen. Ga morgen toch wel testen, want dan weet ik hopelijk waar ik aan toe ben. Verwacht eigenlijk geen zwangerschap. Voel me echt niet zwanger. We zullen zien, kom me wel melden.
@ Linnie, wat vervelend is het bloedverlies nu gestopt?
@ FF, spannend en welkom op het bankje?
@ aal, hier nog geen ongi. Wel alle symptomen, maar vandaag ook de hele dag misselijk en nu een opgezette buik en last van mijn darmen. Ga morgen toch wel testen, want dan weet ik hopelijk waar ik aan toe ben. Verwacht eigenlijk geen zwangerschap. Voel me echt niet zwanger. We zullen zien, kom me wel melden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Twellie schreef:Daar moet je mee uitkijken vanwege de listeriabacterie, maar als het gezond mens met een normale weerstand is het echt bijna onmogelijk om die op te lopen. En mensen die nog niet zwanger zijn, hebben nog geen verminderde weerstand.
Ik weet niet op wie je reageert? Maar van carpaccio (rauw vlees) kun je toxoplasmose krijgen. Listeria zit o.a. in rauwmelkse kazen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Even off topic....Tania!! Wow, gewoon alweer 38 weken zwanger! Dat had je vast niet verwacht...Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten, het zou toch wat zijn als je nu ineens zou overlopen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi meiden,
Ben ik ook weer ff.
Zo heb lekker lang weekend, tenminste de eerste dag zit er alweer bijna op. Gaat altijd zo snel he als je vrij bent. Gisteravond op zich wel fijn gewerkt, op vrijdag en zaterdagavond is het altijd relaxed werken bij ons op de afdeling.
Linnie, zo 18 dagen overtijd toch ongesteld geworden, en nu alweer bloedverlies? Je cyclus van slag?
Nillis, leuk de kampeerbeurs, hoe was het? En waar was het? Jammer dat ik dat niet geweten heb. Kamperen jullie zelf ook?
FF, spannend....... Lekker wezen shoppen dus, dan kan een mens goed doen he
Weegschaal, een dikke positieve ovulatietest? Dan weet je wat je moet doen he?
MAS, je bent nog te vroeg he dus wie weet...........het kan nog wel
Bolus, spannend nog een weekje wachten?
Nina, ook spannend nu, aan de klus dus
Muis, hopelijk vind je je ei
Linda, fijn is dat he om zo vroeg gewekt te worden (maar niet heus). Ik had dat gister ook, de oudste om half 7 al wakker pffff en toen moest ik gisteravond werken en vanmorgen waren ze ook wel op tijd pffff was vandaag echt duf (ik voelde me alsof ik een nacht niet geslapen had). Vanavond lekker op tijd naar bed? Lekker pannenkoeken maar inderdaad het vult behoorlijk, en je eet er gauw teveel van he?
Vlinderjoy, succes met de volgende ronde
Hopelijk heb ik nu iedereen gehad. als ik die app moet geloven ben ik vanaf maandag vruchtbaar, maarre ik voel al van alles. maarre wij gaan nog niet voor het echte werk he zeg maar. Dusse hier zal het niks zijn denk over een paar weken
Ben ik ook weer ff.
Zo heb lekker lang weekend, tenminste de eerste dag zit er alweer bijna op. Gaat altijd zo snel he als je vrij bent. Gisteravond op zich wel fijn gewerkt, op vrijdag en zaterdagavond is het altijd relaxed werken bij ons op de afdeling.
Linnie, zo 18 dagen overtijd toch ongesteld geworden, en nu alweer bloedverlies? Je cyclus van slag?
Nillis, leuk de kampeerbeurs, hoe was het? En waar was het? Jammer dat ik dat niet geweten heb. Kamperen jullie zelf ook?
FF, spannend....... Lekker wezen shoppen dus, dan kan een mens goed doen he
Weegschaal, een dikke positieve ovulatietest? Dan weet je wat je moet doen he?
MAS, je bent nog te vroeg he dus wie weet...........het kan nog wel
Bolus, spannend nog een weekje wachten?
Nina, ook spannend nu, aan de klus dus
Muis, hopelijk vind je je ei
Linda, fijn is dat he om zo vroeg gewekt te worden (maar niet heus). Ik had dat gister ook, de oudste om half 7 al wakker pffff en toen moest ik gisteravond werken en vanmorgen waren ze ook wel op tijd pffff was vandaag echt duf (ik voelde me alsof ik een nacht niet geslapen had). Vanavond lekker op tijd naar bed? Lekker pannenkoeken maar inderdaad het vult behoorlijk, en je eet er gauw teveel van he?
Vlinderjoy, succes met de volgende ronde
Hopelijk heb ik nu iedereen gehad. als ik die app moet geloven ben ik vanaf maandag vruchtbaar, maarre ik voel al van alles. maarre wij gaan nog niet voor het echte werk he zeg maar. Dusse hier zal het niks zijn denk over een paar weken
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
L!ND@ schreef:Even off topic....Tania!! Wow, gewoon alweer 38 weken zwanger! Dat had je vast niet verwacht...Hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten, het zou toch wat zijn als je nu ineens zou overlopen!
Nee ik zit echt te wachten op de bevalling inderdaad! Ik hoop toch ook wel dat ze binnen nu en twee weken komt hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Heb de laatste keer dat ik naar de wc geweest ben geen bloedverlies meer gezien.
Over die carpacio vroeger konden die dingen toch nooit kwaad? (volgens mijn mams was het vroeger niet zo erg als nu). En tja duurt ben al een poos bezig, dus dan mag ik nooit meer carpacio of een alcoholisch drankje nemen? In shandie zit trouwens maar 0,5%
Over die carpacio vroeger konden die dingen toch nooit kwaad? (volgens mijn mams was het vroeger niet zo erg als nu). En tja duurt ben al een poos bezig, dus dan mag ik nooit meer carpacio of een alcoholisch drankje nemen? In shandie zit trouwens maar 0,5%
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Tania schreef:Twellie schreef:Daar moet je mee uitkijken vanwege de listeriabacterie, maar als het gezond mens met een normale weerstand is het echt bijna onmogelijk om die op te lopen. En mensen die nog niet zwanger zijn, hebben nog geen verminderde weerstand.
Ik weet niet op wie je reageert? Maar van carpaccio (rauw vlees) kun je toxoplasmose krijgen. Listeria zit o.a. in rauwmelkse kazen.
Oh ja, je hebt gelijk! Maar ook listeria kan voorkomen in rauw vlees.
Gast- Gast
Spannnend Nilis !!
Hoop op een positieve test voor jou!
Hoop op een positieve test voor jou!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Linnie1985 schreef:Heb de laatste keer dat ik naar de wc geweest ben geen bloedverlies meer gezien.
vroeger kon het net zoveel kwaad als nu, er is nu alleen veel meer bekend over.
Gast- Gast
Linnie laat je niet gek maken hoor, dan kan je nooit niks meer eten.
Gewoon lekker alles eten en drinken wat je wilt (met mate dan misschien), de eerste 6 weken krijgt het kindje niks van jou binnen.
Gewoon lekker alles eten en drinken wat je wilt (met mate dan misschien), de eerste 6 weken krijgt het kindje niks van jou binnen.
Gast- Gast
Parel schreef:Linnie laat je niet gek maken hoor, dan kan je nooit niks meer eten.
Haha doe ik hoor. Die vriendin die nu dr kindje heeft dronk ook af en toe een glaasje wijn. 1 glas per dag ofzoiets mocht zei ze?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
hee ik typ ff gauw wat tussendoor! ik ben vandaag 1 jaar getrouwd dus we zijn lekker met zn twee opstap!
ik zou stiekem best graag eerder testen maar wacht gewoon 3 maart even mn menstruatie af (knap he!)
ik reageer van de week weer even op iedereen!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22634
ik zou stiekem best graag eerder testen maar wacht gewoon 3 maart even mn menstruatie af (knap he!)
ik reageer van de week weer even op iedereen!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22634
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012