voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
PC, das ook niet niks zeg, dag in dag uit hele zwangerschap misselijk te zijn en moeten overgeven. Bestaat daar geen medicijn voor? Tuurlijk is het niks te voorspellen wat je wel of niet krijgt bij je zwangerschap. Maar dit is ook iets wat hormoniaal kan gebeuren, maar las ook dat het dus ook weer bij een 2e zwangerschap voor KAN komen, en die kans is er bij mij doordat ik het al eerder zo hoog heb gehad, denk ik wel weer aanwezig, maar dit is iets wat ik ook zeker bij de VK of GYN kenbaar zal maken en dat ze vroegtijdig al kunnen gaan prikken om het een beetje tegen te gaan, al is het wel zo dat het gewoon spontaan kan optreden.
Sleepingbeauty, tot op heden niet gebeld vanochtend, kan natuurlijk nog steeds, al ga ik er nu even niet meer van uit. Morgen heb ik er ook maar 1, maar goed, de ochtend client moet naar het ZH, en dat lossen we altijd samen op, dan hoef ik het niet door te geven. En vaak slaan we het zoals morgen dan over, dan ga ik er volgende week heen. Maar daar is het gelukkig altijd netjes, en zoals vorige week wist ik dat ze er morgen niet is, dan doe ik het natuurlijk even extra goed, zodat client alleen hoeft (mits nodig) te stofzuigen. En de middagclient pak ik dan morgenvroeg ipv mijn ochtendclient, zodat mijn man (vanwege de sneeuw) mij kan wegbrengen. Die moet middag+avond. Fijn dat de nachtdienst(en) er weer op zitten! Heb je de komende dagen dan vrij of start je al weer vrij vlot met een andere dienst? Wat balen dat hij het niet zo goed gaat! Hopelijk krijgt hij met de sonde voeding wel weer wat naar binnen.
Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Bolus, pas op dat ze er niet uit vallen (je eierstokken)
Sleepingbeauty, tot op heden niet gebeld vanochtend, kan natuurlijk nog steeds, al ga ik er nu even niet meer van uit. Morgen heb ik er ook maar 1, maar goed, de ochtend client moet naar het ZH, en dat lossen we altijd samen op, dan hoef ik het niet door te geven. En vaak slaan we het zoals morgen dan over, dan ga ik er volgende week heen. Maar daar is het gelukkig altijd netjes, en zoals vorige week wist ik dat ze er morgen niet is, dan doe ik het natuurlijk even extra goed, zodat client alleen hoeft (mits nodig) te stofzuigen. En de middagclient pak ik dan morgenvroeg ipv mijn ochtendclient, zodat mijn man (vanwege de sneeuw) mij kan wegbrengen. Die moet middag+avond. Fijn dat de nachtdienst(en) er weer op zitten! Heb je de komende dagen dan vrij of start je al weer vrij vlot met een andere dienst? Wat balen dat hij het niet zo goed gaat! Hopelijk krijgt hij met de sonde voeding wel weer wat naar binnen.
Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Bolus, pas op dat ze er niet uit vallen (je eierstokken)
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Aan dure testen doe ik pas als ik al een streepje gezien heb
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Aan dure testen doe ik pas als ik al een streepje gezien hebAnniej_S schreef:Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Heb ik bij Y. ook gedaan haha
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Smaragdje schreef:Aan dure testen doe ik pas als ik al een streepje gezien hebAnniej_S schreef:Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Ben ik in iedergeval niet de enige
Smaragdje- Ratel
Anniej_S schreef:Smaragdje schreef:Aan dure testen doe ik pas als ik al een streepje gezien hebAnniej_S schreef:Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Ik heb nu van de kruidvat liggen, 2 voor 5 euro. Benieuwd of dat wat is ;-). Bij Yenthe had ik ze op internet besteld die vond ik achteraf niet zo heel fijn....heb er 3 moeten doen ofzo
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Anniej_S schreef:Smaragdje schreef:Aan dure testen doe ik pas als ik al een streepje gezien hebAnniej_S schreef:Smaragdje, ik zou bij twijfel gewoon nog een x testen hoor! Tenzij je dure testen hebt, dan zou ik het niet doen kost te veel centjes..
Ik heb nu van de kruidvat liggen, 2 voor 5 euro. Benieuwd of dat wat is ;-). Bij Yenthe had ik ze op internet besteld die vond ik achteraf niet zo heel fijn....heb er 3 moeten doen ofzo
Kruidvat gaf bij mij eenhele lichte uitslag. Bij die duurdere was veel donkerder.
Smaragdje- Ratel
Nouja..we zullen wel zien...clearblue gaf bij mij de 1e x ook een vet lichte streep terwijl die andere juist heel donker waren..ok ik geef toe heb wel meerdere testen gedaan...stuk of 5
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Nouja..we zullen wel zien...clearblue gaf bij mij de 1e x ook een vet lichte streep terwijl die andere juist heel donker waren..ok ik geef toe heb wel meerdere testen gedaan...stuk of 5
Ik twee, een kruidvat en daarna één met de tekst zwanger/niet zwanger. Vond ik duidelijker
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Nouja..we zullen wel zien...clearblue gaf bij mij de 1e x ook een vet lichte streep terwijl die andere juist heel donker waren..ok ik geef toe heb wel meerdere testen gedaan...stuk of 5
Ik twee, een kruidvat en daarna één met de tekst zwanger/niet zwanger. Vond ik duidelijker
Misschien dat ik die later wil doen bij de volgende zwangerschap, heb die van Y. (cb) nog wel liggen! Kwam het toevallig van het weekend tegen
Gast- Gast
Geeft in iedergeval gelijk duidelijkheid.
Smaragdje- Ratel
Hey Meiden,
Hier is de pil ook de deur uit. Willen er wel pas in maart voor gaan, omdat we met de vakantie zitten. Als ik meteen zou aantellen ben ik te ver zwanger (al ga ik er niet vanuit). Heb een vraag over mijn cyclus hoe ik ook alweer moest tellen. Ik heb donderdag mijn laatste pil ingenomen en ben vannacht ongesteld geworden. Moet ik nu vrijdag als dag 1 tellen of vandaag? Ik weet het niet meer:shock: .
Hier is de pil ook de deur uit. Willen er wel pas in maart voor gaan, omdat we met de vakantie zitten. Als ik meteen zou aantellen ben ik te ver zwanger (al ga ik er niet vanuit). Heb een vraag over mijn cyclus hoe ik ook alweer moest tellen. Ik heb donderdag mijn laatste pil ingenomen en ben vannacht ongesteld geworden. Moet ik nu vrijdag als dag 1 tellen of vandaag? Ik weet het niet meer:shock: .
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Sabje!
Smaragdje- Ratel
Anniej_S schreef:Was je bij M. ook snel zwanger Sabje?
Nee duurde 10 maanden. Dus verwacht nu ook niet snel zwanger te zijn, maar je weet niet. En aangezien de vakantie geboekt is moeten nog even opletten haha.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
sabje schreef:Anniej_S schreef:Was je bij M. ook snel zwanger Sabje?
Nee duurde 10 maanden. Dus verwacht nu ook niet snel zwanger te zijn, maar je weet niet. En aangezien de vakantie geboekt is moeten nog even opletten haha.
Ja precies en er is niks mis mee met flink oefenen hihi
Gast- Gast
Echt hoor, ik denk ik doe nog 1 laatste tests de mislukt :s
Smaragdje- Ratel
Anniej_S schreef:Mislukt? Wat heb je er mee gedaan? Dan baal je nu flink.....
Niets raars volgensmij, maar er staat geen controlestreepje
Smaragdje- Ratel
Anniej_S schreef:Heb er nog wel 1 voor je liggen
Ik doe nooit meer een test, ben klaar met die testen (voor nu dan)
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Heb er nog wel 1 voor je liggen
Ik doe nooit meer een test, ben klaar met die testen (voor nu dan)
Gast- Gast
Pff heb me nog nooit zo erg verveeld als vandaag...ben niet gebeld, dus geen clienten! Y.enthe slaapt, huis is na mijn poetsdrang wel op orde, en ik vertik het om de sneeuw in te gaan (laat het maar warm water regenen)
Gast- Gast
Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel! Kan 't niet meer bijhouden hoor...
Meer dan 30 pagina's is een beetje veel...
Meer dan 30 pagina's is een beetje veel...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012