voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik heb geen idee, misschien je bloeddruk op meten, bloedprikken etc.
Laatst aangepast door Anniej_S op zo 5 feb 2012 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Misschien een stomme vraag, maar als je naar de dokter gaat, wat gaan ze dan doen?
Ik denk niet dat ze je gelijk gaan onderzoeken, dan zou de ha je wel doorsturen naar een gyn.
Ze gaan vragen stellen en waarschijnlijk bloed afnemen gok ik.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@ Anniej, je gaan de cd's dan toch in de kast laten liggen of twijfelen jullie nog?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Anniej_S schreef:Mijn man wel...alleen gebruiken we het nu eigenlijk niet meer...
Ah oke
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Mijn man wel...alleen gebruiken we het nu eigenlijk niet meer...
Ah oke
Het is meer dat hij twijfelt om de reden wat als je je baan verliest...maar goed bij Y. was ik binnen een maand al zwanger dus ik ga er niet van uit dat het nu wel zo is.
Maar toen deden we het wel meer bewust om dag enz en nu niet.
Gast- Gast
@ Alyssa, bedankt dat je me in de lijst hebt gezet. Sinds we er echt voor gaan kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar mn gedachte is maar bij één ding. Ik merk zelfs dat ik er slechter door slaap. Net zoals nu volgens de ovulatiebereking op internet zou ik morgen als het goed is een innesteling hebben. Vanmiddag had ik steken in de buurt van mijn linker eileider/eierstok. Toen dacht ik gelijk van zou het een innsteling kunnen zijn? Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn na één maand al, maar het lijkt me sterk. Ik heb trouwens wel al een zwangerschapstest gekocht Eéntje die je vier dagen voordat je eigenlijk ongesteld hoort te worden al kan gebruiken. Hadden jullie dit in het begin ook? Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek!
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Anniej_S schreef:Smaragdje schreef:Anniej_S schreef:Mijn man wel...alleen gebruiken we het nu eigenlijk niet meer...
Ah oke
Het is meer dat hij twijfelt om de reden wat als je je baan verliest...maar goed bij Y. was ik binnen een maand al zwanger dus ik ga er niet van uit dat het nu wel zo is.
Maar toen deden we het wel meer bewust om dag enz en nu niet.
Vandaar, nu begrijp ik het weer
Smaragdje- Ratel
@ Nina; Ik ben er na 11 maanden nog veel mee bezig. Ik denk alleen niet meer bij elk steekje iets, omdat ik weet dat ik voor een menstruatie ook veel voel. Maar er is geen dag dat ik er niet aan denk... Ik kan je dus geen tips meegeven!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
nina86 schreef:@ Alyssa, bedankt dat je me in de lijst hebt gezet. Sinds we er echt voor gaan kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar mn gedachte is maar bij één ding. Ik merk zelfs dat ik er slechter door slaap. Net zoals nu volgens de ovulatiebereking op internet zou ik morgen als het goed is een innesteling hebben. Vanmiddag had ik steken in de buurt van mijn linker eileider/eierstok. Toen dacht ik gelijk van zou het een innsteling kunnen zijn? Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn na één maand al, maar het lijkt me sterk. Ik heb trouwens wel al een zwangerschapstest gekocht Eéntje die je vier dagen voordat je eigenlijk ongesteld hoort te worden al kan gebruiken. Hadden jullie dit in het begin ook? Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek!
Ik herken het wel, bij Y.enthe had ik het ook, en ja het was binnen 1 maand ook raak! Heel gek was dat..en nu heb ik het stiekem ook wel weer. Maar het zit ook in mijn karakter/eigenschap, als ik iets wil, wil ik het direct..best fout eigenlijk haha. Maar een kind heeft me ontzettend gestimuleerd, in de zin van, ik ben minder koop"verslaafd" geworden. VOorheen kocht ik alles wat los en vast zat, en nu niet meer. Als ik nu iets wil kopen denk ik echt wat moet ik er mee? Heb ik het nodig? Nee, dan probeer ik het niet te kopen!
Gast- Gast
Anniej vindt je het dan niet eng? Ik bedoel het niet verkeerd, maar de kans dat je je baan kwijt raakt is groot.
En mei duurt nog 3 maanden. Dus de kans dat je dan zwanger bent wordt ook steeds groter natuurlijk ook al heb je niet om de dag seks.
Nu snap ik wel dat je graag vroeg wilt horen of je je baan behoudt of niet, maar wat dan als ze zeggen dat je je baan kwijt raakt?
Gaan jullie dan alsnog voor een 2e of toch niet? Ben je niet bang dat je kriebels voor een 2e alleen maar steeds groter worden? Omdat jullie het nu dus al eigenlijk proberen?
En mei duurt nog 3 maanden. Dus de kans dat je dan zwanger bent wordt ook steeds groter natuurlijk ook al heb je niet om de dag seks.
Nu snap ik wel dat je graag vroeg wilt horen of je je baan behoudt of niet, maar wat dan als ze zeggen dat je je baan kwijt raakt?
Gaan jullie dan alsnog voor een 2e of toch niet? Ben je niet bang dat je kriebels voor een 2e alleen maar steeds groter worden? Omdat jullie het nu dus al eigenlijk proberen?
Pussycat- Ratel
even een berichtje tussendoor: een collega van mij is vader geworden van een drieling vandaag! heel bijzonder vind ik!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Weegschaal schreef:@ Nina; Ik ben er na 11 maanden nog veel mee bezig. Ik denk alleen niet meer bij elk steekje iets, omdat ik weet dat ik voor een menstruatie ook veel voel. Maar er is geen dag dat ik er niet aan denk... Ik kan je dus geen tips meegeven!
Ik denk dat je er altijd wel aan blijft denken. Als dat niet zo zou zijn zou je het niet zo graag willen denk ik.
In het begin hoopte ik iedere keer ook dat het raak zou zijn, maar hoe langer het duurt hoe realistischer je gaat denken, maar de hoop/teleurstelling/en de wil worden er niet minder op.
Pussycat- Ratel
bolus26 schreef:even een berichtje tussendoor: een collega van mij is vader geworden van een drieling vandaag! heel bijzonder vind ik!
Wauw dat is zeker heel bijzonder.
Pussycat- Ratel
Tuurlijk is het wel eng...en houd het ook wel in mijn achterhoofd. Maar de kriebels zijn ook van mijn man zijn kant heel groot, dus we zien het wel. De vorige x is het ook goed gekomen, maar zoals ik al aangeef ben ik er niet van overtuigd om al heel snel zwanger te zijn.
Gast- Gast
@ Bolus; Zeker bijzonder!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Nina; Ik ben er na 11 maanden nog veel mee bezig. Ik denk alleen niet meer bij elk steekje iets, omdat ik weet dat ik voor een menstruatie ook veel voel. Maar er is geen dag dat ik er niet aan denk... Ik kan je dus geen tips meegeven!
Ik merk wel sinds ik de pil niet meer slik ik ook meer last heb voordat mijn menstruatie begint en tijdens de menstratie. Het lijkt mij zo rot want iedere maand heb je toch een beetje hoop.
nina86- Fluisteraar
Anniej_S schreef:Tuurlijk is het wel eng...en houd het ook wel in mijn achterhoofd. Maar de kriebels zijn ook van mijn man zijn kant heel groot, dus we zien het wel. De vorige x is het ook goed gekomen, maar zoals ik al aangeef ben ik er niet van overtuigd om al heel snel zwanger te zijn.
Toch best wel raar, aangezien dat de 1e keer ook prima ging. Ik zou het ook kunnen zeggen, maar meer uit zelfbescherming. Hetzelfde dat ik eigenlijk niet durf te zeggen dat ik wel weer binnen 8 rondes zwanger ben, maar ik hoop het wel en verwacht het ook wel. Maar dat durf ik niet te zeggen, want straks duurt het een jaar of langer.
Pussycat- Ratel
Anniej, dan kriebelt het des te harder zeker, als je in je omgeving zoveel zwangerschappen/baby's ziet? Ik ga morgen inderdaad gewoon werken, ik zie wel hoe het loopt. Ik doe 'gewoon' baliewerk, dus dat zou op zich wel te doen moeten zijn.
Linnie, ik ben ook benieuwd wanneer je bij de huisarts terecht kan. Hij zal je niet gelijk helemaal onderzoeken neem ik aan hoor, maar wellicht een bloedtest doen?
Nina, ik heb dat niet zo, ik vond die eerste periode ook echt heerlijk. Lekker onbezorgd voor een kindje gaan. Nu is het allemaal zo gepland en niet meer spontaan, dat vind ik soms wel jammer. Zwangerschapstesten heb ik ook altijd in huis liggen, die had ik ook al gekocht toen we er voor gingen. Niet dat ik er niet mee bezig ben hoor, ik denk er dagelijks aan, maar het is geen 'obsessie'.
Bolus, wat bijzonder zeg, een drieling! Weet je hun namen?
Linnie, ik ben ook benieuwd wanneer je bij de huisarts terecht kan. Hij zal je niet gelijk helemaal onderzoeken neem ik aan hoor, maar wellicht een bloedtest doen?
Nina, ik heb dat niet zo, ik vond die eerste periode ook echt heerlijk. Lekker onbezorgd voor een kindje gaan. Nu is het allemaal zo gepland en niet meer spontaan, dat vind ik soms wel jammer. Zwangerschapstesten heb ik ook altijd in huis liggen, die had ik ook al gekocht toen we er voor gingen. Niet dat ik er niet mee bezig ben hoor, ik denk er dagelijks aan, maar het is geen 'obsessie'.
Bolus, wat bijzonder zeg, een drieling! Weet je hun namen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Nina; Maar hoop doet leven Ik ben in de afgelopen 11 maanden natuurlijk wel 2x zwanger geweest. Dat maakt de stress rondom zwanger worden voor mij minder, omdat ik weet dat het kan. Ik weet daardoor ook dat echte zwangerschapsverschijnselen bij mij vanaf 5/6 weken pas merkbaar waren. Dus zolang ik geen positieve test in handen heb ga ik nergens vanuit.
Maar he, zolang je er postief mee bezig bent is het toch ook wel weer leuk! Alleen de teleurstelling dan... Maar laten we gewoon hopen dat het snel raak is bij je!
Maar he, zolang je er postief mee bezig bent is het toch ook wel weer leuk! Alleen de teleurstelling dan... Maar laten we gewoon hopen dat het snel raak is bij je!
Weegschaal- Kletskop
Anniej_S schreef:nina86 schreef:@ Alyssa, bedankt dat je me in de lijst hebt gezet. Sinds we er echt voor gaan kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar mn gedachte is maar bij één ding. Ik merk zelfs dat ik er slechter door slaap. Net zoals nu volgens de ovulatiebereking op internet zou ik morgen als het goed is een innesteling hebben. Vanmiddag had ik steken in de buurt van mijn linker eileider/eierstok. Toen dacht ik gelijk van zou het een innsteling kunnen zijn? Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn na één maand al, maar het lijkt me sterk. Ik heb trouwens wel al een zwangerschapstest gekocht Eéntje die je vier dagen voordat je eigenlijk ongesteld hoort te worden al kan gebruiken. Hadden jullie dit in het begin ook? Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek!
Ik herken het wel, bij Y.enthe had ik het ook, en ja het was binnen 1 maand ook raak! Heel gek was dat..en nu heb ik het stiekem ook wel weer. Maar het zit ook in mijn karakter/eigenschap, als ik iets wil, wil ik het direct..best fout eigenlijk haha. Maar een kind heeft me ontzettend gestimuleerd, in de zin van, ik ben minder koop"verslaafd" geworden. VOorheen kocht ik alles wat los en vast zat, en nu niet meer. Als ik nu iets wil kopen denk ik echt wat moet ik er mee? Heb ik het nodig? Nee, dan probeer ik het niet te kopen!
Ik merk nu dat ik eigenlijk heel ongeduldig ben. Toen we ons huis kochten was het ook zo erg haha. Maar op mn werk ben ik juist heel geduldig. Ik kan andere wel tien keer iets uitleggen, maakt me niks uit. Maar zodra het op mezelf aankomt. Wel goed dat je nu dingen niet zo snel meer koopt, ik herken dat idd wel :-)
nina86- Fluisteraar
Pussycat schreef:Anniej_S schreef:Tuurlijk is het wel eng...en houd het ook wel in mijn achterhoofd. Maar de kriebels zijn ook van mijn man zijn kant heel groot, dus we zien het wel. De vorige x is het ook goed gekomen, maar zoals ik al aangeef ben ik er niet van overtuigd om al heel snel zwanger te zijn.
Toch best wel raar, aangezien dat de 1e keer ook prima ging. Ik zou het ook kunnen zeggen, maar meer uit zelfbescherming. Hetzelfde dat ik eigenlijk niet durf te zeggen dat ik wel weer binnen 8 rondes zwanger ben, maar ik hoop het wel en verwacht het ook wel. Maar dat durf ik niet te zeggen, want straks duurt het een jaar of langer.
Bij Y.enthe deden we er echt veel moeite voor, en ik hoor X.ander ook nu al vrijwel elke dag, leuk he Y.enthe als er binnenkort een broertje of zusje komt? Dus toen heb ik gezegd, als je het zo blijft zeggen, en het ook zo graag wil, dan zien we wel hoe het loopt en vind ik dat we er voor moeten gaan.
Het zou ook bij jouw toeval zijn als je nu bij de 8ste ronde zwanger bent! :affraid:
Gast- Gast
nina86 schreef:Anniej_S schreef:nina86 schreef:@ Alyssa, bedankt dat je me in de lijst hebt gezet. Sinds we er echt voor gaan kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar mn gedachte is maar bij één ding. Ik merk zelfs dat ik er slechter door slaap. Net zoals nu volgens de ovulatiebereking op internet zou ik morgen als het goed is een innesteling hebben. Vanmiddag had ik steken in de buurt van mijn linker eileider/eierstok. Toen dacht ik gelijk van zou het een innsteling kunnen zijn? Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn na één maand al, maar het lijkt me sterk. Ik heb trouwens wel al een zwangerschapstest gekocht Eéntje die je vier dagen voordat je eigenlijk ongesteld hoort te worden al kan gebruiken. Hadden jullie dit in het begin ook? Volgens mij maak ik mezelf helemaal gek!
Ik merk nu dat ik eigenlijk heel ongeduldig ben. Toen we ons huis kochten was het ook zo erg haha. Maar op mn werk ben ik juist heel geduldig. Ik kan andere wel tien keer iets uitleggen, maakt me niks uit. Maar zodra het op mezelf aankomt. Wel goed dat je nu dingen niet zo snel meer koopt, ik herken dat idd wel :-)
Ik heb gelukkig ook bijna alles bewaard, ook qua kleding. Mocht het een jongentje zijn zou ik alleen daarvoor kleertjes moeten kopen. En dat kan je jezelf ook zo duur maken als je zelf wilt.
Gast- Gast
Weegschaal schreef:@ Nina; Maar hoop doet leven Ik ben in de afgelopen 11 maanden natuurlijk wel 2x zwanger geweest. Dat maakt de stress rondom zwanger worden voor mij minder, omdat ik weet dat het kan. Ik weet daardoor ook dat echte zwangerschapsverschijnselen bij mij vanaf 5/6 weken pas merkbaar waren. Dus zolang ik geen positieve test in handen heb ga ik nergens vanuit.
Oke dat heb ik niet goed meegekregen dat je al 2x zwanger bent geweest. Idd dan weet je wel dat je het kan! Vandaag op een een verjaardag een heleboel mensen van wanneer krijgen jullie nou een kindje? Of terwijl ik mijn neefje vast heb, het staat je wel goed hoor zo'n kleintje!! Het liefst zou ik dan vertellen dat we bezig zijn, maa dat doe ik maar niet
nina86- Fluisteraar
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012