voor een kindje 2012
+54
holaagirl
Flip Fluitketel
Aagje!
TGR
Eva1985
Jasmine
Lilou
Annemie
slaatje
Laced
Clapperdie
Sarah1985
Roos
boekenwurm83
Puggle
Amber-
Ugly Betty
meisje
Highway
CCC
Muppetje
Puzzle
Muurvlindertje
Fien
Lejow
Limburg85
myloon
Pandora
L!ND@
Tsjip
Mom-Of-3
Triesje1983
sabje
MAS
Caramba
Flower_L
Viva
SleepingBeauty
Silver
Weegschaal
Lindsya
Smaragdje
tweeling
Vlinderjoy
MADDIE
blondje1313
nillis
Muis
bolus26
Linnie1985
JD
Alyssa
nina86
Pussycat
58 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Triesje zit jij pas op dag 7? Haha in mijn hoofd was jij alweer veel verder.
30 pagina's vallen toch wel mee?
Ow ja een vraagje: Hoe kan het dat jij op dag al zo'n daling van je temp had?
Van je vorige kaartje snapte ik ook al niks....
Voor je eisprong heb je toch maar 1 duidelijke daling/stijging?
Ik heb nooit getemt hoor haha dat is wel duidelijk
30 pagina's vallen toch wel mee?
Ow ja een vraagje: Hoe kan het dat jij op dag al zo'n daling van je temp had?
Van je vorige kaartje snapte ik ook al niks....
Voor je eisprong heb je toch maar 1 duidelijke daling/stijging?
Ik heb nooit getemt hoor haha dat is wel duidelijk
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
30 pagina's? Zoveel?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Anniej_S schreef:Bij mij staan er maar 9pagina's momenteel
Bij mij ook
Smaragdje- Ratel
Hoop dat ik hier ook nog mee kan schrijven...... mijn gevoel zegt keihard JAAAAA maar mijn verstand zegt nee het is nu nog beter van niet grrrr...... maar zou gevoelsmatig zeker nog voor een derde gaan dit jaar
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ Pussycat: ik ga er vanuit dat ik die tempdaling had omdat ik die nacht maar 4 uurtjes had geslapen hahahaha. Ik kon niet in slaap komen en om 5.00 uur ging de wekker, omdat m'n oppasmeisje om 5.15 uur weer voor de deur zou staan... Ik ben nu gewoon lekker gelijk, dus de echte daling moet nog komen...
@ Anniej: hahahaha, ja, maar ik zat nog in het "oude" topic te lezen en toen op de link geklikt die in het laatste bericht stond en toen kwam ik hier nog weer 9 pagina's tegen hahahaha...
Voorbeeld: ik moest dus nog vanaf donderdag lezen...
@ Anniej: hahahaha, ja, maar ik zat nog in het "oude" topic te lezen en toen op de link geklikt die in het laatste bericht stond en toen kwam ik hier nog weer 9 pagina's tegen hahahaha...
Voorbeeld: ik moest dus nog vanaf donderdag lezen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ mama van 2: welkom ook hier! Jullie zijn er nog niet helemaal over uit om voor een derde te gaan?
@ anniej: Vervelend he dat vervelen...Op een gegeven moment heb je echt alles wel gehad ook alle domme klusjes en dingetjes... Heb ik tenminste wel als ik veel thuis ben.
Hopen dat er snel verandering in komt. En kan je niet eens kijken voor een ander oproepbaantje ofzo?
@ anniej: Vervelend he dat vervelen...Op een gegeven moment heb je echt alles wel gehad ook alle domme klusjes en dingetjes... Heb ik tenminste wel als ik veel thuis ben.
Hopen dat er snel verandering in komt. En kan je niet eens kijken voor een ander oproepbaantje ofzo?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
SB: we willen allebei een derde, maar het zit zo ik ben nu nog bezig met een studie, die duurt nog 2 jaar dan ben ik klaar. Dus had eigenlijk in gedachte om als ik bijna klaar ben er voor te gaan, maar nu begint het steeds meer te kriebelen. Me vriend wil nu nog niet, is nu juist blij dat de kinderen wat groter zijn en we weer wat meer vrijheid hebben.
Aangezien er ook maar een klein anderhalf jaar leeftijdsverschil tussen onze kinderen zit.
Aangezien er ook maar een klein anderhalf jaar leeftijdsverschil tussen onze kinderen zit.
Mom-Of-3- Prater
Triesje, Scheelt wel dat je nu niet meer 30 pagina's terug hoeft te lezen:lol: wow jij bent er vroeg bij dan om 5.15! Blijf je dan ook echt wakker of ga je nog meer terug naar bed
Mamavan2, welkom hier! Wij willen in de toekomst ook 3, mocht er dit jaar nog een 2e komen willen met de 3e even een poosje wachten. Maar heb wel ook met mijn man erover gehad, mocht nr 2 wat later komen (aangezien het nog aanzeker is qua toekomst bij mijn werkgever of mijn contract wel verlengd word) word hij niet verlengd verschuifd alles..(denk ik) en zou er misschien tussen 2 en 3 wel een wat kortere leeftijdsbestek tussen zitten. Mijn man komt uit ook uit een gezin van 3, hij is de middelste. Tussen hem zijn oudste broer zit maar 14maand en tussen hem en zijn jongste broertje 22maanden! Succes met je studie in ieder geval
Sleepingbeauty, ik ben altijd natuurlijk wel in huis bezig omdat we ook huisdieren hebben (stofzuigen en dweilen). Maar heb nu echt gewoon nutteloze dingen gedaan..pff klote! Ik zou op zich een oproepcontract elders kunnen nemen, maargoed mochten ze van het bureau bellen moet ik natuurlijk ook direct daar in zet baar zijn!
Mamavan2, welkom hier! Wij willen in de toekomst ook 3, mocht er dit jaar nog een 2e komen willen met de 3e even een poosje wachten. Maar heb wel ook met mijn man erover gehad, mocht nr 2 wat later komen (aangezien het nog aanzeker is qua toekomst bij mijn werkgever of mijn contract wel verlengd word) word hij niet verlengd verschuifd alles..(denk ik) en zou er misschien tussen 2 en 3 wel een wat kortere leeftijdsbestek tussen zitten. Mijn man komt uit ook uit een gezin van 3, hij is de middelste. Tussen hem zijn oudste broer zit maar 14maand en tussen hem en zijn jongste broertje 22maanden! Succes met je studie in ieder geval
Sleepingbeauty, ik ben altijd natuurlijk wel in huis bezig omdat we ook huisdieren hebben (stofzuigen en dweilen). Maar heb nu echt gewoon nutteloze dingen gedaan..pff klote! Ik zou op zich een oproepcontract elders kunnen nemen, maargoed mochten ze van het bureau bellen moet ik natuurlijk ook direct daar in zet baar zijn!
Gast- Gast
Ben ik de enige die dacht dat Mama_v2 haar naam had aangepast en hier mee was gaan schrijven?
Gast- Gast
Parel schreef:Ben ik de enige die dacht dat Mama_v2 haar naam had aangepast en hier mee was gaan schrijven?
Ik moest ook even kijken hoor
Smaragdje- Ratel
Parel ik heb deze naam al een tijdje maar ik ben ook een tijdje niet op het forum geweest. Op het oude forum had ik een andere naam, zodoende. En ik heb ook een jongen en een meisje en dus niet 2 meisjes zoals de andere mama.
Mom-Of-3- Prater
@ Mamavan2: welkom hier meid! Jammer dat je vriend nu nog niet wil...
@ Anniej: hahaha ja, maar had 't wel allemaal gelezen vluchtig... Ja dat is alleen op woensdag en donderdag hahaha. Ik zorg dat ze binnenkomt, breng haar weer naar bed en dan duik ik zelf ook m'n bedje weer in, maarja... je kan niet eerst uit bed gaan en daarna pas gaan tempen...
@ Parels: is er nog een mamavan2 dan?
Hier net een sollicitatie gedaan bij de Scapino in Epe. Ben benieuwd of ik er wat van ga horen...
@ Anniej: hahaha ja, maar had 't wel allemaal gelezen vluchtig... Ja dat is alleen op woensdag en donderdag hahaha. Ik zorg dat ze binnenkomt, breng haar weer naar bed en dan duik ik zelf ook m'n bedje weer in, maarja... je kan niet eerst uit bed gaan en daarna pas gaan tempen...
@ Parels: is er nog een mamavan2 dan?
Hier net een sollicitatie gedaan bij de Scapino in Epe. Ben benieuwd of ik er wat van ga horen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Er is nog een mama met een soortgelijke naam, en mama van 2 meisjes S. en M.
Mom-Of-3- Prater
Mamavan2 ik weet het hoor, met de tickers zo kan ik het verschil wel zien.
Maar ik zag alleen je naam dus er ging een ander lichtje branden
Maar ik zag alleen je naam dus er ging een ander lichtje branden
Gast- Gast
Spannend triesje! Waar woon je dan? Epe is hier ook vlakbij! O ja..nu ik zie het zie, zie ik zeker verschil met de 2 mama's! Ik ga me maar aan tafel nestelen voor de boerenkool...ik vind dat zo lekker!!!! (NOT)
Gast- Gast
@ Smaragdje; Balen van die test. Ga je nu toch wachten? Lijkt me wel moeilijk, die onzekerheid!
@ mamavan2; Welkom.
@ Triesje; Succes met je sollicitatie!
Beetje een rare dag vandaag; een jaar geleden besloten we toch al voor een kindje te gaan (ipv juli). Heb toen mijn laatste strip afgemaakt. Had gehoopt binnen een jaar zwanger te zijn. Dit is uiteindelijk wel gelukt, maar nog niet helemaal...
Hoop dit jaar meer geluk te hebben!
@ mamavan2; Welkom.
@ Triesje; Succes met je sollicitatie!
Beetje een rare dag vandaag; een jaar geleden besloten we toch al voor een kindje te gaan (ipv juli). Heb toen mijn laatste strip afgemaakt. Had gehoopt binnen een jaar zwanger te zijn. Dit is uiteindelijk wel gelukt, maar nog niet helemaal...
Hoop dit jaar meer geluk te hebben!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij heb ik mijn vriend nu ook al aangestoken, ik dacht dat hij er niet zoveel mee bezig was. Maar hij had dus gedroomd dat ik bevallen was. En hij zei dat we heel gelukkig waren met de baby Trouwens ik hoorde dat er aankomende zomer een vervolg komt van babyboom!
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
@ Weegschaal, ja, wacht gewoon af. We zullen zien hoe het verder gaat lopen. Lijkt mij inderdaad apart dat dat nu een jaar geleden is!
Smaragdje- Ratel
Is dit raar?.... Kreeg net van mijn ex een berichtje waarin hij even wilde melden dat hij vader wordt (met zn vriendin...de reden van onze breakup). Er zijn zoveel zwangeren om me heen,en dat vind ik met de dag vervelender worden,maar het bericht dat hij papa wordt...doet me veel meer dan ik dacht!....net echt even een potje zitten janken.
(Sja je 1e grote liefde....blijft speciaal he)
Morgen ein-de-lijk naar de ha!!!! Laat wel weten hoe t is gegaan; of hij geeft me eindelijk iets om mijn menstruatie op te wekken, of ik timmer hem in elkaar.
(Sja je 1e grote liefde....blijft speciaal he)
Morgen ein-de-lijk naar de ha!!!! Laat wel weten hoe t is gegaan; of hij geeft me eindelijk iets om mijn menstruatie op te wekken, of ik timmer hem in elkaar.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Suc6 morgen bij je HA jandoe!
En wat een lul van een ex zeg! Zo'n achterlijke trap na geven.
Zou hem geen aandacht daaraan geven.
En wat een lul van een ex zeg! Zo'n achterlijke trap na geven.
Zou hem geen aandacht daaraan geven.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
@JaneDoe, jullie zijn uit elkaar gegaan, omdat hij geen kinderen wilde?
Smaragdje- Ratel
Parel schreef:Ben ik de enige die dacht dat Mama_v2 haar naam had aangepast en hier mee was gaan schrijven?
Nee ik dacht ook even van huh? Wel irritant dat er namen zijn die zoveel op elkaar lijken. Van Shygirl zijn ook meerdere versies! Gelukkig lijken de avatars niet op elkaar
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Janedoe, zijn jullie lang uit elkaar? Inderdaad wel raar dat hij dat je ff smst. Kan me je reactie wel voorstellen. Hopelijk onderneemt de huisarts morgen actie en anders inderdaad de hamer meenemen.
De rest bedankt voor het welkom. Moet er nog een beetje inkomen doe het nu ook ff via me telefoon.
De kindjes liggen weer lekker in bed en ik ben nog lekker twee dagen vrij, dan twee dagen werken en dan weekend!
De rest bedankt voor het welkom. Moet er nog een beetje inkomen doe het nu ook ff via me telefoon.
De kindjes liggen weer lekker in bed en ik ben nog lekker twee dagen vrij, dan twee dagen werken en dan weekend!
Mom-Of-3- Prater
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012